Pagina 2 van 9 EersteEerste 123456 ... LaatsteLaatste
De resultaten 26 tot 50 van 209 worden weergegeven.
  1. #26

    Standaard

    De kwaliteit van de films zelf is wel uitermate hoog!

  2. #27

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Roberto Corleone
    De kwaliteit van de films zelf is wel uitermate hoog!
    Het gaat bij de Quality Film Collection dan ook om de films. Niet om de extra's.

  3. #28

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Frank
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Roberto Corleone
    De kwaliteit van de films zelf is wel uitermate hoog!
    Het gaat bij de Quality Film Collection dan ook om de films. Niet om de extra's.
    Inderdaad dat staat ook op de Inlay die A-film bij andere films doet.

  4. #29

    Standaard

    Ik vind de Quality Film Collection dvd's vooral fijn omdat ze goedkoop zijn. Bovendien vind ik het design niet bijzonder lelijk (voor een serie). Voor een collectie waarbij iedere dvd eenzelfde design heeft vind ik dat ze de juiste keuze hebben gemaakt (mooier dan de collectie van Kubrick films, bijvoorbeeld). Daarnaast vind ik het fijn dat ze de oorspronkelijke lettertypen hebben gehandhaafd voor de titel.

    Ik ga ze toch maar vervangen omdat ik graag special editions met extra's had. Als ik het puur om de films zou doen, zouden ze perfect zijn.

  5. #30

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Fafa
    Een overzichtje van de DVD's in de Quality FIlm Collection:
    ...
    Show Girls
    ...

  6. #31

    Standaard

    ik vind de hoesjes er wel erg goedkoop en gedateerd uitzien, heb zelf Dances with wolves. Titels zijn wel goed btw
    **** Mijn Traderstatus (160+ trades)

  7. #32

    Standaard

    Het gaat bij mij echt om de film. De kaftjes zijn voor mij minder belangrijk en extra's al helemaal niet, omdat ik die toch niet bekijk. En deze collectie biedt goede films voor een mooie prijs.

  8. #33

    Standaard

    Ik ben nog opzoek naar de originele van Hable Con Ella en Lucia Y El Sexo. Heb nou de Quality Film Collection uitgaves daarvan maar vind de artwork ervan gewoon erg lelijk. Dus als iemand zijn oude uitgave wilt ruilen tegen die van Quality Film Collection graag!

    Four-Star Trader (236)

  9. #34
    Glorious Member
    Registratie datum
    Mar 2002
    Woonplaats
    somewhere in time

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Caledonians
    Ik ben nog opzoek naar de originele van Hable Con Ella en Lucia Y El Sexo. Heb nou de Quality Film Collection uitgaves daarvan maar vind de artwork ervan gewoon erg lelijk. Dus als iemand zijn oude uitgave wilt ruilen tegen die van Quality Film Collection graag!

    Ik zou als ik jou was ook de UK-versie van Hable Con Ella in overweging nemen. Die heeft namelijk wel de goede ratio (2,35:1 in tegenstelling tot de 1,78:1 van A-Film)
    "Fred, it's not quite dark enough, I can still see something"


  10. #35

    Standaard

    Is Zatoichi eigenlijk iets?

  11. #36

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Olivier Laemont
    Is Zatoichi eigenlijk iets?
    Voor mij een "blinde" aanschaf (past wel bij deze film).
    Zal 'm deze week binnen krijgen.

    De prijzen van deze collectie vind ik niet slecht.

    Alleen jammer bij Dances with Wolves, dat ze de korte versie op schijf hebben gezet.
    Send a maniac to catch a maniac...

  12. #37

    Standaard

    Vanaf Oktober 2005 in de Quality Film Collection:

    - Girl With The Pearl Earring
    - Elephant
    - Touching The Void
    - Malcolm X
    - The Dreamers
    - Die Blechtrommel
    Four-Star Trader (236)

  13. #38

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Caledonians
    Vanaf Oktober 2005 in de Quality Film Collection:

    - Malcolm X
    Hier komt als het goed is ook een S.E.van.
    ‎Broodje Frikandel Speciaal

  14. #39

    Standaard

    Wel goede films, geen goede uitgaves

  15. #40

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Toontje1985
    Wel goede films, geen goede uitgaves
    Waarom niet? Bij de Quality Film Collection gaat het om de film, niet om de extra's.

  16. #41

    Standaard

    niet alleen het ontbreken van de extra's ook de verpakking vind ik niet geweldig

  17. #42

    Standaard

    zatoichi is best een leuke film als je van dat soort genre houdt.
    Zelf heb ik Conquest of Paradise van Quility Film Collection.
    Cover is oerlelijk, maar ze verkochten toen geen dvds meer met de originele cover helaas

  18. #43

    Standaard

    Nu een aanbieding bij DVD Valley Filmshop:

    26 toppers voor € 15 per stuk, maar voor slechts € 50,- bij aankoop van 5 titels! (excl. verzendkosten)

    Maak je keuze uit de lijst van 26 films die het predikaat Klassieker verdienen, maar zonder oud te zijn! Zodra je vijf titels uit de lijst toe hebt gevoegd aan de winkelwagen zal automatisch de korting worden doorberekend en betaalt je slechts € 50,-


    http://devshop.dvdvalley.nl/thema_qf...27082210550149
    Four-Star Trader (236)

  19. #44

    Standaard

    Hmm is nog geen 2 euro per film.... aantrekkelijke aanbieding

  20. #45

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door diederik
    Hmm is nog geen 2 euro per film.... aantrekkelijke aanbieding
    :P

    Je begrijpt het niet goed, er zijn 26 titels voor 15 euro per stuk, en als je er 5 neemt betaal je 50 ipv 75! Maar alsnog is het dan niet echt heel duur...
    "City of light, city of magic!"

  21. #46

    Standaard

    Oeps... had die post beter moeten lezen

  22. #47

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Frank
    Waarom niet? Bij de Quality Film Collection gaat het om de film, niet om de extra's.
    Is dat wel zo, wat die extra's betreft? Oftewel zijn de QFC wel gestripte versies?

    Volgens de hoes van Lost in Translation staan er bijvoorbeeld precies dezelfde extra's op, alleen de daadwerkelijk hoes is idd een stuk minder.

  23. #48

  24. #49

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Berlips
    De Quality Film Collection zuigt!
    Lekkere gefundeerde uitspraak
    Ik vind ze helemaal niet zuigen, juist best goed. Extra's interesseren me niet zo, die kijk ik één keer en dan meestal nooit meer.
    Ook de hoes kan me niet echt boeien, als ze in de kast staan zie je toch alleen de zijkant en ik ga niet heel de dag naar mijn collectie zitten turen.
    Het belangrijkste voor mij is dat de film er in goede kwaliteit op staat en dat is meestal wel het geval.

  25. #50

    Standaard

    Ik heb er nu ook 2 in mijn collectie en ben er goed tevreden over hoor!

    Lage prijs (vooral laatst bij de lokale MM, toen waren ze 8,50 euro p/st. Nu helaas 12,99 ), goede kwaliteit en toch een redelijk stijlvol design, ookal is het niet de originele verpakking.

    Goede prijs/kwaliteit verhouding. Niks mis mee, vooral ook omdat hierdoor titels opvallend in de markt komen, die je anders niet zo snel zou zien. (toch vaak wel de wat diepere/interessantere films i.t.t. het standaard Hollywood-werk). A-Film is wat mij betreft het laatste jaar goed bezig :wink:
    Leave it on the doorstep and get the hell outta here...

Pagina 2 van 9 EersteEerste 123456 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •