Pagina 3 van 4 EersteEerste 1234 LaatsteLaatste
De resultaten 51 tot 75 van 80 worden weergegeven.
  1. #51

    Standaard

    Het verhaal hangt idd wat als los zand aan elkaar. Voor de rest een aardig fillempie.

  2. #52

    Standaard

    Deel 1 heet Night Watch
    Deel 2 heet Day Watch,

    maar hoe gaat 3 heten? Goedemorgen Nederland Watch ?

  3. #53

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Bono_Aloys
    Deel 1 heet Night Watch
    Deel 2 heet Day Watch,

    maar hoe gaat 3 heten? Goedemorgen Nederland Watch ?
    Dusk Watch

    dit zijn de Russische titels:

    Nochnoi Dozor
    Dnevnoy Dozor
    Nochnoy dozor 3

  4. #54

    Standaard

    Oké, bedankt. :wink:

  5. #55

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Bono_Aloys
    Oké, bedankt. :wink:
    no problem :wink:

    IMDB.com staat vrijwel alles over films en dus ook Engelse titels voor buitenlandse films...

  6. #56

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Swanski
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Bono_Aloys
    Oké, bedankt. :wink:
    no problem :wink:

    IMDB.com staat vrijwel alles over films en dus ook Engelse titels voor buitenlandse films...
    Ja weet ik, had ik misschien ook beter kunnen doen.

  7. #57

    Standaard

    Weet er iemand of er een r1 of een SE bestaat met die speciale ondertiteling?!
    Op het BIFFF draaide ze vorig jaar Night watch en die had ZEER speciale/coole ondertiteling. Zoals in rode kleur, dat het ter plekke met een cursor werd getypt, niet altijd vanonder, ondertiteling die oplost ... zo van die dingen!
    Maar de gewone r2 heeft die dus niet en sinds heb ik er niets meer van gehoord!
    Deze film moeten ze toch met die subtitles uitbrengen ... maakt de film nog zoveel beter!!!

    Wnn kwam Daywatch hier uit?! of ergens met subtitles?

  8. #58

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Saruman
    Maar de gewone r2 heeft die dus niet en sinds heb ik er niets meer van gehoord!
    Dat is heel vreemd, de ondertitels waren toch wel een onderdeel van de film lijkt me. Zonde!
    Mr Fairbrother: 'Is Ted here?'
    Spike: No, he's doing the whocanputhisheadinabucketofwaterthelongest-competion!

  9. #59

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Saruman
    Weet er iemand of er een r1 of een SE bestaat met die speciale ondertiteling?!
    Op het BIFFF draaide ze vorig jaar Night watch en die had ZEER speciale/coole ondertiteling. Zoals in rode kleur, dat het ter plekke met een cursor werd getypt, niet altijd vanonder, ondertiteling die oplost ... zo van die dingen!
    Maar de gewone r2 heeft die dus niet en sinds heb ik er niets meer van gehoord!
    Deze film moeten ze toch met die subtitles uitbrengen ... maakt de film nog zoveel beter!!!

    Wnn kwam Daywatch hier uit?! of ergens met subtitles?
    R2 UK versie krijgt deze wel.
    http://www.eatmybrains.com/shownews.php?id=666
    Five-Star Trader (778+) | Gold Trader (156+) | eBay (ex-lid) (191+)

  10. #60

    Standaard

    Net bekeken. Typisch Russische film, veel trage scenes. 6 van 10 punten voor mij.
    Mijn ht-opstelling: LG Oled 65e6v, Onkyo TX-RZ1100, OPPO UDP-203 UHD Blu-ray Discspeler, Sony UBP-X800 4k Blu-ray speler, Panasonic DP-UB824, Marantz HD-CD-1, Ziggo Next, Mordaunt Short boxen 4 x MS908 Front, 1 x MS905 Centre, 2 x MS905 Bipolair Surround, 1 x avant 309i Subwoofer, Onkyo SKH-410 speakers, Sonos Play 5, Sonos Play 5 (2e generatie), Sonos sub.
    (2e generatie), Beyerdynamic T-1 koptelefoon

    Wat ik gezien heb

    Mijn collectie

  11. #61

    Standaard

    Maar waar kan je nu de 2e deel halen?? Day Watch zoek ik nu al kei lang?

    KAN IEMAND MIJ HEPEN

  12. #62

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Mr.Ice
    Maar waar kan je nu de 2e deel halen?? Day Watch zoek ik nu al kei lang?

    KAN IEMAND MIJ HEPEN
    is (als ik het goed heb) alleen pas in Rusland op dvd verschenen. iig zeer zeker nog niet in Nederland
    New: The Last Warning - MoC LE, Vampyr - MoC LE
    Coming ASAP: -

  13. #63

    Standaard DVD DAYWATCH

    Dat is raar? In Engeland is het wel al uit? En je kunt het ook downloaden?

    PLSE WIE O WIE KAN ME HELPEN

  14. #64

    Standaard Re: DVD DAYWATCH

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Mr.Ice
    Dat is raar? In Engeland is het wel al uit? En je kunt het ook downloaden?

    PLSE WIE O WIE KAN ME HELPEN
    Foei, over downloaden zou ik hier niet beginnen als ik jou was.
    En nee, voor zover ik weet niet uit in Engeland.

  15. #65

    Standaard Re: DVD DAYWATCH

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Mr.Ice
    Dat is raar? In Engeland is het wel al uit? En je kunt het ook downloaden?

    PLSE WIE O WIE KAN ME HELPEN
    click
    New: The Last Warning - MoC LE, Vampyr - MoC LE
    Coming ASAP: -

  16. #66

    Standaard

    Tnx voor de tip maar ik zoekte het eigenlijk in een winkel ( heb slechte geschiedenis gehad met internet dvd's kopen) :wink:

  17. #67

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Mr.Ice
    Tnx voor de tip maar ik zoekte het eigenlijk in een winkel ( heb slechte geschiedenis gehad met internet dvd's kopen) :wink:
    zoekte?
    in de winkel zul je toch nog moeten wachten: hij is nog niet uit
    New: The Last Warning - MoC LE, Vampyr - MoC LE
    Coming ASAP: -

  18. #68
    "I grew up in the cinema, almost. Both my parents worked there. My life, my reading, everything about me revolves around the cinema. So for me, cinema is life, and vice versa."
    - Sergio Leone

  19. #69

    Standaard

    Ik heb de film Day Watch uit Oekraïne gehaald, was absoluut de moeite waard om te zien, de film komt trouwens op 1 November in Nederland in de bioscopen uit.

  20. #70

    Standaard

    Volgens mij moet de derde 'Dusk Watch' gaan heten...
    "Ik hoef de gordijnen niet open te doen om te zien dat het regent."

  21. #71

    Standaard

    "I grew up in the cinema, almost. Both my parents worked there. My life, my reading, everything about me revolves around the cinema. So for me, cinema is life, and vice versa."
    - Sergio Leone

  22. #72

    Standaard

    Ok, gezien dus. Weer een behoorlijke rollercoasterride, alhoewel wel minder dan de eerste. Het lijkt erop dat delen-twee uit trilogieën er minder vanaf komen dan het begin of het eind. Dat had ik ook met Lord of the Rings, zat een beetje overal net tussen.
    "Ik hoef de gordijnen niet open te doen om te zien dat het regent."

  23. #73

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door 1101 Bekijk bericht
    Ok, gezien dus. Weer een behoorlijke rollercoasterride, alhoewel wel minder dan de eerste. Het lijkt erop dat delen-twee uit trilogieën er minder vanaf komen dan het begin of het eind. Dat had ik ook met Lord of the Rings, zat een beetje overal net tussen.
    Met als grote uitzondering natuurlijk The Godfather
    |Gekeken films (WhatIWatch) |
    "The screen is a magic medium. It has such power that it can retain interest as it conveys emotions and moods that no other art form can hope to tackle." - Stanley Kubrick

  24. #74

    Standaard

    Zie dat de Night Watch/Day Watch box €6,49 bij www.play.com is

    Deze schijnt de bijzondere ondertiteling te missen, is dat erg? M.a.w. mis ik dan iets?
    Royal O'Reilly Tenenbaum (1932-2001) Died Tragically Rescuing His Family From The Remains Of A Destroyed Sinking Battleship.

    My Dvd's & Blu Rays | WhatIWatch

  25. #75

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Coen P. Bekijk bericht
    Zie dat de Night Watch/Day Watch box €6,49 bij www.play.com is

    Deze schijnt de bijzondere ondertiteling te missen, is dat erg? M.a.w. mis ik dan iets?
    Ik heb die box ook en had niet het gevoel dat ik wat gemist had. Sommige engelsen klagen over het feit dat er alleen H.o.H. subs op zitten, maar daar heb ik geen problemen mee. Er wordt niks weggelaten of zo, alleen wat extra toevoegingen.

    Ik weet niet precies wat ze bedoelen met die " stylised animated subtitles" , maar op dvdcompare staat dit:

    To date, the theatrical stylised animated subtitles have never seen the light of day on dvd.
    28 days... 6 hours... 42 minutes... 12 seconds. That... is when the world... will end.

Pagina 3 van 4 EersteEerste 1234 LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •