De resultaten 1 tot 5 van 5 worden weergegeven.
  1. #1

    Standaard Hotel/Hostel New York

    Over ongeveer een jaartje wil ik een lang gekoesterde droom in vervulling laten gaan: IK GA NAAR NEW YORK!

    Nu moet ik eerlijk zeggen dat ik me telkens werkelijk de *kolere* schrik als ik de prijzen voor overnachtingen daar zie. Ik ga samen met mijn vriendin, met z'n tweetjes dus. Kent iemand een hotel/hostel of ander adresje waar we voor ongeveer 100 euro per nacht kunnen blijven? Das met zn tweetjes, dus 50 euro pp.

    Thanks1!

  2. #2
    Super Member
    Registratie datum
    May 2002
    Woonplaats
    Nieuwerkerk ad IJssel

    Standaard

    Met de huidige dollarkoers lijkt me 100 euro voor een kamer toch niet zo moeilijk om iets voor te vinden?

    Als je een hostel wilt probeer dan eens www.hostelworld.com Voor hotels kun je het beste even D-reizen ofzo binnen stappen volgens mij, die zijn meestal goedkoper dan los zelf een overnachting boeken bij een hotel.

  3. #3

    Standaard

    Gemiddeld motel ben je 50 dollar kwijt p.p.p.n.
    Liggen alleen vaak net iets buiten NY

  4. #4

    Standaard

    als je een hotel los wilt boeken in manhattan dan zal het niet makkelijk zijn iets voor 100 euro te vinden. tenzij je geen echt hoge eisen stelt en het niet erg vindt om een badkamer te delen met andere gasten, dan is er voor rond de 75 wel wat te vinden.

    je kan misschien het best een all-in reis boeken, vlucht + hotel, dat is soms een stuk voordeliger.

  5. #5

    Standaard

    Heb vorig jaar overnacht in het Wolcott-hotel (33st.), was maar net iets meer dan 50 euro pp denk ik. Kamers waren klein, maar verzorgt en er was een douchebad in elke kamer. De gang stonk wel wat, maar dat rook je niet op je kamer en de lift is traag (who cares?). De ligging is echt super: vlakbij het Empire State Building en aan de overkant van de straat kun je goed ontbijten. Ik zou zeker voor zo'n type hotel gaan, goedkoop maar met een zeer centrale ligging, aangezien je toch bijna nooit in het hotel bent. NYC is echt een superstad. Als je wat foto's van m'n trip wilt zien: www.jlphotos.tk

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •