Pagina 10 van 10 EersteEerste ... 678910
De resultaten 226 tot 244 van 244 worden weergegeven.
  1. #226

    Standaard

    naja daar ben ik weer uhmm weet iemand hoe ik aan de boxen 3 en 4 kan komen via het buitenland ?? want ik weet niet of ze in engeland te koop zijn of duitsland
    It's not who I am underneath, but what I do that defines me .

  2. #227

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Teuneman
    naja daar ben ik weer uhmm weet iemand hoe ik aan de boxen 3 en 4 kan komen via het buitenland ?? want ik weet niet of ze in engeland te koop zijn of duitsland
    Via axelmusic, playusa, etc.

  3. #228

    Standaard

    T'is verdacht stil...

    En er is inmiddels in de US zoveel moois uit:

    Justice League Adventures (Season 1,2,3)
    Justice League Unlimited (Season 1)
    The Batman (Season 1,2)
    Batman TAS (Season 1,2,3,4)
    Batman Beyond (Season 1,2)
    Teen Titans (Season 1,2)
    Teen Titans: Trouble in Tokyo
    Mask Of The Phantasm

    Ik vrees het ergste...


  4. #229

    Standaard

    Hmm..daar heb je helaas wel gelijk in.
    Ik zit nog altijd te wachten op Batman TAS Vol. 3 ...
    Mag toch wel eens tijd worden en vind ook als je ergens aan begint (helft van aantal boxen is al uitgebracht) maak het dan ook af.

    Homer Simpson:"Please don't eat me! I have a wife and kids. Eat them!"
    YAH AZZURRI 87
    Barney Stinson:"Legen...Wait for it...Dary!"

  5. #230

    Standaard

    misschien wil warner bros de rest uitgeven wanneer the dark knight in premiere gaat ? maar ik hoop dat het veel eerder wordt want ik wil zo graag Vol 3 en 4 want ik heb Vol 1 en 2 nu wel beetje gezien krijg er moeilijk genoeg van maar toch ben ik erg benieuwd naar die andere 2
    It's not who I am underneath, but what I do that defines me .

  6. #231

    Standaard

    Ik had mijn Batman boxen 22 augustus besteld. Ik heb box 2 al een poosje staan maar box 1 staat nog in backorder bij DVDoutlet. Duurt wel heeeeeeeeeel erg lang. Hoe is de ervaring met Mediadis hier want dan ga ik hem daar bestellen, zij het voor € 3,- meer.

    Ik heb vandaag ook Superman Animated series Volume 1 en 2 bij de Free Record Shop gekocht. € 12,- per stuk en 2de voor halve prijs. Dus ik heb ze voor € 18,- nu staan. Alleen wel jammer dat box 1 een keepcase is met 1 flipper erin en box 2 ziet eruit als de Batman box, zij het alleen met 2 dunne keepcases met totaal 3 discs.
    uh, uh, It's a dinosaur

  7. #232

    Standaard

    Ik vrees het ergste voor de overige seizoenen en alle andere series (JLA, Beyond) Ik heb ze maar op R1 gehaald.


  8. #233

    Standaard

    Ik heb onlangs nog een mail naar WB gestuurd over R2 uitgaves maar tot heden geen antwoord.

    Citaat Oorspronkelijk gepost door kwhuisman
    Ik vrees het ergste voor de overige seizoenen en alle andere series (JLA, Beyond) Ik heb ze maar op R1 gehaald.
    Waar heb jij goedkoop de R1 variant kunnen krijgen? Ik zie ze alleen maar op amazon.com
    uh, uh, It's a dinosaur

  9. #234

    Standaard

    had ergens gelezen dat er een special edition van Batman Mask Of the Panthasm zou uitkomen
    It's not who I am underneath, but what I do that defines me .

  10. #235

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Joslyn
    Ik heb onlangs nog een mail naar WB gestuurd over R2 uitgaves maar tot heden geen antwoord.

    Citaat Oorspronkelijk gepost door kwhuisman
    Ik vrees het ergste voor de overige seizoenen en alle andere series (JLA, Beyond) Ik heb ze maar op R1 gehaald.
    Waar heb jij goedkoop de R1 variant kunnen krijgen? Ik zie ze alleen maar op amazon.com
    Cdwow


  11. #236

    Standaard

    mmm helaas op dit moment alleen seizoen 4 voor € 31,-. Das toch even een ander bedrag dan via DVD outlet en Mediadis destijds. Bij die laatste zijn ze niet meer te krijgen.
    uh, uh, It's a dinosaur

  12. #237

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Joslyn
    Beeld kwaliteit laat af en toe te wensen over, witte vlekjes. Wel vreemd dat zo'n relatief jonge serie er al "zo slecht" (zo erg is het niet) uit ziet.
    Daar stoor ik me ook wel aan, maar Bruce Timm zegt in 1 v/d audio commentaren dat ze eigelijk express niet aan de negatieven v/d serie hebben geknoeid want, verteld hij, hij vind'et wel iets hebben dat alles er niet zo perfekt uitziet (digitaal gepoets om de beeldkwaliteit te verbeteren had hij "niks" gevonden).

    De originele serie is trouwens op de ouderwetse manier gemaakt, met de standaard "cell" animatie, terwijl tegenwoordig alles digitaal word ingekleurd en bewerkt....en die ouderwetse "cell" manier staat er gewoon bekent om dat ze gauw vlekken en stof vertonen.
    Zeker als je standaard de kleur zwart als achtergrond gebruikt voor je cell's (wat ze heel specifiek hebben uitgevonden voor deze serie, om de donkere look van de serie constant te behouden over de gehele serie, "Dark Deco" noemde ze dat geloof ik)

    Maar dan baal ik wel dat mijn oude VHS koopvideo's van Batman TAS afleveringen er eigelijk nog beter uitzien als hoe ze erop deze DVD sets uitzien (en dan praat ik over de eerste 3 boxen, want Vol.4 de "Gotham Knights" afleveringen vertonen die kuren niet....maarja die zijn ook uit het digitale tijdperk).
    Puur omdat de opname's van VHS master toendertijd (zo goed als) geen ouderdoms stofvlekken vertoonden!

  13. #238

    Standaard

    Update in deze toch interessant topic.

    Ik heb uit ongeduld en uitblijven van Batman TAS volume 3 en 4 op R2 toch maar de US R1 versies in huis gehaald. Deze zijn op Amazon.com 20 dollar. Met de huidige euro/dollar koers buitengewoon interessant.

    Heb een paar afleveringen van volume 4 gekeken en die stelden toch iets teleur. Dit mede door de nieuwe animatie stijl die het team gekozen heeft. Met volume 3 heb ik tofst animatie serie toch cmpleet weten te maken.

    De R1 boxen zijn idd een stuk mooier met dat relief en de uitklap hoes. Ach heb ik nu best of both worlds.
    uh, uh, It's a dinosaur

  14. #239

    Standaard

    Weet iemand trouwens welke volumes van de superman serie hier zijn uitgekomen?
    Ik heb deel 1 en 2 zien liggen, maar ik weet dat er i.i.g. nog een derde is in andere regio/landen.

    Misschien dat die andere Batmanboxen uitkomen ergens met de release van The Dark Knight?

    Maar ergens ben ik bang dat we die boxen van Batman Beyond en Justice League wel kunnen vergeten...

  15. #240

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door kwhuisman Bekijk bericht
    T'is verdacht stil...

    En er is inmiddels in de US zoveel moois uit:

    Justice League Adventures (Season 1,2,3)
    Justice League Unlimited (Season 1)
    The Batman (Season 1,2)
    Batman TAS (Season 1,2,3,4)
    Batman Beyond (Season 1,2)
    Teen Titans (Season 1,2)
    Teen Titans: Trouble in Tokyo
    Mask Of The Phantasm

    Ik vrees het ergste...


  16. #241

    Standaard

    Damn it!
    Seizoen 3 nog bitte... :sad:
    Homer Simpson:"Please don't eat me! I have a wife and kids. Eat them!"
    YAH AZZURRI 87
    Barney Stinson:"Legen...Wait for it...Dary!"

  17. #242

    Standaard

    Reken er maar niet op! Een dan vinden ze het vreemd dat deze series slecht verkopen in NL!


  18. #243

    Standaard

    Ik hoop toch dat er terug een paar volumes komen met The Dark Knight, maar als we telkens gaan moeten wachten tot er een film in de bioscoop uitkomt.
    Blu-ray collection : http://www.invelos.com/dvdcollection.aspx/Daunty
    Leuke FB-pagina:
    https://www.facebook.com/groups/1274261196044607/

  19. #244

    Standaard

    Komt niet, gewoon de R1 bestellen.


Pagina 10 van 10 EersteEerste ... 678910

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •