Pagina 3 van 12 EersteEerste 1234567 ... LaatsteLaatste
De resultaten 51 tot 75 van 298 worden weergegeven.
  1. #51

    Standaard

    15 euro is eigenlijk geen geld.

    MAAR.... dat er geen slipcase omheen zit is eigenlijk best vervelend en een heel seizoen op maar 3 schijfjes....terwijl de engelse er 5 heeft en zelfs de amerikaanse 4. Zijn dit trouwens wel de volledige afleveringen? Op de Engelse en Amerikaanse dvd zijn er namelijk stukjes uitgehaald.
    **** me gently with a chainsaw.

  2. #52

    Standaard

    dan zal het bij ons zeker wel het geval zijn....
    Are you gonna bark all day, little doggie, or are you gonna bite? - Mr Blonde

  3. #53

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Mick Schouten
    dan zal het bij ons zeker wel het geval zijn....
    de meeste afleveringen duren ruim 24 minuten dus ik denk niet dat deze ingekort zijn.
    Beeldkwaliteit vind ik ook goed, ondanks dat er 8 afleveringen op een dvd staan, wel jammer dat het mono is, terwijl bij elke aflevering staat dat het in stero is, maar ja is wel goedkoop vind ik, het 2e seizoen zal ik bij kruidvat bestellen als die tenminste ook maar €15 kost.

  4. #54

    Standaard

    grrr waarom heeft kruidvvat zoetermeer hem niet
    of wel?
    Are you gonna bark all day, little doggie, or are you gonna bite? - Mr Blonde

  5. #55

    Standaard

    niemand uit zoetermeer die het weet ?
    Are you gonna bark all day, little doggie, or are you gonna bite? - Mr Blonde

  6. #56

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Mick Schouten
    niemand uit zoetermeer die het weet ?
    €20 is ook niet veel geld voor een compleet seizoen, of je moet online bestellen bij kruidvat, als je een echte roseanne fan bent zou je er €20 voor over moeten hebben. :wink: :wink:

  7. #57

    Standaard

    1-0 voor jou :wink:
    Are you gonna bark all day, little doggie, or are you gonna bite? - Mr Blonde

  8. #58

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Mick Schouten
    1-0 voor jou :wink:
    of je zou geen €20 moeten hebben dan is het een ander verhaal, dan maar even sparen :wink:

  9. #59
    Glorious Member
    Registratie datum
    Mar 2002
    Woonplaats
    somewhere in time

    Standaard

    Ik heb zelf Roseanne voor 15 euro gekocht bij de Media Markt. Misschien ook een optie bij jou in de buurt?
    "Fred, it's not quite dark enough, I can still see something"


  10. #60

    Standaard

    oh ik wist niet dat hij bij MM 15 euro was... ik hoop bij MM Zoetermeer ook dan!!
    Are you gonna bark all day, little doggie, or are you gonna bite? - Mr Blonde

  11. #61

    Standaard

    Ja, ik was er vanmiddag nog en ze liggen op de kop van de eerste rij. 15 of 16 euro.

  12. #62

    Standaard

    seizoen 2 komt eigenlijk pas 5 december uit maar bij MM zoetermeer ligt ie al voor 15 euro
    Are you gonna bark all day, little doggie, or are you gonna bite? - Mr Blonde

  13. #63

    Standaard

    Season 7 komt in Amerika op 3 April uit.
    Met alle afeleveringen van het 7e seizoen (uiteraart).

    Bron: tvshowsondvd.com(Klik voor een overzicht van de afleveringen).

  14. #64

    Standaard

    En kreeg net een mailtje van tvshowsondvd dat:
    Season 8 24 juli uitkomt en Season 9 23 october.
    Maar deze datums kunnen veranderen.

  15. #65

    Standaard

    Artwork Season 7:




    Bron: TvShowsOnDVD.

    En hier is hij te Pre-ordenen voor $29.99. (klik)

    Lekker dat ze zo snel achter elkaar uitkomen.

  16. #66

    Standaard

    Mail van TvShowsonDVD.com gehad met info over Season 8:



    De set komt uit op 7 augustus, en er komen heel veel extra's op te staan. (o.a commentaar op afleveringen en interviews).

    op de officiele website staat dat de speelduur 1150 minuten is, dit moet wel een misdruk zijn omdat een normaal seizoen maar ongeveer 575 minuten telt. dan zou er wel HEEL veel extra's opstaan.

    Artwork is nog niet bekend, ben hier toch erg nieuwsgierig naar.

  17. #67

    Standaard

    trouwens, nu is het laatste seizoen op TV, en ik dacht altijd dat mensen overdreven dat het een slecht seizoen zou zijn. Nou, ze hebben mooi gelijk, wat een K*Tseizoen, verhaal is K*T, geloofwaardigheid is K*T, enz.enz.
    Are you gonna bark all day, little doggie, or are you gonna bite? - Mr Blonde

  18. #68

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Mick Schouten Bekijk bericht
    trouwens, nu is het laatste seizoen op TV, en ik dacht altijd dat mensen overdreven dat het een slecht seizoen zou zijn. Nou, ze hebben mooi gelijk, wat een K*Tseizoen, verhaal is K*T, geloofwaardigheid is K*T, enz.enz.
    Toen ik voor het eerst hoorde dat Dan vreemd ging vond ik best een schokkend moment het haalde eigenlijk de hele setting van de serie naar beneden. Hoewel er in het laatste seizoen voor zover ik met het herinner ook wel een aantal leuke afleveringen zaten. Hoewel ik het helemaal met je eens ben dat de geloofwaardigheid van de serie op dit moment zwaar K*T is. Hoewel ik wel de uitleg over wat er allemaal nu echt gebeurd is van Roseanne aan het eind van de laatste aflevering wel erg mooi vond.

    Is er trouwens al iets bekend over de vervolging van het uitbrengen van de Roseanne dvd's in Nederland?

  19. #69

    Standaard

    als er dezelfde tijd tussen zit als met de andere seizoenen, moet ie ergens in juni uitkomen... wie ik trouwens vooral een stuk minder vond ik het laatste seizoen, was jackie. in het begin was het een soort droogkloot die zich nergens wat van aantrok, maar uiteindelijk word ze een soort paranoide gek, die niks anders doet dan schreeuwen...:neutral:
    Are you gonna bark all day, little doggie, or are you gonna bite? - Mr Blonde

  20. #70

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Mick Schouten Bekijk bericht
    als er dezelfde tijd tussen zit als met de andere seizoenen, moet ie ergens in juni uitkomen... wie ik trouwens vooral een stuk minder vond ik het laatste seizoen, was jackie. in het begin was het een soort droogkloot die zich nergens wat van aantrok, maar uiteindelijk word ze een soort paranoide gek, die niks anders doet dan schreeuwen...:neutral:
    Idd vooral in de eerste afleveringen van het laatste seizoen, schreeuwen dat het mens daar doet Vooral toen ze tegen Roseanne op het bed het verhaal vertelde dat ze er samen wel uitkwamen, met van die rare ogen enzo

  21. #71

    Standaard

    ik vind dat ze enge ogen heeft, heb je d'r gezien in scream 2... word je echt bang van
    Are you gonna bark all day, little doggie, or are you gonna bite? - Mr Blonde

  22. #72

    Standaard

    Ik moet toegeven dat het nivea van Seizoen 9 erg laag lag, maar om het nu *** te noemen?

    Heb trouwens net Season 6 (R1) binnengehad, ze zien er toch wel super uit als je ze allemaal naast elkaar zet.

    Op naar de laatste 3 Seizoenen!

  23. #73

    Standaard

    nou ja, zo begon ik er toch echt over na te denken na die aflevering dat ze in dike trein terroristen te lijf ging
    Are you gonna bark all day, little doggie, or are you gonna bite? - Mr Blonde

  24. #74

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Mick Schouten Bekijk bericht
    nou ja, zo begon ik er toch echt over na te denken na die aflevering dat ze in dike trein terroristen te lijf ging
    Ik ben het hier mee eens, het verhaal is nog wel leuk opzicht. Maar de geloofwaardigheid is idd K*T

  25. #75

    Standaard

    Artwork Season 8 (Front en Back):
    Release is 7 Augustus.




    Breken ze eindelijk het normale patroon eens met een hele cast-foto in plaats van alleen Dan en Roseanne.
    Laatst aangepast door frank_black : 10-06-2007 om 08:51

Pagina 3 van 12 EersteEerste 1234567 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •