Pagina 7 van 7 EersteEerste ... 34567
De resultaten 151 tot 159 van 159 worden weergegeven.
  1. #151

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Lex v/d Moolen
    Citaat Oorspronkelijk gepost door theThinWhiteDuke
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Lex v/d Moolen
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Werner Peeters
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Kaz van Kooten
    [spoiler:84c6a4a2af]Wat denken jullie: is Palpatine de apprentice van Darth Plagueis the Wise? Denk zelf van wel, wordt in de film 'n beetje in 't midden gelaten[/spoiler:84c6a4a2af].
    Dat ligt er volgens mij dik genoeg op. En daarbij, [spoiler:84c6a4a2af]als Plageuis is vermoord door zijn Sith Apprentice, vermoed ik niet dat daar te veel mensen weet over zullen hebben. Buiten de Apprentice zelf, natuurlijk. Dus hoe zou Palpatine dat anders weten?[/spoiler:84c6a4a2af]
    Dat lijkt mij ook zo het geval. Rest alleen nog de vraag hoe en dankzij wie Anakin is verwekt in Shmi Skywalker...
    Door Plagueis; dit wordt in feite ook geinsinueerd in de film.
    Of Palpatine zelf, hij heeft zelf toch gezegd dat hij alles van Plagueis heeft geleerd?
    [spoiler:84c6a4a2af]in 1 van de nieuwe SW boeken van ROTS staat ook een stuk dialoog dat in de film is aangepast. Hierin zegt Palpatine dat HIJ degene is die de midichlorians heeft 'gesproken'; maw: he's the daddy!
    Maar omdat dit niet in de film zit zijn er idd 2 logische mogelijkheden: Plagueis en Palpatine. DNA test anyone?[/spoiler:84c6a4a2af]

  2. #152

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Lex v/d Moolen
    Citaat Oorspronkelijk gepost door theThinWhiteDuke
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Lex v/d Moolen
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Werner Peeters
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Kaz van Kooten
    [spoiler:d57796064b]KNIP[/spoiler:d57796064b].
    Dat ligt er volgens mij dik genoeg op. En daarbij, [spoiler:d57796064b]KNIP[/spoiler:d57796064b]
    Dat lijkt mij ook zo het geval. Rest alleen nog de vraag hoe en dankzij wie Anakin is verwekt in Shmi Skywalker...
    Door Plagueis; dit wordt in feite ook geinsinueerd in de film.
    Of Palpatine zelf, hij heeft zelf toch gezegd dat hij alles van Plagueis heeft geleerd?
    Maar hij zei ook dat er maar één iemand is geweest die dit truucje kon.

  3. #153

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Marcel den Haan
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Lex v/d Moolen
    Citaat Oorspronkelijk gepost door theThinWhiteDuke
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Lex v/d Moolen
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Werner Peeters
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Kaz van Kooten
    [spoiler:2b945a54eb]KNIP[/spoiler:2b945a54eb].
    Dat ligt er volgens mij dik genoeg op. En daarbij, [spoiler:2b945a54eb]KNIP[/spoiler:2b945a54eb]
    Dat lijkt mij ook zo het geval. Rest alleen nog de vraag hoe en dankzij wie Anakin is verwekt in Shmi Skywalker...
    Door Plagueis; dit wordt in feite ook geinsinueerd in de film.
    Of Palpatine zelf, hij heeft zelf toch gezegd dat hij alles van Plagueis heeft geleerd?
    Maar hij zei ook dat er maar één iemand is geweest die dit truucje kon.
    Hans Kazan uitgezonderd.....

    (sorry, moest even )

    Lucas heeft iig (opzettelijk?) weer genoeg discussiestof geleverd (net als in 1977 toen men over de CloneWars discussieerde) :wink:

  4. #154

    Standaard

    Anyway, ik vind dat GL die hele midi-clorians theorie nooit had moeten uitleggen, maar The Force iets van een mysterie had moeten laten.
    "It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen."-Alex de Large

  5. #155

    Standaard Raar...

    Wel leuk om een keer naar een film te gaan waarvan je weet dat hij slecht afloopt... Ik ging ook echt met een raar gevoel de bioscoop uit.

  6. #156

    Standaard Re: Raar...

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Mellie
    Wel leuk om een keer naar een film te gaan waarvan je weet dat hij slecht afloopt... Ik ging ook echt met een raar gevoel de bioscoop uit.
    precies, mag van mij wel wat vaker voor komen in een film, een slecht einde
    **** Mijn Traderstatus (160+ trades)

  7. #157
    Glorious Member
    Registratie datum
    Mar 2003
    Woonplaats
    The Dutch mountains

    Standaard

    Triest hoe de meest iconische filmslechterik in drie films gedegenereerd wordt tot een zeurende irritante zeikerd.

    Ep. III boodt weinig ruimte voor een emotionele klapper terwijl het materiaal er ruimsschoots voor aanwezig was. Maar helaas diende het verhaal enkel als kleerhanger voor een overkill aan CGI.

    Bij het eindduel dat saai was omdat de uitkomst reeds 28 jaar bekend was hoopte ik op een cameo van ray park die allebei de jankerds de lava in zou trappen. (GL had dat wel kunnen corrigeren in de volgende editie van de orginele trilogie).

    Zelden ben ik zo teleurgesteld in mijn verwachtingen als bij deze drie films die iets overbodigs deden en in het proces poogde de magie van de echte SW te verpesten.
    het enige positieve van de prequels was het zien van volledig getrainde Jedi's in actie. Maar na het gevecht met RP in TPM vielen alle andere gevechten toch wel wat tegen.

    Zonde en het volgende project van GL = Indiana Jones 4 (be afraid, be very afraid) 8)
    "How inappropriate to call this planet Earth, when clearly it is Ocean." Arthur C. Clarke

  8. #158

    Standaard

    Ik sluit me grotendeels aan bij chimera01. Ik heb 2 punten van kritiek op deze film:

    1) de casting van Hayden als Anakin is een drama. Dit vond ik al in deel 2, maar is in deze film nog veel duidelijker. Hij komt op geen enkel moment geloofwaardig over, en dit ontkracht een groot deel van de film.
    Daarentegen is Ewan McGregor als Obi-Wan wederom zeer overtuigend. Helaas is hij niet de hoofdrolspeler...

    2) was er te weinig actie en te veel gepraat in deel 1 en 2, in deze derde film is het precies andersom. Juist in de aansluiting met deel 4 is een goed, diepgaand verhaal belangrijker dan de gigantische hoeveelheid actie die over je heen komt.

    Wat mij betreft toch een gemiste kans van George Lucas. Het is geen slechte film, maar Episode 3 is voor mij helaas toch niet geworden wat ik er van had verwacht.

  9. #159

    Standaard

    Mooie film en veel beter dan Episode 1 en 2, met ook mooie stille momenten. En een waarbij je je betrokken voelt.
    DVD collectie (niet actueel)- Laatste dvd: Heroes - seizoen 1 (eindelijk gekocht)

Pagina 7 van 7 EersteEerste ... 34567

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •