Pagina 2 van 2 EersteEerste 12
De resultaten 26 tot 36 van 36 worden weergegeven.
  1. #26

    Standaard

    Heb de film vrijdag op tv gezien. Zoals iemand boven mij al zei, het is niet alsof je naar een film kijkt. Je kijkt mee in een Japans huishouden. Die kinderen waren echt geweldig, met name die jongen die Akira speelde. Dit is zo'n film die ik nooit KAN vergeten, vanwege de indruk die het achterlaat.

    Ik vond een heleboel scenes bijzonder, zoals de scene waarin [spoiler:7fe0409c92]Yuki Akira z'n trui niet losliet van angst, nadat die meneer aan de deur was geweest. Yuki's trillerige en angstige uitdrukking en Akira's realisatie dat hij zijn familie niet moet verwaarlozen[/spoiler:7fe0409c92]. Can scenes get any better than this?

    Ik krijg het over m'n hart om de film ook maar een tiende punt minder dan een 10 te geven! :wink:

  2. #27

    Standaard

    Net de trailer gezien, lijkt me best goed; binnekort maar eens aanschaffen via Cdwow

  3. #28

    Standaard

    Ik zag enkele uren voordat hij begon dat deze film op tv was. Ik had er nog nooit gehoord, maar ik houd steeds meer van de aziatische cinema en besloot hem gewoon te kijken. EN DAT IS MAAR GOED OOK. Eigenlijk hoef ik niks meer toe te voegen, alles is hier al gezegd. Het is een, zowel inhoudelijk als visueel, erg mooie en goed geacteerde film.
    "Gentlemen, you can't fight in here! This is the War Room."

  4. #29

    Standaard

    Ik heb eergsiter deze dvd's besteld:

    - The Wig
    - Il Mare Special Edition
    - Marrying the Mafia
    - Attack the Gas Station
    - Nobody Knows + Maborosi
    - Some
    - Failan


    -----------------------------------------------------------------

    - Heaven`s Soldiers
    - Once Upon A Time In A Battlefield : Hwang San Beol
    - Wonderful Days


    Laatste 3 voor een kennis besteld.

    Waaronder dus ook - Nobody Knows + Maborosi >>Zie hier<<
    Roy aka Kakihara

  5. #30

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Roy K.
    Eey Movieholic kijk hier eens: http://www.totalfilm.nl/ en dan in het menu bij zoeken "zoeken op Nobody Knows" en je hebt je gewenste info. :wink:

    En zie hier bijvoorbeeld: FRS
    big thanks! toevallig dat hij in Nl. net uit is, daar had ik niet op gerekend! Snel eens aanschaffen voor me ma onder de boom 8)

    Edit: ben zelf ook reuze benieuwd
    **** Mijn Traderstatus (160+ trades)

  6. #31

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Movieholic
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Roy K.
    Eey Movieholic kijk hier eens: http://www.totalfilm.nl/ en dan in het menu bij zoeken "zoeken op Nobody Knows" en je hebt je gewenste info. :wink:

    En zie hier bijvoorbeeld: FRS
    big thanks! toevallig dat hij in Nl. net uit is, daar had ik niet op gerekend! Snel eens aanschaffen voor me ma onder de boom 8)

    Edit: ben zelf ook reuze benieuwd
    Graag gedaan hoor :wink: veel kijkplezier zal ik maar zeggen. En mocht je moeder zeggen wat moet ik met een dvd, dan heb je altijd nog een goeie titel voor in je eigen collectie
    Roy aka Kakihara

  7. #32

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Roy K.
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Movieholic
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Roy K.
    Eey Movieholic kijk hier eens: http://www.totalfilm.nl/ en dan in het menu bij zoeken "zoeken op Nobody Knows" en je hebt je gewenste info. :wink:

    En zie hier bijvoorbeeld: FRS
    big thanks! toevallig dat hij in Nl. net uit is, daar had ik niet op gerekend! Snel eens aanschaffen voor me ma onder de boom 8)

    Edit: ben zelf ook reuze benieuwd
    Graag gedaan hoor :wink: veel kijkplezier zal ik maar zeggen. En mocht je moeder zeggen wat moet ik met een dvd, dan heb je altijd nog een goeie titel voor in je eigen collectie
    haha, jij kan gedachten lezen! :wink:
    **** Mijn Traderstatus (160+ trades)

  8. #33

    Standaard

    btw, is dit een film die je echt vaker kan en wil zien of meer een filmpje van een keer kijken en het is mooi geweest? (als je het even los probeert te zien van persoonlijke smaak enz)
    **** Mijn Traderstatus (160+ trades)

  9. #34

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Movieholic
    btw, is dit een film die je echt vaker kan en wil zien of meer een filmpje van een keer kijken en het is mooi geweest? (als je het even los probeert te zien van persoonlijke smaak enz)
    Zelf heb ik het wel aangeschaft, omdat ik het een erg mooie film (verhaal) vind. Mocht je twijfelen om deze film te kopen, dan kan je het natuurlijk altijd eens huren en vervolgens kopen mocht je het de moeite waard vinden.
    Roy aka Kakihara

  10. #35

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Movieholic
    btw, is dit een film die je echt vaker kan en wil zien of meer een filmpje van een keer kijken en het is mooi geweest? (als je het even los probeert te zien van persoonlijke smaak enz)
    De film heeft een boodschap die je duidelijk al bij de eerste keer doorhebt, en je weet wat er met de kinderen gebeurd (nogal slechte/negatieve dingen). Voor mij is een 2de kijkbeurt niet nodig tenminste, anders word het bijna genieten van andermans leed, hoe mooi het ook gefilmd is of hoe goed het ook geacteerd is.
    "That's not the director's cut, that's called "The Asshole, Dredge Up Anything You Fucking Can, Put It Out There, and Let Some Schmuck Look at It for $13.99 Cut." -- Shane Black

  11. #36

    Standaard

    Ik denk wel dat de film van een kwaliteit is dat hij meerdere keren kijken waard is, alleen niet te vaak en snel achter elkaar, maar dat kan wat mji betreft alleen emt komedies en andere simpelweg vermakelijke films.
    "Gentlemen, you can't fight in here! This is the War Room."

Pagina 2 van 2 EersteEerste 12

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •