Pagina 3 van 8 EersteEerste 1234567 ... LaatsteLaatste
De resultaten 51 tot 75 van 186 worden weergegeven.

Discussie: Alfred J kwak

  1. #51

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Spidey^
    Zeer jammer dit. Dit zou juist goed ter promotie dienen, helemaal omdat de webcast kwaliteit nou niet echt top is en je de dvd zou kunnen bestellen als het je echt bevalt.
    Inderdaad, ik begrijp dat het veel bandbreedte kost en dat het gesteund moet worden, maar dan mocht het ook wel betere kwaliteit zijn. Ik denk dat ik wel verder kijk, het is en blijft heel mooi.

    Verwacht geen hoogstand van die DVD denk ik, slechts 3 aflveringen op 1 schijfje, is wat te weinig naar mijn mening.

  2. #52
    rodolfo
    Guest

    Standaard

    Het positieve dat we eruit kunnen halen:

    - Veel ruimte over op de dvd's -> veel extra's!!

    - Uitstel van de dvduitgave -> wellicht hebben de uitgevers een beter marketinginzicht gekregen (dankzij dvd.nl forum uiteraard!) en toch besloten de serie chronologisch uit te brengen!


    Ps. Design van die Duitse dvds is inderdaad echt beroerd, het maakt het veel te kinderachtig allemaal. De beste europese animatieserie allertijden verdient best een volwassen hoes... 8)

  3. #53

    Standaard

    Al iemand iets gehoord over een eventuele release. Het duurt nu wel heel lang...
    Persoonlijke DVD-Website met gedetailleerde informatie van de films (niet de laatste updates)!
    Samsung LE40A656 | Epson TW-700 Projector met BD speler via PC | Harman Kardon AVR 335 | JBL 5.1 SCS speakers | JVC XV-N33 | Panasonic EH57 | Blu-Ray speler: Panasonic BD-55

    DVD: 1392 | Blu-ray: 279 [oa: Lost S1-S5 | Prison Break Collection | The Hangover | The Proposal ]

  4. #54

    Standaard

    Jazeker! Ik zag ze eergisteren bij de mediamarkt bij de Arena staan, voor 6,99 of 8,99 per box. Wel hebben ze hun crappy format aangehouden, dus geen chronologische, respectvolle uitgave. De covers zijn dan wel weer geillustreerd door Harald Sieperman, een van de 2 originele tekenaars, maar het zegt me bij deze uitgave weinig. Jammer hoor. Ik ben bang dat het bij deze uitgave zal blijven, dus we moeten het er maar mee doen.

  5. #55

    Standaard

    Hu? Zijn ze er al? Nergens is een bericht verschenen, zelfs niet op dvd-home.nl. Morgen maar 'ns gaan kijken in de MM.
    Persoonlijke DVD-Website met gedetailleerde informatie van de films (niet de laatste updates)!
    Samsung LE40A656 | Epson TW-700 Projector met BD speler via PC | Harman Kardon AVR 335 | JBL 5.1 SCS speakers | JVC XV-N33 | Panasonic EH57 | Blu-Ray speler: Panasonic BD-55

    DVD: 1392 | Blu-ray: 279 [oa: Lost S1-S5 | Prison Break Collection | The Hangover | The Proposal ]

  6. #56

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door nmbs
    Hu? Zijn ze er al? Nergens is een bericht verschenen, zelfs niet op dvd-home.nl. Morgen maar 'ns gaan kijken in de MM.
    ik ga ook zsm kijken, kan iemand mij sowieso op de hoogte houden??

  7. #57

    Standaard

    Hmmm... had ze ook nog niet gezien bij de MM gisteren, maar zal vanmiddag eens gaan kijken.

    Maar ik ga ze niet kopen, dat staat eigenlijk al vast. Ik wil gewoon de serie in chronologische volgorde. Ik heb geen idee wat voor idiote clowns ze daar bij dat bedrijf de marketing enzo laten doen, maar een uitgave als deze is natuurlijk volstrekte onzin.

    Ik kan ook niet begrijpen waarom ze niet gewoon 2 DVD boxen hebben uitgegeven met ieder 25 afleveringen, in de juiste volgorde. Gewoon zorgen voor goede AV kwaliteit (zou voor een beetje capabel bedrijf toch te doen moeten zijn!?) en misschien wat leuke extra's erop, en dan gewoon releasen voor 25-30 euro per box ofzo.
    Absoluut belachelijk hoe ze het nu aangepakt hebben, en lullig voor Herman van Veen en Harald Siepermann (en al hun fans) dat hun meesterwerk op dusdanig lullige en respectloze wijze op de markt geflikkerd wordt...

    Treurig... maybe over 5 of 10 jaar dat ze het nog eens overdoen, en dan wel op een degelijke manier.
    Nu zal ik de boxen laten liggen, en hoop ik stilletjes dat de studio die hier verantwoordelijk voor is, failliet gaat, zodat de rechten bij een andere uitgever (die wel verstand van zaken heeft) terecht kunnen komen...

  8. #58

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door nmbs
    Misschien wisten ze het hier nog niet, maar vanaf januari 2006 kan je elke week een nieuwe aflevering bekijken van Alfred J. Kwak op de site van Herman van veen.

    http://www.hermanvanveen.com

    Vervolgens naar webcasting gaan en dan Alfred J. Kwak 'seizoen 1'
    hmmm kost je 1 euro.
    Opzich niet zo probleem het is alleen naatje.
    Dat je een heel klein schermpje heb die je niet groter kan zetten.

    ik moet er bij zeggen.
    Het was wel weer eens leuk om episode 1 terug te zien!
    You know, you come from nothing, you're going back to nothing.What have you lost? Nothing!

  9. #59

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Demon
    Citaat Oorspronkelijk gepost door nmbs
    Misschien wisten ze het hier nog niet, maar vanaf januari 2006 kan je elke week een nieuwe aflevering bekijken van Alfred J. Kwak op de site van Herman van veen.

    http://www.hermanvanveen.com

    Vervolgens naar webcasting gaan en dan Alfred J. Kwak 'seizoen 1'
    hmmm kost je 1 euro.
    Opzich niet zo probleem het is alleen naatje.
    Dat je een heel klein schermpje heb die je niet groter kan zetten.

    ik moet er bij zeggen.
    Het was wel weer eens leuk om episode 1 terug te zien!
    Idd, is betalend geworden. Maar op google video staan ook aflveringen van Alfred.

    Wat betreft de DVD's. Ik geloof dat Disky ze gaat uitbrengen. Had liever gehad dat Bridge dit zou doen. Op elke box zou naar't schijnt 9 aflveringen staan op 3 DVD's, dus slechts 65 min. video op 1 DVD. Ook een beetje weinig!
    Persoonlijke DVD-Website met gedetailleerde informatie van de films (niet de laatste updates)!
    Samsung LE40A656 | Epson TW-700 Projector met BD speler via PC | Harman Kardon AVR 335 | JBL 5.1 SCS speakers | JVC XV-N33 | Panasonic EH57 | Blu-Ray speler: Panasonic BD-55

    DVD: 1392 | Blu-ray: 279 [oa: Lost S1-S5 | Prison Break Collection | The Hangover | The Proposal ]

  10. #60

    Standaard

    Ik zag vandaag een stuk of zes verschillende dvd's staan bij Saleshopper of iets dergelijks, 6,99 per stuk. Op elke dvd stonden 3 afleveringen. En de dvd's zijn inderdaad naar thema's gerangschikt. Magie 1, Liefde 1, Gezondheid 1 ... de andere zijn me ontschoten Stond ook verbaasd te kijken, waarom heeft Disky dit niet wat groter aangepakt qua marketing ? En jammer dat het geen seizoensboxen zijn ...
    "Het is allemaal anders gelopen. Alles loopt voortdurend anders"

    NeerlandsFilmdoek.nl - dé website over Nederlandse film en tv-series

  11. #61

    Standaard

    Diskey heeft nooit iets gedaan aan publiciteit. Straks strooien ze misschien met die boxen bij wedstrijden, maar verwacht maar dat er niet meer komt.

  12. #62

    Standaard

    De avonturen van Alfred verschijnen binnenkort op 6 nieuwe DVD’s!

    De DVD’s hebben leuke en leerzame thema’s zoals Avontuur en Vriendschap. Per thema zijn er 3 DVD’s die je afzonderlijk van elkaar kunt bekijken, maar samen vormen ze een opeenvolgend verhaal. Zo kun je dus de hele serie verzamelen! Op elke DVD staat meer dan 1 uur kijkplezier.

    Later dit jaar verschijnen er nog veel meer Alfred J. Kwak DVD’s met de thema’s Liefde, Natuur, Magie en Gezondheid.


    http://www.alfredjodocuskwak.nl/pages/index.php?Nieuws

  13. #63

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Harker
    De avonturen van Alfred verschijnen binnenkort op 6 nieuwe DVD’s!

    De DVD’s hebben leuke en leerzame thema’s zoals Avontuur en Vriendschap. Per thema zijn er 3 DVD’s die je afzonderlijk van elkaar kunt bekijken, maar samen vormen ze een opeenvolgend verhaal. Zo kun je dus de hele serie verzamelen! Op elke DVD staat meer dan 1 uur kijkplezier.

    Later dit jaar verschijnen er nog veel meer Alfred J. Kwak DVD’s met de thema’s Liefde, Natuur, Magie en Gezondheid.


    http://www.alfredjodocuskwak.nl/pages/index.php?Nieuws
    Hey vriend... scroll eens naar boven... we waren allemaal allang op de hoogte van de nieuwe releases, en vrijwel niemand gaat ze kopen want ze hebben het gewoon verneukt door ze in dit soort themaboxen te stoppen die nergens op slaan. Denk je nu echt dat de consument zin heeft om, wanneer ie de serie in de juiste volgorde wilt kijken, steeds iedere keer van DVD wil gaan wisselen, en steeds op zoek moet gaan naar wat de volgende aflevering is en op welke DVD die staat?

    Ik, zoals velen hier, keken heel erg uit naar Alfred op DVD... maar niet wanneer het op deze manier op de markt gedumpt wordt. Een seizoensbox had ik zonder twijvel direct aangeschaft (mits uiteraard de video en audio in orde zou zijn geweest), maar deze releases laat ik lekker liggen, en ik hoop dat ze over een paar jaar deze serie wel een fatsoenlijke release geven. Jammer voor Herman van Veen en Siepermann, want hun creatie verdiende gewoon meer zorg en een betere release. Uiteraard ook zonde voor alle (en dat zijn er heel veel) fans. Ik heb geen idee wie er verantwoordelijk is voor de marketing bij het bedrijf dat de Alfred DVD's uitbrengt, maar die persoon heeft er de ballen verstand van...

  14. #64

    Standaard

    Helemaal mee eens!

  15. #65

    Standaard

    Ik heb net een van de DVD's gekocht en moet zeggen dat ik er erg blij mee ben! Het is de DVD Liefde 1 en aflevering 1, 2 en 3 staan erop! Als je de verhaaltjes achterop de andere DVD's leest, dan zie je dat de afleveringen volgens mij wel opvolgend zijn!
    De prijs is misschien aan de hoge kant, maar voor 2 Euro per aflevering kan ik ze wel lekker op mijn TV kijken , in plaats van voor 1 Euro streaming (op een klein schermpje heb ik gelezen) via de site van HvV. Ik heb de 1e 3 afleveringen met plezier al 2 keer gekeken!

    De vraag is alleen of ze de hele serie gaan uitbrengen. Het zou jammer zijn als je de eerste 18 afleveringen hebt, en ze er dan mee stoppen.

  16. #66
    sven_chisholm
    Guest

    Standaard

    Heey, waar kun je deze dvd's kopen? Bij welke winkels?

  17. #67

    Standaard

    Ik heb ze bij een tankstation vandaan. Maar je schijnt ze ook bij de 'Saleshopper' (nooit van gehoord) te kunnen kopen.

  18. #68

    Standaard

    Bij de Saleshopper te Hoensbroek heb ik ze inderdaad gezien (zie enkele berichten hierboven). Had ook nog nooit gehoord van die winkel en heb ook geen idee of hij landelijk te vinden is. Verder denk ik dat de dvd's binnenkort ook wel bij diverse speelgoedzaken te vinden zullen zijn, daar zijn ze toch bij uitstek geschikt voor dacht ik zo.
    "Het is allemaal anders gelopen. Alles loopt voortdurend anders"

    NeerlandsFilmdoek.nl - dé website over Nederlandse film en tv-series

  19. #69

    Standaard

    Ik heb ze nu alle 6 in huis. De andere DVD's zijn niet chronologisch. Maar maakt mij niet echt uit, ik heb lekker 420 min. AJKwak! Ik ga nu tot 7 uur morgen ochtend kijken!!! En als ik tijd heb, dan maak ik 2 DVD's van de afleveringen in de goede volgorde (alleen voor eigen gebruik uiteraard...). Jammer dat er dan nu nog gaten vallen, maar ik hoop dat ze met de serie doorgaan en de overige afleveringen ook nog uitbrengen!!!

    Liefde 1:
    1. De Eieren
    2. Het Verjaardagsfeestje
    3. Het Kroonjuweel

    Vriendschap 1:
    4. Op School
    5. De Kater
    7. De Zeeverkenners

    Magie 1:
    9. De Geest in de Fles
    10. De Heilige Tulband
    39. De Heks

    Natuur 1:
    14. Vissen in Troebel Water
    15. De Ontploffing
    16. Rangpang

    Avontuur 1:
    11. Het Circus
    30. Op Vakantie
    48. Een Partijtje Golf

    Veiligheid & gezondheid 1:
    6. De Olympiade
    20. De Nachtmerrie
    21. De Bijen

  20. #70

  21. #71

    Standaard

    Waar kun je ze nog meer kopen? (welk tankstation?)

  22. #72

    Standaard

    Ik zag er gisteren bij Intertoys ook drie staan (Liefde, Avontuur, en Vriendschap) ze hadden er van elk twee, en kosten ook €6,99.
    De volgende zes DVD's komen in November, en de laatste vijf in 2007.
    Elke DVD heeft ook een kleurboekje en een wedstrijd. :wink:

    Verder heb ik ze nog nergens gevonden, alleen de Duitse versie op www.alphamusic.de voor nog geen 5 Euro, alleen hebben we daar niets aan.

  23. #73

    Standaard

    SNIF!
    Waarom kan ik ze nog steeds nergens vinden?
    Can't wait
    BEH

  24. #74

    Standaard

    Inderdaad, 5 € is geen geld. Maar er staan wel maar 3 aflveringen op elke DVD, beetje weinig. Ze hadden er gemakkelijk 12 op gekregen.
    Persoonlijke DVD-Website met gedetailleerde informatie van de films (niet de laatste updates)!
    Samsung LE40A656 | Epson TW-700 Projector met BD speler via PC | Harman Kardon AVR 335 | JBL 5.1 SCS speakers | JVC XV-N33 | Panasonic EH57 | Blu-Ray speler: Panasonic BD-55

    DVD: 1392 | Blu-ray: 279 [oa: Lost S1-S5 | Prison Break Collection | The Hangover | The Proposal ]

  25. #75

    Standaard

    Ja, dat is misschien wel jammer. Maar ik denk dat er ontzettend veel mensen blij zijn met de release van deze DVD's.

    Helaas heb ik ze zelf nog steeds niet te pakken gekregen...

Pagina 3 van 8 EersteEerste 1234567 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •