Pagina 3 van 9 EersteEerste 1234567 ... LaatsteLaatste
De resultaten 51 tot 75 van 209 worden weergegeven.
  1. #51

    Standaard

    Van de Quality Film Collection heb ik deze:

    - Zatoichi
    - Magnolia
    - Lucia y el sexo
    - Les Triplettes de Belleville
    - Habla con ella
    - Todo Sobre mi Madre

    Bij MM Antwerpen liggen deze dikwijls voor 6,95 tot 9,95, geen geld lijkt me... De cover mag dan iets minder zijn dan het origineel, als je ze naast elkaar zet op je schap is het best mooi..

  2. #52

    Standaard

    Heb intussen:

    Mulholland Drive ( heb ik ook nog nooit de normale versie van gezien )
    Lucia Y El Sexo
    Hable Con Ella
    New: The Last Warning - MoC LE, Vampyr - MoC LE
    Coming ASAP: -

  3. #53

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door TheGodfather
    Mulholland Drive ( heb ik ook nog nooit de normale versie van gezien )
    Hij is er wel! Maar is inderdaad moeilijk aan te komen heb zelf ook moeite moeten doen om die te vinden. En meestal bij de webshops waar die staat is die enorm duur. Is ook bij een paar andere A-Film SE zoals: In The Mood For Love, Rabbit Proof Fence en Gosford Park bijvoorbeeld...
    Four-Star Trader (236)

  4. #54

    Standaard

    Verdikke! Secrets and Lies heeft gewoon staalhard een 4:3 transfer i.p.v. de 1.85:1 die op de verpakking gesuggereerd wordt.

    A-Film maakt met mij geen vrienden zo. Eerst al die beroerde Yimou Zhang-set en nu dit weer. :x

  5. #55

    Standaard

    Ik zie net pas dat in de QFC ook Tierra is uitgekomen!! Ik ben al een jaar of twee op zoek naar deze film en was in Nederland tot nu toe alleen te koop in de Julio Medem box (naar mijn weten dan). Dat wordt weer een aanschaf.
    Ik heb inmiddels ook Magnolia van deze serie aangeschaft en ik blijf het een erg goed intitiatief vinden.
    Kwalitatief goede films (in ieder geval degene die ik heb), voor weinig geld.
    Ook girl with a pearl earring zal er nog bijkomen straks.

  6. #56

    Standaard

    Artwork is lelijk
    Geen extra's
    Oude versies zijn amper vekrijgbaar hierdoor
    Merendeel van de films kan me niet boeien


    Nee, kan nou niet zeggen dat ik hier een voorstander van ben, en 10 euro voor een kaal schijfje van oudere films vind ik veel te veel.

  7. #57

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door tlempers
    Geen extra's
    Niet in alle gevallen, zo is de disc van Lost In Translation QFC exact hetzelfde als de originele. Overigens zitten er wel degelijk een hoop goede films tussen.

  8. #58

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door sxesven
    Citaat Oorspronkelijk gepost door tlempers
    Geen extra's
    Niet in alle gevallen, zo is de disc van Lost In Translation QFC exact hetzelfde als de originele. Overigens zitten er wel degelijk een hoop goede films tussen.
    ook bij bv. Hable con ella en Lucia Y El Sexo zitten extra`s
    New: The Last Warning - MoC LE, Vampyr - MoC LE
    Coming ASAP: -

  9. #59

    Standaard

    ]Zomeractie bij filmhuizen i.s.m. A-Film!
    In de maanden juli en augustus draait er in diverse theaters een selectie van de volgende kwaliteitsfi lms: Donnie Darko, All About My Mother, Secrets and Lies, Apocalypse Now Redux, Johan Cruijff - En Un Momento Dado, Lost in Translation, Bloody Sunday, Mulholland Drive, La Stanza del Figlio, Ramses, Hable con Ella, Lantana, Lucía y el Sexo, Gosford Park, Dogville, Bowling for Columbine, Magnolia, The Pianist, Les Triplettes de Belville, Zatoichi, Any Way the Wind Blows, Cloaca, Nowhere in Afrika, Kundun en Rabbit Proof Fence.

    Voor € 10 koopt u zowel een kaartje voor één van deze voorstellingen als één kwaliteitsfi lm op DVD. U kunt kiezen voor de DVD van Donnie Darko, All About my Mother, Secrets and Lies, Apocalypse Now Redux, Lucía y el Sexo, Gosford Park, The Pianist of Zatoichi. (op = op).

    Per persoon betaalt u maar € 10!

    Deelnemende theaters: Movies Adam, Cinescope Almere, Chasse Breda, Babylon Den Haag, Alhambra Enschede, Images Groningen, Lux Nijmegen, Cinerama Rdam, Heerenstraat Wageningen, LHC Utrecht.

    Actie loopt in juli en augustus 2005 en is niet geldig in combinatie met andere acties.
    bron

    Leuke actie van A-Film!
    Leave it on the doorstep and get the hell outta here...

  10. #60

    Standaard

    Geweldig nieuws! Erg jammer alleen dat Lost In Translation in Rotterdam precies draait als ik op vakantie ben. Dat wordt dus Breda of Den Haag.

  11. #61

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Rob van Kempen
    ]Zomeractie bij filmhuizen i.s.m. A-Film!
    In de maanden juli en augustus draait er in diverse theaters een selectie van de volgende kwaliteitsfi lms: Donnie Darko, All About My Mother, Secrets and Lies, Apocalypse Now Redux, Johan Cruijff - En Un Momento Dado, Lost in Translation, Bloody Sunday, Mulholland Drive, La Stanza del Figlio, Ramses, Hable con Ella, Lantana, Lucía y el Sexo, Gosford Park, Dogville, Bowling for Columbine, Magnolia, The Pianist, Les Triplettes de Belville, Zatoichi, Any Way the Wind Blows, Cloaca, Nowhere in Afrika, Kundun en Rabbit Proof Fence.

    Voor € 10 koopt u zowel een kaartje voor één van deze voorstellingen als één kwaliteitsfi lm op DVD. U kunt kiezen voor de DVD van Donnie Darko, All About my Mother, Secrets and Lies, Apocalypse Now Redux, Lucía y el Sexo, Gosford Park, The Pianist of Zatoichi. (op = op).

    Per persoon betaalt u maar € 10!

    Deelnemende theaters: Movies Adam, Cinescope Almere, Chasse Breda, Babylon Den Haag, Alhambra Enschede, Images Groningen, Lux Nijmegen, Cinerama Rdam, Heerenstraat Wageningen, LHC Utrecht.

    Actie loopt in juli en augustus 2005 en is niet geldig in combinatie met andere acties.
    bron

    Leuke actie van A-Film!
    nou...dichtsbijzijnde bios is groningen op 60 km.....

    lekker is dat

  12. #62

    Standaard

    Moet je maar niet in Friesland gaan wonen :wink:
    Wel een leuke actie trouwens...

  13. #63

    Standaard

    Gave actie. Ik denk toch wel dat ik mijn favoriete film Magnolia in de bios ga bekijken. Bovendien krijg je er nog een dvd bij ook .
    If you have a milkshake, and I have a milkshake, and I have a straw. And my straw reaches acrooooss the room and starts to drink your milkshake... I drink your milkshake!

  14. #64

    Standaard

    opzich een gave actie ja, alleen jammer dat t niet in meer filmhuizen is. De dichtsbijzijnde is voor mij Breda : ruim 1,5 uur rijden
    New: The Last Warning - MoC LE, Vampyr - MoC LE
    Coming ASAP: -

  15. #65

    Standaard

    Iemand enig idee wat het beleid van A-Film is wat betreft deze QFC?

    Ik erger me enorm aan dat bijvoorbeeld nu al nergens meer de originele Lost in Translation te koop is, waardoor je eigenlijk gedwongen wordt de dvd meteen bij release te gaan halen.

    Gaat dit nu bijvoorbeeld ook gebeuren met hun digipack uitgaven zoals Eternal Sunshine... en Motorcycle Diaries?

  16. #66

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door rvvnr1
    Iemand enig idee wat het beleid van A-Film is wat betreft deze QFC?

    Ik erger me enorm aan dat bijvoorbeeld nu al nergens meer de originele Lost in Translation te koop is, waardoor je eigenlijk gedwongen wordt de dvd meteen bij release te gaan halen.

    Gaat dit nu bijvoorbeeld ook gebeuren met hun digipack uitgaven zoals Eternal Sunshine... en Motorcycle Diaries?
    die originele lost in translation is hier nog gewoon verkrijgbaar
    en als je wilt weten wat hun beleid is: mail ze ff
    New: The Last Warning - MoC LE, Vampyr - MoC LE
    Coming ASAP: -

  17. #67

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door TheGodfather
    die originele lost in translation is hier nog gewoon verkrijgbaar en als je wilt weten wat hun beleid is: mail ze ff
    Heb m dan ook inmiddels "hier" (als je daarmee t forum bedoeld :wink: ) kunnen regelen. Die gedachte over mailen had ik ook, maar op hun site is geen emailadres te vinden...

  18. #68

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door rvvnr1
    Citaat Oorspronkelijk gepost door TheGodfather
    die originele lost in translation is hier nog gewoon verkrijgbaar en als je wilt weten wat hun beleid is: mail ze ff
    Heb m dan ook inmiddels "hier" (als je daarmee t forum bedoeld :wink: ) kunnen regelen. Die gedachte over mailen had ik ook, maar op hun site is geen emailadres te vinden...
    forum was idd een idee natuurlijk, maar ik bedoelde meer "hier" als in "hier in de winkels"

    email adres: info@a-film.nl
    New: The Last Warning - MoC LE, Vampyr - MoC LE
    Coming ASAP: -

  19. #69

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Olivier Laemont
    Is Zatoichi eigenlijk iets?
    Zatoichi is voor zijn genre (waar je fan van moet zijn ) een zeer goede film. De film vertelt over een blinde 'ronin' ofwel rondtrekkende zwaardvechter die in een dorp besluit wat kansloze dorpelingen de hand toe te steken.

    Verder heb ik van de Quality Film Collection:

    - Magnolia
    - Dogville

    Ik ben zeer te spreken over de kwaliteit van de films qua beeld en geluid. Alle discs hebben Dolby 5.1 en Dolby Stereo, genoeg voor een beetje luisterplezier dus. Over de coverart valt te discussiëren, maar ik vind dat minder belangrijk dan de film zelf. Tien euro voor een goede film is gewoon prettig. Wil je meer, dan betaal je ook meer I guess.
    Potius mori quam foedari.

  20. #70

    Standaard

    Ik heb net Lantana gekocht bij de MM utrecht. Naast de oorspronkelijke versie lag er ook de Quality Film versie. Beiden voor dezelfde prijs namelijk €8,99. Rara welke versie ik meegenomen heb?
    Remember the posters that said "Today is the first day of the rest of your life"? Well, that's true of every day but one - the day you die.
    (American beauty)

    Mijn Collectie

  21. #71

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door raymond koene
    Ik heb net Lantana gekocht bij de MM utrecht. Naast de oorspronkelijke versie lag er ook de Quality Film versie. Beiden voor dezelfde prijs namelijk €8,99. Rara welke versie ik meegenomen heb?
    De Quality Film Collection-versie. :P

  22. #72

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Frank
    Citaat Oorspronkelijk gepost door raymond koene
    Ik heb net Lantana gekocht bij de MM utrecht. Naast de oorspronkelijke versie lag er ook de Quality Film versie. Beiden voor dezelfde prijs namelijk €8,99. Rara welke versie ik meegenomen heb?
    De Quality Film Collection-versie. :P
    Bijna goed :wink:
    Remember the posters that said "Today is the first day of the rest of your life"? Well, that's true of every day but one - the day you die.
    (American beauty)

    Mijn Collectie

  23. #73

    Standaard

    gelezen op www.dvdinfo.be:

    6 oktober 2005:
    Quality Film Collection 4e worp:
    • Girl with a Pearl Earring
    • Elephant
    • Touching The Void
    • The Dreamers
    • Deep Blue
    • Die Blechtrommel
    • Pelle The Conqueror
    • Hiroshima Mon Amour
    • Querelle
    • Osama
    • Black Cat White Cat
    • Together
    • Down by Law
    • Fiorile
    • Querelle
    • Christiane F
    dus voor de mensen die de originele versies nog willen, die moeten snel zijn
    New: The Last Warning - MoC LE, Vampyr - MoC LE
    Coming ASAP: -

  24. #74

    Standaard

    Mijn mening:

    Ik vind het artwork juist niet tegenvallen. Het ziet er leuk uit als je meerdere dvd's uit deze serie in je kast hebt staan met allemaal het zelfde artwork.

    De titels zijn echt super niets op aan te merken. De collectie groeit trouwens nog steeds. Kijk eens op www.qualityfilmcollection.nl hier staan per maand de nieuwe releases.

    Als je waarde hecht aan extra's kan je de originelen kopen. En als je een fan bent dan koop je die zodra ze uit zijn toch?

    voor de fans:

    Kijk eens bij de Bijenkorf in Amsterdam daar hebben ze een hele muur ingericht met dvd's uit deze serie.

  25. #75

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door filmfan01
    Mijn mening:

    Ik vind het artwork juist niet tegenvallen. Het ziet er leuk uit als je meerdere dvd's uit deze serie in je kast hebt staan met allemaal het zelfde artwork.

    De titels zijn echt super niets op aan te merken. De collectie groeit trouwens nog steeds. Kijk eens op www.qualityfilmcollection.nl hier staan per maand de nieuwe releases.

    Als je waarde hecht aan extra's kan je de originelen kopen. En als je een fan bent dan koop je die zodra ze uit zijn toch?

    voor de fans:

    Kijk eens bij de Bijenkorf in Amsterdam daar hebben ze een hele muur ingericht met dvd's uit deze serie.
    Ik ben het met je eens: het artwork is juist mooi.

Pagina 3 van 9 EersteEerste 1234567 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •