Pagina 42 van 46 EersteEerste ... 32383940414243444546 LaatsteLaatste
De resultaten 1.026 tot 1.050 van 1142 worden weergegeven.
  1. #1026

    Standaard

    Upgrade van mijn kant. Erg blij mee.
    Mijn TV was al geupgrade van een bigass mofo naar een sony 40w4000.
    PS3 als Blu-ray/DVD-speler maar nu net vandaag mijn oude all-in-one lg home cinema set vervangen voor een Onkyo tx-sr607 (niet geheel onbekend hier , maar na veel speuren kwam deze toch goed uit mijn bus) met als speakerset de Canton 150QX set.

    Alle kabels zijn besteld en dat word dus van de week puzzelen om de boel aan te sluiten. Maar geloof dat dat wel gaat lukken. Foto's volgen
    "En dat is nu het leuke van films; iedereen heeft een eigen mening"

  2. #1027

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Roadster Bekijk bericht
    Upgrade van mijn kant. Erg blij mee.
    Mijn TV was al geupgrade van een bigass mofo naar een sony 40w4000.
    PS3 als Blu-ray/DVD-speler maar nu net vandaag mijn oude all-in-one lg home cinema set vervangen voor een Onkyo tx-sr607 (niet geheel onbekend hier , maar na veel speuren kwam deze toch goed uit mijn bus) met als speakerset de Canton 150QX set.

    Alle kabels zijn besteld en dat word dus van de week puzzelen om de boel aan te sluiten. Maar geloof dat dat wel gaat lukken. Foto's volgen

    MMmmm... bigass mofo , dat merk ken ik nog niet

    Leuk als je je eigen Topic start met daarbij de plaatjes en mocht je hulp nodig hebben, denk dat daar geen gebrek aan is
    Have fun and enjoy your collection

  3. #1028

    Standaard

    Mijn bescheiden bijdrage aan deze thread:

    Sinds kort de overstap gewaagd van een Panasonic TX-32PS10F (breedbeeld crt) naar een plasma een TX-P42S10E ook van Panasonic.
    Die wordt ondersteund door een pioneer VSX-919AH-K en een BDP-320. Ook sinds kort.
    En er staat ook nog een CT-656mkII onder. Dat is zo'n ding waar je cassettebandjes in propt.
    En de laatste schakel in de keten van het geluid wordt verzorgd door een Eltax Evolution set.
    Het hele gebeuren staat fijn in de woon/zithoek van de kamer. Zal binnenkort nog wel ff een foto maken ervan.
    De oude "HT-set " (de pana. crt, pioneer VSX-512-K, DV-360-K, PD-4700 en een Sony-TC-K420 staan nu op onze slaapkamer, kunnen we daar ook nog een beetje genieten, als het vrouwtje geen andere plannen heeft
    Of course I'm out of my mind. It's dark and scary in there....

  4. #1029

    Standaard

    Dan zal ik er ook maar een keer aan geloven om mijn bij elkaar geraapte setje voor te stellen.

    Voor het beeld heb ik sinds kort een LG 42LH4000 (Full HD, 100 Hz), ter vervanging van mijn 2 jaar oude LG 37LC41 (HD ready, 50Hz). Maakt voor mij een groot verschil, nu komen de Blu's die ik afspeel met mijn Playstation 3 tenminste echt tot hun recht! Verder nog een Cisco 8455DVB voor tv kijken in HD.

    Voor het geluid heb ik de volgende onderdelen tot mijn beschikking: Een onkyo TX-SR607, voor het geld toch een heel behoorlijke versterker IMO. Als frontspeakers gebruik ik 2 bose 301 V's en als center die van een oud setje (Logitech Z5400) . Dat is dan ook de zwakke schakel in de huidige opzet, hoewel het nog redelijk klinkt. Als 6e en 7e gebruik ik trouwens ook boxen uit dit setje, er hoeft weinig geluid uit te komen. Verder ook de sub uit de Z-5400 aangesloten met wat kunstgrepen en die bevalt me eigenlijk erg goed! Als surrounds gebruik ik nog oude studiocraft P1's (box 4 en 5), doen het ook nog super!
    Onkyo TX-SR607 Playstation 3 LG BD370 Cisco 8455dvb BK XLS200 DF 3xBose 301 (2x series V en 1x series II), 2xStudiocraft P2, 2xlogitech z-5400 Logitech Harmony 555

    Laatste blu-ray aankopen: Game of Thrones: Season 4, House of Cards: Season 1&2

  5. #1030

    Standaard

    Mensen...foto's zeggen meer dan duizend woorden
    LG OLED55E6V || Anthem MRX 720 || OPPO UDP-203 || Sony PS4 || Nvidia Shield

  6. #1031

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Michael Hamers Bekijk bericht
    Mensen...foto's zeggen meer dan duizend woorden
    Helemaal mee eens, moet zelf ook weer eens een update daarin doen
    Have fun and enjoy your collection

  7. #1032

    Standaard

    En ik moet ook maar eens wat foto's maken, maar ben gisteren en vandaag druk geweest met mijn oude DVD/SACD speler, Philips DVD963SA, weer aan te sluiten en te luisteren of deze beter klinkt dan mijn andere apparaten......
    Had namelijk even geGooglt en weer gelezen dat de 963 heel veel waar bood voor zijn geld toendertijd.
    DVDPROFILER
    LG OLED 65G36LA; SONY HT-A9; SONY SA-SW5; Pioneer BDP LX58; SONY UBP-X700(Regio A/1 voor BD/DVD); Logitech Harmony Companion; Google Nest Hub's; Nvidia Shield 2019; PS3 60GB

  8. #1033

    Standaard

    Boel verwijderd bij nul reacties, dan heeft het weinig zin.
    Oh well
    Laatst aangepast door Ed Lewis : 06-05-2010 om 17:59

  9. #1034

    Standaard Welk home cinema systeem?

    Hoi,

    ik ben op zoek naar een degelijk home cinema systeem. Momenteel heb ik deze:

    http://www.kieskeurig.be/home_cinema...ts335w/347471/

    maar het probleem bij deze is het aantal in-en uitgangen waardoor ik regelmatig kabels moet verwisselen naargelang wat ik wl gebruiken.

    Ik zou immers graag een PS3, mediaplayer, decoder en dvd/blurayspeler willen aansluiten op de home cinema en daarvoor heb je toch wel een aantal (HDMI) ingangen nodig.

    Is het uberhaupt mogelijk om via 1 uitgang (HDMI) naar je TV alle randapparatuur aan te door te sturen terwijl deze op de versterker aangesloten zijn?

    Rest nog 1 vraagje: momenteel kan ik blijkbaar enkel beeld via HDMI doorsturen en moet ik geluid nog steeds via de rood witte tulpjes doen, kan dit niet anders tegenwoordig?

    thx in advance!
    Laatst aangepast door beze : 07-04-2010 om 10:08

  10. #1035

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door beze Bekijk bericht
    Hoi,

    ik ben op zoek naar een degelijk home cinema systeem. Momenteel heb ik deze:

    http://www.kieskeurig.be/home_cinema...ts335w/347471/

    maar het probleem bij deze is het aantal in-en uitgangen waardoor ik regelmatig kabels moet verwisselen naargelang wat ik wl gebruiken.

    Ik zou immers graag een PS3, mediaplayer, decoder en dvd/blurayspeler willen aansluiten op de home cinema en daarvoor heb je toch wel een aantal (HDMI) ingangen nodig.

    Is het uberhaupt mogelijk om via 1 uitgang (HDMI) naar je TV alle randapparatuur aan te door te sturen terwijl deze op de versterker aangesloten zijn?

    Rest nog 1 vraagje: momenteel kan ik blijkbaar enkel beeld via HDMI doorsturen en moet ik geluid nog steeds via de rood witte tulpjes doen, kan dit niet anders tegenwoordig?

    thx in advance!
    Tjee je leeft nog in het stenen tijdperk

    Tegenwoordig kun je alles met HDMI op de versterker aansluiten en gaat er 1 kabel naar je TV en de audio gaat over de versterker, geen rode en witte tulpjes meer nodig.

    Vandaag bij Ibood;




    http://www.ibood.com/nl/nl/product_s...gn_Speakerset/

    Als voorbeeld en beter dan zo'n alles in 1 barrel dat je nu hebt

    Als je laat weten wat je wensen en budget zijn kunnen we je helemaal op weg helpen.

    BTW, je vraag staat niet helemaal op de juiste plek op dit forum, komt beter uit de voeten op het plekje - Hardware - Home Theater Algemeen
    Have fun and enjoy your collection

  11. #1036

    Standaard

    Ziet er top uit!
    I don't say words real good, I stare real well - Clint Eastwood.

    134 Blu ray's laatste aanwinst:
    Sherlock Holmes

  12. #1037

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door DVDProfilersFilmgek Bekijk bericht
    Tjee je leeft nog in het stenen tijdperk

    Tegenwoordig kun je alles met HDMI op de versterker aansluiten en gaat er 1 kabel naar je TV en de audio gaat over de versterker, geen rode en witte tulpjes meer nodig.

    Vandaag bij Ibood;




    http://www.ibood.com/nl/nl/product_s...gn_Speakerset/

    Als voorbeeld en beter dan zo'n alles in 1 barrel dat je nu hebt

    Als je laat weten wat je wensen en budget zijn kunnen we je helemaal op weg helpen.

    BTW, je vraag staat niet helemaal op de juiste plek op dit forum, komt beter uit de voeten op het plekje - Hardware - Home Theater Algemeen

    thx!

    maar zou je ook iets goedkopers kunnen vinden denk je?

  13. #1038

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door beze Bekijk bericht
    thx!

    maar zou je ook iets goedkopers kunnen vinden denk je?
    Wel goedkoper, maar niet van die kwaliteit.

    De Canton speakertjes lijken mij van goede kwaliteit, je zou eenzelfde versterker kunnen aanschaffen met de goedkopre JBL 200.5 satellietset. De set zoals nu aangeboden bij Ibood is 100 euro goedkoper als dat je het bij de goedkoopsten zelf los gaat aanschaffen op Kieskeurig.

    Goedkoper en wel meer HDMI aansluitingen en vermogen maar geen HDMI 1.4 is:

    http://www.kieskeurig.nl/receiver/on...-sr507/327187/





    Speakers;

    http://www.kieskeurig.nl/satellietsy...s_2005/133652/



    Reveiver 239 en speakers 149 maakt samen zo'n 390.... helemaal niet verkeert voor zo'n set, en dan moet je ook niet te lang wachten, de 507 is een uitlopend model en de koopjesjagers weten hem heus wel te vinden
    Have fun and enjoy your collection

  14. #1039

    Standaard

    en wat is het verschil dan met een 1.4 HDMI?

  15. #1040

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door beze Bekijk bericht
    en wat is het verschil dan met een 1.4 HDMI?
    Alleen van belang als je ook 3D wilt gaan zien binnenkort, en zelfs dan nog niet noodzakelijk omdat fabrikanten ook met 3D spelers gaan uitkomen waarbij 2 HDMI aansluitingen zitten, 1 1.4 naar de 3D TV en 1 HDMI naar de Receiver....

    1.4 HDMI heeft momenteel nog niet echt heel veel meerwaarde...... al zijn er nog wel een paar kleine dingetjes die er aan toe zijn gevoegd ten opzichte van HDMI 1.3, toch heb je het momenteel niet nodig om net als ik die beschikt over 1.3 om over te schakelen naar 1.4.

    Wil je alles weten dan moet je dit even lezen:

    http://en.wikipedia.org/wiki/HDMI
    Have fun and enjoy your collection

  16. #1041

    Standaard

    OK, Thx!

    heb uiteindelijk de ibood van gisteren aangeschaft

  17. #1042

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door beze Bekijk bericht
    OK, Thx!

    heb uiteindelijk de ibood van gisteren aangeschaft
    Niks mis mee
    Have fun and enjoy your collection

  18. #1043

    Standaard

    Dan eindelijk ook wat foto's van mijn huidige setup (die binnenkort weer weg is aangezien ik moet verhuizen):

    Maar beginnen met een belangrijk onderdeel...de TV:

    De LG 42LH4000



    Dan de rest van de huidige setup:



    LG BD370
    Onkyo TX-SR607
    Cisco 8455DVB
    Logitech Z-5400 subwoofer en control pad
    Bose 301, bruine is een series 2 als center en de blauwe linksboven is een series 6 die samen met zijn rechterbroertje dienst doen als frontspeakers.



    Studiocraft P2's dienen als surrounds, prima geluid en passen goed bij de Bose 301's



    En als surroundbackspeakers gebruik ik nu 2 boxen van de logitech z-5400 set, heb tot nu toe nog weinig klachten dus voorlopig prima!
    Onkyo TX-SR607 Playstation 3 LG BD370 Cisco 8455dvb BK XLS200 DF 3xBose 301 (2x series V en 1x series II), 2xStudiocraft P2, 2xlogitech z-5400 Logitech Harmony 555

    Laatste blu-ray aankopen: Game of Thrones: Season 4, House of Cards: Season 1&2

  19. #1044

    Standaard

    Vind het wel een leuke combi en zeker houden zolang je nog tevreden bent en met plezier films kijkt.

    Maar even een kleine noot die af en toe vergeten wordt op het forum;

    Om goed in de film te zitten is een goed "surroundbeeld" nodig (de juiste verhouding en samenklank).
    Dat krijg je niet persee door goeie dure speakers te kopen, maar door een set die goed bij elkaar hoort of past.
    In principe ben je met allemaal identieke speakers goed bezig, al hebben speakerbouwers natuurlijk wel voor een center
    nog iets specifiekere dingen aangepast die hem nog beter doen uitkomen. Dat geldt natuurlijk nog meer voor je subwoofer.

    Het plaatsen is dan voor dat surroundbeeld dus ook nog steeds belangrijker dan de kwaliteit van de afzonderlijke speaker.
    Er zijn hier best een paar opstellingen te zien waar vrij dure surroundspeakers elk doel missen.
    Daarna is het tuurlijk fijn om hele mooie goeie speakers te kopen naar eigen haalbaar budget.
    In ouderwets 2D: Philips 42pes0001, Panasonic dmp BD-55, Jamo/Onkyo 5.1 opstelling, UPC / Horizon.

  20. #1045

    Standaard

    Een kleine HT upgrade: gisteren de Onkyo BD-SP807 THX blu-ray speler binnen gekregen en net even getest met Heat en Battlestar Galactica BD en de Star Wars podrace. Wat een geluid!


  21. #1046

    Standaard

    Nou klein?, zeg maar gewoon VET!!
    Hoe duur je set ook is, zonder een goede film is het niets waard....

  22. #1047

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Albert Kostwinder Bekijk bericht
    Nou klein?, zeg maar gewoon VET!!
    Ben er ook erg blij mee!

  23. #1048

    Standaard

    De Marantz AV 7005

    Marantz AV7005 & MM8003 - Panasonic TH46PZ85 & Panasonic BD55 - B&W S3 reeks: 603 fronts - 602 Back Surround - 601 Surround - LCR600 - Sub: SVS PB12+

  24. #1049
    Super Member
    Registratie datum
    Feb 2009
    Woonplaats
    Het goede doel zingt erover ;)

    Standaard

    Mijn ruimte (4x5,5m) waar wij genieten van film en muziek.

    Met muziek is het gordijn dicht


    Filmstand


    Vanaf de deur


    Achterkant


    Apparatuur:
    A/V receiver: Marantz SR9600
    DVD speler: Marantz DV9600
    BD speler: Panasonic BD35
    Speakers: ALR/Jordan Note 7 (front), Center en 5 (rear)
    Subwoofer: Velodyne DD18
    Projector: Binnenkort JVC DLA-HD950
    Scherm: Stewart Screen Luxus Deluxe Screenwall Studiotek 130
    Stroom: PS Audio Power Plant Premier
    Audio Rack: Creaktiv Trend 1-4 Aktiv Plus
    Kabels (speaker): inakustik Referenz LS-1202 met LS-1002 bi-wire bruggen, LS-1002 voor center en surrounds
    Kabels (audio): W&M Audio AC-01 en DC-01, inakustik Referenz HDMI
    Kabels (stroom): Furutech G320Ag-18 en Furutech G320Ag-18F8
    Kabels (video): Supra HDMI HDF100 4m (2x)

    De reis door de tijd, hoe de ruimte tot stand is gekomen, kunnen jullie hier (gaan) bekijken...
    CA Electronics • PS Audio • Marantz • ALR/Jordan • Velodyne • inakustik • Furutech • JVC • Stewart

  25. #1050

    Standaard

    Dat is pas een sjieke ruimte...
    Marantz AV7005 & MM8003 - Panasonic TH46PZ85 & Panasonic BD55 - B&W S3 reeks: 603 fronts - 602 Back Surround - 601 Surround - LCR600 - Sub: SVS PB12+

Pagina 42 van 46 EersteEerste ... 32383940414243444546 LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •