Pagina 1 van 9 12345 ... LaatsteLaatste
De resultaten 1 tot 25 van 209 worden weergegeven.
  1. #1

    Standaard Quality Film Collection

    A-Film is bezig met titels die oscars of andere awards en prijzen hebben gewonnen uit te brengen onder de label Quality Film Collection. Op zich zijn het erg goede titels die onder dit label uitkomen en voor een goede prijs. Maar alle titels waren al eens uitgegeven. Ik vind persoonlijk bijvoorbeeld het artwork enorm lelijk! Zelf heb ik nou Hable Con Ella en Lucía Y El Sexo van dit label. Zou deze films liever in de 1e uitgave hebben omdat het artwork veel mooier is!

    Wat vinden jullie van de Quality Film Collection?


    Reeds verschenen in de Quality Film Collection:

    - Johan Cruijff: En Un Momento Dado
    - Lost In Translation
    - Secrets And Lies
    - Il Gattopardo (The Leopard)
    - Apocalypse Now Redux
    - Tierra
    - Donnie Darko
    - All About My Mother (Todo Sobre Mi Madre)
    - Hamlet
    - A Fisful Of Dollars
    - 1492: Conquest Of Paradise
    - Bloody Sunday
    - Gosford Park
    - Lantana
    - Mulholland Drive
    - Ramses
    - Twin Peaks: Fire Walk With Me
    - Show Girls
    - La Stanza Del Figlio (The Son's Room)
    - The Weight Of Water
    - Betty Blue
    - Rabbit Proof Fence
    - The Travelling Birds
    - Nowhere In Africa
    - Kundun
    - Bowling For Columbine
    - Papillon
    - The Pianist
    - Dances With Wolves
    - Hable Con Ella
    - Cloaca
    - A River Runs Through It
    - Magnolia
    - Les Triplettes De Belleville
    - Dogville
    - Lucía Y El Sexo
    - Any Way The Wind Blows
    - Zatoichi
    - The House Of The Spirits
    - Bitter Moon
    - The Bears (L'Ours)

    Vanaf Oktober 2005:

    - Girl With The Pearl Earring
    - Elephant
    - Touching The Void
    - Malcolm X
    - The Dreamers
    - Die Blechtrommel
    Four-Star Trader (236)

  2. #2

    Standaard

    Meestal goede films voor een schappelijke prijs.Alleen als je voor de extra,s en orgineele artwork gaat zou ik het orgineel kopen.
    ‎Broodje Frikandel Speciaal

  3. #3

    Standaard

    Spuuglelijke coverart idd, wel aardige films en niet zo heel duur. Ik heb zelf Magnolia en Twin Peaks:fwwm.

  4. #4

    Standaard

    Ik vind het werkelijk een prachtige serie, kwa films dan. Ik las ergens de titels die dit jaar nog gaan uitkomen. Daar zaten weer hele mooie films bij.

    Alleen het blijven kale dvd's, met inderdaad een twijfelachtig cover. Maar het gaat bij deze release toch cht om de films, die zeer sterk zijn. Het gemis aan extra's is niet zo ramp vind ik persoonlijk.
    Dit is mijn uitspraak en hiermee zult u het moeten doen!
    YMDB

  5. #5

    Standaard

    ik wil de normale cover, niet zo'n lelijke waar op staat Quality Film Collection ofzo.

  6. #6

    Standaard

    Erg goeie films, ik heb er Magnolia en Bloody Sunday van gekocht.
    Cover art is niet echt mooi, maar gaat mij meestal om de films en niet om de covers.

  7. #7

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Roberto Corleone
    Erg goeie films, ik heb er Magnolia en Bloody Sunday van gekocht.
    Cover art is niet echt mooi, maar gaat mij meestal om de films en niet om de covers.
    Alleen in je profiler klopt het niet helemaal. :wink:
    ‎Broodje Frikandel Speciaal

  8. #8

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Dennis Kuijper
    Alleen als je voor de extra,s en orgineele artwork gaat zou ik het orgineel kopen.
    Dat is nou net het probleem met de 2 titels die ik heb: Hable Con Ella en Lucía Y El Sexo lijken alleen nog maar als Quality Film Collection te krijgen.
    Four-Star Trader (236)

  9. #9

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Caledonians
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Dennis Kuijper
    Alleen als je voor de extra,s en orgineele artwork gaat zou ik het orgineel kopen.
    Dat is nou net het probleem met de 2 titels die ik heb: Hable Con Ella en Lucía Y El Sexo lijken alleen nog maar als Quality Film Collection te krijgen.
    Ikzelf wil graag Lucía Y El Sexo hebben. Enigste wat me er nog van weerhoudt is de lelijke cover en het gebrek aan extra's. Het lijkt inderdaad alsof deze film alleen nog maar te vinden is als Quality Film Collection. Jammer, maar ik blijft zoeken.
    When there's no more room in hell, the dead will walk the earth.

    Alles over de nieuwste adventure spellen @ Adventure-Island.nl

  10. #10

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Caledonians
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Dennis Kuijper
    Alleen als je voor de extra,s en orgineele artwork gaat zou ik het orgineel kopen.
    Dat is nou net het probleem met de 2 titels die ik heb: Hable Con Ella en Lucía Y El Sexo lijken alleen nog maar als Quality Film Collection te krijgen.
    Hable Con Ella

    Lucía Y El Sexo

    Ik zou ze even bellen als ik jou was,er staat op vooraad :wink:
    ‎Broodje Frikandel Speciaal

  11. #11

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Dennis Kuijper
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Caledonians
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Dennis Kuijper
    Alleen als je voor de extra,s en orgineele artwork gaat zou ik het orgineel kopen.
    Dat is nou net het probleem met de 2 titels die ik heb: Hable Con Ella en Lucía Y El Sexo lijken alleen nog maar als Quality Film Collection te krijgen.
    Hable Con Ella

    Lucía Y El Sexo

    Ik zou ze even bellen als ik jou was,er staat op vooraad :wink:
    Er zijn wel meer websites die nog de oude covers gebruiken. Daarbij komt nog eens dat ze hier bij Ro-Disc nogal duurder zijn. Misschien dat ik ze via het forum nog wel kan vinden.
    Four-Star Trader (236)

  12. #12

    Standaard

    Er zitten erg veel goede films in de Quality Film Collection voor een leuke prijs, maar het artwork is inderdaad erg lelijk! Het is inderdaad ook zonde dat er vrijwel nooit extra's opstaan...

    Zelf heb ik maar één dvd uit deze serie en dat is: Hable Con Ella. En daar wilde ik het eigenlijk ook bij houden! :wink:

  13. #13

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Marco Dubbeldam
    Er zitten erg veel goede films in de Quality Film Collection voor een leuke prijs, maar het artwork is inderdaad erg lelijk! Het is inderdaad ook zonde dat er vrijwel nooit extra's opstaan...
    Ik denk dat dit net de bedoeling is van de serie, dat ze er geen extra's opsteken, en het is voor de mensen die enkel de film willen, daarom dat ze soms ook stukken goedkoper zijn dan de 'speciale' (normale?) versies.
    Ikzelf vind het oké, maar wel soms ambetant dat het lijkt alsof die normale versies nog moeilijk te krijgen worden.
    Ik ben trouwens blijkbaar een van de enige die de coverart wel vind meevallen. Je hebt natuurlijk niet het origineel, en ik koop wel degelijk liever de originele films (ik ben sowieso zot van extra's) maar voor mensen die er niet zoveel om geven is het mooi, en alle covers passen wel bij elkaar.
    Maarja, das nogal subjectief natuurlijk.

  14. #14

    Standaard

    Als iemand interesse heeft, ik heb nog Magnolia te koop uit deze serie voor €8 incl verz.

  15. #15

    Standaard

    Persoonlijk vind ik het een erg goede reeks. Goede films en de titels zijn vaak lastig te vinden... wat sommigen dan weer jammer vinden is het artwork. Zelf boeien de covers met niet zo. Vind ze ook echt niet lelijk.
    Ik heb zelf Magnolia, Hable con ella en Twin peaks: fwwm.

    Trouwens heb ik wel de originele Lucia, maar ook daar zitten weinig tot geen extra's op, maar natuurlijk wel het originele artwork met de tepel (misschien is het bij sommigen vooral daar om te doen )

  16. #16

    Standaard

    Zitten wel een aantal leuke titels tussen, The Pianist bijvoorbeeld, maar de coverart is meestal echt lelijk.
    We stand alone together...Preciousss...And like that, he's gone...
    My Website Mijn verkoopthread

  17. #17

    Standaard

    Zitten wel een aantal leuke titels tussen, The Pianist bijvoorbeeld, maar de coverart is meestal echt lelijk.
    We stand alone together...Preciousss...And like that, he's gone...
    My Website Mijn verkoopthread

  18. #18

    Standaard

    Ze zouden moeten de orginele cover aan de andere kant drukken, zodat je hem kan draaien indien je wil.

  19. #19

    Standaard

    Een overzichtje van de DVD's in de Quality FIlm Collection:

    Bowling For Columbine
    Papillon
    The Pianist
    Dances With Wolves
    Hable Con Ella
    Zatoichi
    Cloaca
    A River Runs Through It
    Magnolia
    A Fistful Of Dollars
    1492; Conquest of Paradise
    Bloody Sunday
    Gosford Park
    Lantana
    The House Of The Spirits
    Mulholland Drive
    Ramses
    Twin Peaks; Fire Walk With Me
    Show Girls
    La Stanza Del Figlio
    The Weight Of Water
    Betty Blue
    Rabbit Proof Fence
    The Bear
    Travelling Birds
    Nowhere In Africa
    Kundun
    Les Triplettes De Belleville
    Dogville
    Lucia Y El Sexo
    Any Way The Wind Blows

    Vanaf Augustus 2005 verkrijgbaar:

    Johan Cruyff; Un Momento Dado
    Deep Blue
    Lost in Translation
    Bitter Moon
    Secrets & Lies
    Il Gattopardo
    Hamlet
    Apocalypse Now Redux
    Donnie Darko
    All About My Mother

    Inclusief de nog te verschijnen titels komt de Quality Collection op 41 films.
    Dit is mijn uitspraak en hiermee zult u het moeten doen!
    YMDB

  20. #20

    Standaard

    Zou ik wel willen weten wat Apocalypse Now Redux gaat kosten,de Quality dvd's kosten rond de 10 en 13 euro,de gewone Apocalypse Now redux versie kost 10 euro,is ook zonde.voor het zelfde geld een lelijkere hoesje.

  21. #21

    Standaard

    Heb er nu 3 uit deze serie: Mulholland drive, Hable con Ella en Lucia Y El Sexo. De coverart is idd niet de mooiste maar zelf vind ik t meevallen. kan er mee door, en ze zijn ook niet duur. Niets op aan te merken dus
    New: The Last Warning - MoC LE, Vampyr - MoC LE
    Coming ASAP: -

  22. #22
    Glorious Member
    Registratie datum
    Mar 2002
    Woonplaats
    somewhere in time

    Standaard

    Het grootste probleem met de Quality Film Collection heb ik niet met de hoezen, maar met het feit dat een aantal films met de verkeerde ratio op dvd is gezet. Ik had zelf Hable Con Ella gekocht, maar de film, gemaakt in 2,35:1, had op dvd een ratio van 1,77:1. Zeker bij deze film, waarbij Almodovar het complete kader gebruikt, is dat geen gezicht. Ik ben dus noodgedwongen uitgeweken naar de UK-versie.

    All About My Mother staat ook nog steeds hoog op mijn verlanglijstje, maar daar wil ik wel een anamorfe transfer van hebben en niet de letterboxversie die A-Film heeft uitgebracht.
    "Fred, it's not quite dark enough, I can still see something"


  23. #23

    Standaard

    Ik zit eraan te denken om Zatoichi aan te schaffen.

    Iemand die weet of de uitgave van deze film (uit deze Quality Film Collection) goed is? Qua beeld / geluid dan. De inhoud zijn de meningen over verdeeld. Lijkt mij wel aardig.
    Send a maniac to catch a maniac...

  24. #24

    Standaard

    Als je de oude inlay had gewild had je de DVD gewoon eerder moeten kopen. Zo gaat dat nou eenmaal.
    Ik vind het makkelijk dat alle topfilms nu op een presenteerblaadje worden aangeboden. Lekker makkelijk toch? Ik heb Papillon en Cloaca.

  25. #25

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Fafa
    Een overzichtje van de DVD's in de Quality FIlm Collection:

    Dances With Wolves
    Het betreft hier de bioscoopversie, dus niet de langere bijna vier uur durende versie waarvan A-Film een tijd geleden een 3-DVD heeft uitgebracht.

Pagina 1 van 9 12345 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •