Pagina 12 van 12 EersteEerste ... 289101112
De resultaten 276 tot 298 van 298 worden weergegeven.
  1. #276

    Standaard

    Ze hebben het HELEMAAL goed uitgezonden. In het goede formaat en ook nog met subs. Ze kunnen 't wel . Vanavond maar eens even kijken

  2. #277

    Standaard

    Ik had CCF gemaild en dit is hun reactie:

    Bedankt voor het kijken naar Comedy Central Family!

    Wij proberen al onze uitzendingen zo chronologisch mogelijk te laten verlopen.
    Soms is er alleen onverhoopt een probleem met de shows, in deze gevallen moeten wij een herhaling inzetten,
    of de show verwisselen met een latere aflevering zodat er meer tijd is om de problemen op te lossen.
    Dit zijn problemen die vooral plaatsvinden bij een nieuw kanaal, en zullen in het vervolg dus ook minder voorkomen!

    Dat “Just Shoot Me” snel weer opnieuw begint is nu gelukkig verholpen,
    hier zijn juist weer nieuwe seizoenen van ingevoerd, dus hebben we hier meer kijkplezier van!

    Ondertitels waren in het begin ook inderdaad problematisch, maar daar zouden we nu geen,
    tot erg weinig problemen mee moeten hebben (We gaan natuurlijk voor geen!).

    Hopelijk zijn jouw vragen zo goed beantwoord.
    Bedankt voor je interesse en blijf vooral genieten van Comedy Central Family in 2009!

    Met vriendelijke groet,
    Comedy Central Team
    We’ve Got Comedy!


    Dus er zouden nieuwe afleveringen van 'Just Shoot Me' te zien moeten zijn, dat klopt dus niet want gisteren weer 2 afleveringen op herhaling.

  3. #278

    Standaard

    Toch netjes dat ze je mail beantwoorden. Kun je van een RTL en SBS niet zeggen

  4. #279

    Standaard

    Roseanne is naar Fox gestapt met het idee voor een nieuwe comedy rondom haar. Bron: Shownieuws SBS

  5. #280

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Chiel! Bekijk bericht
    Roseanne is naar Fox gestapt met het idee voor een nieuwe comedy rondom haar. Bron: Shownieuws SBS
    eerst het idee, dan misschien de serie dan wachten of het een succes wordt en dan nog 's wachten of die ooit in Nederland wordt uitgezonden. Maar wat het ook wordt het zal nooit zo goed worden als de oude 'Roseanne' serie. Roseanne was al niet m'n favoriete personage in de serie, Dan, Darlene en Jackie waren mijn favoriete personages. En later ook David en Mark.
    Maar ja wie weet lukt het haar toch om een geslaagde comeback te maken en dan hopen dat John Goodman er ook een rol in krijgt al zal die kans klein zijn.

    Offtopic:
    Ik zag gisteren wel een leuke comedy serie op Veronica 'Big Bang Theory' daar speelde Laurie Metcalf(Jackie) en Johnny Galecki(David) de hoodrollen in.

    Laatst aangepast door twiggertje : 24-03-2009 om 09:26

  6. #281

    Standaard

    In Nederland komen ook wel de flops (al is het op een niet zo gunstig tijdstip) altijd wel langs. Zoals Twins met 'Darlene' (iedere zondag, al 3 keer helemaal uitgezonden) en Center of the univese' met 'Dan' dat iedere morgen om 8.00uur te zien was.

    Ik zag 'David' langskomen. Maar vond de aflevering niet grappig, dus die serie nooit meer gezien.

  7. #282

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Chiel! Bekijk bericht
    In Nederland komen ook wel de flops (al is het op een niet zo gunstig tijdstip) altijd wel langs. Zoals Twins met 'Darlene' (iedere zondag, al 3 keer helemaal uitgezonden) en Center of the univese' met 'Dan' dat iedere morgen om 8.00uur te zien was.
    Die series heb ik nog nooit gezien, maar ja om 8 uur ga ik geen tv kijken want dan slaap ik nog half.
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Chiel! Bekijk bericht
    Ik zag 'David' langskomen. Maar vond de aflevering niet grappig, dus die serie nooit meer gezien.
    Bedoel je in die serie Big Bang Theory?, ik vond die aflevering wel leuk maar niet om'David' maar in het algemeen. Andere afleveringen heb ik nog niet gezien.
    Laatst aangepast door twiggertje : 25-03-2009 om 08:41

  8. #283

    Standaard

    Daarvoor heb je nou een recorder


    Bedoel je in die serie Big Bang Theory?,
    Jep. Vond het niet heel grappig. En genoeg comedy's die ik momenteel volg op tv (Kitchen Confedential, Ellen Show, Gary Unmarried, Unhappily ever after) en DVD.
    Laatst aangepast door Chiel! : 25-03-2009 om 16:51

  9. #284

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Chiel! Bekijk bericht
    Daarvoor heb je nou een recorder




    Jep. Vond het niet heel grappig. En genoeg comedy's die ik momenteel volg op tv (Kitchen Confedential, Ellen Show, Gary Unmarried, Unhappily ever after) en DVD.
    Ellen vind ik ook leuk. Unhappily ever after heb ik vroeger ook meerdere malen gezien,(lijkt een beetje op Married With Children). Ik kijk ook nog elke dag naar The King Of Queens blijft leuk die serie, ik ben ook van plan om die serie aan te schaffen als alle seizoenen uit zijn.

  10. #285

    Standaard

    Ja, er zijn wel meer series die er dagelijks opkomen die leuk zijn. Maar 1 comedy en 2 op DVD vind ik per dag voldoende

  11. #286

    Standaard

    Weet iemand of er nog een complete box set van Roseanne komt in Amerika?

  12. #287

    Standaard

    Er is trouwens weer een nieuwe Roseanne serie (Roseanne reboot)

    Seizoen 10 als het ware De zelfde groep maar nu 20 jaar later.Met o.a.als rode lijn erin (scene die ik zag) dat Roseanne pro trump is en haar zus pro Hillary.Het lijkt me dat dat in theorie grappige teksten kan opleveren.Disney schijnt tegenwoordig de eigenaar te zijn dus de schrijvers zullen wel niet te ver kunnen gaan.Misschien is dat het enigste slimme idee van de serie want op zich zat ik niet te wachten op een Roseanne reboot maar ik zal nu wel even gaan kijken..Eerste epp schijnt goed ontvangen te zijn.

    https://i.stuff.co.nz/entertainment/...cklash-brewing


  13. #288

    Standaard

    Het is een groot succes, vandaar dat er een 2e seizoen komt van deze nieuwe serie: https://www.nu.nl/film/5201627/nieuw...e-seizoen.html

  14. #289

    Standaard

    Ik heb de eerste 2 afleveringen gezien, en vond het geslaagd. Wel nog even wennen, gaat beetje van hak op tak de scenes, maar het voelde meteen vertrouwd aan. Sowieso spelen de maatschappelijke onderwerpen die nu spelen in Amerika een grote rol in het verhaal.

  15. #290

    Standaard

    Die series van 21 minuten vliegen wel voorbij. Die jongste (Ames McNamara) is ook wel goed gecast ik dacht heel eventjes zouden ze stiekem slim een meisje die rol hebben gegeven.. http://abcnews.go.com/GMA/Culture/ro...ry?id=54199482

  16. #291

    Standaard

    Ben erg benieuwd naar deze reboot. Leuk dat al die oude series terugkomen. Ik geniet ook erg van de nieuwe afleveringen van Will & Grace.Daar komen gelukkig in ieder geval nog twee extra seizoenen van na dit seizoen.

  17. #292

    Standaard

    De Amerikaanse zender ABC Entertainment stopt met de show van Roseanne Barr, na een racistische tweet van de comédienne en actrice. De tweet ging over Valerie Jarrett, een voormalig adviseur van president Obama.

    Jarrett is een Afro-Amerikaanse die werd geboren in Iran. Volgens Barr was Jarrett de baby die voortkwam uit de Moslimbroederschap en Planet of the Apes. ABC Entertainment-baas Channing Dungey noemde dat weerzinwekkend, schreef dat het "niet overeenkomt met onze waarden" en liet weten dat hij de stekker uit de show haalt.

    Aanhanger van Trump

    De opvolger van de populaire serie uit de jaren 90 was dit voorjaar een kijkcijferhit. Vooral onder conservatieve kijkers was Roseanne populair. Het personage van Barr uitte steun voor president Trump. En de actrice is zelf een uitgesproken aanhanger van de president, in tegenstelling tot de grote meerderheid van de Hollywoodsterren.

    Slechte grap
    De bewuste tweet is verwijderd, maar er circuleert een screenshot van. Vandaag maakte Barr haar excuses aan Jarrett en alle Amerikanen en schreef dat haar grap getuigde van slechte smaak. "Het spijt me oprecht dat ik een slechte grap maakte over haar politiek en haar uiterlijk", schreef ze. "Ik had beter moeten weten."

    Bron: nos.nl https://nos.nl/artikel/2234166-popul...omedienne.html

  18. #293

  19. #294

    Standaard

    Hopelijk heeft Netflix of dergelijke de ballen om dit op te pikken. De -overigens zeer succesvolle- sequel moet niet de dupe worden van één of andere ongepaste uitspraak.

  20. #295

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Esteban Bekijk bericht
    Hopelijk heeft Netflix of dergelijke de ballen om dit op te pikken. De -overigens zeer succesvolle- sequel moet niet de dupe worden van één of andere ongepaste uitspraak.
    Een paar collega's hebben ook aangegeven, niet meer met Roseanne te willen werken, en hadden ook bedankt voor nieuwe afleveringen, direct na de tweet.
    Formerleewarmer (Five StarTrader) en (SafeTrader)

    LG OLED77G36LA, Marantz SR7015, OPPO 203 UHD, speakers: Xanadu, Apple TV 4K

  21. #296

    Standaard

    Als ze het in de doofpot hadden kunnen stoppen hadden ze het gedaan, maar ze wisten met wat voor een mafketel ze in zee gingen. Ze hadden gehoopt dat ze haar maffe twitterberichten een beetje in de hand zou houden, maar helaas. Hopelijk is dit nu echt einde carriere voor haar.

  22. #297

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Esteban Bekijk bericht
    Hopelijk heeft Netflix of dergelijke de ballen om dit op te pikken. De -overigens zeer succesvolle- sequel moet niet de dupe worden van één of andere ongepaste uitspraak.
    Ballen waarvoor? Om een racist haar serie terug te geven? Om racisme te steunen heb je geen ballen nodig hoor.

  23. #298

    Standaard

    Ik hoop dat het flopt . Volgens mij werkt het zowiezo niet zonder Roseanne erin

    ABC ziet een nieuwe remake wel zitten en zou de show dan laten draaien om Darlene, gespeeld door Sara Gilbert. John Goodman, Laurie Metcalf en de rest van de cast keren waarschijnlijk ook terug, evenals de makers van het programma.

Pagina 12 van 12 EersteEerste ... 289101112

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •