Pagina 2 van 46 EersteEerste 12345612 ... LaatsteLaatste
De resultaten 26 tot 50 van 1142 worden weergegeven.
  1. #26
    rveldhuizen
    Guest

    Standaard

    Hierbij een slechte foto van een gedeelte van mijn opstelling Kabels moeten nog weg worden gewerkt, discobol van een van mijn dochters in beeld, etc., etc.


  2. #27

    Standaard

    Toch even off topic hier, ik wil best ook foto's plaatsen maar kan iemand mij in normaal nederlands aub :wink: en niet in al teveel computertaal uitleggen hoe ik hier mijn foto's geplaatst krijg, bij de faq van dit forum word ik niet veel wijzer van.......alvast bedank voor de hulp.

    Mag ook via pb om niet al te veel off topic te gaan hier.
    Grtz Ron

  3. #28
    Johan van den D.
    Guest

    Standaard

    @ Jack, mooi spul allemaal. :wink:
    @ rveldhuizen, grote sub voor een sub die voor "baby" moet doorgaan binnen SVS. :wink:
    Mooi spul ook.

  4. #29

    Standaard

    Mijn huidige set:

    http://www.megababe.net/ht.JPG
    http://www.megababe.net/ht2.JPG
    http://www.megababe.net/ht3.JPG

    Die overigens binnenkort drastisch gaat veranderen.
    Lost in Translation: best movie ever!

    312 +


  5. #30

    Standaard


    Holy mamma! 2 Burmesters !!!
    damn! en (typisch Nederlands om een negatief punt te zoeken) dan hebben ze het over de projectie tv

    Ik was ooit de trotste bezitter van een voor- & eindversterker van McIntosh, maar dit is top klasse hoor!

    of je hebt de lotto gewonnen,
    of je bent er al heeeeeeeeel lang mee bezig
    (gezien de B&W DMserie, gok ik op het laatste)

    KLASSE!

  6. #31

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door denizg
    @Sietze

    zeer stijlvol, top!
    Thnx! Best aardig toch voor een studentje? :wink:

    Die filmposters zijn ook wel erg stoer!
    H/K AVR3550 H/K DVD10 H/K HD750 Sony KV-28FQ86 Incl Meubel Fronts: JBL L80MKII Center: JBL L-Center, Surround: JBL LX 2003 Sub: JBL XTi 300

  7. #32

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Roberto Corleone
    @Frank Beduin
    Mooie set, ik zou voor Kef Q3 gaan als rears. Het mooiste is om speakers te kopen uit dezelfde serie als je fronts en center, dit komt de homogeniteit van je opstelling zeker ten goede.
    Misschien ook eens denken aan deen breedbeeld tv, of hoeft dat niet voor jou?
    De Q3 zijn idd vervangen voor de Q4. Ze zullen best nog wel ergens tekoop staan. Ga toch serieus eens luisteren naar de Q5 voor achter ook. Betekent nml dat je 4 gelijke speakers rondom heb en dat komt je HT erg ten goede. Lees dit stukje maar eens over de 4G's http://www.htforum.nl/yabbse/index.php?topic=14147.0

    Zelf zit ik nog in een slaapkamer dus heb ik er geen ruimte voor. Ik gebruik dus de kef KHT eitjes. Moet zeggen eigenlijk prima tevreden ermee. Eerst een huis voor mij .

  8. #33

    Standaard

    Hoi,

    hier dan ook mijn ht tje maar eens...



    als tv een projectie tv van toshiba (50wh18p)
    dvdspeler is een denon 2900
    versterker is een denon avca1d
    bocen zijn rondon van ASW de cantius serie

    En de sub is een DIY sub met een hypex 200 eraanvast
    de kabel tussen dvd en versterker is een MIT digital reference
    Al kabels voor de boxen liggen er de van den hul 352d
    en een monster kabel voor de sub en monster component van 5meter.

    heb ook nog DIY stroomkabels en stekkerblok
    en een qed rgb kabel van 5meter.

    dat was het wel zo`n beetje..


    Mvrg,
    raymen
    LG OLED 77c8- MARANTZ SR8012-CM Stufe 1-Marantz MM8807 CM-APPLE TV4K-Zidoo uhd2000-HORIZON NEXT-AUDIOMAAT SOCET 9 Inlets-JL Audio F113 v2 -2x SONUS FABER VENERE 3.0-2x SONUS FABER SONETTO WALL 1xSONUS FABER SONETTO CENTER 2-2xKEF ci161-nas ds1512+-5x10TB-AUDIOQUEST HDMI/POWERCORD/OPTICAL en ETHERNET

  9. #34

    Standaard

    Mooi spul! Maar zoals vaker gezegd, waarom projectie TV? Het zou mijn voorkeur NOOIT hebben, vind het ech vreselijk (heel de VS kijkt erna) en stukken minder dan LCD, CRT en Plasma. Maarja, zoals gezegd altijd naar een negatief punte zoeken he, de rest is puik in orde (vooral de reciver )
    doei JCL

    Een beetje gekte in ons leven hebben we allemaal nodig

  10. #35

    Standaard

    Mooi spul! Maar zoals vaker gezegd, waarom projectie TV? Het zou mijn voorkeur NOOIT hebben, vind het ech vreselijk
    Nou als je echt een goed gecalibreerde RPTV hebt,kan daar geen plasma tegen op hoor.

    En een tosh heeft helemaal geen last van reflectie,en zwart is echt zwart wat je van een plasma niet altijd kan zeggen.
    En dan de prijs die is echt goed te noemen.
    Aangesloten op mijn denon 2900 met componentkabel is di een plaatje wat(ik vind) mooier is als van een plasma.
    Mvrg,
    Raymen
    LG OLED 77c8- MARANTZ SR8012-CM Stufe 1-Marantz MM8807 CM-APPLE TV4K-Zidoo uhd2000-HORIZON NEXT-AUDIOMAAT SOCET 9 Inlets-JL Audio F113 v2 -2x SONUS FABER VENERE 3.0-2x SONUS FABER SONETTO WALL 1xSONUS FABER SONETTO CENTER 2-2xKEF ci161-nas ds1512+-5x10TB-AUDIOQUEST HDMI/POWERCORD/OPTICAL en ETHERNET

  11. #36
    Johan van den D.
    Guest

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door JCL
    Mooi spul! Maar zoals vaker gezegd, waarom projectie TV? Het zou mijn voorkeur NOOIT hebben, vind het ech vreselijk
    Dit was tot voor kort ook meijn mening hierin, mijn zwager heeft er ook ééntje en ook die is echt vreselijk in vergelijking met andere technieken.
    Echter.................de laatste generatie met de laatste technieken zijn toch wel zeer bijzonder te noemen en je hoef je er zeker niet voor te schamen.

  12. #37

    Standaard

    Het is opzich ook geen echt slecht spul. Het heeft last van het probleem waar alle grote schermen last van hebben: Resolutie! De enie oplossing (HDTV) is nog niet beschikbaar in veel gevallen en als het er al is obetaalbaar. Tot die tijd is er voor mij maar 1 ultieme TV (los van projectie) en dat zijn de 92 CM FQ Sony TV's daar kan geen plasma, LCD, projectie of wat dan ook tegenop. Dat zijn echt hele strakke schermen! Wat ook een probleem is van Rear projection is dat je, je hele kamer moet verduisteren of is dit een cliche uit de oude doos?
    doei JCL

    Een beetje gekte in ons leven hebben we allemaal nodig

  13. #38

    Standaard

    Hoi,

    dit is een cliche uit de oude doos dus.

    Bij mij hoef ik echt niks te verduisteren hoor.
    De toshiba`s horen tot de beste van de rptv`s en deze mag zeker gezien worden.

    Mvrg,
    Raymen
    LG OLED 77c8- MARANTZ SR8012-CM Stufe 1-Marantz MM8807 CM-APPLE TV4K-Zidoo uhd2000-HORIZON NEXT-AUDIOMAAT SOCET 9 Inlets-JL Audio F113 v2 -2x SONUS FABER VENERE 3.0-2x SONUS FABER SONETTO WALL 1xSONUS FABER SONETTO CENTER 2-2xKEF ci161-nas ds1512+-5x10TB-AUDIOQUEST HDMI/POWERCORD/OPTICAL en ETHERNET

  14. #39
    Johan van den D.
    Guest

    Standaard

    JCL en Raymen, jullie hebben in deze beide gelijk maar het is wel erg afhankelijk van welke soort en generatie de rearpro is.

  15. #40

    Standaard

    point taken, gaan we dan nu weer on topic :wink:
    doei JCL

    Een beetje gekte in ons leven hebben we allemaal nodig

  16. #41

    Standaard

    Ik zal ook eens even mijn systeempje hier neergooien.

    Heb afgelopen winter alles in 1 keer gekocht ( dit is mij eerste HT systeem ), het was de bedoeling om dan ook in 1 keer klaar te zijn... maarja ben nu alweer voor een nieuwe sub aan het zoeken
    Erg verslavende hobby

    :::
    Denon AVR-2805
    Denon DVD-1400

    Fronts:
    Mission M34
    Rears:
    Mission M32
    Center:
    Mission M3C2
    Sub:
    M6AS <---- gaat eruit, te weinig vermogen. En is nu al 3 maanden ter reperatie, dus als dit nog langer gaat duren mogen ze hem houden.

    Alle bekabeling is van Monstercable, bevalt allemaal prima. Vind Denon en Mission een heel erg mooie combinatie, mooi warm geluid.

    Denk dat er binnenkort een REL subwoofer bijkomt, nog maar even rondkijken hiervoor :wink:

    Ohja, foto's komen eraan, moet even uitvogelen hoe die digitale camara ook alweer werkt .

  17. #42

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Eddie

    Holy mamma! 2 Burmesters !!!
    damn! en (typisch Nederlands om een negatief punt te zoeken) dan hebben ze het over de projectie tv

    Ik was ooit de trotste bezitter van een voor- & eindversterker van McIntosh, maar dit is top klasse hoor!

    of je hebt de lotto gewonnen,
    of je bent er al heeeeeeeeel lang mee bezig
    (gezien de B&W DMserie, gok ik op het laatste)

    KLASSE!
    Dank, dank. Een beetje late reactie. Ik had ergens in 1992 mijn eerste surroundversterker thuis staan. Dus ja, ik ben er al even mee bezig. Voor de rest de meeste dingen tweedehands gekocht (op de TV en DVD speler na), dan houdt je het nog een beetje binnen de perken.

    Jack

  18. #43

    Standaard

    Hier mijn set, heb sinds kort deze "dedicated" HT ruimte en ben er zeer happy mee.
    Heb nu ook de ruimte om ooit een CRT beamer kwijt te kunnen maar is nog verre toekomstmuziek.

    Verder moet ik nog wat kleine dingen doen, ik wil het scherm ooit nog eens "passend" maken aan de totale projectie grote van de beamer en verder nog wat kleine karweitjes maar je moet altijd wat te doen blijven houden toch :wink:


    De set bestaat uit:

    Onkyo TX-DS 838
    Pioneer DV-525

    Fronts B&W Matrix 804
    Center B&W Matrix HTM
    Rear Elac CL82 ( hoop deze ooit nog eens te vervangen voor B&W Matrix 805 )
    Sub Rel Q50

    Projector Sharp PG-C20XE

    De bioscoopstoelen komen bij B-seated vandaan in Hoofddorp ( www.bioscoopstoelen.nl )






    Grtz Ron

  19. #44

    Standaard

    Ziet er leuk uit
    Alleen lijkt het wel erg smal op de foto's, of lijkt dat zo?
    Lost in Translation: best movie ever!

    312 +


  20. #45

    Standaard

    Ron moet je daar bij de 1e rij stoelen over de stoelen heen om in de andere hoek van de kamer te komen?

  21. #46

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Martin Stanneveld
    Ziet er leuk uit
    Alleen lijkt het wel erg smal op de foto's, of lijkt dat zo?
    Klopt dat het smal is, het is 1.80 breed maar het is een uitgebroken kamer, maar heb wel overwogen om alles eruit te breken maar ja ik moet ook nog ergens slapen :wink: en mijn vrouw begon daar over te stuiteren dus voor deze oplossing gekozen op de 2e foto kan je zien dat de kamer in een L vorm loopt.

    En om gelijk antwoord te geven op Pascal, nee er zijn 2 deuren in de kamer dus je kan bij allebei de rijen gemakkelijk komen.
    Grtz Ron

  22. #47

  23. #48

    Standaard

    Ook maar een overzicht van mijn systeem dan:





    Projector: Epson TW-10H
    Scherm: Holomeus Built - thanks dude!
    Receiver: Marantz SR7200
    DVD-speler: Pioneer DV-575A
    CD-speler: Sony CDP-XA50ES
    Digitale TV: Panasonic TU-DC40RD
    Front-speakers: Tannoy R2
    Center-speaker: Tannoy RC
    Rear-speakers: Tannoy R1
    Subwoofer: Tannoy R-SUB15
    A little bit of pain never hurt anybody, if you know what I mean - Lock, Stock...

  24. #49

    Standaard

    wow zeg, is dat beeld van een projector?
    is dat zo'n scherm die het licht extra terugkaatst ofzo. ik weet niet hoe ik het moet uitleggen en ook niet meer hoe het heet

    wat voor diagonaal behaald je zo?

  25. #50

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Sicco
    wow zeg, is dat beeld van een projector?
    is dat zo'n scherm die het licht extra terugkaatst ofzo. ik weet niet hoe ik het moet uitleggen en ook niet meer hoe het heet

    wat voor diagonaal behaald je zo?
    Getruukte foto één opname in 't donker en één in 't licht (zonder de camera te verplaatsen) en die in elkaar photoshoppen

    beeld is 1.60m bij 0.90m, dus diagonaal 1.84m... errug prettig
    A little bit of pain never hurt anybody, if you know what I mean - Lock, Stock...

Pagina 2 van 46 EersteEerste 12345612 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •