Pagina 11 van 17 EersteEerste ... 789101112131415 ... LaatsteLaatste
De resultaten 251 tot 275 van 424 worden weergegeven.
  1. #251

    Standaard

    Krijg net een e-mail van Amazon, de regio 1 versie zal op 4 december verschijnen.

  2. #252

    Standaard

    en de nederlandse versie?

    heb vorige week eindelijk seizoen 3 gekocht, had 't wel allang gezien met avi's. Wel teleurstellend dat het niet in breedbeeld is, voor 55 euro mag dat toch wel!

  3. #253

    Standaard

    Het formaat is normaal - de makers hebben bewust niet voor breedbeeld gekozen

  4. #254

    Standaard

    Nederlandse versie is nog niets over bekend, zal wel een dik maandje later volgen denk ik. Beeldformaat erger ik me totaal niet aan het is idd zo bedoeld, en met een beetje goede LCD kloppen de verhoudingen ook.

  5. #255

    Standaard

    Het vijfde en laatste seizoen van The Wire zal op 6 januari van start gaan in de VS.

  6. #256

    Standaard

    Lees net op de website van Amazon.uk dat het vierde seizoen van The Wire niet zal verschijnen voor 10 maart 2008.

  7. #257

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door StephanLU Bekijk bericht
    Lees net op de website van Amazon.uk dat het vierde seizoen van The Wire niet zal verschijnen voor 10 maart 2008.
    Argh, dat duurt veel te lang. Hopelijk zitten ze ernaast.

  8. #258

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door mac Bekijk bericht
    Argh, dat duurt veel te lang. Hopelijk zitten ze ernaast.
    Denk het niet, Play.com heeft de box inmiddels ook als pre-order staan. Wat me trouwens opvalt is de prijs: die is behoorlijk , terwijl de regio 1 versie juist maar de helft gaat kosten t.a.v de voorgaande releases.

  9. #259

  10. #260

    Standaard

    ik ben zeer benieuwd, naar seizoen 4 en de rest natuurlijk

  11. #261

    Standaard

    dat wordt seizoen 4 voor januari nog een keertje met de avi's kijken van een jaartje geleden...

  12. #262

    Standaard

    serie 4 komt in nl volgens dvd-home.nl uit begin jan. 2008, en serie 4 in de uk pas de 3/4 maand of zo in 2008.

  13. #263

    Standaard

    Ja, 9 januari las ik op dvd-home. Mooi.8)

  14. #264

    Standaard

    De box is al te pre-orderen bij Rodisc voor een mooie € 51,-

  15. #265

    Standaard

    Goed nieuws dit! Zag veel van de acteurs de laatste tijd al wel in films langs komen en vroeg me al af wanneer seizoen 4 eindelijk zou komen.

  16. #266

    Standaard

    Trouwens wie interesse heeft in de muziek van The Wire moet even hier kijken:

    http://soundtracksofwhatever.blogspo...tml#theWireHBO

    En volgend jaar zal ook een soundtrack gereleased worden:

    http://journal.nonesuch.com/journal/...tml#TheWireHBO


  17. #267

    Standaard

    Gelukkig weer wat leuke extra's op de komende release van seizoen 4:

    ·A two-part documentary featuring candid interviews with the cast and crew

    ·Six audio commentaries with the cast and crew, including David Simon

  18. #268

    Standaard

    De vorige seizoenen waren nog in de boek vorm, ik heb vandaag S4 bij de FRS zien staan en dat was gewoon een keepcase in een sleeve. Hij was ook een flink stuk dunner als de andere seizoenen.

    Een beetje jammer.

  19. #269

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Pascal Barroso Bekijk bericht
    De vorige seizoenen waren nog in de boek vorm, ik heb vandaag S4 bij de FRS zien staan en dat was gewoon een keepcase in een sleeve. Hij was ook een flink stuk dunner als de andere seizoenen.

    Een beetje jammer.
    Hmm dat is inderdaad wat jammer, boxen van hetzelfde formaat staan toch iets mooier op de planken. Gaat uiteindelijk toch om de inhoud, maar toch .....

  20. #270

    Standaard

    ik heb seizoen 2 en 3 op dvd met nederlandse subs gewoon in de hoes alleen de hoes eromheen mist. Ik wil ze beide verkopen voor 35 euro. Bij interesse kun je me pm-en.

    Ontopic: tot nu toe vond ik seizoen 3 het beste seizoen. Heb net 4 gedownload dus eerst maar eens kijken of ze dat niveau kunnen volhouden na alle ontwikkelingen in het laatste seizoen.
    All the animals come out at night
    Robert de Niro | Taxi Driver

    My precious dvd collectie|Top20

  21. #271

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Pascal Barroso Bekijk bericht
    De vorige seizoenen waren nog in de boek vorm, ik heb vandaag S4 bij de FRS zien staan en dat was gewoon een keepcase in een sleeve. Hij was ook een flink stuk dunner als de andere seizoenen.

    Een beetje jammer.

    De uitgevers hebben (op z'n Hollands gezegd) gewoon schijt aan de consument. En wat een prijs vragen ze er voor : 49,00 - 69,00
    Niet meer waard dan 25-30 euro en dan nog.
    Het is een trend om de verpakkingen steeds goedkoper te maken en de winstmarges te verhogen.
    Het wordt echt tijd de de consument (wij dus) dit soort freubelboxen gewoon links laten liggen. Dat heeft in de beginperiode ook gewerkt bij de 'snappers'.

  22. #272

    Standaard

    Denk dat ik toch maar even de UK release afwacht. Voor de komende maanden voorlopig toch nog voldoende kijkplezier.

  23. #273

    Standaard

    The Wire Seizoen 4 (DVD) ***** !!!



    Na The Sopranos uitgekeken te hebben was er juist op tijd seizoen 4 van mijn andere favoriete serie, The Wire, in de winkels. Gelukkig had ik wat dagen vrij en heb ik dus tegen een vrij stevig tempo kunnen kijken. En het niveau is weer zo ongelooflijk hoog als de voorbije 3 seizoenen. Vooral weer een heel sterk en realistisch scipt, met een geweldige cast (waar blijven ze al die cornerkids en gangsters toch halen). Ook goed hoe de schrijvers altijd hun verhaal ophangen aan de drughandel, maar toch ook altijd net met een ander centraal thema (1: drughandel op straat in West Baltimore, 2: de haven en leveranciers, 3: machtstrijd tussen de grote jongens, 4: politiek, jeugd en onderwijs), waardoor sommige personnages in het ene seizoen een hoofdrol hebben en in een ander een bijrol, waardoor het allemaal fris blijft. De meest realistische politieserie ooit, 4 real!!




  24. #274

    Angry

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Herman ter Lingen Bekijk bericht
    De uitgevers hebben (op z'n Hollands gezegd) gewoon schijt aan de consument. En wat een prijs vragen ze er voor : 49,00 - 69,00
    Niet meer waard dan 25-30 euro en dan nog.
    Het is een trend om de verpakkingen steeds goedkoper te maken en de winstmarges te verhogen.
    Het wordt echt tijd de de consument (wij dus) dit soort freubelboxen gewoon links laten liggen. Dat heeft in de beginperiode ook gewerkt bij de 'snappers'.
    Inderdaad Herman. Het is toch ongeloofelijk dat wij consument weer onze enkels mogen pakken door dat uitgevers met dit soort triest verpakkingen komen. Ik heb The Wire seizoen 4 gisteren bij Mediamarkt voor 50,- meegekregen. Laten we het geste noemen van mijn makkers bij Mediamarkt. Anders had ik hem echt laten liggen een tijdje. Bij Bol.com durven ze er zelfs 70,- voor te vragen. Bij het laatste seizoen van Lost hebben ze het ook geflikt, die is ook een stuk dunner dan de eerste twee seizoenen. Gaat dit de nieuwe trend worden?

  25. #275

    Standaard

    Gister weer begonnen met het derde seizoen! Heerlijke serie blijft dit! Als deel 4 enigszins betaaldbaar wordt, ga ik die zeker aanschaffen!
    Royal O'Reilly Tenenbaum (1932-2001) Died Tragically Rescuing His Family From The Remains Of A Destroyed Sinking Battleship.

    My Dvd's & Blu Rays | WhatIWatch

Pagina 11 van 17 EersteEerste ... 789101112131415 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •