Matt Stone en Trey Parker zijn niet van plan om een 2de film van South Park te maken of een tweede Team America. Ze hebben nog geen ideeën die hun vorige films tot hun recht doen komen. Dit heeft Matt Stone laten weten tijden zijn "Real Time" Chatsessie met de fans van South Park en Team America.

Aangezien de chatsessie in Nederlandse tijd tussen 2 uur en 3 uur 's nachts gehouden werd, was het niet mogenlijk om er persoonlijk bij aanwezig te zijn, dus ik heb zelf ook geen vragen kunnen stellen, wel is er na het lezen van de chat nog wat informatie te voorschijn gekomen.
Tijdens deze "Real Time" Chatsessie zijn voornamelijk vragen beantwoord over gebeurtenissen en acties uit de South Park series. Voornamelijk over de personages en hun voorkomen in de film.
Ook zijn er geen plannen voor het uitbrengen van een Special Edition van de film South Park, dit omdat er geen documantaires over zijn of deleted scenes van de film zijn. Over Team America heeft Matt niks laten weten.
Ik heb alleen als gerucht kunnen horen, overigens niet uit de mond van Matt Stone, dat South Park - Series 5, in November in Europa zou uitkomen. Maar hier is verder nog geen officieel nieuws over.
De Volledige Chatsessie is via de onderstaande link te bezoeken. (Voor het geval deze van het internet wordt gehaald heb ik de tekst nog in een .txt-filetjes staan.)
http://www.southparkstudios.com/fans/staffchats.php

Huub de Ridder