Pagina 43 van 46 EersteEerste ... 333940414243444546 LaatsteLaatste
De resultaten 1.051 tot 1.075 van 1142 worden weergegeven.
  1. #1051

    Standaard

    Prachtige HT!
    LG OLED55E6V || Anthem MRX 720 || OPPO UDP-203 || Sony PS4 || Nvidia Shield

  2. #1052
    Glorious Member
    Registratie datum
    May 2009
    Woonplaats
    The Future's So Bright, I Gotta Wear Shades

    Standaard

    Je set reeds meerdere malen zien passeren bij de buren, en 'k moet zeggen ben
    nog altijd onder de indruk. En aangezien je hier tegenwoordig vaak bent te vinden
    in de verkoopsrubriek betekent voor mij dat je zwaar aan het genieten bent
    Panasonic PX-P65VT60E | Marantz AV7005 | Marantz MM7055 | Marantz MM7025 | Oppo BDP-93 met Pro V2 Mod | Apple TV 4K | Focal Chorus 826V | 800CC | 806V | SR 800 V | BK XXLS 400FF


  3. #1053
    Super Member
    Registratie datum
    Feb 2009
    Woonplaats
    Het goede doel zingt erover ;)

    Standaard

    Bedankt allemaal Heb op dit moment even geen projector, dus genieten alleen van muziek, maar dat gaat binnenkort weer veranderen. En dan gaan we inderdaad weer zwaar genieten van film. Laatste is inmiddels alweer bijna 4 weken geleden. Begin bijna afkickverschijnselen te vertonen
    CA Electronics • PS Audio • Marantz • ALR/Jordan • Velodyne • inakustik • Furutech • JVC • Stewart

  4. #1054
    Glorious Member
    Registratie datum
    May 2009
    Woonplaats
    The Future's So Bright, I Gotta Wear Shades

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door HTip Bekijk bericht
    Begin bijna afkickverschijnselen te vertonen
    Hoe gaat dat dan in zijn werk ... je begint zelf scenes te spelen of geeft imitaties
    ten berde van bekende acteurs, zoiets
    Panasonic PX-P65VT60E | Marantz AV7005 | Marantz MM7055 | Marantz MM7025 | Oppo BDP-93 met Pro V2 Mod | Apple TV 4K | Focal Chorus 826V | 800CC | 806V | SR 800 V | BK XXLS 400FF


  5. #1055
    Super Member
    Registratie datum
    Feb 2009
    Woonplaats
    Het goede doel zingt erover ;)

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door StefaanD Bekijk bericht
    Hoe gaat dat dan in zijn werk ... je begint zelf scenes te spelen of geeft imitaties
    ten berde van bekende acteurs, zoiets
    Gaat meer gepaard met heftig trillen, koud, warm, etc.
    CA Electronics • PS Audio • Marantz • ALR/Jordan • Velodyne • inakustik • Furutech • JVC • Stewart

  6. #1056
    Super Member
    Registratie datum
    Feb 2009
    Woonplaats
    Het goede doel zingt erover ;)

    Standaard

    Gisteren mail gekregen dat de HD950 nog dit jaar komt Ben weer helemaal in mijn nopjes en de trillingen zijn al minder geworden
    CA Electronics • PS Audio • Marantz • ALR/Jordan • Velodyne • inakustik • Furutech • JVC • Stewart

  7. #1057

    Standaard

    Er is altijd baas boven baas zie je maar weer. Top ruimte, top spul!. Als ik dan 1 puntje van kritiek mag hebben. Ik had ipv die grijze tegels, daar ook rood tapijt gelegd. Grijs vind ik nogal een saaie kleur. Maar goed, dit is persoonlijk natuurlijk.
    Hoe duur je set ook is, zonder een goede film is het niets waard....

  8. #1058
    Super Member
    Registratie datum
    Feb 2009
    Woonplaats
    Het goede doel zingt erover ;)

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Albert Kostwinder Bekijk bericht
    Er is altijd baas boven baas zie je maar weer. Top ruimte, top spul!. Als ik dan 1 puntje van kritiek mag hebben. Ik had ipv die grijze tegels, daar ook rood tapijt gelegd. Grijs vind ik nogal een saaie kleur. Maar goed, dit is persoonlijk natuurlijk.
    Bedankt!

    Kritiek mag altijd De keramische tegels zijn donker antraciet en in de luisterdriehoek ligt een zwart tapijt, wat inderdaad lijkt op tapijttegels. Reden van de kleurstelling is dat we zo min mogelijk reflectie willen. Zelfs het bijzettafeltje en de plankjes aan de muur zijn beplakt met zwart vilt.

    Op de foto's lijkt alles iets lichter dan in het echt. Komt door de langere belichtingstijden
    CA Electronics • PS Audio • Marantz • ALR/Jordan • Velodyne • inakustik • Furutech • JVC • Stewart

  9. #1059

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door HTip Bekijk bericht
    Bedankt!

    Kritiek mag altijd De keramische tegels zijn donker antraciet en in de luisterdriehoek ligt een zwart tapijt, wat inderdaad lijkt op tapijttegels. Reden van de kleurstelling is dat we zo min mogelijk reflectie willen. Zelfs het bijzettafeltje en de plankjes aan de muur zijn beplakt met zwart vilt.

    Op de foto's lijkt alles iets lichter dan in het echt. Komt door de langere belichtingstijden
    Herkenbaar. Reflectie kan een killer zijn. Ben zelf ook gek genoeg om ledjes en alles wat te helder is af te plakken met isolatietape...
    Hoe duur je set ook is, zonder een goede film is het niets waard....

  10. #1060
    Super Member
    Registratie datum
    Feb 2009
    Woonplaats
    Het goede doel zingt erover ;)

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Albert Kostwinder Bekijk bericht
    Herkenbaar. Reflectie kan een killer zijn. Ben zelf ook gek genoeg om ledjes en alles wat te helder is af te plakken met isolatietape...
    Ook heel herkenbaar. Daarom staat bij mij de apparatuur achter

    En over doorslaan gesproken... Zelfs de houten deur en gordijnkoof heb ik beplakt met vilt en lijkt het voorste deel net een batcave
    Laatst aangepast door HTip : 15-12-2010 om 10:53
    CA Electronics • PS Audio • Marantz • ALR/Jordan • Velodyne • inakustik • Furutech • JVC • Stewart

  11. #1061

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door HTip Bekijk bericht
    Ook heel herkenbaar. Daarom staat bij mij de apparatuur achter

    En over doorslaan gesproken... Zelfs de houten deur en gordijnkoof heb ik beplakt met vilt en lijkt het voorste deel net een batcave
    Mmmm...... een vilt-fetisj
    Have fun and enjoy your collection

  12. #1062

    Standaard

    Mooie plaatjes in dit topic!

    Hoe hoog hangt bij jullie de tv eigenlijk? Is dit afhankelijk van smaak of zijn er vuistregels voor?

  13. #1063

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Joey-t Bekijk bericht
    Mooie plaatjes in dit topic!

    Hoe hoog hangt bij jullie de tv eigenlijk? Is dit afhankelijk van smaak of zijn er vuistregels voor?
    Afhankeliijk van je nekspieren:

    http://www.televisiestart.nl/ideale-...ogte-televisie
    Have fun and enjoy your collection

  14. #1064
    Super Member
    Registratie datum
    Feb 2009
    Woonplaats
    Het goede doel zingt erover ;)

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door DVDProfilersFilmgek Bekijk bericht
    Mmmm...... een vilt-fetisj


    Vilt heeft de prettige eigenschap geen licht te reflecteren en dat is nou precies wat ik wilde. Er zitten inderdaad de nodige meters vilt in mijn ruimte. Hoe, wat en waar kan je in mijn HT topic gaan lezen...
    CA Electronics • PS Audio • Marantz • ALR/Jordan • Velodyne • inakustik • Furutech • JVC • Stewart

  15. #1065
    Super Member
    Registratie datum
    Feb 2009
    Woonplaats
    Het goede doel zingt erover ;)

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door DVDProfilersFilmgek Bekijk bericht
    Makkelijk leesbare site

    Leuke is dat voor projectie het net andersom is. Daar moet je je ogen richten op 1/3 van onderkant van het scherm.

    Voorbeeld van mijn vorige scherm...
    CA Electronics • PS Audio • Marantz • ALR/Jordan • Velodyne • inakustik • Furutech • JVC • Stewart

  16. #1066

    Standaard

    Mmmm.... mooie tekening..... maarre ik mis jouw zithoogte, barkruk of zitkussen, dat is een best hoogte verschil als je uitersten neemt

    BTW, complimenten voor de tekening, deze is duidelijk
    Have fun and enjoy your collection

  17. #1067
    Super Member
    Registratie datum
    Feb 2009
    Woonplaats
    Het goede doel zingt erover ;)

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door DVDProfilersFilmgek Bekijk bericht
    Mmmm.... mooie tekening..... maarre ik mis jouw zithoogte, barkruk of zitkussen, dat is een best hoogte verschil als je uitersten neemt
    Ik zit op een ladder Nee, hoor we zitten op bioscoopstoelen en komen met ooghoogte ongeveer op 1m20 uit. Mijn vrouw is iets lager en ik iets hoger, dus een compromis

    BTW, complimenten voor de tekening, deze is duidelijk
    Thanks!
    CA Electronics • PS Audio • Marantz • ALR/Jordan • Velodyne • inakustik • Furutech • JVC • Stewart

  18. #1068

    Standaard

    hallo.ben nieuw hier en het leek me wel leuk om foto s van mijn thuisbioscoop erop te zetten kijken wat jullie ervan vinden.
    het volgende staat erin.
    beamer pioneer krf 9000fd,reciever pioneer lx53,bluray speler pioneer 320,dvd speler pioneer lx 50,luidsprekers 4 keer jamo 606 center jm lab,sub magnat omega 25a,bekabeling van den hul en monster
    hoe kan ik foto's plaatsen?

  19. #1069

    Standaard

    he ben er alweer
    denk dat ik wel weet hoe ik de foto s moet plaatsen,als er belangstelling voor is doe ik het,ben al meer dan 20 jaar liefhebber en heb sinds 3 jaar geleden mijn bios gebouwd apart van mijn huis,compleet geisoleerd en bekleed met rode en zwarte stof,bioscoopstoelen erin enz,als er belangstelling voor is stuur ik foto s

  20. #1070
    Super Member
    Registratie datum
    Feb 2009
    Woonplaats
    Het goede doel zingt erover ;)

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door jamiev Bekijk bericht
    he ben er alweer
    denk dat ik wel weet hoe ik de foto s moet plaatsen,als er belangstelling voor is doe ik het,ben al meer dan 20 jaar liefhebber en heb sinds 3 jaar geleden mijn bios gebouwd apart van mijn huis,compleet geisoleerd en bekleed met rode en zwarte stof,bioscoopstoelen erin enz,als er belangstelling voor is stuur ik foto s
    Klinkt al erg goed! Ben erg benieuwd hoe je HT eruit ziet
    CA Electronics • PS Audio • Marantz • ALR/Jordan • Velodyne • inakustik • Furutech • JVC • Stewart

  21. #1071

    Standaard mijn thuisbioscoop

    hier een paar foto s van mijn thuisbios
    Bijgesloten plaatje(s) Bijgesloten plaatje(s)

  22. #1072
    Super Member
    Registratie datum
    Feb 2009
    Woonplaats
    Het goede doel zingt erover ;)

    Standaard

    Niet zo bescheiden, joh! Prachtige ruimte Kan menigeen alleen van dromen :

    Mooie beamer ook. Is volgens mij de Pioneer kloon van de JVC HD1 of HD100. Geeft in ieder geval een prachtig plaatje. Ik heb de HD1 ook gehad...

    Wellicht nog een tip. Ik denk dat je nog winst kan behalen met de opstelling van je speakers. Ik weet niet hoe het afstraalgedrag is, maar het lijkt me dat je zo de sweetspot erg klein maakt. De rears mogen ook wat meer op het midden van de rij stoelen worden gericht.
    CA Electronics • PS Audio • Marantz • ALR/Jordan • Velodyne • inakustik • Furutech • JVC • Stewart

  23. #1073

    Standaard

    he dank je voor je reactie
    de beamer stamt af van de hd 100 alleen pioneer heeft deze verbeterd met name het contrast maar geeft inderdaad superbeeld ben er ook erg blij mee

  24. #1074

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door jamiev Bekijk bericht
    he dank je voor je reactie
    de beamer stamt af van de hd 100 alleen pioneer heeft deze verbeterd met name het contrast maar geeft inderdaad superbeeld ben er ook erg blij mee
    Ziet er keurig uit

    Misschien kun je je eigen topic starten in mijn thuisbioscoop
    Have fun and enjoy your collection

  25. #1075

    Standaard

    leuk al die reacties dacht altijd dat ik alleen was,maar dankzij deze site kan ik er mooi met anderen mijn hobby delen

Pagina 43 van 46 EersteEerste ... 333940414243444546 LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •