Pagina 16 van 25 EersteEerste ... 6121314151617181920 ... LaatsteLaatste
De resultaten 376 tot 400 van 606 worden weergegeven.
  1. #376

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Martin van Tuijl
    Even je geheugen opfrissen: sinds wanneer is de ellende bij KPN begonnen?
    Vanaf de dag dat het geen staatsbedrijf meer was.
    Dat is grote kul. Kpn draaide ijzersterk sinds het zelfstandig was. De problemen begonnen pas toen overheden megabedragen moesten hebben voor umts licenties. Maar, de discussie ging over het feit hoe ongezonde bedrijven weer gezond gemaakt worden.

  2. #377

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door mark t

    à la minuut oplossen.
    lost hij in één klap het lerarentekort op. Ook dat gaat a la minuut
    Dat problemen a la minuut en in één klap opgelost worden is inderdaad niet erg realistisch. Dit zijn dan ook beweringen die jij zelf doet. Ik heb ze uit de mond van fortuyn nog nooit gehoord.

  3. #378

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door eisbaer
    Dat is grote kul. Kpn draaide ijzersterk sinds het zelfstandig was. De problemen begonnen pas toen overheden megabedragen moesten hebben voor umts licenties.
    Ik zal als ex medewerker van KPN ff mee bemoeien. KPN ging al slecht sinds Win Dik aan de macht was. Grote fouten werden gemaakt door het RVB. O.a. aankoop van E-Plus, waarbij Hut- chison Whampoa samen met KPN een joint venture zou aangaan. Helaas ging Hutchison Whampoa met staart tussen de benen weg, waarbij KPN de volle pond betaalde voor de overname. Door een stomme fout van KPN, want Hutchison had (of ze weg wilden of niet) ook moeten betalen.

    Enfin het gaat om Pimmetje die zag ik gisteren bij 2 vandaag. Hij gebruikt wel van die deftige engelse termen. At your service.
    Enfin hij had wer praatjes, hoe hij het gaat oplossen (de puin van 8 jaar Paars opruimen). Jaja. Hij gaat het ff regelen. Jaja. Schijnbaar heeft Pim het nog steeds niet door dat wij in Nederland leven. Nederland is een dienstverlenend land. En niet te vergeten het vergadercultuur. L*llen, maar geen gaten vullen. Maar goed hij gaat zijn gang maar, of hij medewerking van die andere sufk*tten in Den Haag mee krijgt is nog maar de vraag.

  4. #379

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door eisbaer
    Dat is grote kul. Kpn draaide ijzersterk sinds het zelfstandig was.
    Over kul gesproken. Het is vanaf dag 1 bergafwaarts gegaan...
    Maar wat ik eigenlijk wil aangeven is dat een bedrijfsmatige aanpak die Pim graag wil absoluut geen garantie voor een beter functioneren van de overheid is.
    Vele grote bedrijven zijn daar een voorbeeld van.
    Vous au moins, vous ne risquez pas d'être un légume, puisque même un artichaut a du cœur... [Amélie Poulain]

  5. #380

    Standaard Taart

    Wat vinden jullie ervan dat ie een taart in z'n gezicht kreeg??
    Ik vind het echt belachelijk (zonde van z'n mooie pak )

  6. #381

    Standaard Re: Taart

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Camille
    Wat vinden jullie ervan dat ie een taart in z'n gezicht kreeg??
    Ik vind het echt belachelijk (zonde van z'n mooie pak )
    Niet van wakker liggen. Doet hij zelf ook niet. Hij zei dat hij er ca. 20 in de kast heeft hangen. Als hij zo veel kostuums kan kopen en heeft, jeetje hoeveel DVD'tjes zal hij dan al wel niet hebben liggen?

  7. #382

    Standaard Re: Vlamingen 50 jaar achter

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Louis Bouduin
    Ik moet grootmoedig toegeven: op een kale flikker stemmen wiens uitspraken nog dommer zijn dan die Bush en consoorten, daar hebben we waarschijnlijk zelfs nog meer dan 50 jaar voor nodig
    Verdomme Louis, ik dacht unne dommen Belg maar gij zijt unne slimmen Belg. Prima en raak antwoord. Hou ik wel van.
    Kortom een Belg heeft nog minstens 50 jaar nodig om tot ons bedenkelijke niveau af te dalen?????

  8. #383

    Standaard

    Pim Fortuyn is niet helemaal achterlijk.
    Kijk naar Heineken die richten zich op hun technisch primaire processen, bierbrouwen dus. En maken 15% meer winst. De ondersteunende en secundaire processen mogen alleen geld kosten als dat een opstuwende werking heeft voor de primaire processen.
    Wat gebeurt er in overheidsland (onderwijs, zorg, ziekenhuizen, etcetera). Juist ja, veel aandacht voor de secundaire processen, de ondersteunende processen, de bureaucratie er omheen. Die klappen geld hebben niet geleid tot enige verbetering van het primaire proces zelf. De politie ging bijvoorbeeld achter kinderen met kapotte fietslichtjes aan en snelheidsduivels die 4 km te hard rijden. De echte crimineel lacht zich kapot en rekent af waar en wanneer hij wil (de dader kon ontkomen).
    Als jij geopereerd moet worden kom je op een wachtlijst. Voor Prins Bernard staan 9 chirurgen klaar nog voor hij in het ziekenhuis aankomt en het zelfds nog niet zeker is of hij geopereerd moet worden. Wil iemand Nederlander worden dan zorgt een geldverslindende procedure voor het nodige oponthoud.
    Ma-Trix (ik moet enigszins on-topic blijven) heeft bewezen dat het bij Maximam heel wat efficienter en minder bureaucratisch kan.
    Pim Fortuyn heeft een punt bij zijn lurven. De afrekencultuur op werkelijke prestaties ontbreekt.

  9. #384

    Standaard

    Zou het wat gaan uitmaken als Hans Wiegel premier werd?

    En ik ben erg blij dat in dit topic iedereen (redelijk tot zeer goed) Nederlands schrijft.
    Wat betreft Pim Fortuyn.......hij doet veel stof opwaaien en misschien is dat maar goed ook.

  10. #385

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door s9538798

    En ik ben erg blij dat in dit topic iedereen (redelijk tot zeer goed) Nederlands schrijft.
    Laatste aanschaf nr. 1620 "nights in Rodanthe"

    foto's van collectie | al mijn films bij imdb | dvdprofiler

  11. #386

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door s9538798
    En ik ben erg blij dat in dit topic iedereen (redelijk tot zeer goed) Nederlands schrijft.
    At your service
    Not just any turd, mind you, but the kind that breaks off,
    leaving a piece stuck up your butt, and you walk around all day with a bad itch.

  12. #387

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door s9538798
    Zou het wat gaan uitmaken als Hans Wiegel premier werd?

    En ik ben erg blij dat in dit topic iedereen (redelijk tot zeer goed) Nederlands schrijft.
    Wat betreft Pim Fortuyn.......hij doet veel stof opwaaien en misschien is dat maar goed ook.
    Paspoort nummer als nickname ?!?!....wel origineel...

    Rob


    Mijn deeveedeetjes....

  13. #388

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Martin van Tuijl
    Even je geheugen opfrissen: sinds wanneer is de ellende bij KPN begonnen?
    Vanaf de dag dat het geen staatsbedrijf meer was. Hoe doet de NS het sinds het zelfstandig is? ***. Zwaar *** mag ik wel zeggen.
    Moet ik nog een paar bedrijven opnoemen die er een zootje van maken?
    Als overheidsbedrijven geprivatiseerd worden, wordt het een zootje. Hoe zou dat komen? Is het te moeilijk voor ex-ambtenaren om een gewoon bedrijf te runnen? Is het te moeilijk voor ex-ambtenaren om efficient te werken? Is het te moeilijk voor ex-ambtenaren om winstgevend te zijn? Laat het maar gewoon bij de overheid:
    - winst niet nodig
    - efficientie niet nodig
    Geld van de belastingbetalers moet toch ergens heen.

  14. #389

    Standaard

    Nu al 24 zetels voor Fortuyn. 69 % van mannen.

    In plaats van achter je eigen *** te lopen, lopen jullie dus met zijn allen achter een andere *** aan.

  15. #390

    Standaard

    vrienden

    Als je ziet dat een of ander Mexicaanse Amerikaan, Para, die waarschijnlijk nog op Gerard Kemkers doormidden gezaagde, versgeslepen DVD's heeft leren schaatsen, het koninginnennummer -de 1500 meter- in S.L.C. wint...

    Als je ziet dat jullie zo fel bejubelde kroonjuweel een beetje bloed aan zijn vorstelijke paal heeft...

    Als je ziet dat jullie Oranje aanvalstrots voor een keer niet via strafschoppen hoeft uitgeschakeld te worden...

    Als je ziet dat je geen liefdesverdriet, dood of een vreselijke ziekte moet hebben, maar gewoon een idiote breedbeeld tv om jezelf overhoop te schieten...

    Als je ziet wat voor een geweldig fortuyn jullie wereldberoemd poldermodel heeft opgeleverd...

    ... dan wordt het me toch een beetje koud in mijn hart.







  16. #391

    Standaard

    we moeten rationeel denken en inzien dat de oude politiek gefaald heeft. Gun Pim een kans en we zullen zien wat hij kan veranderen aan die puinhopen van 8 jaar paars.

  17. #392

    Standaard

    Zeg nou eens heel eerlijk, denk je nou werkelijk dat Prof. Pim iets kan veranderen? Pim heeft wat kopstukken de stuipen op het lijf gejaagd en daarmee flink wakker geschud. Dat is een goede zaak.

    Wat zijn overige punten betreft, veiligheid, onderwijs en zorg, daar heeft hij mij nog niet kunnen overtuigen hoe hij die wil verbeteren. Pim schreeuwt heel hard maar overtuigt totaal niet. Ik denk ook dat we ons niet zoveel zorgen moeten maken om Pim, hij zal het voor zichzelf onmogelijk gaan maken, daarmee bedoel ik dat hij zich in een parket zal werken waar hij niet meer uitkomt. Volgens mij zit hij daar al half in.
    I like to drink wine, more then I used to,........

  18. #393

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Dirk Diggler
    flink wakker geschud. Dat is een goede zaak.
    Dat Pim politiek nederland heeft wakker geschud is een van de populairste zinnen die je in elk stukje over Pim wel tegenkomt.

    Zou je dan niet verwachten dat de mensen die zijn wakkergeschud actie gaan ondernemen om de kiezer te overtuigen dat ze het signaal begrepen hebben.

    Bij de PVDA blijft het angstvallig stil, de VVD schuift Wiegel in de publiciteit alsof hij opeens de onvrede bij de kiezer kan wegnemen.

    Allebei de partijen erkennen dat Pim in een heleboel punten gelijk heeft, alleen missen ze de goede oplossingen.
    Wel, dat lijkt me dus een "gat in de markt" waar de gevestigde partijen in moeten springen willen ze op 15 mei niet onwaarschijnlijk afgaan.
    Laatste aanschaf nr. 1620 "nights in Rodanthe"

    foto's van collectie | al mijn films bij imdb | dvdprofiler

  19. #394

    Standaard

    Bij de financiele onderbouwing zal het bij Pim wel enigzins spaak lopen, maar dit is bij de gevestigde partijen niet anders. Files oplossen zonder extra geld uit te geven kan misschien niet zo makkelijk, maar files NIET oplossen en TOCH geld uitgeven (rekeningrijden, carpoolstroken, dure busstroken (zuid tangent)) is nog veel erger. Overigens, als al het geld dat de overheid krijgt vanwege de auto (accijns, en andere belastingen) zou worden uitgeven aan meer asfalt zouden we geen files meer hebben denk ik (maar dat kan ik niet financieel onderbouwen).

    Nog een kenmerk van onze democratische regering:
    Nog effe snel een wet van de kilometerheffing invoeren voordat er in mei geen meerderheid meer voor is. Is dat democratie?
    Gelukkig gaat het niet door.

    De PvdA: "we moeten de kiezers duidelijker maken wat er allemaal goed is gegaan de afgelopen 8 jaar, daar zullen we de komende tijd energie in steken". Dat is nu zo'n twee weken geleden. Heb je al iets zinnigs gehoord sindsdien?

    1 op de 9 mensen in de WAO, dat kan toch niet. Nee, dat kan niet. Een oom van mij zat tot de AOW in de WAO vanwege zijn rug. Dat is niet zo fijn natuurlijk en dus ging hij maar naar Santiago de Compostella en andere bedevaartsoorden fietsen op zijn racefiets vanuit Nederland.

    Wet op Arbeids Ongeschiktheid. Klopt! Mensen die niet willen werken zijn inderdaad ongeschikt voor de arbeid.

  20. #395

    Standaard

    Hoe meer Pim loopt te raaskallen hoe meer hij door de mand valt.
    ...stemmen wiens uitspraken nog dommer zijn dan die Bush en consoorten
    Dit vind ik nog het allerergste...en weet ook niet wat ik erger vind: het gelul van Pim of zijn horde gelovigen.
    We stevenen loodrecht af op een ikke-eerst maatschappij ...een moreel faillissement van Nederland. Als hij straks echt in de Kamer komt met zoveel zetels (of meer) ga ik in een hoekje zitten en me werkelijk kapotschamen dat ik een Nederlander ben.

  21. #396

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Mark S
    en me werkelijk kapotschamen dat ik een Nederlander ben.
    Dat doe ik toch al....

  22. #397

    Standaard

    Een boek van een linkse partij heeft nog meer schade nagelaten.
    Het boekje van Mao?
    Hij zal Das Kapital wel bedoelen.

  23. #398

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Mark S
    Hoe meer Pim loopt te raaskallen hoe meer hij door de mand valt.

    Dit vind ik nog het allerergste...en weet ook niet wat ik erger vind: het gelul van Pim of zijn horde gelovigen.
    We stevenen loodrecht af op een ikke-eerst maatschappij ...een moreel faillissement van Nederland. Als hij straks echt in de Kamer komt met zoveel zetels (of meer) ga ik in een hoekje zitten en me werkelijk kapotschamen dat ik een Nederlander ben.
    Idd...het sijpelt zelfs hier door, dat gedachtengoed/mentaliteit, sommige uitspraken lijken hierdoor wel geïnspireerd in de ouwehoer-thread (en nogal eens door dezelfden)

  24. #399

    Standaard "Pim in Den Haag vandaag"


  25. #400

    Standaard Re: "Pim in Den Haag vandaag"

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Martin de Goeij
    Dat is idd erg lachen, ik volg het elke week

Pagina 16 van 25 EersteEerste ... 6121314151617181920 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •