De resultaten 1 tot 17 van 17 worden weergegeven.
  1. #1

    Standaard 'Ocean's Twelve' 2-Disc Special Edition

    Ik kwam deze tegen op de FRS-website bij de pre-orders. Heeft iemand misschien al meer info over deze release?



    De single-disc staat nog voor 29,99 euro op de website, de 2-disc voor 34,99 euro (maar dat zakt toch altijd nog naar beneden voor de release).

    Verder weet ik niks, geen info over beeld, geluid, extra's, niks!!! Als iemand kan helpen, graag...!!!

  2. #2
    R Klemkerk
    Guest

    Standaard

    Zuigfilm! hoef je verder geen moeite in te steken in deze film

  3. #3

    Standaard

    Inderdaad,echt heel slecht.Meestal vermijd ik B films of andere troep,en daarom is dit voor mij een van de slechtste films die ik gezien heb.Zo rommelig en saai,echt een afrader.

  4. #4

    Standaard

    De topicstarter heeft niet gevraagd om een beoordeling van de film. Hij wil graag weten wie er al wat meer weet over de nieuwe uitgaven.

  5. #5

    Standaard

    Ik vond het niet zo'n enorm slechte fillm. Maar hij haalde absoluut niet het niveau van Ocean's Eleven, die echt geweldig was.

  6. #6

    Standaard

    Hoe ze het steeds verzinnen om van de 'minder goede" films weer een 2 disc uitgave te maken blijft me een raadsel

  7. #7

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Moondust
    De topicstarter heeft niet gevraagd om een beoordeling van de film. Hij wil graag weten wie er al wat meer weet over de nieuwe uitgaven.
    Ben het met Moondust eens!
    Probeer's de topicstarter te helpen ipv je eigen mening over een ander onderwerp te geven.

    Maar om op je vraag terug te komen Leijo even het volgende:

    - De regio 1-versie die nu al uit is, is een bonus-loze versie. Alleen de trailer staat er als extra op. Dit heet een reden, Warner gaat nml. een luxe-uitgave uitbrengen van beide films samen in een box.

    - De regio 2-versie is per land verschillend. Nederland krijgt inderdaad deze mooie uitgave, omdat deze film hier een echte kaskraker was in de bios (+/- 4 miljoen boxoffice).

    Het is trouwens nog niet bekend of Warner die luxe boxset met beide films ook op een later tijdstip in Nederland zal uitbrengen.

    Gr!

    Hoop zo je vraag een beetje beantwoord te hebben.
    "Do or do not, there is no try!"

    Mijn DVD-verzameling

  8. #8

    Standaard

    Dankjewel, dààr heb ik in ieder geval al wat aan!

  9. #9

    Standaard

    NIET SLECHT? HEB JE DIE TWEE AMSTERDAMSE RECHERCHE PIPPO'S GEZIEN??? LIJKEN WEL TWEE... WEET IK VEEL WAT, MET DIE PAARSE PAKKEN AAN EN MET DIE HOEDEN????!?!?!? WTF???

  10. #10

    Standaard

    Heeft iemand ook wat meer info over de boxversies die wellicht worden uitgebracht.

    Zit namelijk nog te twijvelen wat ik ga kopen. Op zich vind ik de R2UK uitgave van het 1e deel ook erg mooi.

  11. #11

    Standaard

    Er komt ook een boxset met de 'barebone' versies (waarschijnlijk gewoon 2 keepcases in een kartonnetje), maar deze is wel voor een heel aardige prijs bij CD-WOW te bestellen... http://www10.cd-wow.com/detail_resul...subcat=region2


    De film zelf is toch echt niet zo slecht als iedereen beweert. Het verhaal stelt weinig voor (vooral het [spoiler:c622d2f49a]Julia Roberts als Julia Roberts[/spoiler:c622d2f49a] sub-plot had niet gehoeven), maar de regie (hulde aan Soderbergh), de muziek (The A La Menthe bij de laserscene is briljant), kleding en stijl van de film maken een heleboel goed. Tenminste, als je oog voor dergelijke zaken hebt.


  12. #12

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Lethal Kees
    Inderdaad,echt heel slecht.Meestal vermijd ik B films of andere troep,en daarom is dit voor mij een van de slechtste films die ik gezien heb.Zo rommelig en saai,echt een afrader.
    Zegt iemand die xXx en Exit Wounds in z'n collectie heeft :wink:

    (Sorry, ik kon het niet laten...)


  13. #13
    Glorious Member
    Registratie datum
    Mar 2003
    Woonplaats
    The Dutch mountains

    Standaard

    Ik vind dit nou echt zo'n film die je bij de videotheek huurt, en de extra's boeien mij eigenlijk niet zo bij deze film.
    "How inappropriate to call this planet Earth, when clearly it is Ocean." Arthur C. Clarke

  14. #14

    Standaard

    Ik wacht nog wel even op de boxset die ongetwijfeld uitkomt. Hoewel.... een mooie Kill-bill box is ook nog steeds niet uit.

  15. #15

    Standaard

    wel mooi dat er een 2 disc uitkomt. maar wat een buttfilm
    New: The Last Warning - MoC LE, Vampyr - MoC LE
    Coming ASAP: -

  16. #16

    Standaard

    In tegenstelling tot vele andere , ik vond dit wel een hele vermakelijke film. Al was het alleen maar vanwege een fantastische Vincent Cassel (die veels te weinig tijd heeft ).
    Deze gaat dus ook weer in mijn collectie koemen... :wink:
    "Ik mag er dan uitzien als een eikel, ik ben het niet!!!"

  17. #17

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Paul_Hijmans
    Ik wacht nog wel even op de boxset die ongetwijfeld uitkomt. Hoewel.... een mooie Kill-bill box is ook nog steeds niet uit.
    idd, ik wacht ook nog op de Kill Bill box en als ik dan toch aan het wachten ben wacht ik ook wel op een Ocean's box

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •