De resultaten 1 tot 10 van 10 worden weergegeven.
  1. #1

    Standaard "Beginning of the End" op Memento 3-disc editie

    Heb speciaal de Engelse 3-Disc editie van Memento aangeschaft om de "Beginning of the End" hidden feature te kunnen bekijken (de film in chronologische volgorde).
    Helaas ben ik niet zo'n puzzelaar en blijft de feature hidden voor mij.
    Heeft iemand enig idee waar de feature verborgen zit bij deze DVD?

    mijn dank

  2. #2

    Standaard

    DVD Profiler:
    Easter Egg
    Chronological order and credits

    Access The Egg
    This is the coolest special feature ever, but is on the Region 2 version of the film. Go to the special features menu, as the menu spins through the different options just before the writing "trailer" appears on the bottom of the polaroid press Enter on your remote control. You'll find you have accessed a re-edited version of the film in chronological order.
    People scare better when they're dying.
    Pioner DV-2850s | Pioneer VSX-416 | Eltax Universe 5.0 + Eltax Concept 400 (als Fronts) | Mivoc SW 1100A

  3. #3

    Standaard

    dank je wel slidenau,

    maar dit is denk ik de andere (eerste) UK-editie van Memento. Zal vanavond nog eens goed rondkijken op de 3 discs, maar zo uit mijn hoofd zeggende zitten er geen polaroids in enige van de extra's op deze editie.

  4. #4

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door www.dvdtimes.co.uk
    When you pop the second disc in, you'll be presented with a very sparse selection of extras, which should clue you in immediately to the fact that there is something else rather large hidden on this DVD. Nor would you be wrong; if you move the selection line down to the bottommost option, 'Biographies', and then press that ever-useful right arrow button, you'll be taken to the chronological version of Memento, and in glorious Dolby Digital 5.1 or DTS 5.1 to boot! If you've never thought this was worth watching, think again... it's fascinating just how different a film it becomes. (And no, it's not boring to watch in chronological order.)

  5. #5

    Standaard

    over welke versie hebben we het nou hier, waar die chronologische volgorde op staat?
    ik heb de regio 1 (dat aantekenschrift) maar daar staat ie niet op toch?

    edit: gevonden http://www.play.com/play247.asp?pa=s...2&title=178737

  6. #6

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Sicco
    ik heb de regio 1 (dat aantekenschrift) maar daar staat ie niet op toch?
    Jazeker wel!!
    Op disc2 staat de chronologische versie, in het menu:
    - select clock (third row, third column)
    - press enter or click 'c' (five times)
    - select pictures in order 3-4-1-2
    Kijk ook eens op http://world.std.com/~trystero/Memento_LE.html

    Jeroen

  7. #7

    Standaard

    de volgorde moet zijn: 3-4-1-2
    kreeg alleen maar een hoop tekst met jou volgorde en toen bedacht ik me, dat ik zelf eens een keer zo'n pdf-bestandje over het menu had uitgeprint. nou begint ie inderdaad met de aftiteling

  8. #8

    Standaard

    Frank,

    je bent de winnaar!
    Ik heb hem gevonden... ga hem vanavond gelijk 'verkeerd kijken'. :wink:
    Hardstikke bedank!

    Ik had het over de 3-Disc UK uitgave.

  9. #9

    Standaard

    Vraagje.. is bij die Memento UK versie, dat engels, is dat HoH? of gewoon normaal ondertitelt??

  10. #10

    Standaard

    volgens de hoes HoH... maar het begin heb ik gezien met ondertitels en was de eerste 20 minuten gewoon ondertiteld...

    Zal morgen nog eens voor je kijken.

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •