Pagina 2 van 2 EersteEerste 12
De resultaten 26 tot 44 van 44 worden weergegeven.
  1. #26

    Standaard

    Ik zoek gewoon de mooiste uit die ik kan vinden in de winkel, of eventueel bij andere winkels in de buurt. En dan vind ik het best. Ik ben nog nooit terug gegaan naar de winkel ofzo.
    Mijn DVD collectie!
    Heb je iets van Ghibli's te koop, PM me dan! Ik heb wellicht interesse!

  2. #27

  3. #28

    Standaard

    Ik denk dat iedereen dat wel doet hier op het forum,
    als je een nieuwe dvd koopt verwacht je hem toch ook gewoon in nieuwstaat?
    Ik vind het niet meer dan normaal dat je een dvd fatsoenlijk mee krijgt...
    "Are you gonna bark all day little doggy?"
    http://www.invelos.com/dvdcollection.aspx/ormsambeek

  4. #29

    Standaard

    Het enige lastige wat ik nu 2 keer gehad heb bij keepcases is dat ik 'm via internet besteld heb. En dat het doorzichtige plastic om de keepcase dan me allemaal bobbels is, vanwege het gesealde gebeuren. En dat heb ik dan net weer bij de keepcase van Back to the Future en van The Abyss, dus dat zijn aparte keepcases.
    Mijn DVD collectie!
    Heb je iets van Ghibli's te koop, PM me dan! Ik heb wellicht interesse!

  5. #30

    Standaard

    gelukkig, ik ben niet de enige met dit syndroom.

  6. #31

    Standaard

    zkrs niet..

    Ontving gister de Matrix Ultimate Collection box (die 10dvd schijf met dat niet echt lijkende NEO beeldje) .. wel een uiterst vet dingkie, daar niet van.

    Die zat in een WarnerBrothers doos.. helemaal omgeven in piepschuim.. gewoon onbeschadigd aangekomen.. heerlijk, maakt me dag goed zoiets..
    Feyenoord _O_

  7. #32

    Standaard

    Ik bekijk altijd heel zorgvuldig of de keepcase/digipack onbeschadigd is. Na de aankoop haal ik de seal ervan af en dan wordt ook het schijfje zelf aan een grondige inspectie onderworpen. 8)

  8. #33

    Standaard

    Ik heb ook vaker 6 DVD's ofzo in handen gehad voordat ik beslis welke ik ga kopen, zelfs bij keepcases. Daarbij is het namelijk soms zo dat de rug van de inlay niet helemaal recht op de rug van de keepcase zit. Laat ik het zo uitleggen: als er op de zijkant zo'n heel kleine foto van de filmposter / voorkant van het hoesje staat, wil ik hebben dat die precies in het midden van de rug zit, en niet iets links of rechts van het midden.

  9. #34

    Standaard

    Ik let er alleen bij kartonnen verpakkingen op. Ik heb hier vaak tientallen lege keepcases liggen (nu zelfs 100+) dus het is niet zo'n probleem als er eens een keepcase'je vervangen moet worden.

  10. #35

    Standaard

    Ik doe ook net zo hard mee, maar toch heb ik een vraagje: Niet alle keepcases zijn vervangbaar... Zoals de groene van Thunderbirds (voorbeeld!) of de blauw-doorschijnende van What Lies Beneath. En wat te denken van de vele verschillende keepcases met plaats voor 2 of meer dvd's... Zijn die hoesjes misschien ergens te bestellen?

    Shrek 2 is namelijk een goed voorbeeld. Ik kan geen enkele lege hoes vinden met die op elkaar gestapelde dvd indeling erin. Ik hou namelijk graag de originele manier aan i.p.v gewoon een andere te kopen waarbij de dvd's, één aan elke kant zijn ingedeeld...

  11. #36

    Standaard

    Bij digipacks check ik altijd op beschadigingen, het blijven vrij dure dingen, dus je wilt wel waar voor je geld.
    We stand alone together...Preciousss...And like that, he's gone...
    My Website Mijn verkoopthread

  12. #37

    Standaard

    Bij digipacks controleer ik idd wel altijd even op beschadigingen. Bij keepcases let ik er iets minder goed op maar exemplaren met barsten en vervelende stickers probeer ik wel te voorkomen.

  13. #38

    Standaard

    Als er een rijtje staat van de DVD die ik wil hebben, zal ik als het even kan altijd de achterste nemen.
    Wat wel genaaid is zijn die prijsstickertjes, zo'n klein rotding dat je er af moet peuteren. Als het eenmaal gelukt is om 'm er af te halen zit er altijd een kleine beschadiging op het plastic.
    Verder kijk ik ook altijd of de cover niet lelijk/geribbeld/gerafeld is. Dat is ook vaak een teken dat de DVD bijna niet verkoopt; ouderdom.
    Mr Fairbrother: 'Is Ted here?'
    Spike: No, he's doing the whocanputhisheadinabucketofwaterthelongest-competion!

  14. #39

    Standaard

    als ik iets koop in de winkel (dan vooral de digipacks) check ik altijd op beschadigingen. Afgelopen dinsdag ook, toen ik de 3 disc van The Motorcycle Diaries ging kopen.Volgens mij heb ik wel 6 verschillende exemplaren in m`n handen gehad, voordat ik 1 had die niet gedeukt was of waar de discs niet in los in zaten .
    Tja, veel mensen vinden t mierenneuken maar ik wil gewoon waar voor m`n geld
    New: The Last Warning - MoC LE, Vampyr - MoC LE
    Coming ASAP: -

  15. #40

    Standaard

    Volgens mij is de normale gang van zaken dat de winkel de discs verwijderd (vanwege diefstal). Dus hoe kun je dan checken of de discs loszitten?
    Phoebe: Wrong things done for the right reason is still a wrong thing, our job is to protect the innocent, not punish the guilty

  16. #41

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door azurill
    Volgens mij is de normale gang van zaken dat de winkel de discs verwijderd (vanwege diefstal). Dus hoe kun je dan checken of de discs loszitten?
    bij de mediamarkt zitten de dvd`s er altijd in.volgens mij doen die alleen zo`n anti diefstal hoesje er omheen. en als de dvd`s erin zitten, ff mee schudden :P
    New: The Last Warning - MoC LE, Vampyr - MoC LE
    Coming ASAP: -

  17. #42

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door TheGodfather
    Citaat Oorspronkelijk gepost door azurill
    Volgens mij is de normale gang van zaken dat de winkel de discs verwijderd (vanwege diefstal). Dus hoe kun je dan checken of de discs loszitten?
    bij de mediamarkt zitten de dvd`s er altijd in.volgens mij doen die alleen zo`n anti diefstal hoesje er omheen. en als de dvd`s erin zitten, ff mee schudden :P
    Ah. Klopt! In Apeldoorn hebben we geen Mediamarkt, dus ik kom daar dan ook niet zo vaak! Er zijn wel plannen voor, maar de gemeente ligt nogal dwars!
    Phoebe: Wrong things done for the right reason is still a wrong thing, our job is to protect the innocent, not punish the guilty

  18. #43

    Standaard

    Ik ben ook net zoals jullie,ik check hem eerst ook even goed,die digipack,en dan koop ik hem.Thuis merk je dan altijd weer klein beschadeginkje op. :P

  19. #44

    Standaard

    daarom koop ik altijd gesealed in Mediamarkt of Fnac. Ik inspecteer nooit, want ze zijn altijd in goede staat. In tegenstelling tot enkele dvd's die ik kocht in FRS, na een urenlange inspectie kon ik eindelijk gaan betalen

Pagina 2 van 2 EersteEerste 12

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •