Pagina 2 van 17 EersteEerste 12345612 ... LaatsteLaatste
De resultaten 26 tot 50 van 424 worden weergegeven.
  1. #26

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Jaap22
    Aanrader van de bovenste plank!
    Dit geld wel voor meer HBO series. Mooie recensie, ben het er ook helemaal mee eens. Als je een politie serie verwacht met veel actie dan zal je toch verder moeten zoeken, het gaat er redelijk rustig aan toe. Het is niet zo dat je elke afleveringen, invallen en vuurgevechten ziet. Het is een realistisch serie.

    De allereerste scene van de serie is al geweldig:

    Det. Jimmy McNulty: I got to ask you. If every time Snotboogie would grab the money and run away, why'd you even let him in the game?
    Witness: What?
    Det. 'immy McNulty: If Snotboogie always stole the money, why'd you let him play?
    Witness: You got to, this is America, man.

  2. #27

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Hidde Verkooijen
    Op DVD-Info is een recensie te lezen over het eerste seizoen van deze super serie: Klik!
    En nu ook van het 2e seizoen: Klik!

  3. #28

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Hidde Verkooijen
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Jaap22
    Aanrader van de bovenste plank!
    Dit geld wel voor meer HBO series. Mooie recensie, ben het er ook helemaal mee eens. Als je een politie serie verwacht met veel actie dan zal je toch verder moeten zoeken, het gaat er redelijk rustig aan toe. Het is niet zo dat je elke afleveringen, invallen en vuurgevechten ziet. Het is een realistisch serie.
    dus als ik veel actie wil kan ik beter kiezen voor The Shield? heb geen van beide al gezien maar 1 van deze 2 series ga ik toch eens aan beginnen dit jaar.

  4. #29

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door intexor
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Hidde Verkooijen
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Jaap22
    Aanrader van de bovenste plank!
    Dit geld wel voor meer HBO series. Mooie recensie, ben het er ook helemaal mee eens. Als je een politie serie verwacht met veel actie dan zal je toch verder moeten zoeken, het gaat er redelijk rustig aan toe. Het is niet zo dat je elke afleveringen, invallen en vuurgevechten ziet. Het is een realistisch serie.
    dus als ik veel actie wil kan ik beter kiezen voor The Shield? heb geen van beide al gezien maar 1 van deze 2 series ga ik toch eens aan beginnen dit jaar.
    Ja, qua actie kan je beter the shield kopen. The Wire heeft echter voor mij een diepgaander verhaal. Minder actie, maar beter en realistischer verhaal. Het duurt even voordat de serie op gang komt, maar owwwwww wat is het dan genieten zeg...De cast speelt de sterren van de hemel, en het verhaal.....Realistisch en zeeeer goed. Ja ik ben ook een grote fan van the shield, dat was voor mij eerst de king.

    En zoals Omar al zegt in season 1 van the Wire; When yo go after the king, you best not miss.
    The Wire ging voor de King, en heeft niet gemist. voor mij is the wire nu the king. The Shield is kroonprins
    Somebody once wrote: "Hell is the impossibility of reason." That's what this place feels like. Hell. (Chris Taylor - Platoon)

  5. #30

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Chris Taylor
    Ja, qua actie kan je beter the shield kopen. The Wire heeft echter voor mij een diepgaander verhaal. Minder actie, maar beter en realistischer verhaal. Het duurt even voordat de serie op gang komt, maar owwwwww wat is het dan genieten zeg...De cast speelt de sterren van de hemel, en het verhaal.....Realistisch en zeeeer goed. Ja ik ben ook een grote fan van the shield, dat was voor mij eerst de king.

    En zoals Omar al zegt in season 1 van the Wire; When yo go after the king, you best not miss.
    The Wire ging voor de King, en heeft niet gemist. voor mij is the wire nu the king. The Shield is kroonprins
    The Shield is inderdaad goed, maar The Wire is super! Ik ga snel weer deze serie opnieuw kijken 8)

  6. #31

    Standaard

    Ik heb de serie een keer gezien, en ben nu bezig voor de tweede keer. dit keer kijkt mn vriendin ook mee, die normaal niet zo weg is van zulke series. maar deze vindt ze toch heel vet, en dat zegt heel veel!
    Gister aflevering 11 van het 1ste seizoen weer gezien, [spoiler:bbe6a9af91]waarin Kima neer is geschoten en ze op zoek gaan naar de daders..de verbetenheid waarmee iedereen hun werk doet, en hun verslagenheid..[/spoiler:bbe6a9af91]echt helemaal top in beeld gebracht!
    Ik kan nu helemaal niet meer wachten op seizoen 2 te kopen hahaha!
    Somebody once wrote: "Hell is the impossibility of reason." That's what this place feels like. Hell. (Chris Taylor - Platoon)

  7. #32

    Standaard

    Heeft iemand toevallig nog een adresje om goedkoop aan de R1 versie van het eerste seizoen te komen??
    op ebay zijn alle veilingen die ik vind alleen "versturen binnen Amerika"
    New: The Last Warning - MoC LE, Vampyr - MoC LE
    Coming ASAP: -

  8. #33

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door TheGodfather
    Heeft iemand toevallig nog een adresje om goedkoop aan de R1 versie van het eerste seizoen te komen??
    op ebay zijn alle veilingen die ik vind alleen "versturen binnen Amerika"
    Is de R1 versie superieur aan de R2-edities?
    "That's not the director's cut, that's called "The Asshole, Dredge Up Anything You Fucking Can, Put It Out There, and Let Some Schmuck Look at It for $13.99 Cut." -- Shane Black

  9. #34

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door jan_tran
    Citaat Oorspronkelijk gepost door TheGodfather
    Heeft iemand toevallig nog een adresje om goedkoop aan de R1 versie van het eerste seizoen te komen??
    op ebay zijn alle veilingen die ik vind alleen "versturen binnen Amerika"
    Is de R1 versie superieur aan de R2-edities?
    call me weird, maar ik heb `n tic om van series alleen de R1 versies te kopen. Zo heb ik van Alias, 24 en Lost uitsluitend de R1 versies. Uitzonderingen zijn The Sopranos en Six Feet Under: die vind ik gewoon te duur op R1

    Vandaar
    New: The Last Warning - MoC LE, Vampyr - MoC LE
    Coming ASAP: -

  10. #35

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door TheGodfather
    call me weird, maar ik heb `n tic om van series alleen de R1 versies te kopen. Zo heb ik van Alias, 24 en Lost uitsluitend de R1 versies. Uitzonderingen zijn The Sopranos en Six Feet Under: die vind ik gewoon te duur op R1

    Vandaar
    Ah, volgens mij zie je zelf de connectie niet. Je koopt liever HBO series in Nederland omdat die meestal identiek zijn aan de R1 qua specs en verpakking én nog goedkoper zijn ook. Alias en Lost (beide Touchstone) daarintegen worden hier waardeloos ge-released, dus je keuzes zijn idd. voor-de-hand-liggend. :wink:
    "That's not the director's cut, that's called "The Asshole, Dredge Up Anything You Fucking Can, Put It Out There, and Let Some Schmuck Look at It for $13.99 Cut." -- Shane Black

  11. #36

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door jan_tran
    Citaat Oorspronkelijk gepost door TheGodfather
    call me weird, maar ik heb `n tic om van series alleen de R1 versies te kopen. Zo heb ik van Alias, 24 en Lost uitsluitend de R1 versies. Uitzonderingen zijn The Sopranos en Six Feet Under: die vind ik gewoon te duur op R1

    Vandaar
    Ah, volgens mij zie je zelf de connectie niet. Je koopt liever HBO series in Nederland omdat die meestal identiek zijn aan de R1 qua specs en verpakking én nog goedkoper zijn ook. Alias en Lost (beide Touchstone) daarintegen worden hier waardeloos ge-released, dus je keuzes zijn idd. voor-de-hand-liggend. :wink:
    true. ik koop eigenlijk liever de R1 versies als ze goedkoop zijn te krijgen. zo niet dan koop de R2 versies. En ik weet niet of je ooit een box van (om ff bij m`n voorbeeld te blijven) The Sopranos hebt gezien in de R1 uitvoering, maar de box is daar dus mooier
    En er zitten, bij mijn weten, meer extra`s op.

    Het was een simpele vraag, niet 1 om een hele discussie mee op gang te brengen. Je hoeft niet per se te reageren
    New: The Last Warning - MoC LE, Vampyr - MoC LE
    Coming ASAP: -

  12. #37

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door TheGodfather
    Citaat Oorspronkelijk gepost door jan_tran
    Citaat Oorspronkelijk gepost door TheGodfather
    call me weird, maar ik heb `n tic om van series alleen de R1 versies te kopen. Zo heb ik van Alias, 24 en Lost uitsluitend de R1 versies. Uitzonderingen zijn The Sopranos en Six Feet Under: die vind ik gewoon te duur op R1

    Vandaar
    Ah, volgens mij zie je zelf de connectie niet. Je koopt liever HBO series in Nederland omdat die meestal identiek zijn aan de R1 qua specs en verpakking én nog goedkoper zijn ook. Alias en Lost (beide Touchstone) daarintegen worden hier waardeloos ge-released, dus je keuzes zijn idd. voor-de-hand-liggend. :wink:
    true. ik koop eigenlijk liever de R1 versies als ze goedkoop zijn te krijgen. zo niet dan koop de R2 versies. En ik weet niet of je ooit een box van (om ff bij m`n voorbeeld te blijven) The Sopranos hebt gezien in de R1 uitvoering, maar de box is daar dus mooier
    En er zitten, bij mijn weten, meer extra`s op.

    Het was een simpele vraag, niet 1 om een hele discussie mee op gang te brengen. Je hoeft niet per se te reageren

    Idd, qua opstelling zijn de R1's ook mooier naast elkaar. Gewoon allemaal hetzelfde dus i.p.v. telkens verschillend zoals die in NL. Maar de R1's hebben me achteraf wel meer gekost, omdat de R2 later hier voor stukken minder werd aangeboden. Andere HBO series die ik goed vind koop ik nu meestal wel als R2 vanwege de prijs, alleen dan wel vaak de UK versie (zoals The Wire en Six Feet Under collection box) i.v.m. de prijs en irritante Nederlandse opdrukken :P
    "My life has taken another turn again. The days can go on with regularity over and over, one day indistinguishable from the next. A long continuous chain. Then suddenly, there is a change." // My Modest Collection | Te koop

  13. #38

    Standaard

    [oops]
    "My life has taken another turn again. The days can go on with regularity over and over, one day indistinguishable from the next. A long continuous chain. Then suddenly, there is a change." // My Modest Collection | Te koop

  14. #39

    Standaard

    [oops]
    "My life has taken another turn again. The days can go on with regularity over and over, one day indistinguishable from the next. A long continuous chain. Then suddenly, there is a change." // My Modest Collection | Te koop

  15. #40

    Standaard

    Heb hem besteld ben er zeer benieuwd naar na alle goede reacties hier en het kon het voor een koopje krijgen dus zal mezelf niet zo'n bult vallen.

  16. #41

    Standaard

    Adresje?

    Zoek ook beide seizoenen nog en mijn vrouw liep vandaag al te zeuren toen ze mijn credit card afrekening kreeg

  17. #42

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Paul_Hijmans
    Heb hem besteld ben er zeer benieuwd naar na alle goede reacties hier en het kon het voor een koopje krijgen dus zal mezelf niet zo'n bult vallen.
    Zal je geen spijt van krijgen :wink: Heb ook een hoop series blind aangeschaft vanwege reacties hier. Van ongeveer 20 series die ik blind heb aangeschaft zat maar 1 misser tussen dus dat valt enorm mee

  18. #43

    Standaard

    Dit is ook echt een super serie, heb de eerste drie seizoenen gezien en kan niet wachten tot seizoen 4 begint. Hopelijk komt seizoen 3 ook op dvd binnenkort.
    When I was your age, they would say you could become cops or criminals. What I'm saying is this: When you're facing a loaded gun, what's the difference?
    - Frank Costello (The Departed)

    Mijn Collectie

  19. #44

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Paul_Hijmans
    Heb hem besteld ben er zeer benieuwd naar na alle goede reacties hier en het kon het voor een koopje krijgen dus zal mezelf niet zo'n bult vallen.
    Inderdaad, waar? 2ehands?

    Ik heb s1 een tijdje geleden voor 43 eur incl. met coupon gehaald bij blahdvd tijdens een actie, want dat is toch wel het maximale wat ik ooit voor een seizoen zou willen uitgeven zonder al te veel geduld te hebben. Maar nu is seizoen 2 helaas nog altijd boven de 50 eur bijna overal, en dat vind ik net iets te gortig.
    "My life has taken another turn again. The days can go on with regularity over and over, one day indistinguishable from the next. A long continuous chain. Then suddenly, there is a change." // My Modest Collection | Te koop

  20. #45

    Standaard

    Seizoen 4 van The Wire komt weer in september, duurt toch wel erg lang vanaf december 2004 toen seizoen 3 eindigde. Maar was allang blij dat David Simon er verder mee wilde, althans volgens mij hing het daar vanaf. Ben errg benieuwd wat nu het 'thema' zal worden.

    Deze komt er hopelijk ook snel aan 8)



    Mooie sfeerfoto (s3)


  21. #46

    Standaard

    Seizoen 2 gisteren binnen gekregen. Ik ben benieuwd...

  22. #47

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door manasse van de velde
    Seizoen 2 gisteren binnen gekregen. Ik ben benieuwd...
    Persoonlijk vind ik seizoen 2 minder dan seizoen 1 & 3, maar nog steeds wel erg goed hoor.
    When I was your age, they would say you could become cops or criminals. What I'm saying is this: When you're facing a loaded gun, what's the difference?
    - Frank Costello (The Departed)

    Mijn Collectie

  23. #48

    Standaard

    Mooie cover voor seizoen 3. maar ben nog steeds op zoek naar het eerste seizoen voor een mooie prijs
    New: The Last Warning - MoC LE, Vampyr - MoC LE
    Coming ASAP: -

  24. #49

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door manasse van de velde
    Seizoen 2 gisteren binnen gekregen. Ik ben benieuwd...
    It's all in the game ya'all....Vet hoor, dan kan ik deze binnenkort wel weer even van je lenen :wink:
    Somebody once wrote: "Hell is the impossibility of reason." That's what this place feels like. Hell. (Chris Taylor - Platoon)

  25. #50

    Standaard

    Seizoen 1 op aanraden van veel mensen hier gekocht en vind het een geweldige serie. Dus 8 januari seizoen 2 besteld maar daar wacht ik nu nog op helaas

Pagina 2 van 17 EersteEerste 12345612 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •