Pagina 2 van 2 EersteEerste 12
De resultaten 26 tot 41 van 41 worden weergegeven.

Discussie: pathe abonnement

  1. #26

    Standaard

    Ik had er al eerder over gelezen maar waneer gaat dat landelijk in,aangezien ik die pas bij Pathe De kuip in Rotterdam wil halen.
    Moet je nu gelijk een pas voor 4 maanden nemen?Wel jammer trouwens dat je kaarten eerder kan halen dan een uur voor de aanvang.
    ‎Broodje Frikandel Speciaal

  2. #27

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Dennis Kuijper
    Ik had er al eerder over gelezen maar waneer gaat dat landelijk in,aangezien ik die pas bij Pathe De kuip in Rotterdam wil halen.
    Moet je nu gelijk een pas voor 4 maanden nemen?Wel jammer trouwens dat je kaarten eerder kan halen dan een uur voor de aanvang.
    Moet halen bedoel je? Vroeger voor aanvang kan niet.

    Dit is natuurlijk gedaan om het continue zien van films tegen te gaan.
    | Marantz SR-64004| Kef | SVS | Nordost Wyrewizard | Qed | Furutech-Lapp-Wattgate | G&W | Pioneer PDP-LX508D | PS3 | Wii | Cisco 8455DVB HD|

  3. #28

    Standaard

    Wellicht wordt dat in de toekomst wel veranderd. Het staat nu eenmaal geprogrammeerd in de computers dus zelf als de medewerkers het zouden willen doen kunnen ze het niet. Maar wat betreft het landelijk gedeelte: hier in Eindhoven zeggen ze al 2 maanden lang dat het de volgende maand hier komt. Maar waarschijnlijk wel voor het einde van het jaar nog.
    Five-Star Trader (778+) | Gold Trader (156+) | eBay (ex-lid) (191+)

  4. #29

    Standaard

    las dat het half november in de randstad wordt ingevoerd
    ..perfecte mensen bestaan niet, wel perfecte bedoelingen...
    ...yaddimaina!!...George Lucas is een Ajacied
    ... Ultimatestartrader 1945 trades...

  5. #30

    Standaard

    Ik heb altijd zo'n 6 voor 33 abonnement...

  6. #31

    Standaard

    Dankzij het nieuwe systeem kon je vorige week wel kaarten achter elkaar afhalen (zonder dat hele "pas een uur van tevoren" gedoe). Nu moet je 1,5 uur wachten nadat je je eerste kaartje hebt gekocht voordat je de andere kunt kopen. Maar goed, nog steeds beter dan dat "uur van tevoren" gedoe.
    Five-Star Trader (778+) | Gold Trader (156+) | eBay (ex-lid) (191+)

  7. #32

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Mark de Jong
    Dankzij het nieuwe systeem kon je vorige week wel kaarten achter elkaar afhalen (zonder dat hele "pas een uur van tevoren" gedoe). Nu moet je 1,5 uur wachten nadat je je eerste kaartje hebt gekocht voordat je de andere kunt kopen. Maar goed, nog steeds beter dan dat "uur van tevoren" gedoe.
    ..perfecte mensen bestaan niet, wel perfecte bedoelingen...
    ...yaddimaina!!...George Lucas is een Ajacied
    ... Ultimatestartrader 1945 trades...

  8. #33

    Standaard

    Ik heb zeer slechte ervaring met de pas en pathe unlimited.
    Ik had mijn pas in Groningen gehaald. Dus een van de earlybirds.

    Het is iets nieuws, helaas verloopt het niet echt soepel...een paar keer pas voor onverklaarbare reden geblokkeerd en emails voor verlenging ineens niet meer te vinden.(Ik denk dat meerdere mensen probleem hadden met hun verlengingen). De blokkades zijn klote...zeker als het zonder reden gebeurt. Je gaat vaak in de avond naar de bios, klantenservice is dan dicht....wat kan je dan doen?
    En met 17,50 per maand moet je wel minimaal 3 keer per maand naar de bios gaan. Lijkt wel makkelijk..maar dat is bijna wekelijks naar de bios. Dus zelfs als een pas voor een week of zelfs een biosavond is geblokkeerd. Dan wordt het wel lastig om het eruit te halen.

    Maar waar ik jullie echt voor wil waarschuwen. Bij Pathe werken ze alleen via emails of telefonisch. Niks schriftelijks dus.

    Als het goed werkt...niks aan de hand. Maar als het verkeerd gaat...zit je daar met de gebakken peren. En het is duidelijk dat ze geen bal begrijpen hoe ze moeten werken met emailverkeer(of juist wel). Als je een email stuurt krijg je nooit een ontvangstbevestiging(met kenmerk) terug. Vaak genoeg blijven emails onbeantwoord. En moet je maar hopen dat ze het hebben ontvangen.

    Maar het ergste is dat ze ook bij aanmaningen gebruik maken van een email. Probleem is deze emails zijn onvolledig en onduidelijk.Niet eens bedrag vermeld of welke betaling fout is gegaan. Standaardemails dus.

    In hun algemene voorwaarden staat verder ook vermeld dat ze bij problemen met betalingen een pas kunnen blokkeren. Wat ze waren vergeten te melden is het feit dat ze een pas zogenaamd BLIJVEND kunnen blokkeren.
    Dus ook als je betaald kan je toch nog steeds geen gebruik maken van je pas.
    En dat kan al dus bij slechts 1 maand!! achterstand en dat ongeacht wiens fout het is geweest. De klant is altijd de pineut.

    Nu probeer ik nog tot een oplossing te komen. Ik ga nu een klachtbrief schrijven richting de management. Met mijn klachtbrief richting de klantenservice kreeg ik telefoontje terug.Ondanks mijn brief, was men niet bereid schriftelijk te antwoorden.
    Lijkt wel of ze een vast verhaal hebben waaraan ze zich vastbijten en aangezien alles via telefoontjes en emails wordt geregeld...staat dus weinig zwart op wit. En dan proberen ze het een soort welles-nietes verhaal van te maken...je raad al. Enige oplossing is hun oplossing.

    Ze weigeren schriftelijk op mijn klachtbrief te reageren en aangezien ze nooit een bevestiging terugsturen van een ontvangen email..kunnen ze van alles makkelijk beweren. Nooit ontvangen emails etc. Sterker nog ik heb in mijn geval verwezen naar hun email die ik heb ontvangen toen mijn abonnement werd verlengd...kreeg ik te horen dat de email die ik heb ontvangen een standaard email was geweest en dat ik er geen rechten aan kan ontlenen. Mooi is dat...
    Hun oplossing was simpel ... neem voor 35€ een nieuwe pas.

    Anyway hopelijk dat er niet meer mensen last hebben gehad van dezelfde akkefietjes als ik. Ik behoor zelf tot een groep van 4 personen. Bij ons had 3 van de 4 problemen met de verlenging. Problemen met blokkades ook bij 3 van de 4. Maar tot nu toe ben ik de enige met een blijvende blokkade.
    Deal lijkt leuk...ik kan zelf leven met kinderziektes en de opstartproblemen. Dat ze een nieuw systeem willen probleem OK. Maar er zit hier toch wel een addertje onder het gras.
    Als ik niet tot een oplossing kan komen is voor mij de vraag of ik opnieuw de pas ga aanvragen. Zeker als ze zo makkelijk een pas blijvend kunnen blokkeren en enige oplossing is een nieuwe pas aanvragen voor €35,-.
    Dan wordt het allemaal erg duur.
    a.k.a. tan1415

  9. #34

    Standaard

    Vandaag eindelijk een pas gehaald,wie hebben er nog meer een pas en hoe bevalt het jullie?Kijken jullie ook meerdere films achter elkaar in de bios op een dag?
    ‎Broodje Frikandel Speciaal

  10. #35

    Standaard

    Vraag van mij blijft altijd, gaan de mensen die een dergelijke pas hebben vaak alleen naar de bios? Niet dat dat nou zo beschamend moet zijn ofzo, maar echt gezellig lijkt het me nou toch ook weer niet ..

  11. #36

    Standaard

    Ik heb een maand die pas en hij bevalt prima. Ik ben nog niet naar meerdere films op één dag geweest, maar omdat ik onregelmatig werk heb ik doordeweeks genoeg tijd om te gaan. Lekker rustig als je vroeg gaat. Vorige week ging ik naar Munich en die begon om 09:40. Zaten we met twee man in de zaal, heeeerlijk.
    En ik ga inderdaad alleen ja. Kan mij weinig schelen. Ik ga voor de film en niet om te kleppen ofzo. Als ik met iemand anders ga verwacht ik toch ook dat die zijn mond houdt.

  12. #37

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Marcel den Haan
    Ik heb een maand die pas en hij bevalt prima. Ik ben nog niet naar meerdere films op één dag geweest, maar omdat ik onregelmatig werk heb ik doordeweeks genoeg tijd om te gaan. Lekker rustig als je vroeg gaat. Vorige week ging ik naar Munich en die begon om 09:40. Zaten we met twee man in de zaal, heeeerlijk.
    En ik ga inderdaad alleen ja. Kan mij weinig schelen. Ik ga voor de film en niet om te kleppen ofzo. Als ik met iemand anders ga verwacht ik toch ook dat die zijn mond houdt.
    Op zich vind ik het ook niet erg om alleen te gaan, maar ik ga altijd met iemand naar de film. Nu moet ik wel zeggen dat ik het geluk heb dat hij ook een Pathe-kaart heeft en ook gewoon zoveel naar de film wil als ik (stuk of 10 keer per maand).

  13. #38

    Standaard

    Ga wel eens alleen, maar dat is toch geen probleem voor mij. Je kunt toch niet ouwehoeren tijdens zo'n film...

  14. #39

    Standaard

    Heb iets leuks ontdekt voor Pathe Unlimited pashouders. Wanneer je inlogt, pasnummer invult en de bijhorende code is het mogelijk om te zien hoe vaak de pas is gebruikt, welke film, tijd, zaal, etc. Heb mijn pas volgende site al 498 keer gebruikt.

    Checken van de info kan confronterend zijn voor de fanatieke bioscoopgangers.

  15. #40

    Standaard

    Lol, zal het binnenkort ook eens bekijken. Moet ik alleen die code weer even opvragen, die gebruik ik namelijk nooit.

  16. #41

    Standaard

    Leuke actie bij de ING momenteel voor mensen die nog niet zo'n pas hebben maar hem wel eens willen proberen: je kan via de rentenpuntenwinkel een voucher bestellen waarmee je de eerste 4 maanden voor he helft van het geld de pathe unlimited pas kan ophalen bij je lokale bioscoop. Dat betekent dus 4 maanden voor 9 euro per maand naar de film, dat moet er wel uitkunnen lijkt me . Je moet wel een spaarrekening hebben bij de ING en wat rentepunten hebben opgebouwd.
    Who buys DVD's anyway? :)

Pagina 2 van 2 EersteEerste 12

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •