Pagina 3 van 24 EersteEerste 123456713 ... LaatsteLaatste
De resultaten 51 tot 75 van 599 worden weergegeven.
  1. #51

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Art
    En natuurlijk Crossroads van Britney S
    Blech!!! Je bedoelt The Virgin Britney?
    Mike Philippens •• Wat heb ik? •• Wat huur/leen ik? ••

  2. #52

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Art
    En natuurlijk Crossroads van Britney S
    Gehyped?!? Volgens mij is deze film redelijk collectief de grond ingestampt hoor...

  3. #53

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Nathan -ZeroDown- Strik
    Volgens mij is deze film redelijk collectief de grond ingestampt hoor...
    Tutje is zelfs uitgejouwd door de eigen fans in London omdat ze wel heeeeel erg snel verdwenen was na een promo toestand voor haar film. Nam niet eens de tijd om haar fans te woord te staan. Trutwijf!
    Mike Philippens •• Wat heb ik? •• Wat huur/leen ik? ••

  4. #54

    Standaard

    Het beste voorbeeld van een overgehypte film vind ik nog altijd
    The Blair Witch Project uit 1999.
    Wat een heisa over iets dat al honderden malen eerder en beter is gedaan.


    Mijn DVD Collectie

  5. #55

    Standaard overgewaardeerd

    In navolging van die andere topic hier even de tegenpool opstarten. Welke film, acteur, regisseur,... vind je overgewaardeerd? Dan bedoel ik, iemand of een film die meestal door de critici de hemel wordt ingeprezen (dus niet Tom Green of zo *GRIN*), maar waar je maar niks aan vindt?

    Ik zal zelf effe de spits afbijten: ik vind de lof die Stanley Kubrick wordt toebedacht soms wat te veel eer voor de man. Een film als Spartacus is nog best te pruimen, maar zijn andere zogenaamde "meesterwerkjes" vind ik eerder langdradig dan wat anders.

    Who's next?
    DVD-pagina - DVD Info - Facebook - SafeTrader
    Ik heb een fantasy-boek geschreven! Lees er alles over hier!

  6. #56

    Standaard

    Ik vond de sixth sence vreselijk, ik had van iedereen gehoord dat het een geweldige film was en ik had hem toen maar een keer gehuurd. Het is vrijwel de enige film die ik ook gehuurd heb waar ik constant heb zitten spoelen (jazeker met dvd) en uiteindelijk hem maar uitgezet. Wat een vreselijke nikszeggende film waarin dan ook totaal niks gebeurd.
    StarTrader +41 BronzeTrader +15 DVDcollectie
    - what we do in life echoes in eternity -

  7. #57

    Standaard Re: overgewaardeerd

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Werner Peeters
    ik vind de lof die Stanley Kubrick wordt toebedacht soms wat te veel eer voor de man. Een film als Spartacus is nog best te pruimen, maar zijn andere zogenaamde "meesterwerkjes" vind ik eerder langdradig dan wat anders.

    Who's next?
    Zo'n mening is natuurlijk je goed recht. Je gaat in mijn ogen dan wel aan een paar (cinematografische) zaken voorbij, maar op een opmerking als te langdradig is onmogelijk te reageren zonder dat het erg lange en zinloze discussie over smaken verschillen en er valt niet over te discussieren gaat worden.
    Vandaar liever iets positief: Probeer Paths of Glory eens.

  8. #58

    Standaard

    X-Men........! Ik weet dat velen van jullie het een geweldige film vinden, maar voor mij een van de grootste teleustellingen van het jaar 2000. Het is en blijft wel een heel cool filmconcept met een groepje mensen met buitengewone krachten tegen een aantal badguys.....dus je vewacht ACTIE en EXPLOSIVE stuff ! Maar dat blijft helaas uit....noem iemand maar een scene waar je echt woah van zegt? De actie scenes waren voor mij een beetje mat. Vooral het einde van de film was niet spannend met daarbij erg standaard fight scenes.
    Maar ja ik weet dat velen van jullie hier anders over denken!

  9. #59

    Standaard Re: Re: overgewaardeerd

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Louis Bouduin
    Zo'n mening is natuurlijk je goed recht. Je gaat in mijn ogen dan wel aan een paar (cinematografische) zaken voorbij, maar op een opmerking als te langdradig is onmogelijk te reageren zonder dat het erg lange en zinloze discussie over smaken verschillen en er valt niet over te discussieren gaat worden.
    Vandaar liever iets positief: Probeer Paths of Glory eens.
    't Is niet de bedoeling om er een discussie over op te starten (bij deze mijn excuses aan alle SK-fans), gewoon eens polsen wat andere mensen overgewaardeerd vinden. Overigens, Paths Of Glory is de eerste SK-film die ik ooit zag, verplicht op school nog wel, en vond het niet echt een meesterwerk. Ik heb overigens intussen toch al een hele reeks Kubricks gezien (niet allemaal, toegegeven), en er zijn er naar mijn smaakt betere (Lolita) en slechtere (2001, EWS) bij. Maar 't is niet m'n favoriete regisseur.

    En met overgewaardeerd bedoel ik niet bepaald artistiek slecht, maar laten we zeggen meer media-aandacht krijgend dan verdiend.
    DVD-pagina - DVD Info - Facebook - SafeTrader
    Ik heb een fantasy-boek geschreven! Lees er alles over hier!

  10. #60

  11. #61

    Standaard Re: Re: Re: overgewaardeerd

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Werner Peeters
    't Is niet de bedoeling om er een discussie over op te starten (bij deze mijn excuses aan alle SK-fans), gewoon eens polsen wat andere mensen overgewaardeerd vinden.
    Ik vind het net leuk dat als mensen vinden dat iets meer lof krijgt dan het verdient, dat ze dit dan ook even toelichten.

  12. #62

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door RaymonE
    In mijn ogen Fight Club,....

    Gr,

    R.
    Zoals hierboven staat, licht toe alsjeblieft.
    Ik vond persoonlijk Apocalypse Now niet zo krankzinnig als bij de review werd beschreven, ik vond het wel meevallen, ook vind ik The Exorcist helemaal niet zo eng als er op de hoes staat (ondanks dat heb ik hem toch gekocht).
    If you have a milkshake, and I have a milkshake, and I have a straw. And my straw reaches acrooooss the room and starts to drink your milkshake... I drink your milkshake!

  13. #63

  14. #64

    Standaard

    Maar die is al meer dan een maand oud! Sorry, zo ver reikt mijn geheugen niet...

    In other words, voeg maar samen...
    DVD-pagina - DVD Info - Facebook - SafeTrader
    Ik heb een fantasy-boek geschreven! Lees er alles over hier!

  15. #65

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Werner Peeters
    Maar die is al meer dan een maand oud! Sorry, zo ver reikt mijn geheugen niet...

    In other words, voeg maar samen...
    Je kan het beste een PM'tje sturen naar Alex van den Berg of Nathan Strik
    "It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen."-Alex de Large

  16. #66

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Lex v/d Moolen
    Je kan het beste een PM'tje sturen naar Alex van den Berg of Nathan Strik
    Bij deze heb ik even het plakband ter hand genomen en de dubbele threads aan elkaar getaped.

    Nog bedankt voor het mailtje Werner.

  17. #67

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door BrianB
    ook vind ik The Exorcist helemaal niet zo eng als er op de hoes staat (ondanks dat heb ik hem toch gekocht).
    Shit, man! Ik krijg nog steeds de creeps van die griet in de Exorcist... Ik vind dit, samen met The Omen, nog steeds de beste horror die ooit gemaakt is. Juist het subtiele (ok, ze spuugt lekker goor spul) werk zonder emmers bloed en afgehakte ledematen enzo vind ik heel goed. Geen domme schrikeffecten. Als je schrikt, is het om iets engs en geen kat die net voorbij loopt...

    toen ik de Exorcist voor het laatst zag viel na afloop het licht uit toen ik naar bed ging...Heeeeel slecht voor je hart!
    Mike Philippens •• Wat heb ik? •• Wat huur/leen ik? ••

  18. #68

    Standaard

    Harrie Potter

  19. #69

    Standaard

    Moulin Rouge en Gladiator
    waarbij ik bij Gladiator nog hier en daar kan genieten maar Moulin Rouge vind ik echt helemaal niks.

  20. #70

    Standaard

    Met wat graven kom je best nog wat leuke oude threads tegen..

    Mijn top 5:

    1. Starwars
    2. The Green Mile
    3. The Shawshank Redemption
    4. A Beautiful Mind
    5. American Beauty

  21. #71

  22. #72

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Tijntje

    Vooral bij LOTR had ik zoiets van "Is dit 't nou?" Ik werd helemaal doodgegooid met termen als "cool man, kickass, moet je zien, wil nog een keer". Maar 1x is voor mij meer dan genoeg. Denk niet eens dat ik de dvd's koop mochten ze ooit nog es uitkomen.
    En wat staat er nu in je collectie?
    i am possessed by all that is evil
    the dead of your god, i demand
    i spit at the virgin you worship
    and sit at lord Satan's left hand

  23. #73
    Super Member
    Registratie datum
    May 2002
    Woonplaats
    Nieuwerkerk ad IJssel

    Standaard

    1. The Matrix Revolution
    2. The Matrix Reloaded
    3. Star Wars: Phantom Menace

  24. #74

    Standaard

    Absoluut Black Hawk Down, ik vond het een smerig stukje patriotisme.

  25. #75

    Standaard

    Met stip The Matrix Revolutions. Mijn verwachtingen waren vrij hoog, maar hoe ze trilogy uiteindelijk hebben afgesloten is zeer slecht. Naar
    mijn mening hadden ze het bij deel 1 moeten laten en hadde fans zelf
    dan maar een mooie einde erbij verzonnen. De grootste teleurstelling
    van 2003 als het gaat om film releases.

Pagina 3 van 24 EersteEerste 123456713 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •