De resultaten 1 tot 7 van 7 worden weergegeven.

Discussie: <slotje>

  1. #1

    Standaard <slotje>

    <niet meer nodig - slotje svp>

  2. #2

    Standaard

    Wat wil je hebben, welke merken hebben je voorkeur, welke receiver, wat is je budget.......Allemaal erg belangrijk.
    Misschien kunnen mensen je dan meer helpen en post ook even in het Home Theater gedeelte van het forum, zullen best mensen zijn die bereid zijn je te helpen met zoeken en je adviseren.

  3. #3

    Standaard

    Bedankt voor je reactie.

    Ik ben zelf geen expert op audio-gebied en heb niet heel veel eisen, ik wil losse componenten, en geen kruidvat homecinemasetje maar qua merken heb ik geen directe voorkeur. Ik zoek liever zelf even op Google naar reviews e.d. als iemand een aanbieding post of PM't.

    Qua budget weet ik het nog niet, maar laten we zeggen tot ~ 1000 euro.

  4. #4

    Standaard

    Diederik, misschien een idee om eens op Speurders, Marktplaats en HiFi,nl te kijken.
    Daar staan gerenomeerde merken zoals Marantz, H/K, Onkyo, Pioneer en Sony voor soms aantrekkelijke prijzen.
    Kun je ook voor speakers kijken, misschien eerst een goede stereo set-up die je later kunt uitbreiden. Of begin met een 4.0 set die je later kunt up-graden naar een 5.1.
    Als ik jou was zou ik daar even kijken en orienteren.

  5. #5

    Standaard

    Bedankt, zal ik naast deze post zeker doen!

  6. #6

    Standaard

    Je gaat dus nu voor iets nieuws las ik in het HT gedeelte van dit forum.
    Nog iets moois 2de hands gezien, ik denk dat je dan voor minder geld beduidend betere kwaliteit kunt aanschaffen.

  7. #7

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Roberto Corleone
    Je gaat dus nu voor iets nieuws las ik in het HT gedeelte van dit forum.
    Nog iets moois 2de hands gezien, ik denk dat je dan voor minder geld beduidend betere kwaliteit kunt aanschaffen.
    Ik kwam die toevallig tegen - ik weet nog niet of ik ga bestellen bij die Duitse site, dus ik zoek ook nog steeds 2e hands spullen.

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •