De resultaten 1 tot 7 van 7 worden weergegeven.
  1. #1

    Standaard Joaquin Phoenix opgenomen

    Joaquin Phoenix heeft zich twee weken geleden laten opnemen in een kliniek, om van zijn alcoholverslaving af te komen.
    De Village acteur (30) is de jongere broer van River Phoenix, die in 1993 stierf aan een overdosis drugs, op slechts 23-jarige leeftijd.
    Joaquin's woordvoerder Susan Patricola:
    "He was uncomfortable with the way that he was living his life and found the courage to deal with his disease."
    Phoenix hoopt door zijn problemen onder ogen te zien, dit wellicht anderen ook zal helpen.

    Bron:Moviebase
    ‎Broodje Frikandel Speciaal

  2. #2

    Standaard

    Ik hoop dat hij er snel boven op komt, altijd wel aardige films met hem.
    | Marantz SR-64004| Kef | SVS | Nordost Wyrewizard | Qed | Furutech-Lapp-Wattgate | G&W | Pioneer PDP-LX508D | PS3 | Wii | Cisco 8455DVB HD|

  3. #3

    Standaard

    Jammer dat zo'n kliniek niet altijd een garantie is voor succesvol afkicken, maar in het openbaar treden met je verslaving en je inschrijven bij een kliniek, is een stap in de goede richting.
    Metname in Gladiator vond ik hem fantastisch spelen. Maximusss...Maximusss...

  4. #4

    Standaard

    Ik hoop dat hij niet zo eindigt als zijn broer River Phoenix.

  5. #5

    Standaard

    ze zeggen wel eens,dat t in de genen zit he...en dat je dan bijna nie van je verslaving af kan komen.

    mazzel,niels
    T2: I'll Be Back!

  6. #6

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Niels Simons
    ze zeggen wel eens,dat t in de genen zit he...en dat je dan bijna nie van je verslaving af kan komen.

    mazzel,niels
    Het is erfelijk heb ik wel eens gehoord,maar als je stop met je verslaving moet je ook echt stoppen en niet b.v. van ach een glaasje of een sigaretje kan geen kwaad,want dat werkt niet.Iedereen kan stoppen maar je moet wel zelf willen anders hoef je er niet aan te beginnen.
    ‎Broodje Frikandel Speciaal

  7. #7

    Standaard Re: Joaquin Phoenix opgenomen

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Dennis Kuijper

    Hopelijk is 'ie 'r snel van af...wat een lekker ding zeg!!

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •