Pagina 1 van 2 12 LaatsteLaatste
De resultaten 1 tot 25 van 33 worden weergegeven.
  1. #1

    Standaard L Word / Queer as Folk

    Is er al nieuws wanneer deze twee series op dvd uitgebracht zullen worden in de Benelux?

  2. #2

    Standaard

    wel, the L-word is ondertussen al uitgebracht in de benelux
    queer as folk UK versie is ook te verkrijgen

    maar de us queer as folk laat (nog steeds!!) op zich wachten. De serie is ondertussen al afgelopen en zijn laatste release in de vs zal plaatsvinden over enkele maanden.
    Ik wacht ook nog steeds op de release van de US queer as folk, wie heeft daar trouwens de rechten van gekocht? en weet iemand waarom het zo lang op zich laat wachten?

  3. #3

    Standaard

    Queer as Folk UK met NL subs stond eind vorig jaar op de releaselijst van De Standaard Uitgeverij. Maar ik heb die nog nergens gezien, noch op het internet gevonden.

  4. #4

    Standaard

    The L-word seizoen 2 zou ergens in september moeten uitkomen. Heb ik ergens gelezen op een site.
    Tv serie fan

  5. #5
    Phoebe: Wrong things done for the right reason is still a wrong thing, our job is to protect the innocent, not punish the guilty

  6. #6

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Chris Hoogeveen
    Om welke versie gaat het hier?
    (ellenlange link)
    Volgens de 'recensies' van de klanten van bol.com, gaat het om de Amerikaanse versie van QaF.
    Activity suggests a life filled with purpose

  7. #7

    Standaard

    Keej, voor een six disc-boxset vind ik 19 euro wel erg weinig. Ik heb een mail gestuurd aan Bol waarin ik vraag om duidelijkheid.
    Activity suggests a life filled with purpose

  8. #8

    Standaard

    Ik heb al contact gehad met Bol.com voor de release en zij beweren dat het hier om de UK editie gaat.
    Phoebe: Wrong things done for the right reason is still a wrong thing, our job is to protect the innocent, not punish the guilty

  9. #9

    Standaard

    jammer, nochtans staan er van deopmerkingen die mensen hebben gemaakt toch meerdere in die zeggen dat het de us versie is, dan zouden ze die moeten verwijderen vin dik

    nouja, bij fnac staan ze ook op de website, maar er staat niet bij welke versie, als ik ze in de winkel zie zal ik het zeker posten welke versie het is!

  10. #10

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Chris Hoogeveen
    Ik heb al contact gehad met Bol.com voor de release en zij beweren dat het hier om de UK editie gaat.
    Thanks Chris. Ik was er bijna ingetrapt door die recensies. Nou, dan koop ik hem maar niet, aangezien ik de Engelse versie graag wil hebben.
    Activity suggests a life filled with purpose

  11. #11

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door sg_sg1
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Chris Hoogeveen
    Ik heb al contact gehad met Bol.com voor de release en zij beweren dat het hier om de UK editie gaat.
    Thanks Chris. Ik was er bijna ingetrapt door die recensies. Nou, dan koop ik hem maar niet, aangezien ik de Engelse versie graag wil hebben.
    UK = Engels. Dus ik snap je niet?
    US = Amerikaans
    Phoebe: Wrong things done for the right reason is still a wrong thing, our job is to protect the innocent, not punish the guilty

  12. #12

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Chris Hoogeveen
    Citaat Oorspronkelijk gepost door sg_sg1
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Chris Hoogeveen
    Ik heb al contact gehad met Bol.com voor de release en zij beweren dat het hier om de UK editie gaat.
    Thanks Chris. Ik was er bijna ingetrapt door die recensies. Nou, dan koop ik hem maar niet, aangezien ik de Engelse versie graag wil hebben.
    UK = Engels. Dus ik snap je niet?
    US = Amerikaans
    Hahaha, ik leg het weer helemaal verkeerd uit. Wat ik bedoelde: in Engeland heb je al een mooie collector's edition:

    Die vind ik al mooi genoeg, dus die wil ik hebben. Kijk, als we in Nederland de Amerikaanse versie krijgen, dan koop ik die, maar de Engelse serie koop ik dus echt vanuit Engeland.
    Snappie? :wink:
    Activity suggests a life filled with purpose

  13. #13

    Standaard

    Dus, concreet...

    Queer as Folk USA : Nog steeds geen uitgave van eender welk seizoen met NL subs.
    Queer as Folk UK : Nog steeds geen uitgave met NL subs.

    Right?

  14. #14

    Standaard

    neen!

    hoe ik het verstaan had:

    queer as folk US: nog geen R2NL release, ook geen R2UK release bij mijn weten...

    queer as folk UK: R2NL te bestellen bij onder andere bol.com voor winkels moet je zel fnog eens kijken

  15. #15

    Standaard

    Queer as Folk US is op Amazon.co.uk te bestellen in de r2uk versie (alleen S1, nov 2005 uitgekomen!)
    Phoebe: Wrong things done for the right reason is still a wrong thing, our job is to protect the innocent, not punish the guilty

  16. #16

    Standaard

    Intussen heb ik van Queer as folk UK de Engelse collector's edition gekocht. Ik heb hem bij boekhandel Vrolijk (in Amsterdam) gehaald. Daar was hij 40 euro.




    (Dit is dus NIET de versie die op bol.com staat. Dit is een geïmporteerde versie uit Engeland met alleen Engelse ondertiteling!)
    Activity suggests a life filled with purpose

  17. #17

    Standaard

    Is The L-word een leuke serie, waar gaat het precies over?

  18. #18

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Hidde Verkooijen
    Is The L-word een leuke serie, waar gaat het precies over?
    Serie volgt een groep lesbische vriendinnen die in Los Angeles wonen kort samengevat. Leuke serie, echter ben ik inmiddels bij seizoen 3 waar de serie toch heel wat minder geworden is sinds seizoen 1, 't beste seizoen naar mijn mening vanwege de leuke introducties binnen hun wereld en de luchtigheid.

    Word vaak vergeleken met Sex and the City, onbegrijpelijk, sinds afgezien van 't feit dat er vrouwen in voorkomen niets ervan in terug zie, dus als SATC je niet beviel zou ik deze zeker niet gelijk al afschrijven.
    "That's not the director's cut, that's called "The Asshole, Dredge Up Anything You Fucking Can, Put It Out There, and Let Some Schmuck Look at It for $13.99 Cut." -- Shane Black

  19. #19

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door jan_tran
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Hidde Verkooijen
    Is The L-word een leuke serie, waar gaat het precies over?
    Serie volgt een groep lesbische vriendinnen die in Los Angeles wonen kort samengevat. Leuke serie, echter ben ik inmiddels bij seizoen 3 waar de serie toch heel wat minder geworden is sinds seizoen 1, 't beste seizoen naar mijn mening vanwege de leuke introducties binnen hun wereld en de luchtigheid.

    Word vaak vergeleken met Sex and the City, onbegrijpelijk, sinds afgezien van 't feit dat er vrouwen in voorkomen niets ervan in terug zie, dus als SATC je niet beviel zou ik deze zeker niet gelijk al afschrijven.
    Ben zelf ook aan het twijfelen om the L-word te halen, maar heb het nog nooit gezien.. Men zegt dat het 'ook' leuk is voor hetero's, maar toch weet ik het niet goed.. Ben wel een SATC fan, maar als dit vooral gaat over lesbiënnes en hun 'private-lives' dan hoeft het van mij niet echt..
    Maar als het een leuke vrouwenserie is, wil ik de stap nog wel maken
    Buffy: "Are you gonna go all Dawson on me everytime I have a boyfriend?"

  20. #20

    Standaard

    Is die bovenstaande QAF ook met NL subs te verkrijgen en ziet die er compleet hetzelfde uit?

  21. #21

    Standaard

    Queer As Folk serie 1 met NL ondertitels nu verkrijgbaar bij FRS voor € 19,99
    2-disc keepcase.

  22. #22

  23. #23

  24. #24

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door HdeB
    ik bedoelde niet de uk release maar de uk tv show, en niet de amerikaanse remake :wink:

  25. #25

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door HdeB


    Wat een walgelijk lelijke cover. Duidelijk gemaakt door iemand die niets weet van Photoshoppen.
    Ben ik blij dat ik de 4-disc definitive edition uit de UK heb.
    Activity suggests a life filled with purpose

Pagina 1 van 2 12 LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •