Pagina 2 van 12 EersteEerste 123456 ... LaatsteLaatste
De resultaten 26 tot 50 van 298 worden weergegeven.
  1. #26

    Standaard Roseanne komt wel op dvd in NL

    Jullie hebben vergist. Roseanne seizoen 1 dvd's met nederlandse ondertiteling komen wel eraan!!!!! 10 oktober is overal te koop in nederland. Je kunt nu ook alvast bestellen of reserveren bijvoorbeeld www.dvdoutlet.nl en die kost 18,99 euro geloof ik

    ben blij voor die fans, zelf hoef ik niet hebben

  2. #27

    Standaard Re: Roseanne komt wel op dvd in NL

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Michel van de Leur
    Jullie hebben vergist. Roseanne seizoen 1 dvd's met nederlandse ondertiteling komen wel eraan!!!!! 10 oktober is overal te koop in nederland. Je kunt nu ook alvast bestellen of reserveren bijvoorbeeld www.dvdoutlet.nl en die kost 18,99 euro geloof ik

    ben blij voor die fans, zelf hoef ik niet hebben
    Thanks voor de info dude!
    Ik zie het ook op bol.com staan.

  3. #28

    Standaard

    Ja, en dan na 3 seizoen stoppen ze er zeker weer mee, net zoals bij de Golden Girls... 8)

    Hopelijk zijn dit wel de volledige afleveringen, dan kan ik de rest R2UK kopen. Zo stom dat seizoen 1 in Amerika en Engeland 'gecut' uitgebracht is.
    **** me gently with a chainsaw.

  4. #29

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Khonnor
    Ja, en dan na 3 seizoen stoppen ze er zeker weer mee, net zoals bij de Golden Girls... 8)

    Hopelijk zijn dit wel de volledige afleveringen, dan kan ik de rest R2UK kopen. Zo stom dat seizoen 1 in Amerika en Engeland 'gecut' uitgebracht is.
    De R2UK blijf ik kopen,
    Die Nederlandse versie ook.

  5. #30

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Khonnor
    Ja, en dan na 3 seizoen stoppen ze er zeker weer mee, net zoals bij de Golden Girls... 8)
    ja is gewoon een schande dat ze maar 3 seizoenen hebben uitgebracht van Golden Girls, is toch vreemd, seizoen 1 & 2 werd tegelijk uitgebracht alsof ze wisten dat het een succes zou worden.
    Ik hoop dat de andere 4 seizoenen alsnog worden uitgebracht
    Laatst aangepast door twiggertje : 25-06-2007 om 11:08

  6. #31

    Standaard

    [quote="twiggertje"]
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Khonnor
    Ik hoop dat de andere 4 seizoenen alsnog worden uitgebracht
    Vergeet het achtste seizoen ook niet...
    *kuch*The Golden Palace*kuch*
    **** me gently with a chainsaw.

  7. #32

    Standaard

    [quote="Khonnor"]
    Citaat Oorspronkelijk gepost door twiggertje
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Khonnor
    Ik hoop dat de andere 4 seizoenen alsnog worden uitgebracht
    Vergeet het achtste seizoen ook niet...
    *kuch*The Golden Palace*kuch*
    kuch, Golden Palace is een spinoff dus reken ik niet mee en vond deze ook minder leuk, Golden Girls telt 7 seizoenen, zie hier:

    http://www.tv.com/the-golden-girls/s...=tabs;episodes

  8. #33

    Standaard

    Artwork - Season 6:

    De eerste 5 seizoenen hadden erg mooie covers, maar ik hoop dat ze die van seizoen 6 gaan snel veranderen:




    Bahbah , vind dit niet echt in de stijl van de voorgaande seizoenen passen.
    Ook hoop ik dat ze eens de artwork gaan gebruiken die ze eerst in gedachten hadden voor seizoen 5 (klik).

  9. #34

    Standaard

    Roseanne kijk ik allang, nu nog als het op tv is, denk dat ik wel wat seizoenen ga aanschaffen

  10. #35

    Standaard

    Is er al iets bekend over een heruitgave van seizoen 1?


    En weet iemand in welk seizoen die zwart/wit aflevering zit?

    Lig altijd krom om het stukje in die aflevering waarin Roseanne zegt:
    "Dan, I think..... * .....I mean, I feeeel...."
    Geweldig.



    Even over een andere serie, The Nanny.
    Wanneer Babcock zwanger is, loopt ze een aflevering lang met allemaal bizarre dingen voor d'r buik. En zegt ze dingen als "I hate when people in tv-shows try to hide the fact they're pregnant." en dan loopt ze met een gigantische plant door het scherm. Hilarisch. Weet iemand welke aflevering of seizoen dit is?

    Alvast, bedankt.
    **** me gently with a chainsaw.

  11. #36

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door DBTim
    Roseanne kijk ik allang, nu nog als het op tv is, denk dat ik wel wat seizoenen ga aanschaffen
    Hey, nog eentje, ik ook!

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Khonnor
    En weet iemand in welk seizoen die zwart/wit aflevering zit?

    Lig altijd krom om het stukje in die aflevering waarin Roseanne zegt:
    "Dan, I think..... * .....I mean, I feeeel...."
    Geweldig.
    Season 8 - Aflevering 6: The Fifties Show. :wink:
    Met Matthew Fishman (broertje van Michael Fishman) die Stinky Conner speeld.

  12. #37

    Standaard

    weet iemand wannneer roseanne seizoen 1 nou eindelijk hier op dvd komt?
    en hoe duur ie gaat worden?
    Are you gonna bark all day, little doggie, or are you gonna bite? - Mr Blonde

  13. #38

    Standaard

    Je kan seizoen 1 bij het Kruivat halen voor €14.98

  14. #39

    Standaard

    ja? ik was er gister en ik zag hem niet.... issie niet bij de gewone winkels ( MM,free record shop enz.) te koop?
    Are you gonna bark all day, little doggie, or are you gonna bite? - Mr Blonde

  15. #40

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Mick Schouten
    ja? ik was er gister en ik zag hem niet.... issie niet bij de gewone winkels ( MM,free record shop enz.) te koop?
    De release datum is verschoven.
    Hij komt nu de 23e uit.

  16. #41

    Standaard

    morgen dus.... en bij alle winkels voor 15 euro?
    Are you gonna bark all day, little doggie, or are you gonna bite? - Mr Blonde

  17. #42

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Mick Schouten
    morgen dus.... en bij alle winkels voor 15 euro?
    Nee helaas niet.
    Ik heb hem net bij de FRS zien liggen, en daar koste hij €20,-.
    Het was trouwens een digipack zonder slipcase. dat is een stuk minder.

  18. #43

    Standaard

    digicase zoder slipcase? ik ken de vaktermen niet zo goed.... is dat een gewoon hoesje maar dan zo'n dikke?
    Are you gonna bark all day, little doggie, or are you gonna bite? - Mr Blonde

  19. #44

    Standaard

    misschien vreemd, maar ik heb vanmiddag bij FRS,van leest, en MM zoetermeer gekeken, maar nergens roseanne seizoen 1....
    Are you gonna bark all day, little doggie, or are you gonna bite? - Mr Blonde

  20. #45

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Mick Schouten
    misschien vreemd, maar ik heb vanmiddag bij FRS,van leest, en MM zoetermeer gekeken, maar nergens roseanne seizoen 1....
    Bij de FRS zou hij moeten liggen.
    Een digipack zonder slipcase is trouwens een kartonne dvd-hoesje (digipack) zonder een kartonne (slipcase) kaft er omheen.

  21. #46

    Standaard

    Ik heb seizoen 1 bij free recordshop gekocht voor €20, als ik geweten had dat die bij kruidvat maar €14.99 koste had ik 'm daar wel gekocht maar ja €20 is ook niet duur, en min 10-% = €18 dus valt nog mee.

    Overigens seizoen 2 komt 5 december uit. :wink: :wink:

  22. #47

    Standaard

    waarom heb ik hem nog steeds niet bij kruidvat gezien???
    ik ben al in zoetermeer en utrecht geweest, maar steeds geen roseanne
    Are you gonna bark all day, little doggie, or are you gonna bite? - Mr Blonde

  23. #48

    Standaard

    Je kan het ook online bij Kruidvat bestellen. Waarschijnlijk hebben ze Roseanne nog niet in de winkel gelegt, maar doen ze dit bij een actie.

  24. #49

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door -Ashley-
    Je kan het ook online bij Kruidvat bestellen. Waarschijnlijk hebben ze Roseanne nog niet in de winkel gelegt, maar doen ze dit bij een actie.
    Inderdaad, als het op internet te koop staat,
    hoeft het nog niet zo te zijn dat het in de winkels ligt.
    Het is geen FRS.

  25. #50

    Standaard

    eigenlijk best wel heel erg vervelend, want ik heb net iedere ochtend voordat ik naar school ga roseanne gekeken, en precies toen het eerste seizoen was afgelopen op net 5, kwam hij op dvd.... dus ga ik hem wel kopen, maar niet kijken want ik heb ze net allemaal gezien :x
    Are you gonna bark all day, little doggie, or are you gonna bite? - Mr Blonde

Pagina 2 van 12 EersteEerste 123456 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •