Pagina 2 van 2 EersteEerste 12
De resultaten 26 tot 38 van 38 worden weergegeven.
  1. #26

    Standaard

    Nouja, 16:9 is de verzameling van alle breedbeeld verhoudingen, en 2.35:1 is de echte verhouding.
    People scare better when they're dying.
    Pioner DV-2850s | Pioneer VSX-416 | Eltax Universe 5.0 + Eltax Concept 400 (als Fronts) | Mivoc SW 1100A

  2. #27
    Anonymous
    Guest

    Standaard

    Dus het maakt niets uit. Weet ik dat ook weer, thnx!

  3. #28
    Anonymous
    Guest

    Standaard

    Offtopic:

    Ik las net bij de easter eggs op deze site deze:

    Terminator 2 (Ultimate Edition) Met dank aan Koen Koene

    Easter Egg Twee extra scènes.
    Te vinden door Stop disc "A" (of disc 1) in de speler. Geef (via het menu) geluidsformaat en eventueel ondertiteling aan. Ga vervolgens terug naar het hoofdmenu en toets achtereenvolgens 8, 2,9, 9, 7 (oftewel 8-29-97: de in de film beschreven Dag des Oordeels) op de afstandsbediening in. Bij elk nummer zal rechts in beeld een woord oplichten.
    Na invoer van de vijf cijfers is de gehele zin "The Future is not set" zichtbaar en kan in een submenu gekozen worden tussen twee fragmenten die de Director's Cut niet gehaald hebben. Het betreft de scène waarin de T-1000 de kamer van John Connor onderzoekt en het alternatieve einde van de film.

    Ik heb de ultimate edition, en ik krijg het niet voor elkaar...

    Iemand een idee?

  4. #29

    Standaard

    Op mijn speler moest ik na 2 cijfers op "enter" drukken, het kan ook zijn dat je na 1 cijfer al op enter moet drukken.
    People scare better when they're dying.
    Pioner DV-2850s | Pioneer VSX-416 | Eltax Universe 5.0 + Eltax Concept 400 (als Fronts) | Mivoc SW 1100A

  5. #30

    Standaard

    Ik heb gisteravond 2 T2 S.E editions bij vanleest bestelt 12,99 (zijn nu helaas niet meer leverbaar voor diegene die...).

    Het is een import met NL ondertitels, kan iemand mij vertellen welke versie ik heb? want ik zie er zoveel op internet...

    Alvast Bedankt!

    Tom

  6. #31
    "When a forest grows too wild, a purging fire is inevitable and natural." | DVD's te koop | My Collection | WhatIWatch

  7. #32

    Standaard

    Dat is geen tin he? of is dat de binnekant ervan...

  8. #33

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Symphony X
    Dat is geen tin he? of is dat de binnekant ervan...
    De afbeelding is van de keepcase.

  9. #34

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Symphony X
    Dat is geen tin he? of is dat de binnekant ervan...
    Heeft ooit wel in een tin gezeten nu niet meer, in de zwarte tin zit de single disc versie.
    "When a forest grows too wild, a purging fire is inevitable and natural." | DVD's te koop | My Collection | WhatIWatch

  10. #35
    Anonymous
    Guest

    Standaard

    De zwarte tin zie ik nog wel es liggen bij de FRS of VanLeest, maar de zilveren tin niet meer.

  11. #36

    Standaard

    welke frs of vanleest liggen die die zie ik hier helas nooit

  12. #37
    Anonymous
    Guest

    Standaard

    Heb hem wel eens in Emmen bij de FRS en in Groningen bij de VanLees en FRS zien liggen in de 3voor33 actie.

  13. #38

    Standaard

    helaas ligt hij er hier niet meer bij achja volgende keer beter of hij moet ergens in de budgetbakken liggen

Pagina 2 van 2 EersteEerste 12

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •