Pagina 46 van 46 EersteEerste ... 364243444546
De resultaten 1.126 tot 1.142 van 1142 worden weergegeven.
  1. #1126

    Standaard


    Dit is mijn tv setje heb een er een mooi sideboard onderstaan en een standaar surround setje van jvc. Prima voor een avondje bankhangen!
    Bijgesloten plaatje(s) Bijgesloten plaatje(s)

  2. #1127

    Standaard

    ik zie dat je jouw kast bij jouwmaatkast hebt laten maken. Ik ben dat misschien ook van plan, hoe is het jou bevallen?

  3. #1128

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Sicco Bekijk bericht
    ik zie dat je jouw kast bij jouwmaatkast hebt laten maken. Ik ben dat misschien ook van plan, hoe is het jou bevallen?
    Ja zoals je kunt zien super! Echt mooie kwaliteit tegen een goede prijs kan er alleen maar positief over zijn.

  4. #1129

    Standaard

    Kleine upgrade van mijn HT: vanmiddag is deze Panasonic 50VT60 3D plasma TV bij ons afgeleverd.
    Wat een mooi beeld! Zelfs nu hij nog op laag contrast staat om in te spelen.
    Geen Led voor mij!

    Laatst aangepast door Onkyo : 19-12-2013 om 16:47

  5. #1130

    Standaard

    Yep heel erg nieuw, sticker zit er nog op

    Wel even uitkijken met zenderlogo's in het begin, Pana's zijn op dat gebied schijnbaar een beetje gevoelig.

    Heel veel plezier er mee en dat hij je maar heel lang moge dienen.
    Have fun and enjoy your collection

  6. #1131

    Standaard

    Bedankt, ik hoop er ook lang plezier van te hebben. En die sticker zal ik er ook eens afhalen
    Problemen met zenderlogo's hoop ik niet te krijgen door hem ruim in te spelen en de TV niet uren achter elkaar op dezelfde zender te laten staan.

  7. #1132

    Standaard

    Zo kom je de feestdagen wel door.
    Veel plezier ermee maar dat gaat zeker lukken.
    Sony vplhw 50 es beamer,samsung ps 64d 8000 plasma,teufel system 5 thx select 2 5.2 speakers,pioneer lx 53 thx select 2 , onkyo bd809 thx blurayspeler, pioneer bdp lx55.
    Thx bekabeling, stroomverzorging monster ht hts 2600, dedicated ht.

  8. #1133

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door jamiev Bekijk bericht
    Zo kom je de feestdagen wel door.
    Veel plezier ermee maar dat gaat zeker lukken.
    Ik denk het ook wel.
    Mijn volgende aankoop zal een 3D blu-rayspeler zijn om ook gebruik te kunnen maken van de 3D optie.
    Ik heb o.a. de Pioneer BDP-450 en de Sony S790 op het oog, maar ben er nog niet helemaal uit.

  9. #1134

    Standaard

    En ik zit hier maar met mijn oude TV met een bak achter

  10. #1135

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Onkyo Bekijk bericht
    Ik denk het ook wel.
    Mijn volgende aankoop zal een 3D blu-rayspeler zijn om ook gebruik te kunnen maken van de 3D optie.
    Ik heb o.a. de Pioneer BDP-450 en de Sony S790 op het oog, maar ben er nog niet helemaal uit.
    Inmiddels binnen: de Sony BDPS 790 blu-rayspeler.

    Geen high-end, maar een functionele multimedia 3D speler met duo HDMI, 4K upscaling, en voor & achter USB.

    Beetje mee gespeeld en het 3D beeld is prachtig (Prometheus, Dredd, Final Destination 5) Ik denk dat ik hier nog veel plezier van ga hebben


  11. #1136

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Onkyo Bekijk bericht
    Inmiddels binnen: de Sony BDPS 790 blu-rayspeler.

    Geen high-end, maar een functionele multimedia 3D speler met duo HDMI, 4K upscaling, en voor & achter USB.

    Beetje mee gespeeld en het 3D beeld is prachtig (Prometheus, Dredd, Final Destination 5) Ik denk dat ik hier nog veel plezier van ga hebben
    Geen High-end, maar wel allerlei opties die ik zelf ook ten zeerste zou waarderen

    Het enige nadeel dat ie heeft is dat er Sony opstaat, maar ja je kan niet alles hebben


    Heb pas echt een hekel aan Sony gekregen met die mislukte blu ray uitgave van Total Recall.......
    niet omdat er wel eens een foutje gemaakt kan worden, maar om de verschrikkelijke arrogantie
    van die Japanners, niet eens het fatsoen hebben om sorry te zeggen.
    Heb al meer meegemaakt met dat merk. Toch wel jammer want ze maken
    ook nog wel leuke spullen..... maar bij mij zijn het ook die kleine dingen die tellen en als er al
    niet eens meer toegegeven kan worden wat er nu aan de hand was...... ja, ben er klaar mee.

    Toch heel veel plezier ermee en dat ie je maar heel lang zonder haperen mag dienen
    Have fun and enjoy your collection

  12. #1137

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door DVDProfilersFilmgek Bekijk bericht
    Geen High-end, maar wel allerlei opties die ik zelf ook ten zeerste zou waarderen

    Het enige nadeel dat ie heeft is dat er Sony opstaat, maar ja je kan niet alles hebben


    Heb pas echt een hekel aan Sony gekregen met die mislukte blu ray uitgave van Total Recall.......
    niet omdat er wel eens een foutje gemaakt kan worden, maar om de verschrikkelijke arrogantie
    van die Japanners, niet eens het fatsoen hebben om sorry te zeggen.
    Heb al meer meegemaakt met dat merk. Toch wel jammer want ze maken
    ook nog wel leuke spullen..... maar bij mij zijn het ook die kleine dingen die tellen en als er al
    niet eens meer toegegeven kan worden wat er nu aan de hand was...... ja, ben er klaar mee.

    Toch heel veel plezier ermee en dat ie je maar heel lang zonder haperen mag dienen
    Ik hoop het!
    Ben zelf ook geen Sony man en heb behalve een walkman en een subwoofer nooit Sony spullen gehad. Maar deze speler had een vriendelijk prijskaartje (150,-) en bied voor dat geld redelijk veel speler.
    Prestaties zijn natuurlijk niet vergelijkbaar met een dure Denon ofzo maar als speler voor "erbij" is dit een prima speler om 3D mee te kijken. De vele multimedia mogelijkheden zijn bonus.

  13. #1138

    Standaard

    Net binnen: Denon AVR-X5200 versterker en DBT-3313 UD blu-ray speler.



    Zo, en nu heb ik de hele zaterdag om hem in te stellen en er mee te spelen

  14. #1139

    Standaard

    nice, enjoy
    DVDPROFILER
    LG OLED 65G36LA; SONY HT-A9; SONY SA-SW5; Pioneer BDP LX58; SONY UBP-X700(Regio A/1 voor BD/DVD); Logitech Harmony Companion; Google Nest Hub's; Nvidia Shield 2019; PS3 60GB

  15. #1140

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door peptalk Bekijk bericht
    nice, enjoy
    Heb hem een reactie gegeven op zijn Focal plekje, een beetje zijn eigen topic, leek me wel gepast
    Have fun and enjoy your collection

  16. #1141

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door DVDProfilersFilmgek Bekijk bericht
    Heb hem een reactie gegeven op zijn Focal plekje, een beetje zijn eigen topic, leek me wel gepast
    En daar heb ik je ook een reactie gegeven!

  17. #1142

    Standaard

    Even ge-update:

    Oud:

    HDTV
    : Panasonic TX-P55VT30E Plasma
    Vorige HDTV's: Panasonic TH-46PZ80EA Plasma
    Samsung LE32R72B LCD
    Receiver: Onkyo TX-SR706
    Speakers
    : JBL SCS 178
    Blu-ray speler: Panasonic BDT-310
    Vorige Blu-ray speler: Sony BDP S350
    Console: Xbox 360 Slim 250 GB
    Mediaspeler: Popcorn Hour A-110
    Receiver Accessoires: Onkyo DS-A3 Ipod Dock
    Overige Accessoires: Sennheiser HD 595 & CX300
    Ipod: Ipod Classic 120 GB


    Nieuw:

    HDTV: Panasonic TX-P55VT30E Plasma
    Vorige HDTV's: Panasonic TH-46PZ80EA Plasma / Samsung LE32R72B LCD
    Receiver: Marantz SR5009
    Vorige Receiver: Onkyo TX-SR706
    Speakers
    : JBL SCS 178
    Blu-ray speler: Marantz UD5007
    Vorige Blu-ray speler: Panasonic BDT-310 / Sony BDP S350
    Console: PS4
    Vorige Consoles: Xbox 360 Slim 250 GB, Xbox
    Mediaspeler: Popcorn Hour A-110
    Receiver Accessoires: Onkyo DS-A3 Ipod Dock
    Overige Accessoires: Sennheiser HD 595 & CX300

Pagina 46 van 46 EersteEerste ... 364243444546

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •