Pagina 44 van 46 EersteEerste ... 3440414243444546 LaatsteLaatste
De resultaten 1.076 tot 1.100 van 1142 worden weergegeven.
  1. #1076

    Standaard

    oeps foutje beamer stamt af van de hd1 als deze na de hd 100 kwam,de pioneer is in 2008 pas op de markt gekomen

  2. #1077
    Super Member
    Registratie datum
    Feb 2009
    Woonplaats
    Het goede doel zingt erover ;)

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door jamiev Bekijk bericht
    oeps foutje beamer stamt af van de hd1 als deze na de hd 100 kwam,de pioneer is in 2008 pas op de markt gekomen
    De HD1 was de eerste. Ca. 6 maanden later werd daarnaast de HD100 als topmodel geïntroduceerd met betere contrastwaarden...

    En inderdaad leuk als je een eigen topic begint. Heb ik ook gedaan, terwijl mijn ruimte al af is
    CA Electronics • PS Audio • Marantz • ALR/Jordan • Velodyne • inakustik • Furutech • JVC • Stewart

  3. #1078

    Standaard

    htip,
    las ergens dat je de hd950 nu hebt,hoe bevalt hij jouw,
    heb er al veel recensies over gelezen in de duitse vakbladen zoals heimkino trouwens een prachtig magazine zie je elke maand een thuisbios van een ander,staan sommige in waar we samen nog niet eens aan kunnen tippen.

  4. #1079

    Standaard filmliefhebbers

    wil dit toch nog even kwijt,geniet zeer van deze site en vooral dit onderwerp,ben al jaren aan de gang met films heb zelfs al met laserdisc gedaan gekkenwerk betaalde toen nog 180 gulden voor armeggedon dts laserdisc op de millenium 2.4.6 dts decoder 1 van de eerste terwijl ik nog maar 37 ben,ik ben compleet aan deze hobby verslaafd en hoewel ik mij nog maar net heb aangemeld op deze site vond ik het toch leuk om mijn foto s erop te zetten het was voor mij een droom die uit is gekomen om een aparte ruimte te maken waar ik mij in kon vinden,heb reeds andere thuisbioscopen van jullie allemaal bekeken en vond ze allemaal geweldig een schiterende hobby die voor iedereen is wegelegd met welk budget ook,wens iedereen veel kijkplezier in 2011

  5. #1080
    Super Member
    Registratie datum
    Feb 2009
    Woonplaats
    Het goede doel zingt erover ;)

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door jamiev Bekijk bericht
    htip,
    las ergens dat je de hd950 nu hebt,hoe bevalt hij jouw,
    heb er al veel recensies over gelezen in de duitse vakbladen zoals heimkino trouwens een prachtig magazine zie je elke maand een thuisbios van een ander,staan sommige in waar we samen nog niet eens aan kunnen tippen.
    Ik had bijna de HD950. De projector heeft zo'n 20 minuten aan het plafond gehangen en moest helaas er weer af. De verticale lensshift werkte niet. Is nu bij JVC in Duitsland.

    Als je de reviews leest, is dit een hele goede projector. Slechts 1 was beter en dat was de HD990, maar die was €2000 duurder

    Kan niet wachten tot de HD950 weer terug is en ik weer film kan kijken. Dat kan nl. niet meer sinds eind november...
    CA Electronics • PS Audio • Marantz • ALR/Jordan • Velodyne • inakustik • Furutech • JVC • Stewart

  6. #1081
    Super Member
    Registratie datum
    Feb 2009
    Woonplaats
    Het goede doel zingt erover ;)

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door jamiev Bekijk bericht
    wil dit toch nog even kwijt,geniet zeer van deze site en vooral dit onderwerp,ben al jaren aan de gang met films heb zelfs al met laserdisc gedaan gekkenwerk betaalde toen nog 180 gulden voor armeggedon dts laserdisc op de millenium 2.4.6 dts decoder 1 van de eerste terwijl ik nog maar 37 ben,ik ben compleet aan deze hobby verslaafd en hoewel ik mij nog maar net heb aangemeld op deze site vond ik het toch leuk om mijn foto s erop te zetten het was voor mij een droom die uit is gekomen om een aparte ruimte te maken waar ik mij in kon vinden,heb reeds andere thuisbioscopen van jullie allemaal bekeken en vond ze allemaal geweldig een schiterende hobby die voor iedereen is wegelegd met welk budget ook,wens iedereen veel kijkplezier in 2011
    Leuk dat je zo enthousiast bent Met het realiseren van mijn HT is ook een droom uitgekomen. Daarom heb ik de ruimte ook "Chamber of Dreams" genoemd
    CA Electronics • PS Audio • Marantz • ALR/Jordan • Velodyne • inakustik • Furutech • JVC • Stewart

  7. #1082

    Standaard

    wat erg voor je om zolang al geen film meer te kijken,hoe hou je dit vol,
    kijk zelf 5 maal in de week,leef met je mee

  8. #1083
    Super Member
    Registratie datum
    Feb 2009
    Woonplaats
    Het goede doel zingt erover ;)

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door jamiev Bekijk bericht
    wat erg voor je om zolang al geen film meer te kijken,hoe hou je dit vol,
    kijk zelf 5 maal in de week,leef met je mee
    5 maal in de week? Wij kwamen voorheen tot 1-2 weken per week. De rest van de tijd gebruiken we de ruimte voor muziek. En dat kan ik nu nog steeds en is ook genieten. Alleen mis ik nu wel de films...

    Maar om niet teveel offtopic te gaan, laten we dit continueren in mijn topic. Zie http://www.dvd.nl/forum/showthread.php?t=78740
    CA Electronics • PS Audio • Marantz • ALR/Jordan • Velodyne • inakustik • Furutech • JVC • Stewart

  9. #1084
    Super Member
    Registratie datum
    Feb 2009
    Woonplaats
    Het goede doel zingt erover ;)

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door HTip Bekijk bericht
    Apparatuur:
    A/V receiver: Marantz SR9600
    DVD speler: Marantz DV9600
    BD speler: Panasonic BD35
    Speakers: ALR/Jordan Note 7 (front), Center en 5 (rear)
    Subwoofer: Velodyne DD18
    Projector: Binnenkort JVC DLA-HD950
    Scherm: Stewart Screen Luxus Deluxe Screenwall Studiotek 130
    Stroom: PS Audio Power Plant Premier
    Audio Rack: Creaktiv Trend 1-4 Aktiv Plus
    Kabels (speaker): inakustik Referenz LS-1202 met LS-1002 bi-wire bruggen, LS-1002 voor center en surrounds
    Kabels (audio): W&M Audio AC-01 en DC-01, inakustik Referenz HDMI
    Kabels (stroom): Furutech G320Ag-18 en Furutech G320Ag-18F8
    Kabels (video): Supra HDMI HDF100 4m (2x)
    Deze 2 spelers:
    DVD speler: Marantz DV9600
    BD speler: Panasonic BD35

    zijn vervangen door:
    UD-speler: Oppo BDP-83SE TUC

    Op dit moment alleen geluid, maar dat is waanzinnig! Kan niet wachten totdat ik weer beeld heb...
    CA Electronics • PS Audio • Marantz • ALR/Jordan • Velodyne • inakustik • Furutech • JVC • Stewart

  10. #1085

    Standaard

    Kleine kabel upgrade:

    Vlnr: MIT AVt3 interlink set, MIT AVt2 subwooferkabel, MIT AVt2 speakerkabels.

  11. #1086

    Standaard

    leuke kabels!
    Laatst aangepast door Maihk : 11-03-2011 om 15:06

  12. #1087

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Maihk Bekijk bericht
    leuke kabels!
    Bedankt.
    Ik zag vroeger het nut van dure kabels niet zo tot ik eens een MIT Terminator 2 interlink kado kreeg. Die heb ik toen aan mijn subwoofer gehangen en het verschil met de budget subkabel die er aan zat was enorm. Een gecontroleerde, diepe bas zonder "boemerig" te klinken.
    Ik gebruik nu voor mijn fronts en subwoofer de AVt2 en voor het UPC kastje de AVt3 kabels.
    Het geluid is geweldig! Het lijkt wel of er een compleet nieuwe set staat.
    Persoonlijk ben ik nu van mening dat je beter kunt investeren in kwaliteitskabels dan in een wat duurdere versterker en die aan dropveters te hangen.
    Laatst aangepast door Onkyo : 19-03-2011 om 08:30

  13. #1088
    Super Member
    Registratie datum
    Feb 2009
    Woonplaats
    Het goede doel zingt erover ;)

    Standaard

    O jee, Onkyo is een believer Maar je hebt helemaal gelijk. Ik ben daar ook achtergekomen, maar de investering in kabels moet wel in balans zijn met de componenten.
    CA Electronics • PS Audio • Marantz • ALR/Jordan • Velodyne • inakustik • Furutech • JVC • Stewart

  14. #1089

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door HTip Bekijk bericht
    O jee, Onkyo is een believer Maar je hebt helemaal gelijk. Ik ben daar ook achtergekomen, maar de investering in kabels moet wel in balans zijn met de componenten.

    Dat ben ik! En het spreekt voor zich dat er een zekere balans moet zijn tussen de kabelinvestering en je apparatuur.
    Maar dat zit bij mij wel goed. Ik zal binnenkort mijn thuisbioscoop topic eens updaten.

  15. #1090
    Super Member
    Registratie datum
    Feb 2009
    Woonplaats
    Het goede doel zingt erover ;)

    Standaard

    Jullie hebben het vast wel in mijn topic gezien, maar dit topic verdient ook een update Met de laatste aanwinsten is met name de achterkant van mijn bioscoop (sterk) veranderd. Het rack is opnieuw ingedeeld, De projector is vervangen en ik heb een laatste akoestiekaanpassing gedaan. En dat ziet er dan zo uit...



    Het witte vlak wil ik nog in de kleur van het tapijt laten spuiten, zodat de RPG-module minder opvalt.

    En de apparatuurlijst is ook veranderd. De bekabeling (op de stroom na) heb ik vervangen door inakustik. Dus de lijst ziet er nu zo uit...

    Apparatuur:
    A/V receiver: Marantz SR9600
    DVD speler: Marantz DV9600
    UD speler: Oppo BDP-83SE TUC
    Speakers: ALR/Jordan Note 7 (front), Center en 5 (rear)
    Subwoofer: Velodyne DD18
    Projector: JVC DLA-HD950
    Scherm: Stewart Screen Luxus Deluxe Screenwall Studiotek 130
    Stroom: PS Audio Power Plant Premier
    Audio Rack: Creaktiv Trend 1-4 Aktiv Plus
    Kabels (speaker): inakustik Referenz LS-1202 met LS-1002 bi-wire bruggen, LS-1002 voor center en surrounds
    Kabels (audio): inakustik Referenz NF-1302 60cm, inakustik Referenz HDMI 1m
    Kabels (stroom): Furutech G320Ag-18 1,8m
    Kabels (video): inakustik Referenz HDMI 5m

    De verandering in beeld en geluid is erg groot, maar dat was dan ook de bedoeling
    CA Electronics • PS Audio • Marantz • ALR/Jordan • Velodyne • inakustik • Furutech • JVC • Stewart

  16. #1091

    Standaard

    Have fun and enjoy your collection

  17. #1092

    Standaard

    Mooi man, veel plezier ermee!

  18. #1093
    Super Member
    Registratie datum
    Feb 2009
    Woonplaats
    Het goede doel zingt erover ;)

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door DVDProfilersFilmgek Bekijk bericht


    @DVDPF: Bedankt. Erg leuk!

    @Onkyo: Dat komt helemaal goed! Heb jij ook een HT-topic?
    CA Electronics • PS Audio • Marantz • ALR/Jordan • Velodyne • inakustik • Furutech • JVC • Stewart

  19. #1094

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door HTip Bekijk bericht
    @Onkyo: Dat komt helemaal goed! Heb jij ook een HT-topic?
    Zekers:http://www.dvd.nl/forum/showthread.php?t=68683

    Is niet helemaal uptodate meer, inmiddels zijn de versterker, BD speler en TV vervangen, de kabels zijn geupgrade en er is een subwoofer bijgekomen. De speakers zijn nog wel hetzelfde.
    Foto's zodra ik een keer tijd heb.

  20. #1095

    Standaard Dedicated home cinema op zolderverdieping

    In maart van dit jaar heb ik met hulp van een bevriende aannemer een deel van onze grote, open zolderruimte verbouwd tot een dedicated home cinema & gameroom. Bij de aankoop van dit huis wist ik het al: die prachtige, strakke en hoge muur schreeuwt erom om op geprojecteerd te worden!

    Heb gekozen voor een low-budget instap in de wereld van de dedicated home cinema.

    specs van de componenten:

    * Acer H5360 DLP home cinema projector
    * Kenwood KRF-V5200 AV-receiver
    * JVC 5.1 speakers & sub
    * Samsung BDP-1400 Blu-Ray speler
    * Xtreamer mediaplayer
    * Externe HDD volgestopt met HD-films
    * Xbox 360 gameconsole

    Niet op de foto's, maar onlangs aan set-up toegevoegd: Playstation 3

    Geen specs die je direct omver zullen blazen, maar ben wel zeer tevreden met het resultaat. Beeld en geluid hebben een flinke spektakelwaarde!
    Heb gekozen voor een beeldgrootte van 120". Is perfect voor deze ruimte.

    Binnenkort waag ik de eerste stap in de 3D-projectie met de aanschaf van de Optoma 3D-XL voor de Acer. Da's ook de belangrijkste reden dat ik de PS3 heb aangeschaft (3D-compatible blu-ray speler). En om straks ook in 3D te kunnen gamen natuurlijk. Ook een projectiescherm staat nog op m'n korte termijnlijstje, maar de muur voldoet nu nog even prima.

    Voorlopig maar 'es even genieten van m'n eigen bios en de komende jaren stukje bij beetje, per onderdeeltje, upgraden. De basis staat er nu!

    Zie hier de pics:

    http://imageshack.us/g/27/img4652i.jpg/

  21. #1096
    Super Member
    Registratie datum
    Feb 2009
    Woonplaats
    Het goede doel zingt erover ;)

    Standaard

    Mooi gedaan hoor! Is overigens zeker geen instapsetje als je projecteert

    Trouwens, als je de kleuren donkerder maakt (hoeft niet meteen zwart) dan krijg je een beter contrast in het beeld en minder lichtreflectie van de muren. Zwartwaarden van een projector komen dan ook beter uit.
    CA Electronics • PS Audio • Marantz • ALR/Jordan • Velodyne • inakustik • Furutech • JVC • Stewart

  22. #1097

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Cyrillius Bekijk bericht
    In maart van dit jaar heb ik met hulp van een bevriende aannemer een deel van onze grote, open zolderruimte verbouwd tot een dedicated home cinema & gameroom. Bij de aankoop van dit huis wist ik het al: die prachtige, strakke en hoge muur schreeuwt erom om op geprojecteerd te worden!

    Heb gekozen voor een low-budget instap in de wereld van de dedicated home cinema.

    specs van de componenten:

    * Acer H5360 DLP home cinema projector
    * Kenwood KRF-V5200 AV-receiver
    * JVC 5.1 speakers & sub
    * Samsung BDP-1400 Blu-Ray speler
    * Xtreamer mediaplayer
    * Externe HDD volgestopt met HD-films
    * Xbox 360 gameconsole

    Niet op de foto's, maar onlangs aan set-up toegevoegd: Playstation 3

    Geen specs die je direct omver zullen blazen, maar ben wel zeer tevreden met het resultaat. Beeld en geluid hebben een flinke spektakelwaarde!
    Heb gekozen voor een beeldgrootte van 120". Is perfect voor deze ruimte.

    Binnenkort waag ik de eerste stap in de 3D-projectie met de aanschaf van de Optoma 3D-XL voor de Acer. Da's ook de belangrijkste reden dat ik de PS3 heb aangeschaft (3D-compatible blu-ray speler). En om straks ook in 3D te kunnen gamen natuurlijk. Ook een projectiescherm staat nog op m'n korte termijnlijstje, maar de muur voldoet nu nog even prima.

    Voorlopig maar 'es even genieten van m'n eigen bios en de komende jaren stukje bij beetje, per onderdeeltje, upgraden. De basis staat er nu!

    Zie hier de pics:

    http://imageshack.us/g/27/img4652i.jpg/
    Waarom maak je niet een eigen plekje in Mijn thuisbioscoop

    Je hebt genoeg materiaal om er wat leuks van te maken

    Brabbel alleen niet over een HDD vol met films, dat wordt hier niet zo erg gewaardeerd (of je moet zelf in je bezit ook de originelen hebben)
    Have fun and enjoy your collection

  23. #1098

    Standaard

    Weet je zeker dat je je geld in 3d gaat stoppen? goede 2d is nog altijd vele, vele malen beter en 3d gaat op den duur vervelen. Verder, leuk gedaan. Een dedicated ruimte is zowiezo al mooier dan een huiskamer vanwege de sfeer.
    Hoe duur je set ook is, zonder een goede film is het niets waard....

  24. #1099

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Albert Kostwinder Bekijk bericht
    Weet je zeker dat je je geld in 3d gaat stoppen? goede 2d is nog altijd vele, vele malen beter en 3d gaat op den duur vervelen. Verder, leuk gedaan. Een dedicated ruimte is zowiezo al mooier dan een huiskamer vanwege de sfeer.
    Je hebt zeker zelf geen 3D

    Eerlijk is eerlijk, het hoeft voor mij heus niet elke dag, maar 1x in de zoveel tijd is een 3D film echt heel leuk
    Have fun and enjoy your collection

  25. #1100
    Super Member Avatar van geoffreyvanvugt
    Registratie datum
    Apr 2011
    Woonplaats
    Balconië - Plaatsje in Costa de Le Mere

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door DVDProfilersFilmgek Bekijk bericht
    Je hebt zeker zelf geen 3D

    Eerlijk is eerlijk, het hoeft voor mij heus niet elke dag, maar 1x in de zoveel tijd is een 3D film echt heel leuk

    HELEMAAL MEE EENS

Pagina 44 van 46 EersteEerste ... 3440414243444546 LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •