Pagina 4 van 4 EersteEerste 1234
De resultaten 76 tot 80 van 80 worden weergegeven.
  1. #76

    Standaard

    dank je wel voor je reactie Bas
    Royal O'Reilly Tenenbaum (1932-2001) Died Tragically Rescuing His Family From The Remains Of A Destroyed Sinking Battleship.

    My Dvd's & Blu Rays | WhatIWatch

  2. #77

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Bas Reuver Bekijk bericht
    To date, the theatrical stylised animated subtitles have never seen the light of day on dvd.
    Ik zou toch zweren dat ik ze op mijn versie heb staan. Maar daarover later meer.
    "Ik hoef de gordijnen niet open te doen om te zien dat het regent."

  3. #78

    Standaard

    Leiden die subs niet af? Ik bedoel, het gaat toch met name om de visuals en het plot?
    Royal O'Reilly Tenenbaum (1932-2001) Died Tragically Rescuing His Family From The Remains Of A Destroyed Sinking Battleship.

    My Dvd's & Blu Rays | WhatIWatch

  4. #79

    Standaard

    Ja hoor, op de Two-Disc Special Edition R2 PAL staat de Theatrical version op disc 2, waar daadwerkelijk de 'speciale' subs ook op staan. Ik vind ze absoluut niet storen, temeer omdat ik absoluut geen Russisch spreek. De subs worden opgenomen in het videospoor en maken deel uit van wat je ziet. Ik vond het juist een pluspunt van de film (zoals ik hem zag ten tijde van het AFFF waarop hij in premiere ging).
    "Ik hoef de gordijnen niet open te doen om te zien dat het regent."

  5. #80

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door 1101 Bekijk bericht
    Ja hoor, op de Two-Disc Special Edition R2 PAL staat de Theatrical version op disc 2, waar daadwerkelijk de 'speciale' subs ook op staan. Ik vind ze absoluut niet storen, temeer omdat ik absoluut geen Russisch spreek. De subs worden opgenomen in het videospoor en maken deel uit van wat je ziet. Ik vond het juist een pluspunt van de film (zoals ik hem zag ten tijde van het AFFF waarop hij in premiere ging).
    Dat is dan bij Nightwatch neem ik aan? Want bij Daywatch schijnen ze dus niet op dvd te zijn verschenen. Maar goed, ik heb dus van beide films de DC en ga niet speciaal voor die subs een andere versie aanschaffen. Heb wel genoten van beide films trouwens!
    28 days... 6 hours... 42 minutes... 12 seconds. That... is when the world... will end.

Pagina 4 van 4 EersteEerste 1234

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •