Pagina 13 van 17 EersteEerste ... 391011121314151617 LaatsteLaatste
De resultaten 301 tot 325 van 424 worden weergegeven.
  1. #301

    Standaard

    Ik vind het allemaal prachtig. Seizoen 4 was er door in een 4-tal avonden.
    Laat seizoen 5 maar snel op dvd uitkomen.

  2. #302

    Standaard

    Play.com

    http://www.play.com/DVD/DVD/4-/53690.../Product.html#

    The Wire: The Complete Season 5 (4 Discs)
    22/09/2008

    My heart was not ripped out, but she did steal my cuckoo clock.
    The Swede in Hell On Wheels

  3. #303

    Standaard

    Binnen een weekje seizoen 4 helemaal gekeken. Weer een erg sterk seizoen, al had ik van de finale iets meer verwacht. Nu afwachten tot seizoen 5, de laatste alweer.

  4. #304

    Standaard

    Ik vond deze finale de beste tot nu toe. Echt hartverscheurend als je wat er van die 4 kids terecht is gekomen en natuurlijk de dood van Bodie en de zelfmoordpoging van Bubbles . Voor mij is er geen twijfel, The Wire is de beste serie ooit. Helaas nog maar 1 seizoen te gaan.
    Laatst aangepast door Mr. Incredible : 07-06-2008 om 12:26
    Sometimes nothin' can be a real cool hand.

  5. #305

    Standaard

    Het zat er natuurlijk al een tijdje aan te komen dat Michael voor Marlo zou gaan werken en dat Bodie niet lang meer een "soldier" zou zijn , maar dat Duquan ook op de hoek van de straat zou belanden had ik nooit verwacht..

    Ik moet zeggen dat Dennis "Cutty" Wise echt een van mijn favorieten is geworden de laatste seizoen. Wat een vent zeg.

  6. #306

    Standaard

    Ik moet eerlijk zeggen dat ik het nut van Cutty nog niet helemaal in zie. Hopelijk wordt zijn rol wat groter en belangrijker in seizoen 5. Van de ''nieuwe'' personages is Bunny Colvin dan toch wel mijn favoriet.
    Sometimes nothin' can be a real cool hand.

  7. #307

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Mr. Incredible Bekijk bericht
    Ik moet eerlijk zeggen dat ik het nut van Cutty nog niet helemaal in zie. Hopelijk wordt zijn rol wat groter en belangrijker in seizoen 5. Van de ''nieuwe'' personages is Bunny Colvin dan toch wel mijn favoriet.
    Cutty is toch wel een belangrijk personage. Hij is zo'n beetje de enige die met succes uit het bendeleven heeft kunnen stappen. Hij probeert nu hetzelfde te doen voor jongeren door ze te leren boxen, maar het laat goed zien hoe moeilijk dat is.

  8. #308

    Standaard

    Ik vind die cover van S5 niet echt mooi trouwens, past niet echt bij de rest. Ik wacht overigens nog steeds op S4 voor een normale prijs. Ben bang dat ik nog wel even kan wachten.....

  9. #309

    Standaard

    Zojuist seizoen 4 voor 35 euro besteld bij Bol. Redelijke prijs maar kon niet langer wachten...

    Al nieuws over een Nederlandse release van S 5 ?

  10. #310

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door StephanLU Bekijk bericht
    Zojuist seizoen 4 voor 35 euro besteld bij Bol. Redelijke prijs maar kon niet langer wachten...

    Al nieuws over een Nederlandse release van S 5 ?

    bij 'zuster-onderneming' Cosmox.nl kost ie 32,00 (geen verzendkosten) en wachten moet je toch; tot de release datum 15 oktober a.s. :wink:

  11. #311

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door StephanLU Bekijk bericht
    Al nieuws over een Nederlandse release van S5?
    Volgens DVDHome.nl komt The Wire S5 op 15 oktober uit...

  12. #312

    Standaard

    Het 5e seizoen in 2 dagen bekeken ......het beste seizoen tot nu toe.
    Verdere uitleg volgt misschien nog (had net een heel epistel getikt, en per ongeluk gewist....grrrrrr).

  13. #313

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door rogue Bekijk bericht
    ......het beste seizoen tot nu toe.
    Zal waarschijnlijk geen beter seizoen meer komen, aangezien de serie nu afgelopen is :wink:
    Maar ik ben echt heel erg benieuwd, ik kijk al maanden naar de dvd release van seizoen 5 uit... 15 oktober is het zover.

  14. #314

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Mr. Incredible Bekijk bericht
    Zal waarschijnlijk geen beter seizoen meer komen, aangezien de serie nu afgelopen is :wink:
    Maar ik ben echt heel erg benieuwd, ik kijk al maanden naar de dvd release van seizoen 5 uit... 15 oktober is het zover.
    Dat de serie afgelopen is, dat was me wel duidelijk (dat zie je vanzelf ). Als je Ned. subs wilt, dan moet je helaas altijd iets meer geduld hebben.

  15. #315

    Standaard

    Concrete vraag; heeft seizoen 5 uit the Uk Nederlandse subs (seiz. 1-4 wel)?
    Royal O'Reilly Tenenbaum (1932-2001) Died Tragically Rescuing His Family From The Remains Of A Destroyed Sinking Battleship.

    My Dvd's & Blu Rays | WhatIWatch

  16. #316

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Coen P. Bekijk bericht
    Concrete vraag; heeft seizoen 5 uit the Uk Nederlandse subs (seiz. 1-4 wel)?
    ?
    Royal O'Reilly Tenenbaum (1932-2001) Died Tragically Rescuing His Family From The Remains Of A Destroyed Sinking Battleship.

    My Dvd's & Blu Rays | WhatIWatch

  17. #317

    Standaard

    Op dvdcompare staat nog niks. Maar mag ik concluderen dat seizoen 1 t/ 4 dus NL subs hebben? Heb zelf seizoen 1 & 2 besteld bij play.com en die hadden inderdaad NL ondertiteling. Dan ga ik daar ook 3 en 4 namelijk bestellen.

  18. #318

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Paul_Hijmans Bekijk bericht
    Op dvdcompare staat nog niks. Maar mag ik concluderen dat seizoen 1 t/ 4 dus NL subs hebben? Heb zelf seizoen 1 & 2 besteld bij play.com en die hadden inderdaad NL ondertiteling. Dan ga ik daar ook 3 en 4 namelijk bestellen.

    die seizoenen hebben inderdaad ook NL subs

  19. #319

    Standaard

    Dan ga ik ze bestellen via play.com (€ 25,49) thx Herman.

  20. #320

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Coen P. Bekijk bericht
    Concrete vraag; heeft seizoen 5 uit the Uk Nederlandse subs (seiz. 1-4 wel)?
    Ik krijg hem ergens deze week binnen, ik zal het wel laten weten.

  21. #321

    Standaard

    Volgens een ebay verkoper heeft seizoen 5 nl subs. Heb hem iig gekocht (play.com)
    Royal O'Reilly Tenenbaum (1932-2001) Died Tragically Rescuing His Family From The Remains Of A Destroyed Sinking Battleship.

    My Dvd's & Blu Rays | WhatIWatch

  22. #322

    Standaard

    Ik zat net op bol.com te kijken of ik hem kan pre-orderen, dat kan wel, maar er een hele andere release datum op hun site. Wel geteld:

    22-10-2008, oftewel 1 week later dan de geplande 15-10-2008


    Iemand bekend?

  23. #323

    Standaard

    http://nlnu.wordpress.com/dvd-releases/ meld het nu ook!

    Seizoen 5 is 1 week uitgesteld ..

    (een huilende hardcore the wire fan) ..

  24. #324

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Coen P. Bekijk bericht
    Volgens een ebay verkoper heeft seizoen 5 nl subs. Heb hem iig gekocht (play.com)
    Klopt. De UK versie heeft NL subs.

  25. #325

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Hidde Verkooijen Bekijk bericht
    Klopt. De UK versie heeft NL subs.
    thx!

    Ben er gister in begonnen, de eerste 3 episodes zijn weer gekeken!
    Royal O'Reilly Tenenbaum (1932-2001) Died Tragically Rescuing His Family From The Remains Of A Destroyed Sinking Battleship.

    My Dvd's & Blu Rays | WhatIWatch

Pagina 13 van 17 EersteEerste ... 391011121314151617 LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •