De resultaten 1 tot 17 van 17 worden weergegeven.
  1. #1

    Standaard 1 DVD Speler aansluiten op 5 plasmaschermen

    Hallo,

    Ik zou graag 1 DVD speler via een splitter aansluiten op 5 plasma schermen . is dit mogelijk ? Hoe doe ik dit ? waar is eventueel zo'n splitter te koop ?
    Born in Lust turn to Dust , Born in Sin come on In.

  2. #2

    Standaard

    Hallo,

    Ik zou graag 1 DVD speler aansluiten op 1 plasmascherm . is dit mogelijk ? Hoe doe ik dit ? waar is eventueel zo'n plasmascherm te winnen?

  3. #3

    Standaard

    Als je geld hebt voor 5 plasmaschermen, waarom kunnen er dan geen 5 dvd-spelers vanaf???
    Ik denk trouwens niet dat dit zomaar kan, het signaal kan misschien wel eens te zwak/te veel noise krijgen om optimale kwalteit te krijgen..... Ik heb alleen geen verstand van beeldtechnische zaken

  4. #4

    Standaard

    Da's nou echt een luxe probleem
    Erwin

  5. #5

    Standaard

    Volgens mij kom je uit op van die kastjes die ze bij de witgoed zaken ook gebruiken... Niet echt cheap en rete slecht voor de beeld kwaliteit.

    Misschien dat de heren van Conrad zoiets in hun asorti hebben?

  6. #6
    Anonymous
    Guest

    Standaard Re: 1 DVD Speler aansluiten op 5 plasmaschermen

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Cenobite
    Hallo,

    Ik zou graag 1 DVD speler via een splitter aansluiten op 5 plasma schermen . is dit mogelijk ? Hoe doe ik dit ? waar is eventueel zo'n splitter te koop ?
    Als je een beetje een "ouwe rot" op je afdeling heb lopen, laat hem
    dan gewoon eens een middagje met rust en zijn soldeerbout, dan
    komt het wel goed

  7. #7

    Standaard Re: 1 DVD Speler aansluiten op 5 plasmaschermen

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Cenobite
    is dit mogelijk ? Hoe doe ik dit ? waar is eventueel zo'n splitter te koop ?
    Wanneer je op alle 5 de schermen hetzelfde beeld wilt weergeven, dan is dat zeker mogelijk, mits je inderdaad beschikt over een goede splitter...