Pagina 45 van 46 EersteEerste ... 35414243444546 LaatsteLaatste
De resultaten 1.101 tot 1.125 van 1142 worden weergegeven.
  1. #1101

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door DVDProfilersFilmgek Bekijk bericht
    Je hebt zeker zelf geen 3D

    Eerlijk is eerlijk, het hoeft voor mij heus niet elke dag, maar 1x in de zoveel tijd is een 3D film echt heel leuk
    Dat is nu precies waarom ik nog geen 3d heb. Grappig, leuk voor een keer inderdaad, niets meer en niets minder. Leuk als je aan een nieuwe tv toe bent en die heeft de functie toevallig, maar zou er niet speciaal een tv voor kopen, laat staan een projector. Eerst maar die lelijke bril weg, helderder beeld, meer realisme enz. Zie ik dan wel verder....
    Hoe duur je set ook is, zonder een goede film is het niets waard....

  2. #1102

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Albert Kostwinder Bekijk bericht
    Dat is nu precies waarom ik nog geen 3d heb. Grappig, leuk voor een keer inderdaad, niets meer en niets minder. Leuk als je aan een nieuwe tv toe bent en die heeft de functie toevallig, maar zou er niet speciaal een tv voor kopen, laat staan een projector. Eerst maar die lelijke bril weg, helderder beeld, meer realisme enz. Zie ik dan wel verder....
    Nou, nou..... ik ga je niet verplichten zo'n TV te kopen, maar bij de betere toestellen zit het er gewoon standaard in, duur is het ook al niet meer en bij LG maken ze toestellen die je met een simpel brilletje kunt kijken. Het enige wat ik nog wel erg duur vind, zijn de 3D films, zo rond de 30 euro vind ik toch niet echt leuk Toch heb ik ondertussen 8(originele) schijfjes met 11 films bij elkaar gesprokkeld.

    Meer realisme? kom kom, of wil je een bak water over je heen krijgen als het regent, wind in je gezicht als het waait en een strontlucht in je hok als ze aan het gieren zijn

    Het ziet er realistisch genoeg uit in 3D, echt heel fraai, maar zoals gezegd, het hoeft voor mij niet elke dag de hemel te zijn, anders gaat het zo wennen BTW, in 2D doet ie het ook perfect

    Eind dit jaar de eerste 4K toestellen, zogenaamd 3D geluid het auro-3D "het geluid van de toekomst" terwijl ze nu al moeite hebben om een fatsoenlijke 7.1 track op een schijf te zetten. Ach ja, ze willen ons de centen wel uit de zak blijven kloppen, dan te bedenken dat er nog mensen voor zo'n aquarium zitten en niet eens weten wat blu ray is, laat staan 3D, HDMI, nooit van gehoord, past daar mijn scart kabel dan niet meer op.......

    Kom op Albert , wel een beetje met de tijd mee blijven gaan

    Zo'n 4K geval...... nou....eh....is daar al materiaal voor, nieuw soort BR(K)-speler, nieuwe schijfjes......alles van BR weer om gaan zetten naar 4K, ach ja, soms denk ik dat ik ook te oud wordt voor die ongein (je kan er bijna niet tegenop sparen )
    Have fun and enjoy your collection

  3. #1103

    Standaard

    Maar goed, als je echt goed naar een film wil kijken gaat een 2d film er in bij iedereen met een 3d toestel. Dus dont go there....haha .
    Hoe duur je set ook is, zonder een goede film is het niets waard....

  4. #1104

    Standaard

    Ik zag dat het al weer bijna twee jaar geleden is dat ik hier een update had gegeven. Er is wel weer het een en ander veranderd. Dus wat hebben we nu:



    • Voorversterker: Audio Research MP1
    • Eindversterkers: 2 x Burmester 911 MK2
    • Bron: Oppo BDP-95 Signature Edition
    • Speakers (Front & Back): Avalon Eclipse
    • Subwoover: Velodyne DD-12
    • TV: Samsung UE65C8700


    En alles kan in detail op mijn website bekeken worden: http://www.jackvandijk.nl

  5. #1105

    Standaard

    -
    Laatst aangepast door lennox-06 : 27-09-2011 om 21:43

  6. #1106

    Thumbs down

    Citaat Oorspronkelijk gepost door lennox-06 Bekijk bericht
    Titel van object:


    Ik houd van glimmend plastic.....

    :veryfunny::veryfunny::veryfunny::veryfunny:
    Have fun and enjoy your collection

  7. #1107

  8. #1108

    Standaard

    Goed is niet van plastic, plastic, daar stop ik m'n vuilnis in
    Have fun and enjoy your collection

  9. #1109

    Standaard

    ik hoef geen 2 grote lompe grafkisten in mn woonkamer, het lijkt wel dat je meebetaalt hebt, je zit er zo erg mee hahaha nerd

  10. #1110

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door lennox-06 Bekijk bericht
    ik hoef geen 2 grote lompe grafkisten in mn woonkamer, het lijkt wel dat je meebetaalt hebt, je zit er zo erg mee hahaha nerd
    Je speakers houden de prijs van vuilniszakken laag, het hangt alleen nu nog aan je muur

    Ik betaal er pas aan mee als ze niet meer aan je muur hangen en ik weer vuilniszakken koop

    Op je "enige" witte grafkist staat een zwart onderdeel van dat alles in 1x weggooigeval
    Have fun and enjoy your collection

  11. #1111

    Standaard

    ik antwoord met jou handtekening.

  12. #1112

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door lennox-06 Bekijk bericht
    ik antwoord met jou handtekening.
    Inderdaad, de collectie is in dit geval de verzameling schijfjes, bij mij zijn dat CD's, DVD's, HD DVD's en Blu rays.

    Er van genieten moet je zelf doen, sommigen storen zich aan de imperfectie van hun setup, maar dat moet je in weze niet doen als je van een film wilt genieten.

    Zo geeft mijn TV wel eens een vreemde waas om de hoofden van de acteurs..... ik lig er niet wakker van.

    Toch probeer ik wel de opstelling zo optimaal mogelijk te houden. In jouw geval hangen de voorspeakers wel heel dicht bij je TV, dit geeft dat je stereo of surround niet optimaal wordt weergegeven, de speakers hangen voor het goede iets te dicht bij elkaar.

    Maar zo als alles in het leven zijn er de omstandigheden die ons wel eens dwingen tot compromissen. Heb begrepen uit eerdere postings dat je de looks heel belangrijk vind, dan maak je al vaak een compromis. Dan moet je rekening houden met de ruimte bij het plaatsen en heb je weer een compromis.

    Kan je wel een compliment geven, het ziet er inderdaad heel netjes uit en je bent er duidelijk trots op

    Voor de HT hobby heeft het weinig waarde, de winkel ingehobbeld, zwarte TV gekocht en van zelfde merk er een plastic geval bijgezocht......

    Oke, oke oke oke....als je er maar blij mee bent
    Have fun and enjoy your collection

  13. #1113

    Standaard

    Update van mijn systeem:
    TV: Samsung PS59D8000 Plasma (ISF Calibrated)
    HTPC: Silverstone CW03 running Mediabrowser with Maelstrom skin
    Video card: MSI NVIDIA GT520 (3D, Dolby TrueHD/DTS-HD MA compatible)
    Audio: Denon AVR 1912)
    Speakers: Boston Acoustics Soundware 5.1 XS
    Remote: Logitech Harmony One
    Keyboard + Mouse: Logitech diNovo Edge + Air Mouse
    Storage: 25TB

    Pictures:
    Overview
    Old:

    New:


    HTPC:

    Receiver:

  14. #1114
    Super Member
    Registratie datum
    Feb 2009
    Woonplaats
    Het goede doel zingt erover ;)

    Standaard

    Door een reactie in mijn topic kwam ik erachter dat mijn showcase niet helemaal up-to-date was...

    Nieuwe positie speakers (ook center is naar achteren)


    Uitbreiding rack met bovenop PS3, waar ik nieuwe kabels voor nodig heb. HDMI- en stroomkabel zijn nu te kort. Denk dat ik die tijdelijk op de grond naast het rack plaats.


    Uitbreiding van rack is hier beter zichtbaar


    Apparatuur:
    A/V receiver: Marantz SR9600
    Stereoversterker: Marantz PM-15S2 Limited Edition
    UD speler: Oppo BDP-83SE TUC (gemodificeerd door The Upgrade Company)
    Speakers: ALR/Jordan Note 7 (front), Center en 5 (rear)
    Subwoofer: Velodyne DD18
    Projector: JVC DLA-HD950
    Scherm: Stewart Screen Luxus Deluxe Screenwall 110" met Studiotek 130
    Stroom: PS Audio Power Plant Premier
    Afstandsbediening: Marantz RC9001
    Hoofdtelefoon: Sennheiser HD600
    Audio Rack: Creaktiv Trend 1-5 Aktiv Plus
    Kabels (speaker): inakustik Referenz LS-1202 met LS-1002 bi-wire bruggen, LS-1002 voor center en surrounds
    Kabels (audio): inakustik Referenz NF-1302 60cm, inakustik Referenz HDMI, Nordost Bassline SW
    Kabels (stroom): Furutech G320Ag-18 1,8m, PS Audio Perfect Wave AC-3, inakustik AC-2502
    Kabels (video): inakustik Referenz HDMI
    Tweaks: Nanotec Systems Nespa #1, Soundcare SuperSpikes, VibraPods en -Cones
    CA Electronics • PS Audio • Marantz • ALR/Jordan • Velodyne • inakustik • Furutech • JVC • Stewart

  15. #1115

    Standaard

    Voor de filmsite MovieScene werk ik aan een terugkerend artikel over home cinema's, waarbij in elk artikel de home cinema van een persoon in de aandacht staat. Wie zou er mee willen werken? Het gaat voornamelijk om mensen die een aparte ruimte hebben ingericht als thuisbioscoop.

  16. #1116
    Super Member
    Registratie datum
    Feb 2009
    Woonplaats
    Het goede doel zingt erover ;)

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Gunzy Bekijk bericht
    Voor de filmsite MovieScene werk ik aan een terugkerend artikel over home cinema's, waarbij in elk artikel de home cinema van een persoon in de aandacht staat. Wie zou er mee willen werken? Het gaat voornamelijk om mensen die een aparte ruimte hebben ingericht als thuisbioscoop.
    Leuk initiatief Wil ik zeker aan meewerken. Wat moet ik hiervoor doen? En kun je iets vertellen over mijn tijdsinvestering hierbij? In februari heeft Christiaan Sauer een fotorapportage gemaakt. Wellicht dat hij ook hieraan wil meewerken.
    CA Electronics • PS Audio • Marantz • ALR/Jordan • Velodyne • inakustik • Furutech • JVC • Stewart

  17. #1117

    Standaard

    Je hoeft er niet veel voor te doen. Het beantwoorden van een paar vragen per e-mail en het opsturen van enkele foto's. Ik moet nog wel even een vragenlijstjes samenstellen. Het moet ook niet te technisch gaan worden.

  18. #1118

    Standaard

    HTip ik heb je een privébericht gestuurd met de vragen voor het artikel.

  19. #1119

    Standaard esthetisch upgrade

    De set is eigenlijk nog hetzelfde als in 2004 maar nu geplaatst op een frisse plek in een nieuw huis. Alle hardware die in de kast kon staat nu veilig weg voor kinderhandjes. Daarnaast biedt dat voor de toekomst meer flexibiliteit voor upgrades zonder dat de vrouw kan gaan mopperen dat het niet mooi is.

    De 700 serie wordt inmiddels al weer een tijdje niet meer geleverd en de oude rears zijn in het oude huis achtergebleven. Tijd voor een update dus; nieuw, tweedehands, B&W of iets anders alles staat nog open

    Receiver: Denon 3805
    (SA)CD /DVD: Denon 3910
    BR: PS3
    Front Speaker: B&W 703
    Center Speaker: B&W HTM-7
    Rear Speakers: Zoekende....
    TV: Pioneer 435 FDE
    Bekabeling:[list:1027707c27]QED Silver anniversary met airlocks
    QED P75 (digital interconnect)
    QED Qunex2 (analog interconnect)
    no-name HDMI cable
    Konig HDMI switch

    http://www.dvd.nl/forum/attachment.p...1&d=1341693294
    Bijgesloten plaatje(s) Bijgesloten plaatje(s)
    Denon AVR3805, Denon DVD3910, B&W 703, B&W HTM-7, Pioneer PDP-435FDE

  20. #1120

    Standaard

    Omdat er maar weinig mensen zijn die een aparte ruimte hebben ingericht als thuisbioscoop, zoek ik ook mensen met een mooie thuisbios in de woonkamer. Zou je graag je home cinema uitgelicht zien in een artikel op MovieScene, neem dan contact met mij op.

  21. #1121

    Standaard

    Niet dat ik in de buurt kom wat de meeste van jullie hier hebben, maar dit is mijn setup,

    Windows tablet/pc (vaio duo 11) speel ik mijn media op af.
    Tv is een Samsung 50" plasma.
    Receiver - onkyo TX-NR616.
    Front speakers - 2x Jamo s606.
    Achter ook 2 jamo's weet alleen de type niet meer (worden nog vervangen als ik ga verhuizen).
    Sub heb ik nog niet, die heb ik nog niet nodig voor een kleine ruimte als dit.
    En die jamo's gaan al vrij laag.





  22. #1122

    Standaard

    Kan je je speakers niet beter naast net kastje plaatsen? Op deze manier staan je tweeters wel erg hoog. Verder kan je daar prima film kijken lijkt me, lekker dicht op een groot scherm

  23. #1123

    Standaard

    De speakers stonden eerst wel op de grond.
    Het staat er ook mooier maar het is zo dat er een sub in die speakers zit.
    Als ik ze op de grond zet dan staan de subs tegen de muur aan en als ik ze omdraai komen ze half tegen de kast aan.
    Of ik moet ze op de kop zetten. :P
    Op deze manier is er genoeg ruimte gecreëerd om het geluid goed en mooi over te brengen.
    Als ze op de grond staan klink het voor geen meter.

    En de afstand vind ik ook perfect zo, houd er niet van om zo ver van de tv te zitten.

  24. #1124

    Standaard

    Ach ja...een fractie van wat 95% van jullie hebben, maar hier gaan we dan:

    TV: Panasonic Viera TX-P42G20
    Bluray: PS3
    A/V Receiver: Yamaha RX-V673
    Boxen (front, center, rears): Klipsch Quintet III
    Sub: Klips Synergy Sub 10
    Mediacenter: Asrock ION 3D
    Laatst aangepast door Milan : 03-01-2013 om 22:18
    I am fire
    I am..........Death

  25. #1125

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Milan Bekijk bericht
    Ach ja...een fractie van wat 95% van jullie hebben, maar hier gaan we dan:

    TV: Panasonic Viera TX-P42G20
    Bluray: PS3
    A/V Receiver: Yamaha RX-V673
    Boxen (front, center, rears): Klipsch Quintet III
    Sub: Klips Synergy Sub 10
    Mediacenter: Asrock ION 3D
    Op "papier" ziet het er veelbelovend uit

    Je hebt al 20duizend stappen voor op die alles in 1x weggooi rommel kopers, alles los en je hebt een door velen gewaardeerde speakerset

    Niks mis mee, nu nog een plaatje
    Have fun and enjoy your collection

Pagina 45 van 46 EersteEerste ... 35414243444546 LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •