Pagina 8 van 8 EersteEerste ... 45678
De resultaten 176 tot 186 van 186 worden weergegeven.

Discussie: Alfred J kwak

  1. #176

    Standaard

    Ik heb gisteren -eindelijk- mijn pakje van de wehkamp ontvangen met de 5 laatste dvd's! Ze bestaan dus! =)

  2. #177

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door AienHime Bekijk bericht
    Ik heb gisteren -eindelijk- mijn pakje van de wehkamp ontvangen met de 5 laatste dvd's! Ze bestaan dus! =)
    Heb je een foto van je Alfred Kwak DVD verzameling? Ik ben benieuwd hoe het eruit ziet .

  3. #178

    Standaard

    Ik heb ook de laatste 5 gekocht in de Media Markt Eindhoven (4,99/stuk). Lagen er in grote getale.
    Persoonlijke DVD-Website met gedetailleerde informatie van de films (niet de laatste updates)!
    Samsung LE40A656 | Epson TW-700 Projector met BD speler via PC | Harman Kardon AVR 335 | JBL 5.1 SCS speakers | JVC XV-N33 | Panasonic EH57 | Blu-Ray speler: Panasonic BD-55

    DVD: 1392 | Blu-ray: 279 [oa: Lost S1-S5 | Prison Break Collection | The Hangover | The Proposal ]

  4. #179

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Judge_Dredd Bekijk bericht
    Heb je een foto van je Alfred Kwak DVD verzameling? Ik ben benieuwd hoe het eruit ziet .
    Ik heb ze ook allemaal: alstublieft





    Ik had geen zin te wachten op een box. Dat wordt deze week een AJK marathon!
    Persoonlijke DVD-Website met gedetailleerde informatie van de films (niet de laatste updates)!
    Samsung LE40A656 | Epson TW-700 Projector met BD speler via PC | Harman Kardon AVR 335 | JBL 5.1 SCS speakers | JVC XV-N33 | Panasonic EH57 | Blu-Ray speler: Panasonic BD-55

    DVD: 1392 | Blu-ray: 279 [oa: Lost S1-S5 | Prison Break Collection | The Hangover | The Proposal ]

  5. #180

  6. #181

    Standaard

    Ziet er zeker niet verkeerd uit, maar ik heb al zo weinig ruimte. Met hierdoor en het feit dat het allemaal niet chronologisch is, ga ik toch (misschien tegen beter weten in) wachten op een box.

  7. #182

    Standaard

    Op de blog van Harald Siepermann, de tekenaar van Alfred J kwak, staat ergens onderaan artwork voor een "natuur" box. Blijkbaar krijgen ze in Duitsland dus mini boxsets. Of dat hier gebeurt weet ik niet. Ik heb ook liever een fatsoenlijke uitgave...

    http://alfredjkwak.blogspot.com/


  8. #183

    Standaard

    Zojuist bij de Bart Smit een 'collectie' zien liggen van Alfred.
    Waren de dvd's; Veiligheid en Gezondheid 1, Avpntuur 1 en Vriendschap 1.
    Zat in een blauwe sleeve.

    Weet iemand misschien wat meer over de complete box die er misschien aan zou komen?

  9. #184

    Standaard

    Goeie vraag, heb daarom die 3 dvd-bundel ook nog laten liggen (al was het voor slechts 7 euro wel verleidelijk). Heb nog altijd hoop op seizoensboxen of desnoods één box met alle dvd's.
    "Het is allemaal anders gelopen. Alles loopt voortdurend anders"

    NeerlandsFilmdoek.nl - dé website over Nederlandse film en tv-series

  10. #185

    Standaard

    Ik ben ook al een aantal keer in de verleiding gekomen, maar het is voor mij of een complete box of niets.

  11. #186

    Standaard Verliefd

    is er een DVD met de aflevering verliefd waarin alfred Winnie voor het eerst ontmoet ???

Pagina 8 van 8 EersteEerste ... 45678

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •