Pagina 1 van 2 12 LaatsteLaatste
De resultaten 1 tot 25 van 34 worden weergegeven.
  1. #1

    Standaard Trainspotting: Special Edition

    Ik heb weer een vraag waar ik waarschijnlijk zelf al het antwoord op weet, maar ik vraag het toch maar:

    Trainspotting SE is zeker (bijna) niet meer MET kartonnen slipcase te krijgen?

    Net als bijv. Fargo SE

  2. #2

    Standaard

    Ik heb 'm 1 keer in m'n handen gehad... helaas niet gekocht (duur). Heb nu eentje zonder slipcase

    Zonder slipcase is de SE nu (dankzij Van Leest ) goed verkrijgbaar. Zit in de 3 voor 30 euro actie.

    Ben bang dat je die nieuw niet zo snel zult tegenkomen. Misschien 2de hands of bij een speciaalzaak(-je) ergens. Succes iig!

  3. #3

    Standaard Re: Trainspotting: Special Edition

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Travis Bickle
    Ik heb weer een vraag waar ik waarschijnlijk zelf al het antwoord op weet, maar ik vraag het toch maar:

    Trainspotting SE is zeker (bijna) niet meer MET kartonnen slipcase te krijgen?

    Net als bijv. Fargo SE
    Slipcases zijn maar tijdelijk,heel toevallig kan je er soms een tegen komen in de winkel.Probeer anders in verkoop/gevraagd tread of marktplaats/Ebay.
    ‎Broodje Frikandel Speciaal

  4. #4

    Standaard

    volgens mij ben je een digipack/slipcase fan.

    ik denk dat je je toch eens op de r2 uk versies moet richten. Veel mooie titels komen daar in digipack/slipcase en soms ook met nl subs!

    mocht je interesse hebben in een trainspotting r2 uk versie met slipcase dan moet je maar ff pm-en!

    gr Coen
    Royal O'Reilly Tenenbaum (1932-2001) Died Tragically Rescuing His Family From The Remains Of A Destroyed Sinking Battleship.

    My Dvd's & Blu Rays | WhatIWatch

  5. #5

    Standaard



    Klopt ik wil graag alles hebben in perfecte staat, geen DVD uitgaves zonder slipcases die er eerder wel bij zaten, geen keepcases met stickerafdrukken erop etc!

    NL subs vind ik wel must zal wel eens kijken!

    Op i'net is ie nog wel te bestellen met slipcase hoogstwaarschijnlijk maar wel voor 20 + terwijl ie idd bij Van Leest in 3 voor 33 ligt, naar dilemma

  6. #6

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Travis Bickle


    Klopt ik wil graag alles hebben in perfecte staat, geen DVD uitgaves zonder slipcases die er eerder wel bij zaten, geen keepcases met stickerafdrukken erop etc!

    NL subs vind ik wel must zal wel eens kijken!

    Op i'net is ie nog wel te bestellen met slipcase hoogstwaarschijnlijk maar wel voor 20 + terwijl ie idd bij Van Leest in 3 voor 33 ligt, naar dilemma
    tip --> je probeert eerst de slipcase te scoren via merchandise te koop gevraagd en koop daarna de dvd bij van leest of frs.

    wie weet werkt het wel!

    gr Coen
    Royal O'Reilly Tenenbaum (1932-2001) Died Tragically Rescuing His Family From The Remains Of A Destroyed Sinking Battleship.

    My Dvd's & Blu Rays | WhatIWatch

  7. #7

    Standaard

    Zat ook te denken:

    Ik bestel via internet MET slipcase, koop 'm ook bij Van Leest en laat 'm verzegelen

    Stuur die van v. Leest terug naar die internet zaak, of zullen ze dat merken?

    Vraag ik me af...

  8. #8

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Travis Bickle


    Klopt ik wil graag alles hebben in perfecte staat, geen DVD uitgaves zonder slipcases die er eerder wel bij zaten, geen keepcases met stickerafdrukken erop etc!

    NL subs vind ik wel must zal wel eens kijken!

    Op i'net is ie nog wel te bestellen met slipcase hoogstwaarschijnlijk maar wel voor 20 + terwijl ie idd bij Van Leest in 3 voor 33 ligt, naar dilemma
    De trainspotting SE die ik recent heb besteld is met slipcase en NL subs.
    Prachtig beeld en geluid!


    Ik zie nu dat zowel ro-disc als FRS trainspotting se niet meer op voorraad hebben.

  9. #9

    Standaard

    Waar had je 'm besteld H. Stadman als ik vragen mag + hoeveel kostte ie ?

  10. #10

    Standaard

    Vraag ik me ook wel af... :wink:

    op bol.com is deze voor maar 11,99 (met slipcase??),maar waar is deze nog met slipcase?Als ik eenmaal weet dat hij eerst wel met slipcase was,wil ik die ook wel natuurlijk.

  11. #11

    Standaard

    De Free Record Shop en VanLeest verkoopt 'm met slipcase.

  12. #12

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Frank
    De Free Record Shop en VanLeest verkoopt 'm met slipcase.
    idd, eerst een weekje of 2 zonder, en toen weer met... ik snel via inet besteld, kreeg ik 'm zonder! Maarrrrrrr die aardige gast bij van leest heeft eentje voor me na-besteld en toen ik 'm op kwam halen zag ik een hele rits MET slipcase weer liggen.. (in heerlen btw)

  13. #13

    Standaard

    Ja, Vanleest en FRS hebben weer even met slipcase, maar wie weet voor hoe lang.
    People scare better when they're dying.
    Pioner DV-2850s | Pioneer VSX-416 | Eltax Universe 5.0 + Eltax Concept 400 (als Fronts) | Mivoc SW 1100A

  14. #14

    Standaard

    heb em juist binnen van FRS

    zalig

  15. #15

    Standaard

    Maar snel besteld dan
    Hopen dat ik em dan ook in slipcase krijg.

  16. #16

    Standaard

    is deze ook uitgebracht in een digipack?
    Five-Star Trader / SafeTrader
    934 trades (nog steeds 2de plaats in de traderslijst!!!)

  17. #17

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door mokka
    is deze ook uitgebracht in een digipack?
    Nee helaas. Niet in Nederland iig.
    Leave it on the doorstep and get the hell outta here...

  18. #18

    Standaard

    heb inmiddels ook slipcase (lagen hele stapels bij FRS en Van Leest)

    hopelijk komt FARGO ook nog een x MET slipcase in de schappen!!

  19. #19

    Standaard

    Zo,vandaag meegepikt bij de FRS met slipcase voor 11,70!
    Maar er lagen geen stapels meer,maar 2 dvd's in totaal. :wink:

  20. #20

    Standaard

    Gisteren gekocht bij Van Lees in de bak van 3 voor 30 euro. allemaal zonder slipcase...... behalve de onderste van de stapel

    gelijk thuis gekeken.....HEERLIJKE film

    see ya all

    Bas
    Mijn Collectie VHS: (100) /DVD: (800+) / HD DVD: (43) /Blu-Ray: (0)

  21. #21

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Kees Hoekerd
    Zo,vandaag meegepikt bij de FRS met slipcase voor 11,70!
    Maar er lagen geen stapels meer,maar 2 dvd's in totaal. :wink:
    Lol, ik ook gisteren

  22. #22

    Standaard

    Ik heb de Art House collection versie, heb ik nu mindere beeld- en/of geluidskwaliteit?
    "City of light, city of magic!"

  23. #23

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door FredKroket
    Ik heb de Art House collection versie, heb ik nu mindere beeld- en/of geluidskwaliteit?
    ik denk het wel, maar ben niet zeker

  24. #24

    Standaard

    Hier in Emmen hebben ze er nog zat van bij de FRS.

    Sterker nog vandaag opgehaald 3 voor 33 euro bak

  25. #25

    Standaard

    http://www10.cd-wow.net/detail_resul...subcat=region2

    Deze R2UK versie is in tegenstelling tot de R2NL S.E. wel met een full bitrate DTS track. Nadeel: uitsluitend EN subs.

    Bron:
    http://dvdcompare.net/comparisons/film.php?fid=191
    "City of light, city of magic!"

Pagina 1 van 2 12 LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •