Pagina 1 van 2 12 LaatsteLaatste
De resultaten 1 tot 25 van 38 worden weergegeven.
  1. #1

    Standaard 'Terminator 2: Judgment Day' 2-disc???

    Is er een R2NL 2-disc editie van 'Terminator 2: Judgment Day'? Ik heb nu de R2NL 2-disc van deel 1 en 3, maar van deel 2 kan ik alleen een R2UK-versie vinden. Die is met Engelse en Nederlandse ondertitels, dus als er geen versie hier in Nederland te krijgen is, bestel ik gewoon de R2UK-versie bij Play.com. Maar ik wil het liefst alledrie de hoesjes met NL tekst, da's eigenlijk de enige reden dat ik dit vraag.

  2. #2

    Standaard

    Ja, er bestaat een 2-Disc van Terminator 2, maar deze is nauwelijks of niet meer verkrijgbaar.

    Zie http://www.dvd.nl/reviews.php?reviewid=372 voor een recensie.

  3. #3

    Standaard

    Ik heb zelf de Ultimate Edition. Dit is een 2-disc versie (regio 2 NL) en werd destijds in een zilverkleurige tinverpakking verkocht.

    Ik heb 'm destijds bij FRS gehaald. Ik heb het idee dat deze echter moeilijk te krijgen is.
    Mijn HT: Panasonic TX-P42G20ES - Music Hall A25.2 - Music Hall CD25.2 - Music Hall DAC25.3 - Denon DVD-1940 - A.C. Ryan Playon!HD Mini - Logitech Squeezebox Duet - Phonar Veritas P5.5 EdMa Cap+ - Phonar Sub EdMa - Van den Hul kabels

  4. #4

    Standaard

    De 2 disc zie ik nog wel eens bij een blokker of iets dergelijks staan, alleen niet meer met een zilveren tin. Deze zilveren tin is inmiddels zeldzamer dan zo'n zwarte volgens mij. Goed zoeken, lukt het wel

  5. #5

  6. #6

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Travis Bickle
    Ik heb de zilveren tin dubbel
    heb je er nog 1tje voor mij over??

  7. #7

    Standaard

    Echt alleen de tin heb ik hè

    De film zelf heb ik maar 1 x en die is niet te koop!

    Tenzij je er veel voor over hebt natuurlijk

  8. #8

    Standaard

    ik heb deze film nog wel te koop,2disc met nlhoes en zilveren tin.

    hij gaat je alleen wel 55 euro inc verzenden kosten...
    pm maar bij interesse

    mazzel,niels
    T2: I'll Be Back!

  9. #9

    Standaard

    ik heb em ook nog te koop.
    2disc met zilveren tin (de Nederlandse versie)
    30euro incl.
    Five-Star Trader / SafeTrader
    934 trades (nog steeds 2de plaats in de traderslijst!!!)

  10. #10

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Niels Simons
    ik heb deze film nog wel te koop,2disc met nlhoes en zilveren tin.

    hij gaat je alleen wel 55 euro inc verzenden kosten...
    pm maar bij interesse

    mazzel,niels
    Komt ie weer aan met z'n veel te hoge (belachelijke) prijzen.....
    Lost in Translation: best movie ever!

    312 +


  11. #11

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Martin Stanneveld
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Niels Simons
    ik heb deze film nog wel te koop,2disc met nlhoes en zilveren tin.

    hij gaat je alleen wel 55 euro inc verzenden kosten...
    pm maar bij interesse

    mazzel,niels
    Komt ie weer aan met z'n veel te hoge (belachelijke) prijzen.....

  12. #12

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Elessar
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Martin Stanneveld
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Niels Simons
    ik heb deze film nog wel te koop,2disc met nlhoes en zilveren tin.

    hij gaat je alleen wel 55 euro inc verzenden kosten...
    pm maar bij interesse

    mazzel,niels
    Komt ie weer aan met z'n veel te hoge (belachelijke) prijzen.....
    zie nog maar es aan deze dvd aan te komen,bijna onmogelijk.
    de gangbare prijs voor deze discs was 6 maanden geleden 40 euro,mokka bied dus een enorm scherpe prijs!

    ik biedt gewoon 25%onder de marktwaarde...

    mazzel,niels
    T2: I'll Be Back!

  13. #13

    Standaard

    ik durf zelfs te zeggen dak er binnen t jaar 120 euro voor kan vragen...

    tegen die tijd zullen ze niet meer te koop zijn,ook nie op fora,en laat ik er nou nog wat hebben liggen... overigens hou ik er zelf altijd minimaal 3/4,wat wil zeggen dak er zoveel ook weer nie te koop heb dan...

    mazzel,niels
    T2: I'll Be Back!

  14. #14

    Standaard

    Ik zou Leijo adviseren gewoon even goed in de vaak te dure winkels te neuzen zoals: Blokker, V&D, etc. Pas geleden kwam ik er nog 2 tegen voor 14,99 bij een Moviemax dus gewoon rondkijken kun je ze vast wel voor een euro of 20 vinden.
    "When a forest grows too wild, a purging fire is inevitable and natural." | DVD's te koop | My Collection | WhatIWatch

  15. #15

    Standaard

    Ik heb m anders voor 7,50 bij de Bart Smit gehaald

  16. #16

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Niels Simons
    ik durf zelfs te zeggen dak er binnen t jaar 120 euro voor kan vragen...
    denk je dat nou echt
    Five-Star Trader / SafeTrader
    934 trades (nog steeds 2de plaats in de traderslijst!!!)

  17. #17

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door mokka
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Niels Simons
    ik durf zelfs te zeggen dak er binnen t jaar 120 euro voor kan vragen...
    denk je dat nou echt
    Vragen kan die, krijgen dat lijkt me onwaarschijnlijk.
    "When a forest grows too wild, a purging fire is inevitable and natural." | DVD's te koop | My Collection | WhatIWatch

  18. #18

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Jurgen V
    Citaat Oorspronkelijk gepost door mokka
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Niels Simons
    ik durf zelfs te zeggen dak er binnen t jaar 120 euro voor kan vragen...
    denk je dat nou echt
    Vragen kan die, krijgen dat lijkt me onwaarschijnlijk.
    Inderdaad :wink:

    Zelf heb ik deze in april 2004 gehaald bij de ear and eye voor 14,99,er lag nog 1 exemplaar in de winkel,die er ook geloof ik ook al heel lang lag.Daarvoor was ik er al een tijdje naar op zoek,en toen was die al OOP.Ik had nooit verwacht dat die daar zo goedkoop was,tot ik naar de prijs vroeg (zat geen sticker op)

    Schitterende uitgave,maar ik denk toch dat niemand er meer dan 40 euri voor over heeft.

  19. #19

    Standaard

    Bedankt voor alle reacties!!! Ik heb 'm inmiddels binnen, zonder Tin Case (maar die vind ik ook niet belangrijk) voor 12,50 euro, van mede-forummer Mark van Voorthuizen. Nogmaals bedankt!!!

    Ik snap alleen een ding niet. Op de 2-Disc staat dat er zo'n 15 minuten aan extra scènes in zitten (Director's Cut dus), en bij speelduur staat 147 minuten. Maar bij de Single-Disc staat ook 147 minuten als speelduur. Is dat dan ook de Director's Cut, of klopt bij een van de twee de vermelde speelduur gewoon niet?

  20. #20

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Leijo
    Ik snap alleen een ding niet. Op de 2-Disc staat dat er zo'n 15 minuten aan extra scènes in zitten (Director's Cut dus), en bij speelduur staat 147 minuten. Maar bij de Single-Disc staat ook 147 minuten als speelduur. Is dat dan ook de Director's Cut, of klopt bij een van de twee de vermelde speelduur gewoon niet?
    De single-disc is disc 1 van de 2-Disc. Dus op beide discs staat dezelfde versie van de film.

  21. #21

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Niels Simons
    ik durf zelfs te zeggen dak er binnen t jaar 120 euro voor kan vragen...
    Ben je gek, 120 euro voor een 2-disc uitgave. Ik wou deze van je kopen ooit, je vroeg toen 35 euro en ik heb m van iemand anders voor 15 kunnen krijgen. Dus ik denk dat die 120 euro toch wel behoorlijk overdreven is.

  22. #22

    Standaard

    Ik heb ook een behoorlijke Terminator dvd verzameling, maar die zijn straks niks meer waard als de blue-ray zijn intrede doet.

    Het komt er op neer dat we nu voor "niks" verzamelen, en dat we straks we alles kunnen gaan vervangen voor de blue-ray versies, net zoals we met de vhs hebben gedaan.

  23. #23
    Anonymous
    Guest

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Pietse
    Ik heb ook een behoorlijke Terminator dvd verzameling, maar die zijn straks niks meer waard als de blue-ray zijn intrede doet.

    Het komt er op neer dat we nu voor "niks" verzamelen, en dat we straks we alles kunnen gaan vervangen voor de blue-ray versies, net zoals we met de vhs hebben gedaan.

    Ik denk dat de overgang van dvd naar iets anders veel minder spectaculair zal gaan als van vhs naar dvd. Het ziet er nu goed uit, klinkt goed en van mij mag het wel zo.

  24. #24
    Anonymous
    Guest

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Frank
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Leijo
    Ik snap alleen een ding niet. Op de 2-Disc staat dat er zo'n 15 minuten aan extra scènes in zitten (Director's Cut dus), en bij speelduur staat 147 minuten. Maar bij de Single-Disc staat ook 147 minuten als speelduur. Is dat dan ook de Director's Cut, of klopt bij een van de twee de vermelde speelduur gewoon niet?
    De single-disc is disc 1 van de 2-Disc. Dus op beide discs staat dezelfde versie van de film.
    Ik heb beide tincases en op de zilver tin versie is de film 16:9 en op de zwarte limited tin is hij 2:35:1
    of is dit hetzelfde?

  25. #25

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Argonath
    Ik heb beide tincases en op de zilver tin versie is de film 16:9 en op de zwarte limited tin is hij 2:35:1
    of is dit hetzelfde?
    Komt op hetzelfde neer.

Pagina 1 van 2 12 LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •