Pagina 114 van 115 EersteEerste ... 1464104110111112113114115 LaatsteLaatste
De resultaten 2.826 tot 2.850 van 2859 worden weergegeven.

Discussie: Foto Verzoek

  1. #2826

    Standaard

    Die groene box zou ik nu laten staan, als ik jou was. Dat zijn de oude uitgaves. De box waar Freaky foto's heeft gemaakt zijn de extended episodes en heeft een hele zooi special features. Dus gewoon een veel betere box. En als het goed is is de Engelse uitgave ook NL ondertiteld.

    Freaky, zou je dit kunnen bevestigen?


  2. #2827

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Ralfers Bekijk bericht
    Die groene box zou ik nu laten staan, als ik jou was. Dat zijn de oude uitgaves. De box waar Freaky foto's heeft gemaakt zijn de extended episodes en heeft een hele zooi special features. Dus gewoon een veel betere box. En als het goed is is de Engelse uitgave ook NL ondertiteld.

    Freaky, zou je dit kunnen bevestigen?
    Ik kan dit inderdaad bevestigen, heeft dutch subtitles.
    BD (1243) What i Watch

  3. #2828

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door freaky Bekijk bericht
    Ik kan dit inderdaad bevestigen, heeft dutch subtitles.
    Heb hem inmiddels in bestelling staan Nu mijn oude uitgaves maar weer verkopen


  4. #2829

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Ralfers Bekijk bericht
    Heb hem inmiddels in bestelling staan Nu mijn oude uitgaves maar weer verkopen
    Zul je je niet beklagen hoor, net 4 episodes bekeken en het beeld vind ik persoonlijk stukken beter en we krijgen nu tenminste 5.0 geluid wat ook een verbetering is. Ook al stukken opgemerkt die inderdaad bij de vorige box niet aanwezig waren en ze zijn echt
    BD (1243) What i Watch

  5. #2830

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Ralfers Bekijk bericht
    Die groene box zou ik nu laten staan, als ik jou was. Dat zijn de oude uitgaves. De box waar Freaky foto's heeft gemaakt zijn de extended episodes en heeft een hele zooi special features. Dus gewoon een veel betere box. En als het goed is is de Engelse uitgave ook NL ondertiteld.

    Freaky, zou je dit kunnen bevestigen?
    Maar ik kan hem voor €72 krijgen via de V&D, is hij het dan wel waard.
    Heb namelijk niet veel geld en €72 is precies een prijs die ik me nog wel kan spenderen.
    Het is of deze friends box kopen, of ik heb alvast een begin voor een blu-ray speler.
    Nieuw: This is It (BR), The Hurt Locker (BR), Requiem for a Dream, Trainspotting, Haunting in Connecticut.

    Marcellus Wallace (Ving Rhames) in Pulp Fiction:
    "You hear me talkin', hillbilly boy? I ain't through with you by a damn sight. I'ma get medieval on your ass."

  6. #2831

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Jeroen Trapman Bekijk bericht
    Maar ik kan hem voor €72 krijgen via de V&D, is hij het dan wel waard.
    Heb namelijk niet veel geld en €72 is precies een prijs die ik me nog wel kan spenderen.
    Het is of deze friends box kopen, of ik heb alvast een begin voor een blu-ray speler.
    op Amazon.co.uk heb je de complete box met beter beeld, beter geluid en ongesneden afleveringen voor rond de € 85 inclusief verzendingskosten en nederlandse ondertiteling, voor dat beetje meer zou je hem beter daar bestellen heb je een veeeeeeeeeeel betere editie.
    BD (1243) What i Watch

  7. #2832

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Jeroen Trapman Bekijk bericht
    Maar ik kan hem voor €72 krijgen via de V&D, is hij het dan wel waard.
    Heb namelijk niet veel geld en €72 is precies een prijs die ik me nog wel kan spenderen.
    Het is of deze friends box kopen, of ik heb alvast een begin voor een blu-ray speler.






    tja.............dat ligt eraan of je het niet erg vind om de afleveringen te hebben zoals ze hier in Nederland op tv zijn uitgezonden en met minder special features en double sided discs..............,mocht je dat wel erg vinden zou ik een begin maken voor een BR speler



    @freaky: Jeroen heeft geen Creditcard
    Laatst aangepast door Eric B. : 29-09-2009 om 21:01
    Mindy Macready: Act like a bitch, get slapped like a bitch.
    Besteld: *out of order*



  8. #2833

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door freaky Bekijk bericht
    op Amazon.co.uk heb je de complete box met beter beeld, beter geluid en ongesneden afleveringen voor rond de € 85 inclusief verzendingskosten en nederlandse ondertiteling, voor dat beetje meer zou je hem beter daar bestellen heb je een veeeeeeeeeeel betere editie.
    Inderdaad. Die van mij kost nu 82 euro inclusief verzending naar Nederland. Dus voor een tientje meer heb je een stukken betere editie.

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Eric B. Bekijk bericht
    @freaky: Jeroen heeft geen Creditcard
    Zoiets zal altijd te regelen zijn, lijkt me


  9. #2834

    Standaard

    Ik denk dat ik de box dan maar laat gaan..
    Volgens mij heb ik hem al meerdere keren bij de V&D in de aanbieding gezien, en ik wil toch graag over een niet al te lange tijd een blu-ray speler hebben Creditcard is overigens geen probleem, heb gelukkig een moeder
    Nieuw: This is It (BR), The Hurt Locker (BR), Requiem for a Dream, Trainspotting, Haunting in Connecticut.

    Marcellus Wallace (Ving Rhames) in Pulp Fiction:
    "You hear me talkin', hillbilly boy? I ain't through with you by a damn sight. I'ma get medieval on your ass."

  10. #2835

    Standaard

    Dan nu weer graag ontopic heren

  11. #2836

    Standaard

    Is er iemand al in het bezit van de FRS-exclusive 'Luc Besson Collection' (met daarin o.a. Leon, Fifth Element, La Femme Nikita). En zo ja, zou je eventueel foto's willen plaatsen ? Alvast bedankt !

  12. #2837

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Sander D. Bekijk bericht
    Is er iemand al in het bezit van de FRS-exclusive 'Luc Besson Collection' (met daarin o.a. Leon, Fifth Element, La Femme Nikita). En zo ja, zou je eventueel foto's willen plaatsen ? Alvast bedankt !
    Heb hem in de winkel zien liggen en vond hem er echt heel cheap uitzien...
    "If a man can bridge the gap between life and death. I mean, if he can live on after he has died, then maybe he was a great man."
    ~James Dean

  13. #2838

    Standaard

    Wil iemand foto's maken van de Gooische Vrouwen: Complete Collectie box?

  14. #2839

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Arriejj Bekijk bericht
    Wil iemand foto's maken van de Gooische Vrouwen: Complete Collectie box?
    Die heb ik ook op het oog! ben zeer benieuwd naar foto's

    De serie was erg leuk!
    I don't say words real good, I stare real well - Clint Eastwood.

    134 Blu ray's laatste aanwinst:
    Sherlock Holmes

  15. #2840

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Bettina Bekijk bericht
    Die heb ik ook op het oog! ben zeer benieuwd naar foto's

    De serie was erg leuk!
    Zag hem liggen bij de Media Markt, maar die is geseald, en ben erg nieuwschierig naar de binnenkant!! :P

  16. #2841

    Standaard

    Heeft iemand misschien foto's van steelbook uitgave van Star Trek (2009), wel de NL versie?

  17. #2842

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Filmfan Leroy Bekijk bericht
    Heeft iemand misschien foto's van steelbook uitgave van Star Trek (2009), wel de NL versie?
    Ik heb deze. Zal er morgen fotos van maken!

  18. #2843

    Standaard

    Ik heb deze. Zal er morgen fotos van maken!
    Alvast bedankt!

    Edit: Nogmaal bedankt!
    Laatst aangepast door Filmfan Leroy : 12-01-2010 om 13:06

  19. #2844

  20. #2845

    Standaard

    Inglourious Basterds DVD S.E.?
    I don't know half of you half as well as I should like, and I like less than half of you as well as you deserve

  21. #2846

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Sander D. Bekijk bericht
    Is er iemand al in het bezit van de FRS-exclusive 'Luc Besson Collection' (met daarin o.a. Leon, Fifth Element, La Femme Nikita). En zo ja, zou je eventueel foto's willen plaatsen ? Alvast bedankt !
    Op onderstaande link 12 in- en exterieur plaatjes van de Besson-box. Redelijk functioneel zonder veel poespas maar inhoudelijk toch wel interessant.

    http://www.tamiyagekken.nl/gallery2/...0571&g2_page=1

  22. #2847

  23. #2848

    Standaard

    Wil iemand foto's maken van The A-Team Box (27-disc) die met het busje?

  24. #2849

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Arriejj Bekijk bericht
    Wil iemand foto's maken van The A-Team Box (27-disc) die met het busje?
    Ik zal eens kijken als mijn broer zijn box thuis is... Is eigenlijk gewoon het busje van de foto en dan achteraan zijn er 2 knopjes die je kan openmaken aan de achterklep. En daar zitten de schijfjes, als je de knopjes openmaakt zie je gewoon de zijkanten van de hoesjes dus je moet er echt alles uitschuiven om te zien welk seizoen je vast hebt.
    Dit vind ik een beetje minder aan de box, de uitwerking ervan

  25. #2850

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Arriejj Bekijk bericht
    Wil iemand foto's maken van The A-Team Box (27-disc) die met het busje?
    Heb je geen foto's op Mediamarkt site kunnen vinden? Stelt eigenlijk weinig voor. Een kartonnen box-busje waarin de dvd's zitten. Weet niet hoe het er van de binnenkant uit ziet, maar het ziet er iig niet logisch uit. Voor mij iig niet.
    --

Pagina 114 van 115 EersteEerste ... 1464104110111112113114115 LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •