Pagina 1 van 8 12345 ... LaatsteLaatste
De resultaten 1 tot 25 van 179 worden weergegeven.
  1. #1

    Standaard [Inkoopactie] Bad ************ wallets

    Ik kan deze portemonees nu naar mijn idee goedkoop krijgen. Het gaat om de volgende portemonees ( ik koop ze ook bij deze persoon in):

    http://cgi.ebay.nl/ws/eBayISAPI.dll?...513645801&rd=1

    Deze zouden inclusief verzendkosten vanuit de VS en douanekosten 17 euri per stuk gaan kosten. De verzendkosten komen daar nog bij op, maar die kan ik pas bepalen als ze in Nederland zijn. Ik zat er aan te denken om er eerst een keer 10 te bestellen om te kijken hoe snel die levert enz. Als er daarna nog meer interesse is kan ik nog wel een bestelronde starten. Dus meld je nu aan

    Als er nog vragen zijn beantwoord ik ze graag.

    P.S. ik zet deze inkoopactie ook op andere forums(dvdforum.nl en collectiblez.nl) zodat er zoveel mogelijk mensen mee kunnen doen.

    Aantal personen tot nu toe : 12/13 (was nog een aantal vergeten via pm)
    1x Item #3 BMF-EURO met id-holders (Roelof)
    2x "Item #1 BMF-EMB" (Dark Helmet)
    1x Item #3 BMF-EURO zonder ID holders (John Hartigan)
    1x Item #3 BMF-EURO zonder id-holders (Timothy)
    1x Item #3 BMF-EURO zonder id-holders (addictive)
    1x Item #3 BMF-EURO met id-holders (ert)
    1x Item #1 BMF-EMB (MorHeru)
    1x Item #1 BMF-EMB (LockStock)
    1x Item #3 BMF-EURO zonder id-holders (CinEx)
    1x Item #1 BMF-EMB (Niels Simons)
    1x Item #1 BMF-EMB (Martin Stanneveld)
    1x Item #3 BMF-EURO met ID holder (Herjan Hakkers)
    1x Item #3 BMF-EURO zonder ID holders (Tortured Soul)
    1x Item #3 BMF-EURO zonder ID holders (Carl)
    1x Item #3 BMF-EURO zonder ID holders (Webby)
    1x Item #3 BMF-EURO met ID holders (Roadster)
    1x Item #3 BMF-EURO zonder id-holders (Mokka)
    1x Item #3 BMF-EURO zonder id-holders (k00s)
    1x Item #3 BMF-EURO zonder id-holders (Rappie

  2. #2

    Standaard

    Zit er een rits in voor kleingeld?


  3. #3

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Timothy
    Zit er een rits in voor kleingeld?
    Check dat ritsje in het midden:


    [img]http://www.pulpfictionbad************wallets.com/EBmfebayinside.jpg[/img]
    Leland Gaunt: "The young carpenter from Nazareth? I know him well. Promising young man. He died badly."

  4. #4

    Standaard

    Als dat het binnenwerk is van die BMF wallet, dan mag je mij ook op de lijst zetten!


  5. #5

    Standaard

    niet om lullig te zijn, maar bij gator staan ze voor 22 incl. verzendkosten.
    OF is dat een andere?
    "En dat is nu het leuke van films; iedereen heeft een eigen mening"

  6. #6

    Standaard

    Dat zijn inderdaad andere en die hebben volgens mij dus ook geen oplossing voor kleingeld.

    Ditz zijn degene die ook in film zijn te zien (zwart embroiderie) en de "neppers" hebben reliëf in het leer.


  7. #7

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Timothy
    Dat zijn inderdaad andere en die hebben volgens mij dus ook geen oplossing voor kleingeld.

    Ditz zijn degene die ook in film zijn te zien (zwart embroiderie) en de "neppers" hebben reliëf in het leer.

    En deze komen met verzenden ook nooit boven 22 inc uit (portomonee is nooit pakketpost), dus ik snap de "prijsaanval" sowieso niet...
    hij denkt dat de andere goedkoper zijn, dat mag 'ie dan toch wel aangeven?
    Een inkoopactie is om de prijs zo laag mogelijk te houden. Als iemand dan een ander 'adresje' weet is dat toch prima.

    Het lijkt alsof je je aangevallen voeld. Is niet de bedoeling


    ONTOPIC:
    Zo'n portemonee lijkt me wel wat

    Ik wil graag de BMF-EURO zonder die plastic ID holders
    Mijn fotografie portfolio: mickdoesclick

  8. #8

    Standaard

    Heb de laatste zin weggehaald, omdat die inderdaad verkeerd over kwam, maar de andere zinnen zijn puur informatief.

    En als hij dat wil aangeven: geen probleem. Maar doe dan even wat onderzoek (oftwel: klik op de link en je ziet in één oogopslag dat deze portomonee anders is)


  9. #9

  10. #10

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door ert
    wtf doet die ananas erop? :S
    Die zit erop vanwege het ebay beleid (motherf*cker mag niet van ebay), die zit er niet op de echte portemonnee.

    Ik zet de mensen die er 1 willen bij in de startpost (we zitten al op 9 dus nog 1 en dan kunnen we gaan bestellen), kan iedereen ook even aangeven welke ze willen :

    Item #1 BMF-EMB

    [img]http://www.pulpfictionbad************wallets.com/BMF2005.jpg[/img]

    Item #2 BMF-LEMB

    [img]http://www.pulpfictionbad************wallets.com/BMF-LEMB.jpg[/img]

    Item #3 BMF-EURO
    This Wallet Fits The Euro Currency a bit taller in height. (Deze is dus voor de euro bedoelt)

    [img]http://www.pulpfictionbad************wallets.com/bmfeurofrontn.jpg[/img]

    Kan je als je de euro versie wil ook even aangeven of je de plastic id-holders van de volgende foto erin wil of niet?

    [img]http://www.pulpfictionbad************wallets.com/bmfeuroback.jpg[/img]

    Alvast bedankt.

  11. #11

  12. #12

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door ert
    wtf doet die ananas erop? :S
    Waarom wist ik dat iemand dat zou vragen....

  13. #13

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door ert
    zet mij ook maar op de lijst
    Doe ik, welke wil je?

  14. #14

  15. #15

    Standaard

    Iedereen staat erbij, ik vind het nu ook wel een mooi moment om af te sluiten we zitten aan de 10 man, zo blijft het voor mij ook overzichtelijk. We moeten alleen nog even afwachten welke versie MorHeru wil. Ook heb ik de verkoper nog even gemaild over hoe hij het pakket gaat versturen (met verzekering en trackingnumber of niet,in dat geval moeten we nog maar even kijken) en ik heb hem even gevraagd hoe lang het ongeveer gaat duren. Zodra ik een 'positief' antwoord terug heb stuur ik jullie mijn gegevens,voor de 17 euro (het bedrag zonder verzendkosten in Nederland). Die moet ik later nog even berekenen aan de hand van het gewicht.

  16. #16

    Standaard

    Prima, klinkt goed
    Mijn fotografie portfolio: mickdoesclick

  17. #17

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Timothy
    Heb de laatste zin weggehaald, omdat die inderdaad verkeerd over kwam, maar de andere zinnen zijn puur informatief.

    En als hij dat wil aangeven: geen probleem. Maar doe dan even wat onderzoek (oftwel: klik op de link en je ziet in één oogopslag dat deze portomonee anders is)
    je hebt gelijk, maar foto's kloppen niet altijd.

    Maar als dit nog een keer gedaan word, doe ik ook wel mee denk ik( want ja kleingeld vakje is toch wel handig met de euro )
    "En dat is nu het leuke van films; iedereen heeft een eigen mening"

  18. #18

    Standaard

    Bij nader inzien doe maar versie 3 met ID holder!

  19. #19

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Roadster
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Timothy
    Heb de laatste zin weggehaald, omdat die inderdaad verkeerd over kwam, maar de andere zinnen zijn puur informatief.

    En als hij dat wil aangeven: geen probleem. Maar doe dan even wat onderzoek (oftwel: klik op de link en je ziet in één oogopslag dat deze portomonee anders is)
    je hebt gelijk, maar foto's kloppen niet altijd.

    Maar als dit nog een keer gedaan word, doe ik ook wel mee denk ik( want ja kleingeld vakje is toch wel handig met de euro )
    Als je nog graag mee wilt doen kan het nog wel, ik moet toch nog wachten op een mail terug van de verkoper. Want ik wil graag eerst nog zekerheid over de manier van verzenden.

  20. #20

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door ert
    Bij nader inzien doe maar versie 3 met ID holder!
    Is veranderd.

  21. #21

    Standaard

    Moet ik de film nu aanzetten om te kijken wat de orriginele kleur is ? Of kan iemand me dat zo zeggen ....
    Mijn thuisbioscoopje Paulthé

  22. #22

    Standaard

    ik zou er ook wel een willen,gewoon zonder idholder,amerikaanse versie...

    is dit nog mogelijk?groeten,niels
    T2: I'll Be Back!

  23. #23

    Standaard

    ik wil er ook graag een 1 BMF-EMB.

    maar wat is precies een id holder?

  24. #24

    Standaard

    een plasticje waar je je id kaartje in kunt stoppen lijkt me he

  25. #25

    Standaard

    Niels en ReDone ik zet jullie er nog bij, kan nog tot ik mail terug heb over de manier van verzenden van de verkoper.

Pagina 1 van 8 12345 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •