Pagina 1 van 3 123 LaatsteLaatste
De resultaten 1 tot 25 van 66 worden weergegeven.

Standaard Nieuwe 'Lethal Weapon'-box???

http://www.freerecordshop.nl/pages/p...ductID=770915#

Weet iemand of dit gewoon de 'oude' DVD's in een nieuwe box zijn, of heeft WB nieuwe DVD's uitgegeven met meer extra's e.d.?

Standaard

Ik denk dat dit net zo'n box is als de Mad Max box en de verzamelboxen van Warner Bros. Dit zijn gewoon dezelfde DVD's alleen in een nieuwe dunnere verpakking.

Standaard

Ow god, weer een nieuwe box? Heb ze allemaal als mooie zilverglimmende snappers 8) Tenzij het een mooie box word, zal ik deze niet vervangen.

Standaard

Word wel eens tijd voor een goeie re-release dnek ik, ik heb ze laatst gekocht (DC's keepcases), maar vond bijna geen extras en hoewel beeld best goed is, laat geluid te wensen over vind ik. Het is best goed, maar kan zoveel beter.
    We stand alone together...Preciousss...And like that, he's gone...
    My Website Mijn verkoopthread

Standaard

Heb nog altijd alleen me vhs boxset dus een mooie dvdset is zeer welkom.

Standaard

Naja, ik merk het wel als er meer info is :wink:
    Wat zijn die dunnere hoesjes dan? van die zelfde slimcases als in bijv. Hellboy 3 disc??? kan me er even weinig bij voorstellen.

Ow en voor 26,99 verwacht ik niet echt veel. Denk de 4 standaard versies opnieuw in nieuwe doosjes.

Plaatje zal denk ik ook niet kloppen. Rating van 12 jaar en ouder??? Of de ratings zijn drastisch veranderd... de jeugd is toch al fubar

Standaard

Word gewoon de 4 al bestaande keepcases versies in een box.
    ‎Broodje Frikandel Speciaal

Standaard

AAAAAARRRGGGHHHHH.... heb ik ze net allemaal gekocht, weliswaar best goedkoop, maar ik word hier toch niet echt vrolijk van
    "Damn worms never cut you any slack!" Earl Basset (Fred Ward) in Tremors

Standaard

Citaat Oorspronkelijk gepost door markprijs
    AAAAAARRRGGGHHHHH.... heb ik ze net allemaal gekocht, weliswaar best goedkoop, maar ik word hier toch niet echt vrolijk van
    jaa ik ook

ik had ze net los gekocht voor 6.99 per stuk... en nu zit er ook nog een mooie hoes om heen ook....

Standaard

Citaat Oorspronkelijk gepost door Dennis Kuijper
    Word gewoon de 4 al bestaande keepcases versies in een box.
    Ik dacht dat die nieuwe boxen van Warner digipacks waren net als de Mad Max trilogie?

Maar goed voor deze box ga ik zeker eens kijken.
    "When a forest grows too wild, a purging fire is inevitable and natural." | DVD's te koop | My Collection | WhatIWatch

Standaard

zullen het de director's cuts zijn?
    Five-Star Trader / SafeTrader
    934 trades (nog steeds 2de plaats in de traderslijst!!!)

Standaard

Citaat Oorspronkelijk gepost door mokka
    Lijk me toch wel,de versies die nu te koop zijn waren ook allemaal DC.
    ‎Broodje Frikandel Speciaal

Standaard

Als er niks drastisch verandert,hou ik mijn snappers gewoon,die zijn mooi genoeg. 8)

Standaard

Citaat Oorspronkelijk gepost door Dennis Kuijper
    Citaat Oorspronkelijk gepost door mokka
    Lijk me toch wel,de versies die nu te koop zijn waren ook allemaal DC.
    Deel 4 niet. Ik hoop wel dat daar ook nog ooit een DC van komt.

Standaard

ik heb de losse versies al en die vind ik persoonlijk goed genoeg. ik ga deze box dan ook zeker niet aanschaffen.
    Remember the posters that said "Today is the first day of the rest of your life"? Well, that's true of every day but one - the day you die.
    (American beauty)

Mijn Collectie

Standaard

Volgens dit Nieuwsbericht zijn het de DC uitvoeringen. Aangezien ik ze nog niet heb, zal ik deze box waarschijnlijk wel kopen. Tenzij er nog mooiere versies van deze films uit gaan komen.
    When there's no more room in hell, the dead will walk the earth.

Alles over de nieuwste adventure spellen @ Adventure-Island.nl

Standaard

moet alleen deel 2 nog, de rest heb ik al in keepcases. zal deze box dan ook niet aanschaffen
    New: The Last Warning - MoC LE, Vampyr - MoC LE
    Coming ASAP: -

Standaard

Mmm interessante box, komt denk ik wel in m'n collectie.

Standaard

Citaat Oorspronkelijk gepost door King Dingeling
    Citaat Oorspronkelijk gepost door markprijs
    jaa ik ook

ik had ze net los gekocht voor 6.99 per stuk... en nu zit er ook nog een mooie hoes om heen ook....

Had ik ook overal de dc.
    kweet niet of de films in de box ook dc's zijn?

Standaard

Huppakee, de LW serie miste ik nog in mijn collectie. Wordt dus een zekere aanschaf, deze box

Standaard

Hopen dat het een digipack wordt.
    "When a forest grows too wild, a purging fire is inevitable and natural." | DVD's te koop | My Collection | WhatIWatch

Standaard

Citaat Oorspronkelijk gepost door Jurgen V
    Volgens mij wel. Deze box is namelijk al eens uitgegeven, toen ook als digipack, met een glanzend zilveren hoes, met daar omheen een doorzichtig plastic hoes. Althans, zo een kwam ik een keer tegen bij vanLeest.

Standaard

Als de box een beetje een schappelijke prijs heeft krijgt hij wel een prijsje in mijn collectie, de dvd's die los zijn uitgegeven zijn toch in de best buy reeks? Ga er vanuit dat de box een leuk prijsje krijgt.

Standaard

Citaat Oorspronkelijk gepost door Leijo
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Jurgen V
    Volgens mij wel. Deze box is namelijk al eens uitgegeven, toen ook als digipack, met een glanzend zilveren hoes, met daar omheen een doorzichtig plastic hoes. Althans, zo een kwam ik een keer tegen bij vanLeest.
    Heb dat digipack ook zien liggen, maar dat betrof de UK uitgave.

Pagina 1 van 3 123 LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten