Pagina 9 van 10 EersteEerste ... 5678910 LaatsteLaatste
De resultaten 201 tot 225 van 240 worden weergegeven.
  1. #201

    Standaard

    Wie niets heeft kunnen vinden op de boekenmarkt in Deventer, ik kan er helaas niet heen dit jaar, kan op mijn site kijken of er daar nog iets voor hem/haar tussenzit. Zie http://www.boekenreus.nl

    Nog veel meer boekenmarkten de komende maand

    op woensdag 4 augustus een boekenmarkt in Elspeet
    op zaterdag 7 augustus een boekenmarkt in Nijkerk
    op dinsdag 10 augustus een boekenmarkt in Putten
    op zaterdag 14 augustus een boekenmarkt in Haarlem
    op zondag 22 augustus zijn de winkels in boekenstad Bredevoort open

  2. #202

    Standaard

    De missie is mislukt. Het enige waar ik mee thuisgekomen ben is een mooie oude editie van Wind in the Willows van Kenneth Grahame. Een mooi boek maar het is toch maar een matige score. :x

  3. #203

    Standaard

    Heb op vakantie Zwarte Zondag gelezen van Thomas Harris, was zijn debuut in 1975, maar verdomde actueel

    Daarna de Analist, het eerste gedeelte is zenuwslopend...het middenstuk is de spanning niet zo groot, maar het einde wel weer. Lijkt me een schitterend boek om te verfilmen.

    Ben nu aan het lezen in Bram Stoker's Dracula, in het engels...

  4. #204

    Standaard

    Poeh, als ik alle boeken moet gaan neerzetten die ik de laatste weken heb gelezen...

    Hou het wel bij De Da Vinci Code, twee boeken van Ludlum en ben nu even bezig met de Buitenvrouw van Zwagerman. Gelezen lang geleden alweer voor de boekenlijst, maar weer eens gekocht om nog een keer te lezen.

  5. #205
    Glorious Member
    Registratie datum
    Mar 2003
    Woonplaats
    The Dutch mountains

    Standaard

    The Innoncence of father Brown - G.K. Chesterton uit 1913, geweldig boek als je van klassieke detectives houdt. Dit was de eerste Father Brown.

    The perfume of the Lady in black - Gaston Leroux uit 1909, een volgend deel uit de detectiveverhalen met Joseph Rouletabille. Deze schrijver is het meest bekend geworden met zijn neo-gothische boek het phantoom van de opera.

    Tja ik houdt gewoon van de wat oudere detectives aka pulpverhalen, ik heb nog in de reserve liggen Fantomas captured geschreven door Marcel Allain nadat zijn co-schrijver Souvestre niet langer leefde. In Frankrijk en Italie nog steeds erg populair. Voor mij in het Engels omdat mijn Frans niet goed genoeg is om de nuances te kunnen lezen. 8)
    "How inappropriate to call this planet Earth, when clearly it is Ocean." Arthur C. Clarke

  6. #206

    Standaard

    Het is boekenweek!

    Mijn nieuwste aanwinsten:
    - Onderwereld van Don Delillo
    - Satyricon van Petronius
    - en natuurlijk het boekenweekgeschenk: Zomerhitte van Jan Wolkers

  7. #207

    Standaard

    Ben nu bezig met de Donkere toren serie van Stephen King ben in deel 2, maar heb de eerste 4 delen al thuis liggen.

    Verder ben ik ook nog bezig met Scar Tissue, de bio van Anthony Kiedis (zanger van de Red Hot Chili Peppers).

  8. #208

    Standaard

    De Boeken van de Ziener, van Robin Hobb (trilogie).
    Geschreven door Robin (jawel van Robin Hood) Hobb (jawel van Hobbit).
    Robin Hobb is een zij geen hij. Een van de weinige fantasyschrijvers/schrijfsters die Tolkien eer aandoet. 8)
    Zou willen dat DVD m'n enige verslaving was!

  9. #209

    Standaard

    Heb net EINDELIJK Aenas van Vergilius uit. Meesterlijk! (als je van griekse tragedies houd natuurlijk)
    Hij haalt het net niet bij Homerus' Illias, maar komt er wel dicht bij in de buurt.
    Ga nu maar eens beginnen in Hagakure, the Book of the Samurai van Yamamoto Tsunetomo. Verlichting door oorlog..... 8) Wijze lessen over hoe je een goede Samurai wordt. Ben benieuwd...
    you came on your own,
    and that's how you will leave

  10. #210

    Standaard

    Heb in de vakantie Black Out gelezen. De debuutroman van Steve Allen. Erg spannend boek. Veel vaart en realistisch zeker in de huidige tijd. Erg spannend, het verhaal zit goed in elkaar en personages zijn goed uitgewerkt. Geweldig boek, zeker voor een debuutroman. Zie hier ook wel een mooie film of miniserie uit ontstaan.
    When there's no more room in hell, the dead will walk the earth.

    Alles over de nieuwste adventure spellen @ Adventure-Island.nl

  11. #211

    Standaard

    Ik kom er maar niet aan toe om het ook echt uit te lezen maar ik ben al een tijdje bezig met Het paradijs van Dante Alighieri. Met de hele Goddelijke Komedie ben ik al iets van een jaar bezig.

    Het zijn trouwens geweldige boeken. Iemand zou ze eens moeten verfilmen vind ik.

  12. #212
    Super Member
    Registratie datum
    May 2004
    Woonplaats
    Backalley in Sin City

    Standaard

    Toen ik op vakantie was had ik en willekeurig boek gekozen in de bibliotheek dat me erg beviel!

    De Overlevende(Sole Survivor)
    van de toch niet onbekende schrijver Dean Koontz


    Het was een crash. Driehonderddertig doden, geen overlevenden. Geen overlevenden, dat blijft Joe Carpenter dag in dag uit achtervolgen. Zijn vrouw en kinderen behoorden tot de slachtoffers. Een jaar later hoort Joe dat er toch een overlevende zou zijn.Voor de ramp was Joe een begaafd onderzoeksjournalist. Maar deze zaak is geen werk, het is een noodzaak. Joe moet en zal deze getuige vinden om achter de waarheid van de crash te komen. Wat volgt is een desperate zoektocht met vele obstakels.


    Een erg spannend maar zeker ook een emotioneel boek over een vader die alles verliest en naar de dood verlangt.Aanradertje!
    Top 20
    Laatst gezien:Jackass: The Movie 3*/5

  13. #213

    Standaard

    Ik ben momenteel bezig met het lezen van Het Oneindige Verhaal, waar de film "NeverEnding Story" op is gebaseerd.

  14. #214

    Standaard

    Ik heb drie boeken van Gilmore Girls besteld, telt dat ook :P?
    People scare better when they're dying.
    Pioner DV-2850s | Pioneer VSX-416 | Eltax Universe 5.0 + Eltax Concept 400 (als Fronts) | Mivoc SW 1100A

  15. #215

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Nathan Strik
    Ik ben momenteel bezig met het lezen van Het Oneindige Verhaal, waar de film "NeverEnding Story" op is gebaseerd.
    Ik heb de film nog nooit gezien, maar ik heb het boek gelezen toen ik volgens mij twaalf was. Ik kan me herinneren dat ik het boek erg goed vond (vooral het twee kleuren idee vond ik destijds erg apart). Van dezelfde schrijver (Ende) heb ik toen ook 'Momo en de tijdspaarders' gelezen, een boek dat minstens zo goed is.

  16. #216

    Standaard

    Ben momenteel als Charmed fan bezig met die kleine pocketboekjes die bij de Free Record Shop liggen voor 4,95. Zijn leuke boekjes. Ben momenteel bezig met Schaduw van de sfinx (nummer 6). Waar ik me wel aan irriteer is dat de namen regelmatig door elkaar halen en van continuiteit schijnbaar niet gehoord hebben, daarnaast geven ze de heksen krachten die ze niet hebben. Maar toch erg vermakelijk boekjes die niet op een aflevering gebaseerd zijn (behalve de eerste).
    When there's no more room in hell, the dead will walk the earth.

    Alles over de nieuwste adventure spellen @ Adventure-Island.nl

  17. #217

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door pieter bond
    Toen ik op vakantie was had ik en willekeurig boek gekozen in de bibliotheek dat me erg beviel!

    De Overlevende(Sole Survivor)
    van de toch niet onbekende schrijver Dean Koontz


    Het was een crash. Driehonderddertig doden, geen overlevenden. Geen overlevenden, dat blijft Joe Carpenter dag in dag uit achtervolgen. Zijn vrouw en kinderen behoorden tot de slachtoffers. Een jaar later hoort Joe dat er toch een overlevende zou zijn.Voor de ramp was Joe een begaafd onderzoeksjournalist. Maar deze zaak is geen werk, het is een noodzaak. Joe moet en zal deze getuige vinden om achter de waarheid van de crash te komen. Wat volgt is een desperate zoektocht met vele obstakels.


    Een erg spannend maar zeker ook een emotioneel boek over een vader die alles verliest en naar de dood verlangt.Aanradertje!
    Heb hier de verfilming (mini-serie) van gezien, met Billy Zane.
    Vond het inderdaad een spannend, niet alledaags verhaal.

    Zelf net "Dances of Death" (engelstalig) uit van Preston & Child. Aanrader, maar dan moet je vooraf wel Brimstone (Hellevuur) en liefst een aantal andere boeken (Relic, Kraaienvoer) van dit duo gelezen hebben.

    Ga straks beginnen in "The empty chair" van Jeffery Deaver
    Send a maniac to catch a maniac...

  18. #218

    Standaard

    Ik ben voorlopig nog niet klaar met m'n eigen Feyenoordbibliohteek.

  19. #219

    Standaard

    Hoe afgezaagd is dit : De Da Vinci Code lees ik op het moment
    Some Birds Aren't Meant To Be Caged

    Recente aanwinsten: Finding Nemo US, Universal Monsters - Essential Collection, La Vita E Bella, Lawrence of Arabia

  20. #220

    Standaard

    Ik twijfel tussen Invisible Monsters en Haunted, beide van Chuck Palahniuk, ben ik fan van :P
    Haunted is echt iets voor de horror fans, bij voorlees sessies zijn er meerdere mensen afgevoerd omdat ze zwaar ziek werden :P En dat zijn dan mensen die weten wat ze te wachten zou kunnen staan :P

  21. #221

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door mercapto
    Ik twijfel tussen Invisible Monsters en Haunted, beide van Chuck Palahniuk, ben ik fan van :P
    Haunted is echt iets voor de horror fans, bij voorlees sessies zijn er meerdere mensen afgevoerd omdat ze zwaar ziek werden :P En dat zijn dan mensen die weten wat ze te wachten zou kunnen staan :P
    Diary al gelezen? Prima boek!

  22. #222

    Standaard

    uiteraard
    zeker prima, Non-Fictie is het laatste wat ik las, ook een aanrader

  23. #223

    Standaard

    Vandaag de nieuwste Suske en Wiske gekocht. Binnenkort snel maar eens beginnen en zien in wat voor avonturen onze helden nu weer in verzeild raken.
    When there's no more room in hell, the dead will walk the earth.

    Alles over de nieuwste adventure spellen @ Adventure-Island.nl

  24. #224

    Standaard

    Het was vakantie en in het mooie zonnetje lekker een aantal boeken gelezen.

    Doemvlucht
    Een leuk, vermakelijk boek, maar totaal ongeloofwaardig. Een spion die Bond doet verbleken wat gadgets betreft die achter een vliegtuig aan gaat met een doemlevel. Hierbij vernietigd die Washington DC. Hij wordt daarbij “ingehuurd” door de ontwerpster van het vliegtuig. Haar ontwerp is gestolen. De enigste reden waarom is omdat hij verliefd op haar begint te worden. Wat volgt is een ongeloofwaardig, maar spannend en vermakelijk gebeuren. Als eerste is het doemlevel ongelooflijk moeilijk om te bereiken. Ik kan me dan ook niet voorstellen dat het ooit door een militair bereikt zal worden. Dan hebben ze het einde eindelijk bereikt, maar in plaats van het uit te schakelen vernietigen ze het tot twee keer toe, samen met de helft van Washington. Daarnaast stuitten zo ook nog eens op ieder lid van de CIA, Defensie en andere belangrijke overheidsinstanties die allemaal tegen hen zijn. Als tweede is de ontwerpster een computer genie die schijnbaar zonder problemen via het internet overal binnen kan komen en gelijk geloofd wordt als ze zich voordat als iemand anders. Daarna is het verhaal van begin tot eind bezaaid met gaten waar het vliegtuig ongetwijfeld twee keer doorheen kan. Het einde is helemaal verschrikkelijk en we spreken echt over de grootste opstanding na de opstanding van Jezus. Maar goed. Het boek is vermakelijk en leest lekker weg en een leuk debuut, maar alles behalve een topper of een goed boek.

    In De Snee
    Aardig boek maar het einde? Heb de film ooit in een ver verleden eens gezien, maar kon me maar weinig herinneren. Ben dus wel benieuwd nu ik het boek gelezen heb. Vraag me namelijk nu echt af of ze dood is of niet. Maar een interessante boek, alleen werd sex te vaak onnodig en ongepast gebruikt.

    The X-Files: Dood aan de insecten
    Een leuk boek, goed geschreven en met een echte X-Files feel. Bovendien is de manier van schrijven van Les Martin ook zeer goed en kundig. Leuk, vlot en makkelijk om te lezen.

    Charmed (deel 1)
    Pocket boekje van de eerste aflevering. Dit boek was in het engels maar las heel erg lekker weg. Net alsof ik de aflevering zat te bekijken. Spannend, vol humor en de karakters waren erg goed uitgewerkt en gediept.
    When there's no more room in hell, the dead will walk the earth.

    Alles over de nieuwste adventure spellen @ Adventure-Island.nl

  25. #225

    Standaard

    Zie ik nou geen schrijvers of....?

Pagina 9 van 10 EersteEerste ... 5678910 LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •