Pagina 6 van 9 EersteEerste ... 23456789 LaatsteLaatste
De resultaten 126 tot 150 van 209 worden weergegeven.
  1. #126

    Standaard

    Hier in rotterdam zijn altijd en alle QFC 6,99
    I always tell the truth. Even when I lie.

  2. #127

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Rotterdam5314
    Hier in rotterdam zijn altijd en alle QFC 6,99
    Joh, woon jij in Rotterdam ?
    People scare better when they're dying.
    Pioner DV-2850s | Pioneer VSX-416 | Eltax Universe 5.0 + Eltax Concept 400 (als Fronts) | Mivoc SW 1100A

  3. #128

    Standaard

    ik vind de hoezen eigenlijk best wel wat hebben, maar dat is dan mijn mening. Vandaag magnolia gekocht, heb zaitochi en the pianist al. Beiden toch wel een goede kwaliteit voor een goede prijs.
    Panasonic TX-P42S20E -- Panasonic DMP-BD65EG-K -- Pioneer DV490V-S -- QED SQART P2110
    Ripley: Micro changes in air density, my ass.
    IcheckMovies -- WhatIWatch

  4. #129

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door James caviezel

    Hoe kan je ze dat van QFC- collection duidelijk maken??
    misschien eens mailen naar A-film?
    New: The Last Warning - MoC LE, Vampyr - MoC LE
    Coming ASAP: -

  5. #130

    Standaard

    Mailen naar A-Film heeft echt geen nut hoor. Voor de distributie van hun films hebben ze strakke marketing/dustributieplannen en het is natuurlijk beleid dat titels er na een tijdje uitgaan om vervolgens plaats te maken voor de QFC editie.

    Let op: dit doen ze voor de consument --> Voor degene die een film heel graag wil hebben in een speciale unieke (lees niet QFC serie) verise koop de DVD meteen, daarna bieden ze de DVD goedkoper aan voor degene die wat minder willen uitgeven.

    Het is toch ook logisch dat niet van elke film twee versies in de schappen liggen. Stel je voor dat elke distributiemaatschappij dat zou doen, dan zouden de winkelschappen wel mogen uitbreiden.
    Dit is mijn uitspraak en hiermee zult u het moeten doen!
    YMDB

  6. #131

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Fafa
    Mailen naar A-Film heeft echt geen nut hoor. Voor de distributie van hun films hebben ze strakke marketing/dustributieplannen en het is natuurlijk beleid dat titels er na een tijdje uitgaan om vervolgens plaats te maken voor de QFC editie.

    Let op: dit doen ze voor de consument --> Voor degene die een film heel graag wil hebben in een speciale unieke (lees niet QFC serie) verise koop de DVD meteen, daarna bieden ze de DVD goedkoper aan voor degene die wat minder willen uitgeven.

    Het is toch ook logisch dat niet van elke film twee versies in de schappen liggen. Stel je voor dat elke distributiemaatschappij dat zou doen, dan zouden de winkelschappen wel mogen uitbreiden.
    grapjas
    ten eerste: heb je al eens geprobeerd te mailen met A-Film over hoe ze erover denken/ waarom ze `t doen?
    ten tweede: het is helemaal niet logisch dat er geen 2 verschillende versies in de winkels liggen, maar alleen maar 1. Er zijn zo ontzettend veel films waar meerdere versies van in de winkel liggen (ik noem een Constatine, Batman Begins.) Die zijn weliswaar niet uitgegeven door A-Film, maar toch.
    Daarbij: waarom laten ze keuze niet aan de consument? ze willen toch geld verdienen? dan is het logischer om ook de duurdere versie in de winkels te laten. Dan sla je 2 vliegen in 1 klap: zij verdienen meer geld door de duurdere versie te verkopen en de consument is blij omdat ie de keuze heeft om te kiezen welke versie hij wilt hij dus de mooie versie kan kopen.

    Je argument gaat dus nergens over
    New: The Last Warning - MoC LE, Vampyr - MoC LE
    Coming ASAP: -

  7. #132

    Standaard

    Je kan natuurlijk altijd mailen naar A-Film, maar daardoor gooien ze niet meteen hun strategie overboord. Daarbij heeft A-Film met QFC enorme succesformule en gaan ze hier natuurlijk mee door.

    Heb je verder enig idee hoe duur het is om twee verschillende versies op de markt te houden? De dure versie heeft een lagere afzet als er ook een goedkope versie is. En een lage afzet DVD lang op de markt houden is gewoon heel duur (productiekosten hetzij opslagkosten). Als de dure versie op de markt komt dan is het aan de liefhebber om hem meteen te kopen. A-Films geeft in ieder geval de keuze.

    Ik vond de 3 disc uitgaves van Eternal Sunshine, Motorcycle Diaries en Der Untergang ook geweldig, maar naar consumenten luisteren ze echt niet als het om kosten gaat hoor. De QFC is een groot succes bij de consument qua verkoop, daar luisteren ze naar.
    Dit is mijn uitspraak en hiermee zult u het moeten doen!
    YMDB

  8. #133

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Fafa
    Je kan natuurlijk altijd mailen naar A-Film, maar daardoor gooien ze niet meteen hun strategie overboord. Daarbij heeft A-Film met QFC enorme succesformule en gaan ze hier natuurlijk mee door.
    dat zeg ik toch ook niet
    maar je kunt `t allicht vragen waarom hun strategie dan heb je tenminste een duidelijk antwoord...
    New: The Last Warning - MoC LE, Vampyr - MoC LE
    Coming ASAP: -

  9. #134

    Standaard

    Op 23 november komen deze uit:









    Vind de covers er goed uit zien
    New: The Last Warning - MoC LE, Vampyr - MoC LE
    Coming ASAP: -

  10. #135

    Standaard

    Volgens mij ook op 23 november Seven Samurai.

  11. #136

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door homernt
    Volgens mij ook op 23 november Seven Samurai.
    Die zag ik er nog niet bijstaan maar is natuurlijk goed mogelijk. Hoop wel dat `t een mooiere cover wordt dan die rode van nu
    New: The Last Warning - MoC LE, Vampyr - MoC LE
    Coming ASAP: -

  12. #137

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door TheGodfather
    Die zag ik er nog niet bijstaan maar is natuurlijk goed mogelijk. Hoop wel dat `t een mooiere cover wordt dan die rode van nu
    Pfoe, zal lastig worden met die lelijke zwarte balken van QFC.
    Vae, puto deus fio...
    Mijn Collectie | Films 2011

  13. #138

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door TheGodfather
    Citaat Oorspronkelijk gepost door homernt
    Volgens mij ook op 23 november Seven Samurai.
    Die zag ik er nog niet bijstaan maar is natuurlijk goed mogelijk. Hoop wel dat `t een mooiere cover wordt dan die rode van nu
    Ik dacht dat jij de Criterion 3 disc had?
    Wat kan jou de cover van de QFC versie schelen dan ?? :wink:
    When I was your age, they would say you could become cops or criminals. What I'm saying is this: When you're facing a loaded gun, what's the difference?
    - Frank Costello (The Departed)

    Mijn Collectie

  14. #139

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door TheGodfather
    Citaat Oorspronkelijk gepost door homernt
    Volgens mij ook op 23 november Seven Samurai.
    Die zag ik er nog niet bijstaan maar is natuurlijk goed mogelijk. Hoop wel dat `t een mooiere cover wordt dan die rode van nu
    Dat ben ik dus niet mee je eens en heb ik nog snel die rode besteld en valt hij alles goed gaat bij morgen op de mat.

    Wil je zien hoe hij eruit komt te zien moet je op ro-disc.nl kijken. Maar in wezen is het zwart inplaats van rood.

  15. #140

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Bob Hiemstra
    Citaat Oorspronkelijk gepost door TheGodfather
    Citaat Oorspronkelijk gepost door homernt
    Volgens mij ook op 23 november Seven Samurai.
    Die zag ik er nog niet bijstaan maar is natuurlijk goed mogelijk. Hoop wel dat `t een mooiere cover wordt dan die rode van nu
    Ik dacht dat jij de Criterion 3 disc had?
    Wat kan jou de cover van de QFC versie schelen dan ?? :wink:
    Is wel waar en ik wil er best meer voor betalen maar het is wel regio 1 dus voor mij geen optie.

  16. #141

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Bob Hiemstra
    Citaat Oorspronkelijk gepost door TheGodfather
    Citaat Oorspronkelijk gepost door homernt
    Volgens mij ook op 23 november Seven Samurai.
    Die zag ik er nog niet bijstaan maar is natuurlijk goed mogelijk. Hoop wel dat `t een mooiere cover wordt dan die rode van nu
    Ik dacht dat jij de Criterion 3 disc had?
    Wat kan jou de cover van de QFC versie schelen dan ?? :wink:
    Klopt, heb ik ook. Opzich kan me die QFC versie idd. niets schelen. Maar ik denk: goh, zeg ook eens wat :P
    New: The Last Warning - MoC LE, Vampyr - MoC LE
    Coming ASAP: -

  17. #142

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door TheGodfather
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Bob Hiemstra
    Citaat Oorspronkelijk gepost door TheGodfather
    Citaat Oorspronkelijk gepost door homernt
    Volgens mij ook op 23 november Seven Samurai.
    Die zag ik er nog niet bijstaan maar is natuurlijk goed mogelijk. Hoop wel dat `t een mooiere cover wordt dan die rode van nu
    Ik dacht dat jij de Criterion 3 disc had?
    Wat kan jou de cover van de QFC versie schelen dan ?? :wink:
    Klopt, heb ik ook. Opzich kan me die QFC versie idd. niets schelen. Maar ik denk: goh, zeg ook eens wat :P
    Graag alleen zinnige dingen zeggen dan voortaan. :wink:
    When I was your age, they would say you could become cops or criminals. What I'm saying is this: When you're facing a loaded gun, what's the difference?
    - Frank Costello (The Departed)

    Mijn Collectie

  18. #143

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Bob Hiemstra
    Citaat Oorspronkelijk gepost door TheGodfather
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Bob Hiemstra
    Citaat Oorspronkelijk gepost door TheGodfather
    Citaat Oorspronkelijk gepost door homernt
    Volgens mij ook op 23 november Seven Samurai.
    Die zag ik er nog niet bijstaan maar is natuurlijk goed mogelijk. Hoop wel dat `t een mooiere cover wordt dan die rode van nu
    Ik dacht dat jij de Criterion 3 disc had?
    Wat kan jou de cover van de QFC versie schelen dan ?? :wink:
    Klopt, heb ik ook. Opzich kan me die QFC versie idd. niets schelen. Maar ik denk: goh, zeg ook eens wat :P
    Graag alleen zinnige dingen zeggen dan voortaan. :wink:
    New: The Last Warning - MoC LE, Vampyr - MoC LE
    Coming ASAP: -

  19. #144

    Standaard

    Nieuw in de QFC:











    New: The Last Warning - MoC LE, Vampyr - MoC LE
    Coming ASAP: -

  20. #145

    Standaard

    In Ma Vie en Rose heb ik wel interesse.

  21. #146

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Frank
    In Ma Vie en Rose heb ik wel interesse.
    Ik ook + een groot deel van de rest. :P
    ‎Broodje Frikandel Speciaal

  22. #147

  23. #148

    Standaard

    Paradise now schaf ik wel een keer aan denk ik.

  24. #149

    Standaard

    Ik vind het een goede serie, de coverart stoort me niet echt en ze zijn allemaal voor een goede prijs te verkrijgen, en aangeizne ik dvd's toch in de eerste plaats voor de film zelf koop maakt het mij niet uit of het nu de originele uitgave is of deze uit de QFC.

  25. #150

    Standaard

    Ik moet inderdaad ook zeggen dat ik geen schaamtegevoel heb dat ik deze collectie heb. De coverart ziet er mooi en klassiek uit, en geeft iets mee waardoor de film niet op één of andere budget-film lijkt. Echt een kwaliteitsproduct.
    Het design van de Rob Houwer collectie, dat vond ik pas goedkoop eigenlijk. Ook al zitten daar de grootste klassiekers tussen, het lijken budget-titels.

    Momenteel hebben wij:
    Lost in Translation (de extra's zijn om te smullen)
    Ramses

    Topproducties!

Pagina 6 van 9 EersteEerste ... 23456789 LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •