Pagina 36 van 46 EersteEerste ... 26323334353637383940 ... LaatsteLaatste
De resultaten 876 tot 900 van 1142 worden weergegeven.
  1. #876

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door TJ Weissel Bekijk bericht
    Maar jij bent nog jong.


    Niks mee te maken, hij had allang van zijn krantenwijk een LCD kunnen kopen

  2. #877

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Smooth-J Bekijk bericht
    Niks mee te maken, hij had allang van zijn krantenwijk een LCD kunnen kopen
    Dat is niet waar, ik kreeg €17,80 per week en ik moest 580 huizen bezorgen en de wijken lagen ver uit elkaar waardoor ik minimaal 3 uur moest doen over al die huizen!

    Als een LCD rond de €1780,- kost was ik 100 weken bezig met sparen dat komt neer op net iets minder dan 2 jaar. En dat noem ik niet: Dan had ik allang een LCD dankzij mijn krantenwijk.
    En uiteindelijk toen ik stopte na paar maandjes had ik zelfs €30,- te weinig gekregen misschien hebben ze belasting of weet ik wat eraf gehaalt van mijn geld Terwijl ik al niet zo veel verdiende

  3. #878

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door wo2-freak Bekijk bericht
    Dat is niet waar, ik kreeg €17,80 per week en ik moest 580 huizen bezorgen en de wijken lagen ver uit elkaar waardoor ik minimaal 3 uur moest doen over al die huizen!

    Als een LCD rond de €1780,- kost was ik 100 weken bezig met sparen dat komt neer op net iets minder dan 2 jaar. En dat noem ik niet: Dan had ik allang een LCD dankzij mijn krantenwijk.
    En uiteindelijk toen ik stopte na paar maandjes had ik zelfs €30,- te weinig gekregen misschien hebben ze belasting of weet ik wat eraf gehaalt van mijn geld Terwijl ik al niet zo veel verdiende

    En al dat geld met die duistere zaakjes en DVD-tjes kopieren en doorverkopen dan. Waar heb je dat geld aan opgemaakt? Blowen?

    Tsss, jeugd van tegenwoordig

  4. #879

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Smooth-J Bekijk bericht
    En al dat geld met die duistere zaakjes en DVD-tjes kopieren en doorverkopen dan. Waar heb je dat geld aan opgemaakt? Blowen?

    Tsss, jeugd van tegenwoordig
    Huh? Geld met duistere zaakjes, dvd's kopieren? Waar heb je het over? Ik kan amper een dvd branden man ! En ik rook niet!

  5. #880

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door wo2-freak Bekijk bericht
    Huh? Geld met duistere zaakjes, dvd's kopieren? Waar heb je het over? Ik kan amper een dvd branden man ! En ik rook niet!

    Dude, ik zit je maar te stangen, was toch overduidelijk dat alles sarcastisch was. Zal er volgende keer smiley's bij zetten

  6. #881

    Standaard

    Wo3
    KEF | SVS | DENON 3808| Samsung | QED | BETTERCABLE | KIMBER-CABLE | Monster | Xbox360 - HD-DVD | PS-3 Blu-Ray

  7. #882

    Standaard

    Ow, het leek wel echt bedoeld

    Joost een wo3 zal er niet komen. Ik hoop eigenlijk van niet het zou ook zo raar over komen. Daar in het oosten moorden ze hele landen uit en er komt geen wo3 en hier in het Westen komt een Wo3 door een discussie (Kan overigens wel, beide WO's begonnen in het Westen)

  8. #883
    Member
    Registratie datum
    Mar 2008
    Woonplaats
    Oost-Vlaanderen (België)

    Standaard

    Wat zit jij te klagen ik krijg €20 per maand . Hier in België moet je 16 zijn voor vakantiewerk. MOET . Anders in het zwart , maar vind dat maar eens.
    Ach , zo overdrijf ik tenminste niet met aankopen . ^^

  9. #884

    Standaard

    Mijn zo goed als splinternieuwe homecinema (enkel de TV is klein jaartje oud inmiddels):
    - LCD: Samsung LE37R81B
    - Receiver: Pioneer VSX-816
    - DVD-recorder/HDD-recorder: Pioneer DVR-555
    - Speakers: Magnat Prisma 5100A

    Vanaf de bank (onderaan in rood net zichtbaar). TV met daaronder center, links en rechts aan de muur frontspeakers en rechts op de grond net zichtbaar de sub:


    Zelfde vanaf de zijkant gezien:


    De kabelbox, DVD/HDD-recorder en Receiver, rechts nog net zichtbaar de TV en center:


    De sub:


    De zijspeakers. Netjes uit beeld achter een plant en één op de piano (tbv de schaal, de fles wijn is 1,5 liter, niet standaard-maatje dus ):


    Geluid is top! Zeker gezien prijs/kwaliteit. HDD-recorder is echt een geweldige luxe. Eén groot nadeel is het enorme aantal afstandsbedieningen (ook kwestie van wennen). Jammer hierbij is vooral dat de HDD-recorder zelf kan zappen op de digitale kabelontvanger voor het opnemen van zaken (handig!!!) alleen kun je hem niet zo instellen dat je de bijbehorende afstandsbediening dan ook kunt gebruiken om op diezelfde manier te zappen... Technisch kan het apparaat het dus prima, maar het zit er gewoon niet op! (althans, niet volgens de manual)

    Voor de liefhebbers: let ook op het TV-meubel. Custom made van zwart MDF. Dus niet zwart geverfd, maar echt zwart MDF (met doffe blanke lak erover ter voorkoming van beschadigingen). Prachtig gemaakt door een lokale meubelmaakster naar mijn eigen ontwerp met onderste vakken precies de juiste hoogte voor DVD-doosjes! (er liggen nu echter wel net iets te veel spullen in, ietsjes leger en het is een stuk strakker)
    Laatst aangepast door kazz1980 : 01-06-2008 om 14:58

  10. #885

    Standaard

    @ Kazz1980 erg leuke foto's, waarom maak je niet leuk een eigen topic in aan in de sectie?
    | Marantz SR-64004| Kef | SVS | Nordost Wyrewizard | Qed | Furutech-Lapp-Wattgate | G&W | Pioneer PDP-LX508D | PS3 | Wii | Cisco 8455DVB HD|

  11. #886

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Seth__Gekko Bekijk bericht
    @ Kazz1980 erg leuke foto's, waarom maak je niet leuk een eigen topic in aan in de sectie?
    Wat is dan het nut van dit topic? :P maar lijkt me prima

  12. #887

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door kazz1980 Bekijk bericht
    Wat is dan het nut van dit topic? :P maar lijkt me prima
    Het leuke van een apart topic is dat alles on-topic over jouw set gaat, bij deze kan het ook over andere setjes gaan.
    | Marantz SR-64004| Kef | SVS | Nordost Wyrewizard | Qed | Furutech-Lapp-Wattgate | G&W | Pioneer PDP-LX508D | PS3 | Wii | Cisco 8455DVB HD|

  13. #888

    Standaard

    Mijn Home Cinema

    Specs:

    Samsung 40 inch LCD /HDMI-HDMI
    Acer P1165 on 72 Inch Screen / HDMI-DVI
    Philips HDMI DVD-Player
    Sony DE405 / Eltax Center 80 watt rms
    2x Eltax Front 100 watt rms
    2x Eltax rear 80 watt rms
    1x Zelfbouw Axton 400watt RMS woofer!


  14. #889

    Standaard





    Beamer: Sanyo plv-z1
    Seround+dvd : Sony HTR-6000 set
    Scherm: Zelfgemaakt

    Toch best tevreden over het resultaat aangezien ik er maar 350,- aan heb uitgegeven.

  15. #890

  16. #891

    Standaard

    Low budget, hoge pret!
    | Marantz SR-64004| Kef | SVS | Nordost Wyrewizard | Qed | Furutech-Lapp-Wattgate | G&W | Pioneer PDP-LX508D | PS3 | Wii | Cisco 8455DVB HD|

  17. #892

    Standaard

    Mijn home-cinema bestaat uit:

    Philips 37pf9830 LCD tv


    Philips Dvd recorder DVDR7300H


    Panasonic Blu-ray DMP-BD30


    Pioneer VSX-1018 Receiver


    Sub-woover Audio Pro:


    Kef front speakers:


    Kef rear speakers:


    Kef center speaker:


    Deze speakers heb ik gekocht omdat ze goed klinken in een kleine ruimte wat in mijn geval dus ook zo is. Liefst had ik een paar mooie zware pioneer speakers maar dit volstaat nu goed.

    Mijn tv en toebehoren staan op deze kast.


    Is geen echte spectral maar een copie van/door een andere fabrikant scheelde weer een 300 euro's .
    Laatst aangepast door Wim S. : 21-09-2008 om 15:52

  18. #893

    Standaard

    Leuk spul Wim S. Ben benieuwd hoe e.e.a. in de kamer eruit ziet!
    | Marantz SR-64004| Kef | SVS | Nordost Wyrewizard | Qed | Furutech-Lapp-Wattgate | G&W | Pioneer PDP-LX508D | PS3 | Wii | Cisco 8455DVB HD|

  19. #894

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Seth__Gekko Bekijk bericht
    Leuk spul Wim S. Ben benieuwd hoe e.e.a. in de kamer eruit ziet!
    Ik heb er wel eens een foto van proberen te maken, maar het is te donker, aangezien ik rode verduisteringsgordijnen gebruik, maar zoals ik al zei een kleine ruimte vol dvd's en apparatuur. Ik ben nog op zoek naar een woning maar ze zijn allemaal zo verdomde duur.

  20. #895

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Wim S. Bekijk bericht
    Ik heb er wel eens een foto van proberen te maken, maar het is te donker, aangezien ik rode verduisteringsgordijnen gebruik, maar zoals ik al zei een kleine ruimte vol dvd's en apparatuur. Ik ben nog op zoek naar een woning maar ze zijn allemaal zo verdomde duur.
    Dat is inderdaad niet leuk meer.
    | Marantz SR-64004| Kef | SVS | Nordost Wyrewizard | Qed | Furutech-Lapp-Wattgate | G&W | Pioneer PDP-LX508D | PS3 | Wii | Cisco 8455DVB HD|

  21. #896

    Standaard home cinema set vestel

    te koop ; home cinema set - ''vestel''
    aantal speakers ; 5x15 watt.
    woofer ; 1x25 watt

    Is amper gebruikt.
    Heb hem ong. 4 maanden in bezit.
    verkoop hem omdat ik hem niet gebruik.
    geluid is 100% in orde.
    geluid kan uiteraard bij bezichteging getest worden.
    afstandsbediening aanwezig.
    centraal antenne voor radio.
    mp3 wma enz. afspelen.
    doos niet meer aanwezig.
    totaal wattage ;; 100 watt.
    richtprijs €95,-
    http://partyflock.nl/album/444740/4714296.html
    zie foto's ;
    bij interesse mailen.

  22. #897

    Standaard

    dit is niet de juiste plek helaas. er is een aparte thread waar je spullen te koop aan kunt bieden.

  23. #898

    Standaard

    Aangezien mijn post op pagina 1 van dit topic intussen behoorlijk achterhaald is, tijd voor een update.

    Huidig overzicht:


    Aan de achterkant van de kamer staan nog 2 identieke speakers zoals voor ook staan.

    Wat staat er allemaal op de foto:
    • Tag McLaren AV32R 5.1 Dual Processor voorversterker/processor
    • 2 maal Burmerster 911 MK2 stereo eindversterker
    • Toshiba HD-XE1 HD-DVD speler (regiovrij)
    • Panasonic DMP-BD30 Blu-ray speler (regiovrij)
    • Micromega Duo CD 2.1 CD loopwerk
    • Sony SCD-XA333ES SACD speler, zwaar gemodificeerd.
    • Avalon Eclipse speakers
    • Velodyne DD-12 subwoofer
    • Sharp LC-52XD1E Full-HD LCD tv
    • Creaktiv Little Reference audiorack


    Voor meer specs en foto's, zie mijn website: http://www.jackvandijk.nl

  24. #899

    Standaard

    Mooi hoor!, erg strak allemaal!
    What-i've-Seen DVD (1214) / HD DVD (201) / Blu-ray (98)


  25. #900

    Standaard

    Het blijft een prachtset Jack!!!

    Waarom heb je eigenlijk voor die custom kleur Velo gekozen ipv iets donkers voor bij je speakers of zwart zoals je tv.
    Every damn person in this sick and twisted world worries me so much I only feel safe in the OHT!!
    Many thanks to David L. for pointing me in the right direction.

    DVD.NLLER januari 2007

Pagina 36 van 46 EersteEerste ... 26323334353637383940 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •