Pagina 1 van 4 1234 LaatsteLaatste
De resultaten 1 tot 25 van 80 worden weergegeven.
  1. #1

    Standaard Night Watch 2005 (Trilogy)

    Ziet er veelbelovend uit 8)

    Trailer

  2. #2

    Standaard Re: Night Watch 2005 (Trilogy)

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Steve Muller
    Ziet er veelbelovend uit 8)

    Trailer
    Kippevel trailer

  3. #3

    Standaard

    mwah, vond de film niet echt bijzonder.
    als je de trailer bekijkt heb je het beste van de film al gezien.
    verder vond ik hem maar matig...

  4. #4

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door jim2873
    mwah, vond de film niet echt bijzonder.
    als je de trailer bekijkt heb je het beste van de film al gezien.
    verder vond ik hem maar matig...
    Heb je de film al gezien dan

  5. #5

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Steve Muller
    Citaat Oorspronkelijk gepost door jim2873
    mwah, vond de film niet echt bijzonder.
    als je de trailer bekijkt heb je het beste van de film al gezien.
    verder vond ik hem maar matig...
    Heb je de film al gezien dan
    yep.
    is in rusland al uit op dvd.

  6. #6

    Standaard

    Lijkt me echt een geweldige film hoor!!
    Some Birds Aren't Meant To Be Caged

    Recente aanwinsten: Finding Nemo US, Universal Monsters - Essential Collection, La Vita E Bella, Lawrence of Arabia

  7. #7

    Standaard

    Damn wat ziet dat er goed uit zeg. Ben ontzettend benieuwd. Een horror trilogie. Zal me benieuwen maar ik kijk er naar uit. Lekker duister.
    When there's no more room in hell, the dead will walk the earth.

    Alles over de nieuwste adventure spellen @ Adventure-Island.nl

  8. #8

    Standaard

    Ziet er wel goed uit. Ben benieuwd.
    Superman Returns

  9. #9

    Standaard

    Ik sta versteld. Wist niet dat die Russen zulke shit konden maken. Goeie shit bedoel ik. Wat betreft acteren en dialogen kan ik niet 100% zuiver oordelen, maar als we het over visueel geweld hebben dan staat deze ver boven dat zogenaamd geweldige Sin City. Errug strak maar wel errug veel tegelijk. Russen zijn weinig subtiel, dunkt me.
    "Ik hoef de gordijnen niet open te doen om te zien dat het regent."

  10. #10

    Standaard

    Weet iemand al wat meer over deze film?
    De trailer is al tijdje uit, maar nog erg stil rondom deze film...
    Jake La Motta

  11. #11

    Standaard

    Boven Sin City? Volgens mij ben jij een beetje in de war. Dit is een leuke trilogie, het bovennatuurlijke Russische antwoord op Matrix, maar het lyrische niveau van Sin City haalt hij niet.

  12. #12

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door BrownB
    Boven Sin City? Volgens mij ben jij een beetje in de war. Dit is een leuke trilogie, het bovennatuurlijke Russische antwoord op Matrix, maar het lyrische niveau van Sin City haalt hij niet.
    Nou ja, lyrisch, niet overdrijven he. Het gaat hier uiteindelijk toch allemaal maar over meningen, en ik vind Sin City vlak en constant, Night Watch is vol, veelzijdig en afwisselend!

    SC is een stilistischere, minimalistischere benadering, NW een bonte en explosieve verzameling kleur- en vormexplosies! Heerlijk.
    "Ik hoef de gordijnen niet open te doen om te zien dat het regent."

  13. #13

    Standaard

    Dat lijkt me een zware overschatting. Night Watch ziet er goed uit en kijkt aardig weg (jammer van de bewuste trilogiebenadering), maar is niet zo rijk en stijlvol als Sin City. Al met al zit Night Watch dichter bij het genre actiefilm dan Sin City en dat onderscheidt het voor mij als een minder goede film.

    Neemt niet weg dat het prachtige effecten zijn met een aardig verhaal en minder een verkapte actiefilm dan Matrix was, ook een pluspunt.

  14. #14

    Standaard

    Vond Night Watch ontzettend teleurstellend. Echt buitengewoon slecht geregiseerd vooral. Ga je je toch afvragen of al dat geld niet beter besteed had kunnen worden.

  15. #15

    Standaard

    waar kan ik deze film al bestellen? met engelse subs dan uiteraard...

  16. #16

    Standaard

    Deze film lijkt me wel interesant...........al heb ik er geen goed gevoel over dat ie ook werkelijk gaaf is..........en beter dan Sin City ? Lijkt me toch niet echt..........

  17. #17

    Standaard

    ik ga er morgen heen.
    zag net dat ie in antwerpen draait, dus daar rij ik morgen even naartoe

  18. #18

    Standaard

    Vond het geweldig; heb m een paar maanden geleden al gezien tijdens een persvoorstelling.
    Overdonderende specialeffects en een verhaal dat echt goed in elkaar steekt, dat zie je niet gauw meer, behalve bij Spider-Man 2 dan. Echt een aanrader!
    Mr Fairbrother: 'Is Ted here?'
    Spike: No, he's doing the whocanputhisheadinabucketofwaterthelongest-competion!

  19. #19

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Sicco
    waar kan ik deze film al bestellen? met engelse subs dan uiteraard...
    Vergeet inderdaad die subs niet, de engels ondertitelde biosversie was bijzonder, juist omdat de ondertitels zo deel uitmaakten van de film. Ik ben nog steeds van mening dat deze film bijzonder smakelijke eyecandy is. Wow, kan niet wachten op day watch.
    "Ik hoef de gordijnen niet open te doen om te zien dat het regent."

  20. #20

    Standaard

    deze week eens gaan bekijken
    New: The Last Warning - MoC LE, Vampyr - MoC LE
    Coming ASAP: -

  21. #21

    Standaard

    ben er gister dus naartoe geweest. zeker geen slechte film! af en toe leek het wel dat de mooie plaatjes belangrijker waren dan het verhaal, maar heel erg storend was dit niet (dankzij de mooie plaatjes ).

    toch wel een aanrader dus, omdat het eens wat nieuws onder de zon is...

  22. #22

    Standaard

    Ik kan niet wachten op deze film, ik zag een voorstukje in de bios, hij is echt super volgens mij.
    http://www.intervocative.com/dvdcollection.aspx/Nancy

    Don,t point your finger at fucking crazy people!!!!!

  23. #23

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Nancy
    Ik kan niet wachten op deze film, ik zag een voorstukje in de bios, hij is echt super volgens mij.
    Ik heb hem gister gezien, en hij valt echt tegen, de trailer ziet er echt veel beter uit, en van de film had ik heel iets anders verwacht, jammer!
    http://www.intervocative.com/dvdcollection.aspx/Nancy

    Don,t point your finger at fucking crazy people!!!!!

  24. #24

    Standaard

    Voorstukjes/Trailers zijn zo anders dan de eigenlijke films, desalniettemin vind ik NW nog steeds leuk, kweetniet wat het is, lekker rauw, gehaast en eclectisch. Vet.
    "Ik hoef de gordijnen niet open te doen om te zien dat het regent."

  25. #25

    Standaard

    Heb m zaterdagavond gezien in de bios en dit schreef ik er gisteren over op t Fok! Forum:


    Nochnoi Dozor (Night Watch)
    Hele, hele gave film die zeker niet onder doet voor de gemiddelde Hollywood film.Met de argumenten dat de film moeilijk te volgen is en dat er dingen niet (goed) worden uitgelegd ben ik `t niet eens. Alles wordt wel goed uitgelegd, al moet je wel je aandacht erbij houden. Als je ff niet oplet ben je de draad kwijt.
    Het verhaal opzich is niet erg speciaal en hebben we al vaker gezien, maar de uitwerking is erg gaaf. De effecten vliegen je constant om de oren en zien er subliem uit. De montage,geluid en de muziek zijn geweldig, het acteerwerk is in orde.
    Kortom: zeker een aanrader als je een keer een goede actiefilm wilt zien, maar hij is waarschijnlijk niet voor iedereen geschikt. Een film die een tweede kijkbeurt meer dan waardig is


    IMDB Cijfer: 6,3/10
    Mijn Cijfer: 7,8/10
    Go check it out, zou ik zeggen
    New: The Last Warning - MoC LE, Vampyr - MoC LE
    Coming ASAP: -

Pagina 1 van 4 1234 LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •