Pagina 2 van 4 EersteEerste 1234 LaatsteLaatste
De resultaten 26 tot 50 van 80 worden weergegeven.
  1. #26

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Sicco
    waar kan ik deze film al bestellen? met engelse subs dan uiteraard...
    Heb maanden geleden de regio 5 DVD op een conventie in engeland gehaald....heeft engelse subs!!
    Je kan deze dus gewoon aanschaffen...

  2. #27

    Standaard

    Is er niemand die de AFFF-versie heeft gezien met de volledig in video geintegreerde subs heeft gezien? Die zitten er vast in, en in dit geval heb ik dan ook geen probleem met burnt-in subs.
    "Ik hoef de gordijnen niet open te doen om te zien dat het regent."

  3. #28

    Standaard

    een ontiegelijk pretentieuze horrorfilm die geen enkele verwachting inlost ...

    Absolute bagger
    Some Birds Aren't Meant To Be Caged

    Recente aanwinsten: Finding Nemo US, Universal Monsters - Essential Collection, La Vita E Bella, Lawrence of Arabia

  4. #29

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door TheGodfather
    Met de argumenten dat de film moeilijk te volgen is en dat er dingen niet (goed) worden uitgelegd ben ik `t niet eens. Alles wordt wel goed uitgelegd
    Goed als dat zo is dan wil ik graag uitleg hebben over het volgende:

    [spoiler:6a1def5c70]Wat is het halfdonker en waarom gebruikt Anton het niet bij dat gevecht met de Vampier. Wanneer wordt er in de film uitgelegd wat het Halfdonker is en waarom het er is? En waarom kunnen ze aan het einde niet zo heel lang in het halfdonker zijn, maar tijdens de arrestatie van de heks, zitten ze relax rond een tafel zonder dat ze laten blijken dat ze haast hebben.[/spoiler:6a1def5c70]

    Ik geef toe dat ik niet altijd mijn aandacht bij de film had. Op sommige momenten was hij wat traag en kon hij mij niet boeien. De trailer is misleidend. Deze geeft het beeld dat het om een actievol spectakel gaat. En dat is het duidelijk niet.
    No comment

  5. #30

    Standaard

    helemaal mee eens. heb hem gister in de bios gezien en wat een waste of time and money.. :x
    Some Birds Aren't Meant To Be Caged

    Recente aanwinsten: Finding Nemo US, Universal Monsters - Essential Collection, La Vita E Bella, Lawrence of Arabia

  6. #31

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Mr_sinister
    -knip-
    ok toegegeven: dat is idd niet al te best uitgelegd. daar wist ik me na afloop ook geen raad mee
    New: The Last Warning - MoC LE, Vampyr - MoC LE
    Coming ASAP: -

  7. #32

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Mr_sinister
    Citaat Oorspronkelijk gepost door TheGodfather
    Met de argumenten dat de film moeilijk te volgen is en dat er dingen niet (goed) worden uitgelegd ben ik `t niet eens. Alles wordt wel goed uitgelegd
    Goed als dat zo is dan wil ik graag uitleg hebben over het volgende:

    [spoiler:4d777494be]Wat is het halfdonker en waarom gebruikt Anton het niet bij dat gevecht met de Vampier. Wanneer wordt er in de film uitgelegd wat het Halfdonker is en waarom het er is? En waarom kunnen ze aan het einde niet zo heel lang in het halfdonker zijn, maar tijdens de arrestatie van de heks, zitten ze relax rond een tafel zonder dat ze laten blijken dat ze haast hebben.[/spoiler:4d777494be]

    Ik geef toe dat ik niet altijd mijn aandacht bij de film had. Op sommige momenten was hij wat traag en kon hij mij niet boeien. De trailer is misleidend. Deze geeft het beeld dat het om een actievol spectakel gaat. En dat is het duidelijk niet.
    [spoiler:4d777494be]In het halfdonker kunnen alleen 'anderen' komen. In het eerste stuk bij de heks zitten ze in het halfdonker en je ziet de hoofdpersoon een beetje ongemakkelijk zitten/liggen in het halfdonker. Dat komt omdat hij nog niet aan het halfdonker gewend is. Hij komt er in de scene achter dat hij een andere is. Die anderen kennen het halfdonker wel en zitten dus lekker relaxt.

    Later in de film, als ze bij zijn zoon zijn, hebben ze haast om het doodsimpele feit dat zijn zoon nog niet gewend is aan het halfdonker en er niet te lang mag blijven. Dat kan schadelijk zijn.

    Waarom gebruikt hij het niet bij de Vampier? Ja, dat vroeg de baas van het licht toch ook af. Daarom vermoordde hij de vampier, dat deed het hele balletje rollen. Zonder die moord, was zijn zoon nooit naar de darkside gegaan. Actie > Reactie.
    [/spoiler:4d777494be]

    Het halfdonker uitleggen, dat kan eigenlijk niet. Je kunt het vergelijken met Frodo en de ring. Ik vond de film daarom ook verre van lastig te begrijpen, want onder de vele visuele trucjes gaat een vrij simpel verhaal schuil. En ja, het is inderdaad geen actievol spektakel, maar meer een geslaagde opstap (lees: inleiding) naar hopelijk succesvolle vervolgdelen.

  8. #33

    Standaard

    Dank je wel voor de uitleg. het is nog niet helemaal duidelijk maar als ik de film voor de 2de keer zie dan zal het kwartje vast wel helemaal vallen.
    No comment

  9. #34

    Standaard

    Vanavond maar eens bekijken, zal wel moeten opletten heb ik overal gelezen...Red Bull staat klaar.
    | Marantz SR-64004| Kef | SVS | Nordost Wyrewizard | Qed | Furutech-Lapp-Wattgate | G&W | Pioneer PDP-LX508D | PS3 | Wii | Cisco 8455DVB HD|

  10. #35

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door 1101
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Sicco
    waar kan ik deze film al bestellen? met engelse subs dan uiteraard...
    Vergeet inderdaad die subs niet, de engels ondertitelde biosversie was bijzonder, juist omdat de ondertitels zo deel uitmaakten van de film. Ik ben nog steeds van mening dat deze film bijzonder smakelijke eyecandy is. Wow, kan niet wachten op day watch.
    Dat van die ondertitels was ik even vergeten. Inderdaad, nóg een reden om deze film uit te roepen tot een van de beste van het jaar!
    Mr Fairbrother: 'Is Ted here?'
    Spike: No, he's doing the whocanputhisheadinabucketofwaterthelongest-competion!

  11. #36

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Maarten van Krimpen
    Citaat Oorspronkelijk gepost door 1101
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Sicco
    waar kan ik deze film al bestellen? met engelse subs dan uiteraard...
    Vergeet inderdaad die subs niet, de engels ondertitelde biosversie was bijzonder, juist omdat de ondertitels zo deel uitmaakten van de film. Ik ben nog steeds van mening dat deze film bijzonder smakelijke eyecandy is. Wow, kan niet wachten op day watch.
    Dat van die ondertitels was ik even vergeten. Inderdaad, nóg een reden om deze film uit te roepen tot een van de beste van het jaar!
    wat is er dan met de ondertitels die deel uit maken van de film?

  12. #37

    Standaard

    Jaaa, het is alweer een tijdje geleden dat ik deze film gezien heb. De ondertitels spelen niet echt een rol, maar ze zijn wel onderdeel van het decor zeg maar...ze kleuren rood, ze vervliegen...het is een beetje moeilijk uit te leggen, maar leuk is het wel!
    Mr Fairbrother: 'Is Ted here?'
    Spike: No, he's doing the whocanputhisheadinabucketofwaterthelongest-competion!

  13. #38

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Maarten van Krimpen
    Jaaa, het is alweer een tijdje geleden dat ik deze film gezien heb. De ondertitels spelen niet echt een rol, maar ze zijn wel onderdeel van het decor zeg maar...ze kleuren rood, ze vervliegen...het is een beetje moeilijk uit te leggen, maar leuk is het wel!
    ja joh? klinkt apart en ook vrij storend
    maar dat zal wel niet aangezien jullie er behoorlijk enthousiast over zijn

  14. #39

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Sicco
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Maarten van Krimpen
    Jaaa, het is alweer een tijdje geleden dat ik deze film gezien heb. De ondertitels spelen niet echt een rol, maar ze zijn wel onderdeel van het decor zeg maar...ze kleuren rood, ze vervliegen...het is een beetje moeilijk uit te leggen, maar leuk is het wel!
    ja joh? klinkt apart en ook vrij storend
    maar dat zal wel niet aangezien jullie er behoorlijk enthousiast over zijn
    Ondertiteling is ook goed in beeld geplaatst, met niet een al te groot lettertype. De letters gaan ook als het ware op in de film. Moeilijk uit te leggen, maar zien is geloven!
    Mr Fairbrother: 'Is Ted here?'
    Spike: No, he's doing the whocanputhisheadinabucketofwaterthelongest-competion!

  15. #40

    Standaard

    Had hier iets meer van verwacht. Goede effecten, en leuk uitgevoerd, maar niet alles is (direct) duidelijk. Maar ik ben er voor de rest toch vrij positief over, moet alleen nog wat dingetjes nazoeken.
    Five-Star Trader (778+) | Gold Trader (156+) | eBay (ex-lid) (191+)

  16. #41

    Standaard

    Is deze al op DVD (R2) te krijgen, met NL subs?
    indien ja, waar ergens?

  17. #42

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Mark de Jong
    Had hier iets meer van verwacht. Goede effecten, en leuk uitgevoerd, maar niet alles is (direct) duidelijk. Maar ik ben er voor de rest toch vrij positief over, moet alleen nog wat dingetjes nazoeken.
    Denk er hetzelfde over. Ze hadden van te voren ook nog wel het volgende mogen melden;

    " Deze film wordt u aangeboden door Nescafe"


  18. #43

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Ronald_VR
    Is deze al op DVD (R2) te krijgen, met NL subs?
    indien ja, waar ergens?
    ziehier het persbericht van deze dvd

    NIGHTWATCH
    IJzersterke epische thriller die je gezien moet hebben!
    Verbluffende eerste deel van een fantasy trilogie
    Te huur vanaf 14 maart en te koop vanaf 15 maart

    "Het sterke verhaal, het fantastische acteerwerk en de mooie special effects zorgen voor een ontzettend lekkere cultfilm die heel wat mensen zal boeien" - Filmvisie

    Het verhaal
    De tegenstrijdige krachten van Licht en Donker leven al honderden jaren naast elkaar in een uitgekiende balans... tot nu. "De Anderen" van de Night Watch, zoals vampieren, heksen en demonen beschikken over bovennatuurlijke krachten en een ketting van mysterieuze gebeurtenissen tart een eeuwenoude voorspelling: een uitverkorene zal de andere zijde kiezen, de balans vernietigen en een apocalyptische oorlog veroorzaken zoals de wereld nog nooit heeft gekend!

    Russische trilogie
    Night Watch, Nochnoi Dozor luidt de Russische titel, is het eerste deel van een trilogie gebaseerd op de populaire sciencefictionromans van Sergei Lukyanenko. De andere delen heten respectievelijk Day Watch en Dusk Watch. Deze visionaire horrorfantasy bevat een duizelingwekkende mix van adembenemende effecten, flitsende actiescènes en naar de keel grijpende suspense. Wie denkt dat hij het allemaal al gezien heeft, zal naar adem happen bij het bekijken van Night Watch.

    Kaskraker in Rusland
    De film was een instantsucces in Rusland waar hij alle boxofficerecords verpulverde en de Lord Of The Rings (deel 3) en Spider-Man 2 voorbijstak. Night Watch is één van de duurste Russische films ooit, mede door het veelvuldige gebruik van de special effects. De regie van Timur Bekmambetov is zeer gestileerd en toont ook de rauwe kanten van de RUssische samenleving. Ook de acteurs zetten prima prestaties neer. Night Watch is geen vrijblijvende film, de aanpak is anders dan wat we gewoon zijn van Hollywoodproducties, maar dat maakt het alleen maar leuker voor liefhebbers van fantasy en mysterie.

    Hypnotiserende beelden
    De wereld die geschetst wordt in Night Watch mag dan duister en griezelig zijn, toch blijf je je verbazen over het barokke visuele spektakel dat met een sneltreinvaart op je afkomt, van vampieren tot raketaangedreven busjes. Net als in Blade, The Lord Of The Rings en The Matrix kom je terecht in een ander, fascinerend universum. Tijd om Night Watch te ontdekken!

    Productinformatie
    Titel: Night Watch
    Releasedatum: 14 maart 2006 (huur), 15 maart 2006 (koop)
    Genre: thriller
    Leeftijd: 12, angst, geweld
    Lengte: 114 min,
    Geluid: Russisch Dolby Digital 5.1, Engels Dolby Digital 5.1
    Beeld: 16x9 / 1.85:1
    Ondertiteling: Engels, Nederlands, Zweeds

    Extra's (enkel op de koopversie):
    • Audiocommentaar door Timur Bekmambetov
    • Een voorproefje van Day Watch
    • Trailer van de serie Broken Saints "Prophecy"

  19. #44

    Standaard

    Hij was vandaag al te koop en ik moet eerlijk zeggen dat ik geen spijt heb van deze aankoop, heb hem in de bioscoop gezien en vond hem toen al absoluut de moeite waard en 2 weken geleden had ik de eer om al Day Watch te zien en moet eerlijk zijn dat Day Watch nog beter is dan de eerste film, veel beter verhaal en betere special effects. Maar duidelijker is het er niet echt op geworden, het wordt denk ik tijd voor mij om de boeken maar eerst eens te gaan lezen.

  20. #45

    Standaard

    wanneer komt "day watch" in de zalen?
    There is only one real truth: causality!...

  21. #46

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Joris Springer
    Hij was vandaag al te koop en ik moet eerlijk zeggen dat ik geen spijt heb van deze aankoop, heb hem in de bioscoop gezien en vond hem toen al absoluut de moeite waard en 2 weken geleden had ik de eer om al Day Watch te zien en moet eerlijk zijn dat Day Watch nog beter is dan de eerste film, veel beter verhaal en betere special effects. Maar duidelijker is het er niet echt op geworden, het wordt denk ik tijd voor mij om de boeken maar eerst eens te gaan lezen.
    Waaaat? Waar gezien en waar gekocht? Persoonlijk zou ik wachten op een trilogieuitgave voor je weer met 6 verschillende edities zit, de 1 net iets beter dan de ander.
    "Ik hoef de gordijnen niet open te doen om te zien dat het regent."

  22. #47

    Standaard

    Ik wacht daar niet meer op. Als ik nu een dvd zie liggen en ik vind hem goed met enkele extras, juist geluid en beeld, dan koop ik hem.

    Ik heb tijdje geleden de star wars box (4 dvd's) gekocht en zit nu te wachten op de Star Wars box van deel I, II en III.

    NU hoor ik weer dat er een Star Wars Box komt met alle 6 films erin.
    Is dat nou echt zo????

    Zelfde met Sin City. is NU te koop op een kale versie, maar de limited Uncut versie komt binnenkort uit.

    Daar wacht ik wel op

    Maar begin er nu wel van te balen. Ik kan me wel voorstellen dat mensen dvd's branden.

    Ik bedoel als ik het kon dan zou ik nu sin city branden op een Rewritable dvd en als de uncut versie uit is, dan koop ik hem toch en die gebrande dvd maak ik dan weer leeg.

    Aan de ene kant belazer je de film maker en dat is illegaal.
    Aan de andere kan worden wij belazerd door de filmmaker en dat is LEGAAL (Blijkbaar)

    (kale dvd's uitbrengen en 6 maanden later een betere versie uitbrengen is het moedwillig belazeren van de consument en NIEMAND doet er iets tegen.)

    Maar andersom krijg je een flinke boete...ligt het aan mij of klopt er hier iets niet????

    kan iemand mij dat uitleggen PLEASE, want ik sta op het punt om een brander te kopen.
    Mijn Collectie VHS: (100) /DVD: (800+) / HD DVD: (43) /Blu-Ray: (0)

  23. #48

    Standaard

    heb de dvd vorige week blind gekocht, en ik moet toegeven : goeie film, ondanks een wat mager verhaaltje; net zoals bij the matrix : het idee is goed, het gaat het eerste uur echt wel hard, maar de ontknoping is wat teleurstellend.
    aan de andere kant : geweldige visuele stijl, leuke actie en effecten, dus ja, ik ben benieuwd naar de volgende delen

  24. #49

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door frank33_98
    net zoals bij the matrix : het idee is goed, het gaat het eerste uur echt wel hard, maar de ontknoping is wat teleurstellend.
    Ga jij de matrix nog eens kijken , dat je de andere 2 delen afkraakt owkee, maar de eertse is van het begin tot het eind puntje op de stoel werk!

    Night Watch vorige week gehuurd. Toffe film mooie effecten, maar het verhaal is onduidelijk. Hier lag voor mij dan ook de grootste teleurstelling van deze film. Je hebt wel een idee waar het over gaat, maar het is (nog) niet sterk uitgewerkt!
    Turn around and feel the vibe.....

  25. #50

    Standaard

    inhoudelijk is het voroalsnog een best matige film

    Nochnoi Dozor
    Het begin vd Russiche Star Wars en inmindere mate LOTR en Matrix? Je ziet iig wel duidelijk wat overeenkomsten, alhoewel fans van de Russische films deze vergelijking duidelijk niet willen maken.
    Hoe dan ook, het is het eerste deel van een trilogie en het draait om het Goede en Kwade wat ook bij de 3 andere trilogieën het geval is. Verder probeert de regisseur een rage te creëren met zijn trilogie wat toch ook wel het geval is bij de overige genoemde films door vooral de opvallende technieken die hij gebruikt in dit eerste deel. Ten slotte speelt [spoiler:4ddf3c6fb0]de relatie tussen zoon --- vader , die daar pas later achterkomt dat de jongen zijn zoon is[/spoiler:4ddf3c6fb0], een grote rol....
    Dan de film. Daar vallen 2 aspecten erg op: het verhaal en de technieken. Maar eerst het positieve aspect en dat zijn de technieken die hij gebruikt. Werkelijk waar alles wat je als regisseur kan gebruiken, gebruikt de man. Versnellingen, vertragingen, uitvergrotingen, vreemde beeldhoeken, blablablablablabla en dan heb ik het niet over spelen met flashbacks en wederom blablabla. Redelijk vaak heeft dit ook duidelijk zijn charme en toegevoegde waarde MAAR naar mijn mening soms te overdone en te veel voor de vorm wat duidelijk ten koste gaat van het verhaal.
    Dan de inhoud, tsja het idee is leuk en interessant en soms ook heel goed MAAR waarom dan toch niet zo positief. Simpel! Het verhaal is soms werkelijk waar LOSSE HAP, weinig aansluiting tussen scenes, dat begint al meteen bij de 2 eerste inleidende scenes en dat is later in de film niet veel anders. Pas bij het einde komt het een en ander wat meer bij elkaar en NATUURLIJK het is een trilogie, maar dan nog moet je als regisseur wel een film maken.
    Dat laatst is jammer, want als het inhoudelijk beter was dan was ik iig op zijn minst benieuwd naar de 2 andere delen. Nu zal ik op zijn hoogst de trilogie in zijn geheel een keer willen zien als me dat uitkomt, ik kijk er iig niet naar uit, wat bij de eerder genoemde triologieën duidelijk wel het geval was.......

Pagina 2 van 4 EersteEerste 1234 LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •