Pagina 9 van 9 EersteEerste ... 56789
De resultaten 201 tot 209 van 209 worden weergegeven.
  1. #201

    Standaard

    Paris, Texas is interessant!

    Misschien wel samen met Don't come knocking en Himmel uber Berlin halen in een 3 voor 25 actie!
    Royal O'Reilly Tenenbaum (1932-2001) Died Tragically Rescuing His Family From The Remains Of A Destroyed Sinking Battleship.

    My Dvd's & Blu Rays | WhatIWatch

  2. #202

    Standaard

    Even een oud topic omhoog halen, want A-Film is een samenwerking aangegaan met Entertainment One (voorheen RCV). De Quality Film Collection zal voortaan ook titels van Entertainment One gaan bevatten.

    A-Film en Entertainment One gaan samenwerking aan

    Voor het eerst verschijnen er titels van een concurrerende distributeur in de Quality Film Collection (QFC) van A-Film.

    De Amsterdamse onderneming is een samenwerking aangegaan met Entertainment One (eOne). Zodoende verschijnen er in de QFC-worp van april eOne-titels als Chicago, Frida, American Psycho en De Ontdekking van de Hemel.

    Volgens Marko Havinga, marketing- en salesmanager Home Entertainment van A-Film, leidt deze samenwerking ertoe dat de QFC ‘een nog sterker merk wordt in een dalende markt’. Het past in onze strategie om het label op verschillende manieren een bredere positionering in de markt te geven. We zien dit dan ook als een middel om de QFC een krachtige impuls te geven en aan de andere kant is het voor eOne een instrument om een deel van hun catalogus in een duidelijke labelling onder te brengen.”

    Rick Hartman, voormalig commercieel directeur van A-Film, nu business unit director home entertainment van eOne: “In de muziekindustrie is het al tientallen jaren de normaalste zaak van de wereld dat je met je concurrenten samenwerkt bij het in de markt zetten en daarna succesvol houden van concepten. Wij zochten nieuwe exploitatievormen voor onze arthousetitels en A-Film zocht uitbreiding voor haar label. Ik ken de commerciële impact van de QFC, dus het lag zeer voor de hand om te gaan samenwerken in plaats van het wiel nog een keer te gaan uitvinden.”

    Bron: www.entertainmentbusiness.nl.
    De eerste titels die verschijnen (volgens de folder van Boeken Voordeel) zijn o.a. Finding Neverland, Fireflies in the Garden, Kom Niet Aan Mijn Kinderen en Premonition.

  3. #203

    Standaard

    Premenition
    DVDPROFILER
    LG OLED 65G36LA; SONY HT-A9; SONY SA-SW5; Pioneer BDP LX58; SONY UBP-X700(Regio A/1 voor BD/DVD); Logitech Harmony Companion; Google Nest Hub's; Nvidia Shield 2019; PS3 60GB

  4. #204

    Standaard

    Nee, Premonition.

  5. #205

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Frank Bekijk bericht
    Nee, Premonition.
    Lol, maar je begrijpt me wel
    DVDPROFILER
    LG OLED 65G36LA; SONY HT-A9; SONY SA-SW5; Pioneer BDP LX58; SONY UBP-X700(Regio A/1 voor BD/DVD); Logitech Harmony Companion; Google Nest Hub's; Nvidia Shield 2019; PS3 60GB

  6. #206

    Standaard

    Op de site van QFC zie ik geen titels staan die door eOne zijn uitgegeven. Misschien heel tijdelijk, aangezien titels die A-film niet meer uitbrengen als QFC-titel, ook niet meer op de site staan (jammer genoeg).

    Ik ben eigenlijk pas vorig jaar mijn collectie van QFC-dvd's aan het uitbreiden. Ik bleek al jaren 2 titels te hebben (The Motorcycle Diaries, tot vorig jaar nooit bekeken, en Twin Peaks: FWWM (plus Dear Wendy als extra dvd)) uit de QFC, tot ik een jaar of 2 terug Lucia Y El Sexo kocht. Maar toen mijn interesse in Spaanse films flink toenam vorig jaar (na blinde aanschaf van de blu-ray Volver), heb ik mij eerst daar op gericht. En gestaag kocht ik nieuwe dvd's van dit label, terwijl ik nog meer films (dvd's en bd's) van A-film had die later ook als QFC-titel uitkwamen.

    Dus vorige week via Facebook een bericht gestuurd aan QFC met de vraag of ze ook losse insteekvellen konden leveren van een aantal films. Ze konden alleen Lost In Translation (ik heb de Volkskrant 2-disc editie) en Showgirls leveren, dus helaas geen Melancholia, The Sheltering Sky, Cashback en The American. Maar toch erg tof dat ze die andere 2 insteekvellen voor nop hebben opgestuurd

  7. #207

    Standaard

    Iemand Oliver Twist (Roman Polanski) zien liggen ? Ik dacht dat deze vorige week zou gaan uitkomen in de QFC ?

  8. #208

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door WaymannDirector Bekijk bericht
    Iemand Oliver Twist (Roman Polanski) zien liggen ? Ik dacht dat deze vorige week zou gaan uitkomen in de QFC ?
    Geen van de websites heeft 'm op voorraad. DVD Outlet geeft aan dat hij is uitgesteld.

  9. #209

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door WaymannDirector Bekijk bericht
    Iemand Oliver Twist (Roman Polanski) zien liggen ? Ik dacht dat deze vorige week zou gaan uitkomen in de QFC ?
    Duitse BD heeft UK subs!!
    DVDPROFILER
    LG OLED 65G36LA; SONY HT-A9; SONY SA-SW5; Pioneer BDP LX58; SONY UBP-X700(Regio A/1 voor BD/DVD); Logitech Harmony Companion; Google Nest Hub's; Nvidia Shield 2019; PS3 60GB

Pagina 9 van 9 EersteEerste ... 56789

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •