De resultaten 1 tot 11 van 11 worden weergegeven.
  1. #1

    Standaard Pakket te laat geleverd door TPG?

    Hallo,
    heeft er misschien iemand ervaring met het te laat leveren van een pakket door TPG? Op hun site zie ik dat er binnen 24 uur geleverd wordt, maar wanneer dat niet gebeurt, kun je dan aanspraak maken op vergoeding van de verzendkosten?
    Misschien dat iemand hier dat al eens geprobeerd heeft en zijn of haar ervaringen wil delen.
    Jeroen

  2. #2

    Standaard Re: Pakket te laat geleverd door TPG?

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Jeronimo
    Hallo,
    heeft er misschien iemand ervaring met het te laat leveren van een pakket door TPG? Op hun site zie ik dat er binnen 24 uur geleverd wordt, maar wanneer dat niet gebeurt, kun je dan aanspraak maken op vergoeding van de verzendkosten?
    Misschien dat iemand hier dat al eens geprobeerd heeft en zijn of haar ervaringen wil delen.
    Jeroen
    natuurlijk gaat dat niet he
    Five-Star Trader / SafeTrader
    934 trades (nog steeds 2de plaats in de traderslijst!!!)

  3. #3
    Super Member
    Registratie datum
    May 2002
    Woonplaats
    Nieuwerkerk ad IJssel

    Standaard

    Grapjas, als ze je pakket helemaal niet leveren heb je nog geeneens een poot om op te staan joh.

  4. #4

    Standaard

    Wel als je al wel betaald hebt neem ik aan.
    Mijn DVD collectie!
    Heb je iets van Ghibli's te koop, PM me dan! Ik heb wellicht interesse!

  5. #5
    Super Member
    Registratie datum
    May 2002
    Woonplaats
    Nieuwerkerk ad IJssel

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Cyrus the Virus
    Wel als je al wel betaald hebt neem ik aan.
    Als het niet verzekerd is kun je fluiten naar je pakket en wat er in zat. En als het wel verzekerd was moet je nog geluk hebben willen ze uitkeren en duurt dat ook nog minimaal 3 maanden.

  6. #6

    Standaard

    Nee hoor, ik heb nog niet betaald. Het is een rembours zending, dus niets aan de hand. Ik verwacht hem morgen of woensdag. Het bestaat uit twee pakketten waarbij ik via track&trace heb gezien dat 1 deel onjuist gesorteerd is en van Zwolle naar Wychen is gegaan, en zojuist zag ik dat het weer in Zwolle staat (moet naar Oss, en Wychen is toch echt dichterbij). Het andere deel staat al een paar dagen in Wychen.
    Maar het is echt een serieuze vraag, TPG biedt een dienst aan en als ze die waarmaken dan heb je toch reden om te klagen?

  7. #7
    Johan van den D.
    Guest

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Jeronimo
    TPG biedt een dienst aan en als ze die niet waarmaken dan heb je toch reden om te klagen?
    Yep alleen trekken ze zich daar niets van aan vrees ik.

  8. #8
    Super Member
    Registratie datum
    May 2002
    Woonplaats
    Nieuwerkerk ad IJssel

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Jeronimo
    Maar het is echt een serieuze vraag, TPG biedt een dienst aan en als ze die waarmaken dan heb je toch reden om te klagen?
    TPG heeft een monopolie en dat weten ze dondersgoed, ze trekken zich gewoon niets van klachten aan.

  9. #9

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Alexander V
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Jeronimo
    Maar het is echt een serieuze vraag, TPG biedt een dienst aan en als ze die waarmaken dan heb je toch reden om te klagen?
    TPG heeft een monopolie en dat weten ze dondersgoed, ze trekken zich gewoon niets van klachten aan.
    Veel mensen gaan nog steeds met TPG in zee, omdat ze niet weten dat TPG geen monopolie meer heeft. Dat was met de telefoons ook nog heel lang. Er zijn inmiddels heel wat mogelijkheden om pakketten te versturen. :P
    Zou willen dat DVD m'n enige verslaving was!

  10. #10

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Henk Heideveld
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Alexander V
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Jeronimo
    Maar het is echt een serieuze vraag, TPG biedt een dienst aan en als ze die waarmaken dan heb je toch reden om te klagen?
    TPG heeft een monopolie en dat weten ze dondersgoed, ze trekken zich gewoon niets van klachten aan.
    Veel mensen gaan nog steeds met TPG in zee, omdat ze niet weten dat TPG geen monopolie meer heeft. Dat was met de telefoons ook nog heel lang. Er zijn inmiddels heel wat mogelijkheden om pakketten te versturen. :P
    Dat klopt op zich wel, maar helaas zijn die nooit goedkoper dan TPG. En voor brieven onder de 100 gram heeft TPG nog zeker het alleenrecht. Dat verloopt wel binnenkort, als ik het goed heb.
    Maar als jij een bedrijf weet wat net zo duur is als TPG hoor ik het graag!
    Philadelphia Phillies: World Series Champions 2008, National League Champions 2009 & 2022 en National League East Champions 2010 & 2011

  11. #11

    Standaard

    Ik wou net zeggen, er zijn ook andere post order bedrijven die ik standaard af raad!

    What the fuck je ook doet, DON'T YOU EVER SEND IT WITH DHL!

    zo'n moederneuker heeft gewoon mijn € 500,- dure videokaart in DECEMBER! (koud/vochtig) buiten gelegt op de kliko! Daar heeft hij dus zeker 3 dagen gelegen, toen me vader dus pakketje vond toen hij ff een vuilnisemmer leeg maakte. Thank God zijn de kliko's overdekt, was het pakketje uitstekend verpakt, en was er nix aan de hand, maar die ******** had wel mooi een handtekening neergezet voor iets wat ik nooit ontvangen had. Leek voor geen meter, maar OK. Hoog gespeelt natuurlijk, verzender kon er uiteraard niets aan doen (EMPC dacht ik) en vond het ook zeer ongebruikelijk. Had er nog nooit van gehoort, maar behandelde mij netjes, en heeft contact op genomen met DHL etc. etc. Puntje bij paaltje, de zogenaamde leveraar kwam aan de deur excuses brengen, directeur telefonisch en schriftelijk excuus, en zelfs EMPC bood zijn excuses aan, welke ik totaal geen schuld gaf en ooit zal geven hiervoor.

    Videokaart werkt nog steeds goed, maar heb wel geleerd niet meer zulke dure dingen voorafbetaald te versturen, en doe deze voor mijn eigen veiligheid onder rembours. Kost je meer, maar DHL heb t voor mij verziekt.

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •