Pagina 7 van 8 EersteEerste ... 345678 LaatsteLaatste
De resultaten 151 tot 175 van 186 worden weergegeven.

Discussie: Alfred J kwak

  1. #151

    Standaard

    Heb net 'Natuur 2' bij een supermarkt gekocht voor nog geen 5 Euro.
    Helaas was dat ook de enige die ze hadden.
    Verder helemaal niets, van de eerste serie ook niet.

    Edit: Ik zie nu dat ze allemaal een plaatje hebben bij Bol, helaas nog wel de 31-12-07 datum.
    Laatst aangepast door The Collector : 07-06-2007 om 13:38 Reden: Iets vergeten

  2. #152

    Standaard

    Het wachten blijft nog steeds op een complete boxset ...
    Alfred blijft geniaal.
    "Het is allemaal anders gelopen. Alles loopt voortdurend anders"

    NeerlandsFilmdoek.nl - dé website over Nederlandse film en tv-series

  3. #153

    Standaard

    Ik heb inmiddels alle DVD's van de tweede serie binnen via wehkamp! =D Nou nog wachten op de laatste serie... iemand enig idee wanneer die nu zal komen?

  4. #154

    Standaard

    In België wordt de tweede serie verkocht in de Media Markt (Hasselt: 4,90 /stuk)
    Persoonlijke DVD-Website met gedetailleerde informatie van de films (niet de laatste updates)!
    Samsung LE40A656 | Epson TW-700 Projector met BD speler via PC | Harman Kardon AVR 335 | JBL 5.1 SCS speakers | JVC XV-N33 | Panasonic EH57 | Blu-Ray speler: Panasonic BD-55

    DVD: 1392 | Blu-ray: 279 [oa: Lost S1-S5 | Prison Break Collection | The Hangover | The Proposal ]

  5. #155
    marjolijntje9
    Guest

    Standaard

    Ik heb de tweede serie nu ook binnen via wehkamp. Wel jammer dat ik elke keer van dvd moet verwisselen om het chronologisch te houden. Maar goed, ik ben er blij mee

  6. #156

    Standaard

    ben zo blij dat er weer nieuwe dvd's zijn

    Voor maanden terug heb ik gemaild naar disky en die hadden gereageerd dat er geen dv's meer zouden uitkomen! Dus was blij verrast toen ik laatst nieuwe dvd's in de winkel zag liggen. Mis alleen nog veiligheid 2 en vriendschap 2...

  7. #157

    Standaard

    Is er al iets bekend over de derde en laatste serie dvd's?

  8. #158

    Standaard

    De derde en laatste reeks komt op 11/10/2007 uit.
    http://www.rodisc.nl/gsp.dll?sid=103...rtikelid=90130
    Persoonlijke DVD-Website met gedetailleerde informatie van de films (niet de laatste updates)!
    Samsung LE40A656 | Epson TW-700 Projector met BD speler via PC | Harman Kardon AVR 335 | JBL 5.1 SCS speakers | JVC XV-N33 | Panasonic EH57 | Blu-Ray speler: Panasonic BD-55

    DVD: 1392 | Blu-ray: 279 [oa: Lost S1-S5 | Prison Break Collection | The Hangover | The Proposal ]

  9. #159

    Standaard

    Hopelijk komen ze na het uitbrengen van alle reeksen eindelijk eens met een box.

  10. #160

    Standaard

    Ja, ik had het ook gelezen, 11 oktober, deze week dus. We zullen zien.

    De serie gaat per thema uitgebracht worden in boxen, dus één box met alle 3 de delen natuur, één box met alle drie de delen avontuur etc. etc.

  11. #161

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door AienHime Bekijk bericht
    Ja, ik had het ook gelezen, 11 oktober, deze week dus. We zullen zien.

    De serie gaat per thema uitgebracht worden in boxen, dus één box met alle 3 de delen natuur, één box met alle drie de delen avontuur etc. etc.
    Maar echt een voordeel is het niet als ze in die boxjes gewoon 3 keepcasen gaan steken want dan win je nog geen plaats. En als de prijs ook 15,00 per box win je daar ook niets. Beter was een box van S1 en S2.
    Persoonlijke DVD-Website met gedetailleerde informatie van de films (niet de laatste updates)!
    Samsung LE40A656 | Epson TW-700 Projector met BD speler via PC | Harman Kardon AVR 335 | JBL 5.1 SCS speakers | JVC XV-N33 | Panasonic EH57 | Blu-Ray speler: Panasonic BD-55

    DVD: 1392 | Blu-ray: 279 [oa: Lost S1-S5 | Prison Break Collection | The Hangover | The Proposal ]

  12. #162

    Standaard

    ze moeten gewoon een box uitbrengen met ALLE afleveringen en gewoon op volgorde, niet dat moeilijke gedoe...
    Are you gonna bark all day, little doggie, or are you gonna bite? - Mr Blonde

  13. #163

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Mick Schouten Bekijk bericht
    ze moeten gewoon een box uitbrengen met ALLE afleveringen en gewoon op volgorde, niet dat moeilijke gedoe...
    Dat bedoelde ik inderdaad :smile:

  14. #164

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Mick Schouten Bekijk bericht
    ze moeten gewoon een box uitbrengen met ALLE afleveringen en gewoon op volgorde, niet dat moeilijke gedoe...
    Juist!

  15. #165

    Standaard

    stel je eens voor, dat ze the simpsons op die manier uitgebracht hadden, of 24, of married with children...
    Are you gonna bark all day, little doggie, or are you gonna bite? - Mr Blonde

  16. #166

    Standaard

    De zogenaamde 'The Simpsons Classics' worden per thema uitgebracht

    Weet iemand hoe reëel het is dat alle Alfred in 1 (goede, op volgorde zijnde) box zullen worden uitgebracht?

  17. #167

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Harker Bekijk bericht
    De zogenaamde 'The Simpsons Classics' worden per thema uitgebracht

    Weet iemand hoe reëel het is dat alle Alfred in 1 (goede, op volgorde zijnde) box zullen worden uitgebracht?
    Reëel, maar ze zullen toch nog een tijdje wachten. Eerst moeten de mensen deze allemaal kopen
    Persoonlijke DVD-Website met gedetailleerde informatie van de films (niet de laatste updates)!
    Samsung LE40A656 | Epson TW-700 Projector met BD speler via PC | Harman Kardon AVR 335 | JBL 5.1 SCS speakers | JVC XV-N33 | Panasonic EH57 | Blu-Ray speler: Panasonic BD-55

    DVD: 1392 | Blu-ray: 279 [oa: Lost S1-S5 | Prison Break Collection | The Hangover | The Proposal ]

  18. #168

    Standaard

    Is iemand de derde reeks al tegengekomen? Ik heb ze niet zien staan bij de mediamarkt, vanleest, bart smit, blokker of FRS

  19. #169

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door FuturamaFan Bekijk bericht
    Is iemand de derde reeks al tegengekomen? Ik heb ze niet zien staan bij de mediamarkt, vanleest, bart smit, blokker of FRS
    Bij MM Hasselt oa wel. Op internet bij bol, rodisc. Blokker verkoopt geen AJK dvd's denk ik.
    Persoonlijke DVD-Website met gedetailleerde informatie van de films (niet de laatste updates)!
    Samsung LE40A656 | Epson TW-700 Projector met BD speler via PC | Harman Kardon AVR 335 | JBL 5.1 SCS speakers | JVC XV-N33 | Panasonic EH57 | Blu-Ray speler: Panasonic BD-55

    DVD: 1392 | Blu-ray: 279 [oa: Lost S1-S5 | Prison Break Collection | The Hangover | The Proposal ]

  20. #170

    Standaard

    Nou zeg dat ja,
    gewoon op volgorde, al dat gedoe met thema's en alles.
    Zou wat zijn als ze dat met 24 deden, eerste seizoen behandelen we alle sterfscene's.

    nee ze moeten gewoon serie's uitbrengen in chronologische volgorde

  21. #171

    Standaard

    Al iemand de derde reeks in huis?

  22. #172

    Standaard

    nee, nog niet gevonden, dus nog niet in huis.....

  23. #173

    Standaard

    someone else?

    Is de serie al gespot ergens??

  24. #174

    Standaard

    Nope, nog niks. Heb hem bij Wehkamp besteld omdat ik daar nog een leuk tegoedje had maar zit al 2 weken te wachten terwijl levertijd toch als één week aangeduid staat...

  25. #175

    Standaard

    Kheb vandaag eens gekeken bij MM Hasselt, maar niets. Iemand die ze al ergens heeft kunnen kopen?

Pagina 7 van 8 EersteEerste ... 345678 LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •