Pagina 7 van 46 EersteEerste ... 3456789101117 ... LaatsteLaatste
De resultaten 151 tot 175 van 1142 worden weergegeven.
  1. #151

  2. #152

  3. #153

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Moondust
    RusH78, zit die center nou gedeeltelijk achter je tv?
    Zo te zien ligt hij op het achtergedeelte (ventilatierooster) van de tv.

  4. #154

    Standaard

    Ja weet nog niet goed hoe ik dat ga oplossen.

  5. #155

    Standaard

    Heerlijk al dat commentaar .
    schaam me rot voor de zooi (zou het daarom rotzooi heten?).

    Maar even wat serieuze uitleg bij de foto's, ik heb een niet zo heel grote woonkamer en 3 kinderen en helaas geen ruimte voor een echte HT opstelling. Ik draai heel soms op +5dB maar alleen op stereo, HT ga ik meestal niet verder dan -20dB daar anders de molentjes niet gaan draaien maar gewoon letterlijk weggeblazen worden.

    En die TV, tsja da's voor velen al een bekend verhaal.

    Maar heel eerlijk gezegd, sinds we hier wonen hebben we aardig wat flinke tegenslagen gehad die ervoor hebben gezorgd dat e.e.a. niet helemaal staat zoals het hoort.
    Nieuwe meubels zitten wel in de planning.

  6. #156

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Edgar Smit
    Heerlijk al dat commentaar .
    schaam me rot voor de zooi (zou het daarom rotzooi heten?).

    Maar even wat serieuze uitleg bij de foto's, ik heb een niet zo heel grote woonkamer en 3 kinderen en helaas geen ruimte voor een echte HT opstelling. Ik draai heel soms op +5dB maar alleen op stereo, HT ga ik meestal niet verder dan -20dB daar anders de molentjes niet gaan draaien maar gewoon letterlijk weggeblazen worden.

    En die TV, tsja da's voor velen al een bekend verhaal.

    Maar heel eerlijk gezegd, sinds we hier wonen hebben we aardig wat flinke tegenslagen gehad die ervoor hebben gezorgd dat e.e.a. niet helemaal staat zoals het hoort.
    Nieuwe meubels zitten wel in de planning.
    Kom Edgar, terug zetten die foto's ik heb ze nog niet gezien!
    Turn around and feel the vibe.....

  7. #157

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Edgar Smit
    Maar even wat serieuze uitleg bij de foto's, ik heb een niet zo heel grote woonkamer en 3 kinderen en helaas geen ruimte voor een echte HT opstelling.
    Dat van die kinderen was leuk verwerkt in de foto's... Vooral het drinkflesje onderaan in het midden van de eerste foto vond ik grappig in beeld komen...

  8. #158

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Edgar Smit
    Heerlijk al dat commentaar .
    schaam me rot voor de zooi (zou het daarom rotzooi heten?).

    Maar even wat serieuze uitleg bij de foto's, ik heb een niet zo heel grote woonkamer en 3 kinderen en helaas geen ruimte voor een echte HT opstelling. Ik draai heel soms op +5dB maar alleen op stereo, HT ga ik meestal niet verder dan -20dB daar anders de molentjes niet gaan draaien maar gewoon letterlijk weggeblazen worden.

    En die TV, tsja da's voor velen al een bekend verhaal.

    Maar heel eerlijk gezegd, sinds we hier wonen hebben we aardig wat flinke tegenslagen gehad die ervoor hebben gezorgd dat e.e.a. niet helemaal staat zoals het hoort.
    Nieuwe meubels zitten wel in de planning.

    Kan me voorstellen met 3 kids en tegenslagen dat het er niet tip top uitziet Edgar :wink: maar als het je hobby is dan zou ik het toch wel proberen een beetje bij te houden en de opstelling voor zover als mogelijk te optimaliseren, tv bv in het midden van je speakers en wat minder rommeltjes op en tussen je apparatuur :wink:
    Ik ben zelf helemaal niet zo maar ieder mens is anders, en het gaat er natuurlijk om dat jij kan genieten van je muziek en film, en er zijn natuurlijk belangrijker dingen in het leven kids gaan voor alles en kids zijn nu eenmaal enorme rommelmakers maar pappa kan er ook wel wat van 8)
    Grtz Ron

  9. #159

    Standaard

    Leuke aankleding hoor edgar :P

    Ik moet die opstelling van mij ook eens op de foto nemen, komt er maar steeds niet van.
    Een niewe tv staat bij mij ook nog steeds in de planning, of moet ik nu een beamer. Ben er nog niet helemaal uit

    @ El-Jorge

    Je kan edgars foto's bezichtigen op zijn eigen homepage, linkje staat wel in de signature.

  10. #160

    Standaard

    Kids zijn ook wat minder zuinig op je mooie HT-spulletjes dan jijzelf. Mijn zoontje van 2 vindt het bijvoorbeeld erg leuk om de tweeters van mijn Mission V63's in te drukken.

  11. #161

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Moondust
    Kids zijn ook wat minder zuinig op je mooie HT-spulletjes dan jijzelf. Mijn zoontje van 2 vindt het bijvoorbeeld erg leuk om de tweeters van mijn Mission V63's in te drukken.
    Oeps das erg vervelend................en dan maar proberen kalm te blijven :wink: , heb het zelf wel eens op een andere manier meegemaakt heb zelf geen kinderen maar wel 2 katten, en eentje vond het erg leuk om op mijn B&W Matrix 803 te zitten dit tot zeer groot ongenoegen van mij..........en tot hij er weer een keer opzat en ik in mijn drift er op af liep en hij er zo van schrok, en je raad het al hij zet zich af en....boem daar lag mijn B&W op de grond, tweeter eraf (deze zit boven op de "kast" voor de niet kenners van dit type), en ik in alle staten, heb toen alle vloeken die ik kon verzinnen in de rondte geroepen, en hij was daar zo van onder de indruk dat hij het nooit meer gedaan heeft en is nu al een jaar of 6 geleden, heeft dus wel geholpen, en de speaker er gelukkig niks aan overgehouden, buiten een kleine beschadiging aan een hoekje......de tweeter kon ik er gelukkig zo weer opklikken.....
    Grtz Ron

  12. #162

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Reint
    Leuke aankleding hoor edgar :P

    Ik moet die opstelling van mij ook eens op de foto nemen, komt er maar steeds niet van.
    Een niewe tv staat bij mij ook nog steeds in de planning, of moet ik nu een beamer. Ben er nog niet helemaal uit

    @ El-Jorge

    Je kan edgars foto's bezichtigen op zijn eigen homepage, linkje staat wel in de signature.
    Nieuwe foto's beschikbaar, ook via mijn linkje :wink:
    En ook al lijkt het niet zo, de TV staat recht tegenover de bank.
    En gelukkig kunnen de kastjes op slot, dus de jongste zit niet aan de apparatuur, al gooit hij wel af en toe de covers van mijn speakers, maar da's niet zo heel erg :wink: .

  13. #163

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Edgar Smit
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Reint
    Leuke aankleding hoor edgar :P

    Ik moet die opstelling van mij ook eens op de foto nemen, komt er maar steeds niet van.
    Een niewe tv staat bij mij ook nog steeds in de planning, of moet ik nu een beamer. Ben er nog niet helemaal uit

    @ El-Jorge

    Je kan edgars foto's bezichtigen op zijn eigen homepage, linkje staat wel in de signature.
    Nieuwe foto's beschikbaar, ook via mijn linkje :wink:
    En ook al lijkt het niet zo, de TV staat recht tegenover de bank.
    En gelukkig kunnen de kastjes op slot, dus de jongste zit niet aan de apparatuur, al gooit hij wel af en toe de covers van mijn speakers, maar da's niet zo heel erg :wink: .
    Edgar,

    Zojuist even op je linkje geklikt. Wat me nog opviel is je sub. Die staat wel heel erg ingeklemd. Kun je daar niet wat meer ruimte voor maken?
    Every damn person in this sick and twisted world worries me so much I only feel safe in the OHT!!
    Many thanks to David L. for pointing me in the right direction.

    DVD.NLLER januari 2007

  14. #164

    Standaard

    Aliebaba, dat lijkt maar zo, is visueel bedrog.

    De fronts staan op een steun met T-voet, dus er is nog zo een 45 cm vrij aan linkerkant (of rechts, net hoe je naar de foto kijkt). Het meubel waar de apparatuur in staat is maar 55cm diep maar staat nog zon 20cm vanaf de muur (om even ver te staan als het TVmeubel wat wel 70cm diep is).
    De sub is downfiring met achteropening en heeft dus aardig wat adem aan de achterkant.

    Ben overigens nog wel aan het twijfelen om hem te plaatsen waar nu de cd toren staat, maar dan is hij wel aan 1 kant ingebouwd en ik twijfel over de invloed op de TV waar hij dan erg dichtbij staat. Zou wel een nieuwe TV kunnen opleveren, maar ook een paar nachtjes bank .

  15. #165

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Edgar Smit
    Aliebaba, dat lijkt maar zo, is visueel bedrog.

    De fronts staan op een steun met T-voet, dus er is nog zo een 45 cm vrij aan linkerkant (of rechts, net hoe je naar de foto kijkt). Het meubel waar de apparatuur in staat is maar 55cm diep maar staat nog zon 20cm vanaf de muur (om even ver te staan als het TVmeubel wat wel 70cm diep is).
    De sub is downfiring met achteropening en heeft dus aardig wat adem aan de achterkant.

    Ben overigens nog wel aan het twijfelen om hem te plaatsen waar nu de cd toren staat, maar dan is hij wel aan 1 kant ingebouwd en ik twijfel over de invloed op de TV waar hij dan erg dichtbij staat. Zou wel een nieuwe TV kunnen opleveren, maar ook een paar nachtjes bank .
    Okay, maar nu staat je sub aan een kant tegen de kast met je receiver enz. Dat is ook verre van optimaal. Is het geen optie die cd-toren helemaal weg te zetten. (die zou me verschrikkelijk afleiden en dus irriteren als ik tv/film zit te kijken). Dan creeer je wat meer ruimte voor je sub en oogt het wat rustiger.

    Ennuh, wil jij zeggen dat je voor een nieuwe tv niet een paar nachtjes bank over hebt? Dan kun je de hele nacht van je nieuwe tv genieten en films kijken...
    Every damn person in this sick and twisted world worries me so much I only feel safe in the OHT!!
    Many thanks to David L. for pointing me in the right direction.

    DVD.NLLER januari 2007

  16. #166

    Standaard

    even een off-topic vraagje hoor, maar wat is eigenlijk beste plaatsing voor een sub? vooraan bij de tv, of achteraan bij de bank?

  17. #167

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Sicco
    even een off-topic vraagje hoor, maar wat is eigenlijk beste plaatsing voor een sub? vooraan bij de tv, of achteraan bij de bank?
    Eigenlijk moet je de sub op de luisterpositie zetten en dan rondlopen in je kamer.
    Waar hij dan het best klinkt dat is dan de beste plaats voor de sub.

  18. #168

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Sicco
    even een off-topic vraagje hoor, maar wat is eigenlijk beste plaatsing voor een sub? vooraan bij de tv, of achteraan bij de bank?
    Daar is een compleet draadje over:

    http://www.dvd.nl/forum/showthread.php?t=2543
    Every damn person in this sick and twisted world worries me so much I only feel safe in the OHT!!
    Many thanks to David L. for pointing me in the right direction.

    DVD.NLLER januari 2007

  19. #169

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Aliebaba
    Okay, maar nu staat je sub aan een kant tegen de kast met je receiver enz. Dat is ook verre van optimaal. Is het geen optie die cd-toren helemaal weg te zetten. (die zou me verschrikkelijk afleiden en dus irriteren als ik tv/film zit te kijken). Dan creeer je wat meer ruimte voor je sub en oogt het wat rustiger.

    Ennuh, wil jij zeggen dat je voor een nieuwe tv niet een paar nachtjes bank over hebt? Dan kun je de hele nacht van je nieuwe tv genieten en films kijken...
    Die cd toren ben ik al aan gewend, dus dat stoort niet zo. Als ik de sub daar zet, kan hij aleen nog naar links ademen omdat hij dan rechts tegen de TVmeubel staat, en die kan niet verder opzij.
    Als ik het stereomeubel bijna tegen de linkerfront aanzet, wordt het erg open tussen de twee meubels en jij wilt niet weten wat ik daar dan allemaal kan gaan vinden na 1 week, met die kids van mij :wink: (ikzelf ook niet hoor).

  20. #170

    Standaard Hier wat plaatjes van HT apparatuur.

    Dit mijn Sony STR-DA 5000 ES 7.1 receiver


    Dit is mijn Sony DVP-NS 900 QS SACD/DVD speler


    Dit is mijn Sony FIXED-PICKUP cd speler: CDP-XB 930 QS


    Dit is mijn Sony Minidisc speler: MDS-JB 980 QS


    Dit is mijn Sony video recorder waarvan er weinig van gemaakt zijn.
    SLV-X 9 QS


    Dit mijn subwoofer van Sony: SA-WM 40


    Dit is mijn Sony Wega 100 Hz breedbeeld van 28 inch


    Verder heb ik front speakers van Sharp die worden vervangen door betere speakers.
    Ik heb Side-surround speakers waar geen merk op staat, die worden ook vervangen.
    En ik heb een Center en Back-surround van Visaton die ik zelf heb gemaakt, die gaan ook vevangen worden door andere speakers.

    Verder heb bordeau-rood bioscoop tapijt, een luxe stoel.
    Ik heb 4 filmposters in aluminium lijsten, zo'n 100 films waaronder de ''Lord of the Rings trilogie'' alle drie 4 disc 6.1 DTS. de Matrix trilogie, Terminator trilogie en van alles wat.

    Ik hoop binnenkort eens foto's van mijn HT in volle glorie te kunnen plaatsen.

    Gr, Ronnie

    PS: 2 plaatjes willen wel , de andere willen niet lukken, waarom weet niet, ik doe alles op dezelfde manier met ''ImageShack''
    Het grootste plaatje is 20,6 kb
    Ik heb reuma en een uitkering, maar dat belet mij niet om een HOME-THEATRE te bouwen.
    Het duurt alleen wat langer, nou en!
    Ik zeg maar zo: je moet niet bij de pakken neerzitten, maar genieten van je HOME-THEATRE!

  21. #171
    Johan van den D.
    Guest

    Standaard Re: Hier wat plaatjes van HT apparatuur.

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Ronnie Swierts
    Dit mijn Sony STR-DA 5000 ES 7.1 receiver
    [/img]http://img182.echo.cx/img182/4704/sonystrda5000es4jq.th.jpg[img]



    PS: 2 plaatjes willen wel , de andere willen niet lukken, waarom weet niet, ik doe alles op dezelfde manier met ''ImageShack''
    Het grootste plaatje is 20,6 kb
    Het moet zijn [img] ....[/img].
    Bij die laaste moet dus het schuine streepje staan en niet bij de eerste.

    Ps. mooi spul overigens. :wink:

  22. #172

    Standaard Re: Hier wat plaatjes van HT apparatuur.

    Citaat Oorspronkelijk gepost door j.vandendool
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Ronnie Swierts
    Dit mijn Sony STR-DA 5000 ES 7.1 receiver
    [/img]http://img182.echo.cx/img182/4704/sonystrda5000es4jq.th.jpg[img]



    PS: 2 plaatjes willen wel , de andere willen niet lukken, waarom weet niet, ik doe alles op dezelfde manier met ''ImageShack''
    Het grootste plaatje is 20,6 kb
    Het moet zijn [img] ....[/img].
    Bij die laaste moet dus het schuine streepje staan en niet bij de eerste.

    Het is gelukt, ik weet nu hoe het moet. bedankt hoor.

    Gr, Ronnie

    Ps. mooi spul overigens. :wink:
    Ik heb reuma en een uitkering, maar dat belet mij niet om een HOME-THEATRE te bouwen.
    Het duurt alleen wat langer, nou en!
    Ik zeg maar zo: je moet niet bij de pakken neerzitten, maar genieten van je HOME-THEATRE!

  23. #173
    Johan van den D.
    Guest

    Standaard


  24. #174

    Standaard Re: Hier wat plaatjes van HT apparatuur.

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Ronnie Swierts
    Dit mijn Sony STR-DA 5000 ES 7.1 receiver


    Dit is mijn Sony DVP-NS 900 QS SACD/DVD speler


    Dit is mijn Sony FIXED-PICKUP cd speler: CDP-XB 930 QS


    Dit is mijn Sony Minidisc speler: MDS-JB 980 QS


    Dit is mijn Sony video recorder waarvan er weinig van gemaakt zijn.
    SLV-X 9 QS


    Dit mijn subwoofer van Sony: SA-WM 40


    Dit is mijn Sony Wega 100 Hz breedbeeld van 28 inch


    Verder heb ik front speakers van Sharp die worden vervangen door betere speakers.
    Ik heb Side-surround speakers waar geen merk op staat, die worden ook vervangen.
    En ik heb een Center en Back-surround van Visaton die ik zelf heb gemaakt, die gaan ook vevangen worden door andere speakers.

    Verder heb bordeau-rood bioscoop tapijt, een luxe stoel.
    Ik heb 4 filmposters in aluminium lijsten, zo'n 100 films waaronder de ''Lord of the Rings trilogie'' alle drie 4 disc 6.1 DTS. de Matrix trilogie, Terminator trilogie en van alles wat.

    Ik hoop binnenkort eens foto's van mijn HT in volle glorie te kunnen plaatsen.

    Gr, Ronnie

    PS: 2 plaatjes willen wel , de andere willen niet lukken, waarom weet niet, ik doe alles op dezelfde manier met ''ImageShack''
    Het grootste plaatje is 20,6 kb
    Wat een giga-set! En dat allemaal van een uitkering! (zie zn signature)
    En dan maar zeggen dat Nederland steeds asocialer omgaat met het niet-werkende deel van de bevolking.

  25. #175

    Standaard

    Met al die foto's kan ik niet achterblijven. Het is er nog maar eentje, rest volgt wanneer ik die een keer ga maken. Voor de specs zie mijn signature.
    Mijn HT: Panasonic TX-P42G20ES - Music Hall A25.2 - Music Hall CD25.2 - Music Hall DAC25.3 - Denon DVD-1940 - A.C. Ryan Playon!HD Mini - Logitech Squeezebox Duet - Phonar Veritas P5.5 EdMa Cap+ - Phonar Sub EdMa - Van den Hul kabels

Pagina 7 van 46 EersteEerste ... 3456789101117 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •