De resultaten 1 tot 9 van 9 worden weergegeven.
  1. #1

    Standaard Waar is de OHT gebleven?

    Ik zoek me rot naar ons ouwehoerplekje...ben ik nou zo scheel?!

  2. #2

    Standaard

    Wij (of ons geouwehoer) zijn zeker niet meer welkom op dit forum

  3. #3

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Diana
    Wij (of ons geouwehoer) zijn zeker niet meer welkom op dit forum

    Zo maar, zonder aankondiging?!
    (Ik ben een MSNgesprek met Her begonnen, maar niks op gehoord...)
    Ik vind btw wél dat 't forum retetraag is...

  4. #4

    Standaard

    Hij lijkt inderdaad verdwenen. :S

    Vreemd dit... en ik weet bijna zeker dat er hier geen moderator met zijn verkeerde been uit bed is gestapt vandaag.

    Ik ga nog even zoeken en anders openen we gewoon een nieuwe ouwehoer-hoek. Het forum doet de laatste 24 uur sowieso erg vaag.

    /EDIT: het kan ook zijn dat Eric, of een andere admin de OHT even verwijderd heeft vanwege de snelheidsproblemen. Probeer dus voorlopig even rustig aan te doen qua ouwehoeren, ik zal eerst even informeren hoe dit zit.

  5. #5

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Nathan Strik
    Hij lijkt inderdaad verdwenen. :S

    Vreemd dit... en ik weet bijna zeker dat er hier geen moderator met zijn verkeerde been uit bed is gestapt vandaag.

    Ik ga nog even zoeken en anders openen we gewoon een nieuwe ouwehoer-hoek. Het forum doet de laatste 24 uur sowieso erg vaag.
    Graag, ik kan echt geen dag zonder het geouwehoer van Isis.

  6. #6

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Nathan Strik
    Hij lijkt inderdaad verdwenen. :S

    Vreemd dit... en ik weet bijna zeker dat er hier geen moderator met zijn verkeerde been uit bed is gestapt vandaag.

    Ik ga nog even zoeken en anders openen we gewoon een nieuwe ouwehoer-hoek. Het forum doet de laatste 24 uur sowieso erg vaag.

    O, gelukkig...ja, graag...
    Zoek ze! :P:P

  7. #7

    Standaard

    Het kan zijn dat Eric, of een andere admin deze thread even verwijderd of gedeactiveerd heeft vanwege de snelheidsproblemen waarmee het forum te kampen heeft.

    Probeer jezelf ondertussen een beetje te beheersen dus. Het is in ieder geval geen nieuw beleid ofzo.

    /EDIT: de OHT lijkt weer te zijn teruggekeerd... zal wel een vaag database-probleempje zijn geweest ofzo...

    Ik gooi deze thread op slot.

  8. #8

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Isis
    (Ik ben een MSNgesprek met Her begonnen, maar niks op gehoord...)
    Nou moe! Ik kom nèt thuis van m'n werk! 't Eerste wat ik doe is kijken of ik al iets van Ies gehoord heb en dan is 't nog niet goed!

  9. #9

    Standaard

    Ik klikte gewoon op de link in m'n email en de thread kwam gewoon tevoorschijn
    Lost in Translation: best movie ever!

    312 +


Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •